رژيم قلیایی

فواید رژيم غذایی قلیایی (لاغرفیت)

فواید رژيم غذایی قلیایی (لاغرفیت)

فواید رژيم غذایی قلیایی (لاغرفیت) چیست؟ آیا می دانید مزایا و فواید رژيم قلیایی چیست؟ حتما ضرب المثل هر چه بکاریم همان را درو می کنیم معمولا در زمینه لاغری و سلامتی نیز درست است. پس ما همانیم که می خوریم. من محمود مردانی هستم. مشاور تغذیه سایت لاغر فیت. خودم از مزایای رژیم قلیایی برای لاغری بهره های زیادی برده ام و قصد دارم این موضو را با شما به اشتراک بگذارم. با ما باشید. برای لاغری خودتان این مقاله را تا آخر بخوانید چون اول علت اینکه چرا وزنتان بالا رفته را توضیح می دهم و سپس راه لاغر شدن سریع را نیز به شما می گویم. پس با ما همراه باشید.

فواید رژيم قلیایی

فواید رژيم قلیایی

معمولا رژيم های لاغری مدرن از غذاهای اسیدی تشکیل شده اند. ترکیب این غذاها از گوشت، کربوهیدرات و لبنیات می باشد. در برخی از برنامه رژيم های لاغری تاکید به قهوه شده است. مواد غذایی فوق، اسیدی و چاق کننده هستند. این رژيم ها فواید رژيم قلیایی را ندارند.

کلیپ دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی محمود مردانی را از سایت آپارات تماشا کنید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه کلیک نمایید. این دوره دارای ۳۰ فیلم آموزشی در رابطه با روانشناسی لاغری و همچنین رژيم قلیایی می باشد.

در آمریکا روزانه بیش از 4 هزار نفر از طریق سکته قلبی و سرطان جان خود را از دست می دهند. آیا می دانید دلیل آن چیست؟ یکی از دلایل عمده این مرگ و میر خوردن غذاهای اسیدی است.

مردم آمریکا بطور متوسط روزی سه فنجان قهوه می نوشند. نه اینکه بگوییم علت اصلی چاقی مردم آمریکا قهوه است ولی در حجم مصرف، تاثیر خودش را در چاقی می گذارد.

آنها بیشتر کربوهیدرات به همراه چربی زیاد می خورند که پر کالری و اسیدی بوده که عامل چاقی مردم آمریکا شده است.

البته من خودم  نیز به چای خوردن عادت دارم و می دانم که چای سیاه خاصیت اسیدی و چاق کننده دارد. برای رفع این مشکل از چای کم رنگ استفاده می کنم. از پودر زنجبیل نیز بعنوان قلیایی کننده داخل چای می زنم. زنجبیل از مواد قلیایی قوی به شمار می رود.

گر چه کربوهیدرات و چربی را نیز به شدت کم کرده ام و به جای آنها از غذاهای قلیایی و لاغر کننده استفاده می کنم.

مصرف زیاد غذاهای اسید ساز

مصرف زیاد غذاهای اسید ساز

اگر بدن شما اسیدی باشد هر رژيمی هم که بگیرید نمی توانید لاغر شوید. حتی رژيم و ورزش های سخت نیز تاثیر چندانی ندارند چون بدن بطور هوشمند جلوی کاهش وزن شما را می گیرد. پس برای لاغر شدن بایستی بدنتان قلیایی شود که هم به راحتی و هم به سرعت لاغر شوید. ادامه مقاله را با دقت مطالعه بفرمایید چون به اندام رویایی شما کمک می کند.

مصرف زیاد غذاهای اسید ساز چه اشکالی دارد؟ وقتی از غذاهای اسیدی بیشتر بخورید از خودشان پسماندهای سمی به جا می گذارند. تحقیقات علمی و مشاوران تغذیه توافق دارند که باید PH داخلی بدن ما متعادل باشد.

اگر بدن شما اسیدی باشد هر رژيمی هم که بگیرید نمی توانید لاغر شوید. حتی رژيم و ورزش های سخت نیز تاثیر چندانی ندارند چون بدن بطور هوشمند جلوی کاهش وزن شما را می گیرد. پس برای لاغر شدن بایستی بدنتان قلیایی شود که هم به راحتی و هم به سرعت لاغر شوید.

