تغذیه سالم, رژيم قلیایی

درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی)

درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی)

درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی) را می خواهم با شما به اشتراک بذارم. سایت لاغرفیت بیشتر به جنبه لاغری و کاهش وزن اختصاص دارد ولی نمی دانم چرا عشق سوزانی به من می گوید تغذیه بیماران سرطانی را ارائه کنم. شاید سوال کنید آقای مردانی مگر تغذیه و سرطان با همدیگر ارتباط دارند؟ در پاسخ می گویم معمولا سرچشمه سرطان خوردن غذاهای مضر می باشد. در حقیقت غذاهای اسیدی مثل سیگار مضر می باشند. در این مقاله می خواهم  درمان سرطان یکی از بیمارانم را برای شما تعریف کنم. پس تا آخر با ما باشید.

معجزه درمان سرطان پیشرفته

معجزه درمان سرطان پیشرفته

روزی خانمی برای لاغر شدن با من تماس گرفت. او دوره رژيم قلیایی مرا از سایت لاغرفیت تهیه کرد و شروع به لاغر شدن کرد. پس از مدت کمی به من گفت که از داروهای ضد سرطان (سرطان برست) استفاده می کند و وقتی به پزشکم مراجعه کردم به من گفت روند درمان شما بصورت معجزه آسایی خوب شده است و داروهای منو به نصف تقلیل داد. معجزه درمان سرطان پیشرفته رخ داده بود.

من نیز بعنوان درمانگر خیلی از این موضوع خوشحال شدم. گر چه از قبل به او گفته بودم که با رژيم قلیایی سرطان شما درمان می شود. حدود یک سال از این موضوع می گذشت که با من تماس گرفتند و گفتند من رفتم آزمایش پاتولوژی دادم. به او گفتم حتما پول آن را نیز داده ای،‌درسته؟ بله هزینه آن را نیز پرداخت کرده ام.

پیشنهادی که به ایشان دادم این بود که دیگه سراغ جواب نرو و او نیز قبول کرد. چند روز بعد گفت: خانواده ام به من فشار می آورند که باید بری و جواب پاتولوژی خود را بگیری، با اجازه شما من این کار را انجام می دهم. من نیز دیگر نتوانستم مخالفت کنم.

سرطان چیست

سرطان چیست

من چون مشاور تغذیه هستم از دید تغذیه به سرطان چیست می پردازم. سلول های بدن بطور نرمال تولید، تقسیم و رشد می کنند. سرطان نام مجموعه ای از بیماری ها اطلاق می شود که سلول های بدن بدون توقف شروع به تقسیم کرده و از مغز پیروی نمی کنند.

در بافتی که از اکسیژن و آب بالایی برخوردار باشد سلول های سرطانی نمی توانند زندگی کنند و همچنین سلول سرطانی یافت نمی شود. اکسیژن و آب زیاد ((فقط)) در محیط قلیایی وجود دارد.

سلول هایی که بدون توفق رشد می کنند به بافتهای اطراف خود گسترش می یابند که در اصطلاح به آن متاستاز می گویند.

رابطه ترس و سرطان

رابطه ترس و سرطان

من در کنار شما هستم.

به احتمال قوی این ضرب المثل را شنیده اید که می گویند ترس برادر مرگ است. به نظر من ترس از بیماری باعث تشدید آن بیماری می شود. شاید بپرسید آقای مردانی مگر می شود از سرطان نترسید؟ برخی هم با خود می گویند همش فکر می کنم سرطان دارم.

به نظر من بایستی مدار خود را عوض کنید چون انسان به سمت چیزی کشیده می شود که به آن فکر می کند. شخصی که می گوید همش فکر می کنم سرطان دارم یعنی در مدار سرطان قرار می گیرد. برای غلبه بر سرطان می خواهم یک داستان مستند را برای شما تعریف کنم.

به من خرده نگیرید که آقای مردانی این مقاله راجع به درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی) است، چرا برای ما داستان تعریف می کنید؟ از شما خواهش می کنم که تمام مقاله را مطالعه کنید چرا که این مطلب با هدف همنوعی و اشتیاق نوشته شده است.

درمان فوبیای سرطان

درمان فوبیای سرطان

در جنگ جهانی دوم یک ناو آمریکایی با هزار سرنشین مورد اصابت موشک اژدر دشمن قرار می گیرد و غرق می شود. حدود یک سوم از خدمه غرق می شوند. کشتی های اطراف تعدادی را هم نجات می دهند. ولی امواج دریا 9 نفر را از آنجا دور می کند.