تعادل PH بدن در محدوده حدود 7.35 برای لاغری، شاد و سالم نگه داشتن سلول های بدن اهمیت فراوان دارد. وقتی جسمی در معرض اسیدی مداوم قرار بگیرد مستعد بیماری مزمن و چاقی می شود.

نقطه مقابل این است که وقتی بدن از یک رژيم قلیایی پیروی می کند فواید بسیاری برای سلامتی نصیب آن می گردد.

توصیه لاغرفتی: کاهش وزن 44 کیلویی خانم حدادی را با رژيم قلیایی از لینک زیر ببینید. کافی است روی لینک کاهش وزن 44 کیلویی با رژيم قلیایی کلیک کنید.

 غذاهای اسیدی چاق کننده

به احتمال زیاد این سول برای شما هم پیش آمده است که آقای مردانی چرا غذاهای اسیدی چاق کننده هستند؟ برای پاسخ به این سوال یک نکته اساسی برای هضم غذاها وجود دارد و آن نکته این است:

بیشترین مصرف انرژیم برای هضم غذا به کار می رود. یکی می گفت من بعد از غذا سنگین می شوم، عرق می کنم و حالت تپش قلب سراغم می آید. او چون بیشتر از غذاهای اسیدی استفاده می کند به این حالات مبتلا می شود.

در غذاهای اسیدی انرژی زیاد صرف هضم غذاهای اسیدی و در رژيم قلیایی انرژی صرف سوختن چربیها می شود.

در عوض از فواید رژيم غذایی قلیایی این است که به راحتی هضم می شوند و نیاز به انرژی برای هضم نمی باشد. در این شرایط انرژی که برای هضم نیاز است به مصرف لاغر شدن شما می رسد.

با توضیحات بالا نتیجه می گیریم که در غذاهای اسیدی انرژی زیاد صرف هضم غذاهای اسیدی و در رژيم قلیایی انرژی صرف سوختن چربیها می شود.

مزایای رژيم غذایی قلیایی

حقیقت امر این است که با مزایای رژيم قلیایی یک فرمول جادویی به شما می دهیم. شما با اجرای برنامه رژيم قلیایی می توانید بدون تلاش و فعالیت به یک انسان سالم، شاداب و خوش اندام تبدیل شوید. البته انتظار این است که شما خودتان نیز باید وارد عمل شوید.

مزایای رژیم قلیایی

در اینجا به ۵ مورد از مزایای رژيم غذایی قلیایی (لاغرفیت) اشاره می کنیم.

  • مبارزه با خستگی
  • تقویت سیستم ایمنی
  • کاهش التهاب بدن
  • تقویت استخوان ها
  • لاغری سریع با رژيم قلیایی

مبارزه با خستگی

اگر اسید در بدن زیاد باشد برعکس اکسیژن بدن کم می شود. کاهش اکسیژن باعث کاهش توانایی سلول در ترمیم بدن و همچنین جمع آوری سموم و دفع آن می گردد. اگر در بالا این کلیپ را ندیده اید از اینجا کلیک کرده و مشاهده نمایید.

کلیپ دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی محمود مردانی را از سایت آپارات تماشا کنید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه کلیک نمایید. این دوره دارای ۳۰ فیلم آموزشی در رابطه با روانشناسی لاغری و همچنین رژيم قلیایی می باشد.

حتی اگر خواب خوبی هم داشته باشید مدام احساس خستگی خواهید داشت. همه اینها به دلیل تجمع بیش از حد اسید در بدن است. من متوجه شده ام

قلیایی شدن بدن در طب سنتی نیز وجود دارد. مثلا تاکید بر استفاده از عسل با سیاه دانه توصیه قلیایی شدن بدن در طب سنتی است.

تقویت سیستم ایمنی بدن

عدم تعادل بدن از نظر PH منجر به کاهش توانایی در مبارزه با ویروس ها، باکتری ها و نیز میکروارگانیسم ها می شود. کاهش اکسیژن باعث افزایش رشد ویروس ها و باکتری ها در جریان خون می شود.

به نظر می رسد قلیایی شدن بدن برای مبارزه و از بین بردن این میهمانان ناخوانده خارجی موثر واقع شود. به این دلیل این مطلب را می گویم که در رژيم قلیایی اکسیژن زیاد می باشد.

کاهش التهاب

خاصیت اسیدیته بیش از حد در بدن منجر به التهاب شده و التهاب را افزایش می دهد. هنگامی که شخصی آرتروز، بیماری قلبی یا سرطان دارد سیستم بدنی او در وضعیت التهابی قرار گرفته است. مواد قلیایی قوی از التهاب پیشگیری می کنند.

برنامه رژيم غذایی قلیایی که از غذاهای قلیایی تشکیل شده است در کاهش التهاب و پیشگیری از بیماریها موثر است. به نوعی می توانیم بگوییم از فواید رژيم غذایی قلیایی (لاغرفیت) این است که التهاب را نیز کنترل می کند.

تقویت استخوان ها

حتما متوجه شده اید شخصی که پیر می شود قد و قامت او نیز کوتاه می گردد. با افزایش سن، بدن بصورت طبیعی از کلسیم استخوان ها مصرف می کند.

در شرایط اسیدیته بدن، سیستم ایمنی برای رهایی از حالت اسیدی باید یک ترکیب قلیایی وارد خون کند که اثر اسید یا همان سم ها را خنثی کند. قلیایی ترین ترکیب قلیایی بدن کلیسم است. کلسیم را از استخوان ها جدا کرده و به جریان خون وارد می کند.

وقتی بدن اسیدی می شود از کلسیم استخوان کنده شده و کلسیم جدا شده به جریان خون وارد و باعث پوکی استخوان می شود.

این کار باعث کاهش تراکم کلسیم استخوان شده و منجر به پوکی استخوان نیز می شود. اگر تعادل PH خون به هم بخورد این اتفاق می افتد و کلسیم بدن از بین می رود. می دانید ما بدون کلسیم، استخوان ها شکننده شده و منجر به استئوپروز با پوکی استخوان می شویم.

از نشانه های قلیایی بودن بدن این است که انسان در اوج سلامتی، شادی و تناسب اندام خود بسر می برد.

لاغری سریع با رژيم قلیایی

محیط اسیدی فقیر است. شاید بپرسید آقای مردانی فقر محیط اسیدی یعنی چه؟ اگر اسیدیته زیاد شود آب و اکسیژن کم می شود. یعنی در محیط اسیدی هم آب و هم اکسیژن به شدت کاهش می یابد.

اگر آب و اکسیژن بدن کم شود، شخص به شدت به سمت چاقی پیش می رود. حالا لاغری سریع با رژيم قلیایی به چه صورت اتفاق می افتد؟ وقتی از غذاهای قلیایی بخورید به بدن شما هم اکسیژن و هم آب فراوان می رسد.

در محیطی که آب و اکسیژن زیاد باشد، به سرعت لاغری شروع شده و ادامه دار می باشد. من در بین بیمارانم دیده ام که وقتی بدنشان قلیایی می شود، دیگر تلاشی در جهت لاغری انجام نمی دهند. خود بخود لاغر می شوند.

مواد غذایی قلیایی در طب اسلامی نیز تاکید شده است. همچنان که مولا علی علیه السلام فرموده اند: معده خود را گورستان حیوانات قرار ندهید. یعنی گوشت زیاد نخورید.

رژيم قلیایی چیست؟

رژيم قلیایی چیست

برنامه رژیم قلیایی (آلکالاین) به ما این امکان را می دهد که بدنمان در تعادل درستی قرار گیرد. بطور کلی میزان PH تعیین کننده تعادل بدن است.

  • PH=1-7 محیط اسیدی و عامل بیماری ها و چاقی است.
  • PH=7 حالت خنثی دارد مثل آب خالص.
  • PH=7-14 محیط قلیایی و عامل سلامتی و لاغر شدن است.

بهترین PH کمی بالاتر از 7 می باشد. مثلا PH خون PH=7.34 بوده که اگر از این میزان کمی پایین تر برود، مرگ انسان حتمی است. PH=0 یعنی بدون علائم حیاتی و مرگ می باشد.