سه شبانه روز آن 9 نفر روی آب شناور هستند. گرسنه، تشنه، ۤبیخوابی، خطر کوسه های سفید، سردی آب دریا و هزاران مشکل دیگر آنها را تهدید می کند. خستگی به قدری به آنها فشار می آورد که برخی کم می آورند. یکی از ملوانان جوان که همراه آنها بود به آنها انگیزه زنده ماندن می دهد.

هنگامی که یکی از آنها کم می آورد به او می گفت خانواده ات منتظر تو هستند. تو باید زنده بمانی و به سلامتی و شادی زندگی کنی، حق تو زنده ماندن است. همان 9 نفر بعد از سه شبانه روز توسط یک کشتی عبوری نجات می یابند.

حالا دوست عزیز، تو که توی دریا گیر نکردی؟ شرایط آن افراد را نداری که هر لحظه کوسه ای از زیر آب به شما حمله کند، نان داری، آب شیرین داری، تمام امکانات زندگی را داری، خانواده ات در کنار تو هستند. دوستان و عزیزان تو در کنارت می باشند. هر لحظه که بخواهی می خوابی، هر لحظه که بخواهی پایت را روی زمین می گذاری و به پیاده روی می روی و هزاران لطف و محبت دیگر.

وقتی راه درمان تو با رژيم قلیایی میسر است پس چرا نگران هستی؟ چرا دلهره داری؟ با اراده قوی و موثر به زندگی برگرد چون سلامتی، آرامش و شادی حق مسلم تو است. سلامتی تو فقط برای خودت نیست، تو فقط برای خودت زندگی نمی کنی، سلامتی تو برای خانواده، دوستان، آقای مردانی و همه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

سرطان از چی پیدا میشود

برای اینکه بدانید سرطان از چی پیدا میشود نیاز است نحوه سوخت و ساز و تکثیر سلول های سرطانی را بدانید. استفاده از غذاهای اسیدی باعث افزایش میزان بار اسیدی در بدن می شود. در ادامه مقاله درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی) به موضوع غذاهای اسیدی و قلیایی نیز می پردازیم.

حالا دوست عزیز، تو که توی دریا گیر نکردی؟ شرایط آن افراد را نداری که هر لحظه کوسه ای از زیر آب به شما حمله کند، نان داری، آب شیرین داری، تمام امکانات زندگی را داری، خانواده ات در کنار تو هستند. دوستان و عزیزان تو در کنارت می باشند. هر لحظه که بخواهی می خوابی، هر لحظه که بخواهی پایت را روی زمین می گذاری و به پیاده روی می روی و هزاران لطف و محبت دیگر.

👈نحوه سوخت و ساز سلولهای سرطانی:

بر اثر افزایش بار اسیدی بدن، برخی از سلولها آسیب دیده و میمیرند. در این مرحله هیچ مشکلی نیست. چون به جای آنها سلولهای جدیدی زاده می شوند. اما گاهی برخی از سلولهای آسیب دیده از بین نرفته و خود را با محیط جدید منطبق می کنند و در محیط اسیدی و بدون اکسیژن شروع به رشد و تکثیر می کنند.

سرطان و تغذیه

سلول های سرطانی اگر در محیط اسیدی قرار بگیرند چند کار انجام می دهند که به سلامتی آسیب جدی می زنند.

هیچ یک از وظایف خود را انجام نمی دهند
در برابر سیستم ایمنی بدن مقاوم هستند
به دستوراتی که از مغز صادر می شود پاسخی نمی دهند
بسیار بی رویه رشد و تکثیر می کنند
سلولهای اطراف خود را آلوده و شبیه خود می کنند

این سلولها همان سلولهای سرطانی هستند. در واقع این سلولهای به دلیل کمبود اکسیژن و آب چنین رفتارهایی انجام می دهند. آنها برای اینکه زنده بمانند انعطاف پذیرتر و با هوش تر از سایر سلولها شده اند.
___ نکته:

امروزه اکثر درمانها معطوف به نابود کردن سلول ها و تومورهای سرطانی هستند. درمانهایی که بتوانند جلوی تبدیل شدن سلولهای سالم به سرطانی شوند بسیار کم هستند. خیلی نادرند (( نادرند)) یک نکته اساسی را بدانید که سلولهای سرطانی به اسید زیاد و اکسیژن کم علاقه دارند.

در همین مطلب درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی) به شما کمک می کنیم تا به سرطان غلبه کنید.