گوشت، لبنیات، قهوه، شکر، نوشابه دارای PH کم و زیر 7 می باشند.

مرکبات، آجیل های خام و فرآوری نشده، سبزیجات و میوه ها از آنتی اکسیدان غنی بوده و از نمونه های عالی مواد غذایی سالم به شمار می روند. این غذاها PH=7-14 را به خود اختصاص داده اند. یعنی در منطقه قلیایی PH=7.35 هستند. اینکه بدانید کدام غذا اسیدی و کدام غذا قلیایی است نمی تواند کمک موثری در کاهش وزن شما داشته باشد. ولی در دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی ما میزان های غذاهای اسیدی و قلیایی را برای شما تنظیم می کنیم.

رژيم قلیایی و قانون 80/20

حتما این قانون را در کسب و کار دیده اید. ولی حقیقت مطلوب این است که غذای روزانه شما بایستی بیشتر از شامل غذاهای قلیایی باشد. معمولا 80 درصد از غذاهای قلیایی و فقط 20 درصد از غذاهای اسیدی بخورید.

حالا متوجه شدید که چرا مردم آمریکا روزانه حدود 3 فنجان قهوه می خورند یکی از دلایل چاقی آنان شده است؟ اگر شما هوس کردید قهوه بخورید، یک فنجان کافی است. راه کار کاربردی این است که آن یک فنجان را به آهستگی بخورید.

اگر شما از من (محمود مردانی) فوت کوزه گری لاغری را بخواهید آنرا به شما می گویم. استفاده از همین قانون 80/20 یعنی بیشتر خوردن غذاهای قلیایی همان فوت کوزه گری لاغری است. بعضی ها سوال می کنند رژيم قلیای برای قلیایی شدن رحم کدام است؟ گذشته از اینکه این دوستان به چه منظوری دنبال رژيم قلیایی برای قلیایی شدن رحم هستند، استفاده از لسیت غذاهای قلیایی به شما کمک می کند.

تغییر رژيم غذایی

معمولا راه تغییر رژيم غذایی کمی سخت است. بهترین و راحت ترین راه رهایی از عادات غلط تغذیه ای بد گذشته، جایگزین کردن آن عادتها با عادتهای جدید است.

شما می توانید برای راحتی تغییر رژيم غذایی خود دو کار ساده را برای تغییر برنامه رژيم غذایی خود به کار ببرید.

  • ۱-کم کردن چربی های مضر مواد غذایی
  • ۲-افزودن مقداری میوه و سبزی در رژيم غذایی

گر چه انتظار یک شبه نداریم که به نتیجه مطلوب برسید ولی اگر به کره ماه هم که بخواهید بروید با قدم اول شروع می شود. از همین الآن این تغییرات کوچک را شروع کنید. ادامه دادن کارهای کوچک بالتبع نتایج بزرگی به ارمغان می آورد.

تداوم تغییر نتیجه مطلوب

مثلا شما از تهران به مقصد مشهد پرواز می کنید. دماغه هواپیما به اندازه 2 میلی متر به سمتی منحرف می شود اگر توجه کنیم 2 میلی متر زیاد نیست ولی وقتی 2 میلی مترها زیاد می شود، هواپیما به مقصد می رسد ولی به عوض مشهد در شیراز فرود می آید.

پس کارهای کوچک در برنامه غذایی قلیایی اثرات بزرگ سلامتی، شادی و کاهش وزن را به دنبال دارد. حالا به ادامه مقاله جذاب فواید رژيم غذایی قلیایی (لاغرفیت) می پردازیم تا نتایج ارزشمندی نصیب تان گردد. اگر کاهش وزن 44 کیلویی را در ابتدای این مقاله ندیده اید از اینجا می توانید مشاهده نمایید:

کاهش وزن 44 کیلویی خانم حدادی را با رژيم قلیایی از لینک زیر ببینید. کافی است روی لینک کاهش وزن 44 کیلویی با رژيم قلیایی کلیک کنید.

برنامه رژیم غذایی قلیایی

از شما بابت مطالعه این مقاله متشکرم. یک خبر خوب هم برای شما دارم. خبر خوب این است که برنامه رژيم غذایی قلیایی از آنچه که به نظر می رسد هم آسان تر است. بسیاری از غذاهای قلیایی وجود دارند که بسیار خوشمزه هستند.

به جای گوشت چرخ کرده گاو که اسیدی است می توانید از غذای قلیایی جایگزین استفاده کنید که شگفت انگیز بوده و سبب لاغر شدن شما هم می شود. باور کنید همان مزه و طعم را نیز به شما می دهد.

انواع خورش هایی که در آنها به نوعی از سبزیجات استفاده شده است را می توانید جایگزین کنید. نه، حتی می توانید گوشت کمتر بخورید ولی در کنار آن از سبزیجات برگ سبز و تیره استفاده کنید که خاصیت اسیدی گوشت را از بین ببرد. اجرای برنامه رژیم غذایی قلیایی ساده است.

بادام و مرکبات خاصیت ضد اسیدی داشته و می توانید شیر بادام را که یک نوشیدنی ارزشمند است بخورید. آب مرکبات نیز از نوشیدنی های خوشمزه ای است که در هوای گرم بسیار می چسبد و دهانتان را خنک و خوشبو می کند.

شربت لیمو را فراموش نکنید. لیمو از مواد غذایی است که دارای اثرات قلیایی شدید و قوی است. یادتان باشد که شربت لیمو را با شکر شیرین نکنید. قانون این است که برای این شربت مفرح و دل انگیز از عسل استفاده نمایید. مزایای سلامتی آن را نیز در نظر بگیرید. در اینجا می خواهم برای اثر بخشی دوره موثر لاغری را به شما معرفی کنم.

دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی

فواید رژيم غذایی قلیایی (لاغرفیت)

از فواید رژيم غذایی قلیایی این است که به بزرگترین هدیه ای که به شما داده شده است توجه کنید. بزرگترین هدیه همان بدن شماست. مراقبت از این هدیه ارزشمند با رژیم قلیایی میسر می باشد. چرا که می توانید در بالاترین سطح خود عمل کنید.

علاوه بر آن فرصت مناسبی است که چابکی و پر انرژی بودن را نیز تجربه کنید. از طرفی یکی از بهترین مزایای رژيم قلیایی لاغری و کاهش وزن است. وقتی از برنامه رژيم قلیایی برخوردار شوید تمام انرژی شما صرف لاغر شدن می شود.

در دوره یک ماهه رژيم قلیایی سه وژگی منحصر فرد برای شما داریم.

۳۰ فیلم آموزشی، رژيم قلیایی و پشتیبانی محصول از مزیت های دوره این محصول می باشد. همین الآن دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را تهیه کنید که سریعتر به اندام رویایی خود برسید. راستی با این دوره به اندام دلخواهت برسی می ارزه، نه؟

  • ۳۰ فیلم آموزشی لاغری
  • تنظیم رژيم قلیایی برای لاغری
  • پشتیبانی محصول به مدت سه ماه
هزینه دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی

شاید به ذهن شما هزینه این دوره زیاد باشد ولی چندنکته را در نظر بگیرید:

  1. هزینه این دوره نسبت به چه چیزی بالاست؟
  2. نسبت به این همه لباس زیبایی که دارید و نمی توانید آنها را بپوشید؟
  3. نسبت به این همه پولی که تا حالا برای رژيم دادید و نتیجه نگرفتید؟
  4. نسبت به هزینه این همه دارو که در این سالهس ا پرداخت کرده اید؟
  5. نسبت به تحقیر در جمع و اینکه اعتماد به نفس شما خدشه دار شده؟
  6. نسبت به زندگی زناشویی که در خطر می افتد چطور است؟
  7. نسبت به این همه غصه و رنجی که با آن می خوابید و با آن بیدار می شوید؟
  8. نسبت به زیبایی و سلامتی شما این هزینه چگونه است؟
  9. نسبت به یک جفت آدیداس چی؟ آیا گران است؟
  10. آیا این هزینه به اندازه یک دست لباس می باشد؟ اونم لباسی که نتونی بپوشی.

متشکرم محمود مردانی وب سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  11  =  17