قویترین معجون ضد سرطان

در حقیقت قویترین معجون سرطان را می توان محیطی دانست که برای سرطان نا امن بوده و نمی تواند در آن رشد کند. وقتی در محیط قلیایی نتواند رشد کند یا بصورت غیر فعال می ماند و یا از بدن دفع می شود. در هر صورت منجر به سلامتی افراد می شود. سلول های سرطانی به شدت از آب و اکسیژن فراری هستند.

هر گاه از مواد غذایی که دارای آب و اکسیژن فراوان هستند استفاده کنید، به سلامتی خود کمک کرده اید. درمان سرطان نیز راحت است. محیط بدنتو قلیایی کن، آب و اکسیژن را زیاد کن و به سرطان غلبه کن. همین.
درمان:

  • محیط را قلیایی کنیم
    اکسیژن و آب را زیاد کنیم

در بافتی که از اکسیژن و آب بالایی برخوردار باشد سلول های سرطانی نمی توانند زندگی کنند و همچنین سلول سرطانی یافت نمی شود. اکسیژن و آب زیاد ((فقط)) در محیط قلیایی وجود دارد.

سلولی که در محیط اسیدی خشونت به خرج می دهد و طغیان می کند، در محیط قلیایی عاشقانه زندگی می کند و هیچ خطری ندارد.
🌹برای ایجاد محیطی عاشقانه برای سلولها باید حتما قلیایی شوید.

با رژیم قلیایی محیط بدن برای سلولهای سرطانی بسیار نا امن شده و سبب درمان سرطان می شود. به نظر من سلول هی سرطانی در محیط قلیایی نمی توانند تغذیه کنند و سوء تغذیه گرفته، کشته شده و دفع می شوند.

درمان غذایی سرطان

قویترین درمان سرطان رژيم قلیایی است. فرقی نمی کند کدام سرطان زیر باشد:

  • درمان سرطان معده
  • درمان سرطان ریه
  • درمان سرطان روده
  • درمان سرطان سینه
  • درمان سرطان رحم
  • درمان سرطان خون
  • درمان سرطان پانکراس
  • درمان سرطان مری
  • درمان سرطان پروستات
  • درمان سرطان کبد
  • درمان سرطان پوست

در هر صورت سلول های سرطانی بایستی در محیط قلیایی یا غیر فعال شودند و یا بایستی از بین بروند. دوباره این نکته مهم را تاکید کنم، چون در محیط قلیایی آب و اکسیژن فراوان است.

مواد غذایی ضد سرطان

سلول های سرطانی از برخی از غذاها به شدت فراری هستند. عمدتا غذاهای قلیایی، مواد غذایی ضد سرطان بوده که سرطان در محیط این غذاها نمی تواند زندگی کرده و رشد کند. نتیجه آزمایش هان و تجویز 6 جلسه شیمی درمانی همان. او مجبور شد که آن ها را هر دو هفته یک بار انجام دادند.

من متخصص بیماری های سرطان نیستم ولی در بین اشخاصی که به من مراجعه کرده اند و در فاز شیمی درمانی قرار گرفته اند چند فاکتور مشترک داشته اند، مثل ضعف و بیحالی، مشکل گوارشی، ریزش مو، استرس فراوان، دلشوره و ترس.

ولی نکته ظریف و تعیین کننده اینجاست که شما بایستی یک مربی و مشاور تغذیه داشته باشید. یکی از مزیت های مربی این است که به نتیجه درمان شما فکر می کند و شما را در این مسیر راهنمایی می نماید. داشتن مشاور تغذیه برای شخصی که سرطان دارد، مثل نفس کشیدن واجب است.

جلسه های شیمی درمانی را یکی پس از دیگری انجام دادند و در جلسه چهارم با مشکلات زیادی روبرو شد. شاید بگویید آقای مردانی شما از کجا متوجه شدید؟ چون به من گزارش می داد. جلسه پنجم حتی نمی توانست قاشق را بلند کند. در جلسه ششم به گفته خود وی مرگ را به چشم دید.

معجزه شفا سرطان

هم در حین شیمی درمانی و هم بلافاصله بعد از شیمی درمانی بصورت جدی رژیم قلیایی برای درمان سرطان را شروع کردم. معجزه شفا سرطان هر روز خودش را نشان می داد. پس از یک ماه همان خانم گفت موهایم مثل موهای سرباز درآمده است و کف سرم سیاه شده است.

توان، قدرت، شادی و امید به زندگی وی افزایش یافته و چون کارمند عالی رتبه ای است هم اکنون می تواند سر کار خود حاضر شود. پس از دو هفته می گفت موهایم به اندازه یک سانتیمتر بلند شده اند. گر چه او در این زمان از کلاه گیسی استفاده می کرد.

درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی) برای وی بعنوان یک نمونه از هزاران بیمار سرطانی است. سرطان ترس ندارد و بایستی با رژيم قلیایی به جنگ با سرطان بروید.

غذاهای مضر برای سرطان

برخی از غذاها باعث رشد و تکثیر سلول های سرطانی می شوند، ای غذاها بعنوان غذاهای مضر برای سرطان نامیده می شوند. معمولا رشد سلول های سرطانی در محیط اسیدی بیشتر اتفاق می افتد. شاید سوال کنید آقای مردانی محیط اسیدی چیه؟ برای این منظور می توانید اسیدی شدن بدن  چیست را مطالعه کنید.

ولی بطور خلاصه می توانیم بگوییم که بدن تقریبا خاصیت قلیایی دارد و استفاده از غذاهای اسیدی خلاف طبیعت بدن و سلامتی است. خوردن زیاد غذاهای اسیدی باعث اسیدی شدن خون و افزایش بیماری ها و از جمله سرطان می شود.

تعدادی از غذاهای اسیدی را می توان به شرح زیر نام برد:

  • گوشت
  • مرغ
  • تخم مرغ
  • شیر (بجز شیر بز که خاصیت قلیایی دارد)
  • دوغ
  • ماست
  • پنیر
  • قند
  • شکر
  • بیکوئیت
  • سوسیس
  • کالباس
  • کیک
  • شیرینی جات
  • شکلات
  • نوشابه
  • سیگار

این غذاها غذاهای مضر برای سرطان خون و سایر سرطان ها می باشند.

غذاهای مفید برای سرطان

برخی از غذاها برای سرطان مضر  ولی برای بدن بسیار مفید هستند. کاملترین لیست غذاهای قلیایی را می توانید از سایت لاغرفیت مطالعه نمایید. کافی است روی لینک کاملترین لیست غذاهای قلیایی کلیک کنید. اما بطور خلاصه برخی از غذاهای مفید برای سرطان را می توانیم بصورت زیر مشاهده کنیم:

  • سیب
  • هلو
  • آلو
  • هلو
  • گلابی
  • شلیل
  • خربزه
  • طالبی
  • زنجبیل
  • هویج
  • ترب
  • آبلیمو
  • سبزیجات

قویترین ضد سرطان را می توان در این مواد غذایی پیدا کرد.

تبصره لاغرفیت: من بعنوان مشاور تغذیه نمی گویم از غذاهای اسیدی اصلا نخورید و فقط از غذاهای قلیایی بخوید. من نمی گویم شما باید مدام از سبزیجات بخورید. برای درمان سرطان با غذا نیاز است از شش گروه مواد غذایی استفاده کنید.

ولی نکته ظریف و تعیین کننده اینجاست که شما بایستی یک مربی و مشاور تغذیه داشته باشید. یکی از مزیت های مربی این است که به نتیجه درمان شما فکر می کند و شما را در این مسیر راهنمایی می نماید. داشتن مشاور تغذیه برای شخصی که سرطان دارد، مثل نفس کشیدن واجب است.

مشاور تغذیه و متخصی تغذیه سرطان با توجه به وزن و مشخصات و وضعیت شما برایتان رژيم درمانی برای شما تنظیم می کند. (بصورت متنوع، متعادل و متناسب از تمام گروه های غذایی)

درمان سرطان با رژيم غذایی

در حقیقت درمان سرطان با رژيم غذایی برای تمام سرطان ها کاربرد. دارد. مثلا غذای مناسب برای بیماران سرطان معده و درمان طبیعی سرطان معده با غذا مثل آن است که بگوییم بیماران سرطان خون چه غذایی بخورند. فقط کمی تفاوت در تحمل کردن معده می باشد. یعنی بایستی طوری غذا بخورید که معده شما تحمل کند.

متوجه شدم یکی از دوستان زمان تحصیل من در بیمارستان آتیه تهران بستری شده است. سریع به ملاقات وی رفتم و او را از نزدیک دید. همراه او می گفت حدود دو ماه است که فقط دراز کشیده است. وقتی به آنجا رسیدم او خیلی خوشحال شد. با زحمت زیادی روی تخت بیمارستان نشست.

همراه وی گفت اصلا غذا نمی خورد و این ناهاری هم که بیمارستان برای وی تهیه کرده را نیز نخورده است. با اشاره به بسته ای که در دستم بود گفتم برایش غذا آورده ام و الآن برای او آماده می کنم و او نیز از این غذا می خورد.

روانشناسی برخورد با بیمار بسیار اهمیت دارد. اینکه غذا نمی خورد جمله ای منفی و اینکه از این غذایی که برایش آورده ام و می خورد، جمله ای کاملا مثبت است. حتما تعجب می کنید و می گویید آقای مردانی چه نوع غذایی برای او برده بودید؟

میوه و سرطان

میوه و سرطان

میوه ها و آبمیوه های طبیعی خاصیت قلیایی داشته و ضد سرطان هستند.

میوه ها خاصیت قلیایی دارند و ضد سرطان به شمار می روند. از آب طالبی طبیعی (بدون اضافه کردن شکر) در منزل تهیه کرده بودم، با یک لیوان به او دادم و توصیه کردم که با آرامش آنرا میل کند. میوه و سرطان ضد هم هستند.

هنگامی که با آرامی از آن آبمیوه می خورد می گفتم: نوش جونت، آفرین و او را تشویق می کردم. خواهش می کنم به من خرده نگیرید که آقای مردانی در این مقاله درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی) چرا اینقدر جملات را طولانی می کنید؟

اینها را می گویم که شما بدانید با بیمار سرطانی چطور برخورد کنید. لیوان دوم را هم به او دادم. با او می گفتم و از او سوالاتی می کردم. او نیز می خندید و صحبت می کرد. همراه ایشان می گفت در مدت دو ماه گذشته او اصلا خنده به لب نداشته است. در مجموع همان روز و در حدود دو ساعتی که آنجا بودم سه لیوان آبمیوه خورد.

روغن زیتون و درمان سرطان

روغن زیتون و درمان سرطان

روغن زیتون آنتی اکسیدان ضد سرطان است

همراه خودم روغن زیتون بکر و بودار نیز برده بودم و به او گفتم حالا نوبت روغن زیتون است. تا حالا روغن زیتون خوردی؟ او گفت خیر تا حالا هیچ روغن زیتون نخورده ام. شخصی که ۵۲ سال سن دارد هنوز روغن زیتون نخورده و با این شرایط می خواهم روغن زیتون بودار و تلخ به او بدهم.

به نظر شما با این توصیف روغن زیتون می خورد؟ یک قاشق غذا روغن زیتون به او دادم و با کمی اکراه خورد. یک قاشق دیگر ریختم و با دست خودم به او دادم. در واقع نوع غذا دادن به شخصی که سرطان دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

خوردن روغن زیتون و درمان سرطان با هم ارتباط تنگا تنگی دارند. چهار قاشق روغن زیتون آن هم بصورت خالی به ایشان خوراندم. انرژی او افزایش یافته بود و بلند شد و راه رفت. حدود دو ساعت لذت بخش را تجربه کردم، گویا به آنها نیز خیلی خوش گذشته بود و همچنین امیدوار به درمان سرطان.

نیازهای ضروری بیمار سرطانی

آیا مایل هستید یک راز را با شما در میان بگذارم؟ می پرسید آقای مردانی آن راز چیست؟ آن راز چهار نیاز از نیازهای ضروری بیماران سرطانی است. هر کدام از آنها را در سایت لاغرفیت بعنوان یک مقاله نوشته ام.

اینکه موضوع سایت لاغرفیت تناسب اندام و لاغری می باشد و چهار مقاله ای هم که می خواهم برای بیماران سرطانی معرفی کنم در خصوص لاغری است، درست. ولی استفاده از آنها برای افزایش سیستم ایمنی بیمار سرطانی یک نیاز اورژانسی است.

  1. نیاز اول: اکسیژن، مقاله کاهش وزن با تنفس دیافراگمی را مطالعه کنید.
  2. نیاز دوم: آب، من آب هم می خورم چاق میشم را مطالعه کند.
  3. نیاز سوم: خواب، چگونه در خواب لاغر شویم را بخوانید.
  4. نیاز چهارم: تغذیه، رژيم آلکالاین چیست یا رژيم قلیایی قلیایی را مطالعه کنید.

خدا را شک همان خانم اول داستان ما به سطح سلامتی و شادی رسیده است. تمام کارهای اداره و منزل را خودش انجام می دهد و دیگر به سرطانی که قبلا داشته است، فکر نمی کند.

امیدوارم این مقاله درمان سرطان با تغذیه (محمود مردانی) برای شما مفید باشد. 

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

46  +    =  54