رژيم قلیایی, رژیم لاغری

بهترین رژیم لاغری طبیعی (رژيم قلیایی)

بهترین رژیم لاغری طبیعی (رژيم قلیایی)

بهترین رژیم لاغری طبیعی (رژيم قلیایی) را می توانید از این مقاله داشته باشید. شما که به دنبال لاغر شدن هستید مطمئنا به دنبال بهترین رژيم کاهش وزن نیز می باشید. در سایت لاغرفیت در مورد برنامه های گوناگون کم کردن وزن توضیح داده ام. من محمود مردانی مشاور تغذیه قصد دارم بهترین و سریع ترین راه کاهش وزن را با شما به اشتراک بگذارم. در این مطلب رازهایی را در رابطه با وزن و چگونگی خلاص شدن از چربی های اضافه را به شما می گویم. پس تا آخر با ما همراه باشید.

بهترین رژیم لاغری طبیعی 

بهترین رژیم لاغری طبیعی

در بهترین رژیم لاغری طبیعی از مواد غذایی طبیعی و ارگانیک استفاده می شود.

بهترین رژیم لاغری طبیعی، رژیمی است که به راحتی قادر به انجام آن باشید. عده ای برای لاغر شدن، خودشان را به آب و آتش می زنند تا بتوانند حداقل یک کیلو وزن کم کنند. آنها در همان ابتدای برنامه رژيم لاغری آن را رها کرده و نا امید می شوند.

آنها وقتی رژيم کاهش وزن می گیرند برای چند روز آنرا دقیق اجرا می کنند می دانید چرا؟ چون برنامه جدید و تازه است و شوق و اشتیاق باعث می شود چند روز به آن پایبند باشند. ولی بعد از چند روز از دیگر برایشان تازگی ندارد و نا امید شده و آن را رها می سازند.

رژيم لاغری سریع طبیعی بایستی با شرایط شما سازگار باشد تا بتوانید به آن متعهد باشید. برای اینکه موضوع را بیشتر درک کنید مثالی می آورم. بر فرض شما رژيم لاغری سختی می گیرید که احساس سیری ندارد.

چند روز می توانید آن را ادامه بدهید؟ بدن شما جواب مثبتی به این برنامه سخت و کم کالری نمی دهد و مجبورتان می کند تا رژيم خود را بشکنید. یا اینکه از غذهایی که جدای غذای خانواده به شما داده باشند، باز هم تاب تحمل برنامه طاقت فرسا می شود.

پیشنهاد لاغر فیت برای رژيم لاغری بعد از زایمان طبیعی مطالعه لاغر شدن پس از زایمان است.

رژيم لاغری با مواد طبیعی

برای بهترین رژيم لاغری طبیعی نیاز است که از مواد ارگانیک یا طبیعی استفاده شود. رژيم لاغری با مواد طبیعی در حقیقت بهتر و اثر گذارتر است. فردی می گفت من از رژيمی استفاده کرده ام که غذاهای خیلی پرهزینه ای برایم داشت.

مشکلی که آن رژيم برای من بوجود می آورد ریزش مو، احساس افسردگی نیز بود. حتی نمی توانستم از غذای خانواده بخورم. در آن رژيم لاغری میوه هم وجود نداشت.

بطور خلاصه برنامه رژيم غیر استاندارد وی شامل چند فاکتور منفی بوده است:

  • برنامه غذایی پر هزینه
  • عدم استفاده از غذای خانوار
  • ریزش موی شدید
  • چروک پوست صورت
  • مشکلات گوارشی
  • افسردگی
  • ضعف و بیحالی

در صورتی که رژيم لاغری با مواد طبیعی و ارگانیک باشد چنین مشکلاتی به بار نخواهد آورد. دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را به او معرفی کردم. به این خاطر دوره رژيم قلیایی را به وی معرفی کردم که با آن هم لاغر و هم مشکلات و بیماری های وی درمان می شود.

بهترین روش لاغری

بهترین روش لاغری

ریشه چاقی فقط یک علت دارد و آن هم اسیدی شدن بدن است.

می خواهم رازی را با شما در میان بگذارم. این راز به دوران دوم راهنمایی(دوره اول دبیرستان) برمی گردد. آن راز این است که بطور کلی وضعیت اسیدی و قلیایی جسم شما بین عدد ۱ و ۱۴ در نوسان است.

عدد ۱ منتهای اسیدی و عدد ۱۴ آخرین درجه قلیایی بوده و بهترین پی اچ بدن ۷.۳۶ است. اگر در هر شرایط جسمی و روحی بدن از حد طبیعی به سمت حالت اسیدی برود، زباله های اسیدی در بدن جمع می شوند.

بهترین روش لاغری روشی است که از غذاهای قلیایی استفاده کند تا زباله های اسیدی نداشته باشند. وقتی زباله های اسیدی در بدن زیاد شوند باید چربی جذب بدن شده تا آن زباله ها را درون خود ذخیره و حفظ کند.

ذخیره و حفظ زباله ها و پسماندهای اسیدی به نفع سلامتی شما می باشد چون آن زباله ها درون چربی گیر افتاده و نمی توانند به دستگاه های حساس بدن آسیب برسانند. ولی اشکال عمده این کار این است که چربی زیاد شده و شخص چاق می شود.

علمی ترین روش لاغری

در حقیقت رژيم قلیایی علمی ترین روش لاغری تا کنون است که برای لاغر شدن جواب داده است. رژيم قلیایی به راحتی با شما دوست شده و به آن عادت می کنید.

در کنار رژيم قلیایی برای لاغری حتما به یک ورزش نیز نیازمند می باشید. اگر شخصی بخواهد فقط با کم خوری و رژيم به لاغری خود فکر کند، فکری اشتباه بوده و به نتیجه نمی رسد.

اشتباه این فکر از آن جهت است که بدن شما بدون ورزش دوباره به وزن قبلی برمی گردد. چون چربی را نسبت به گذشته با راندمان بیشتری جذب کرده و حتی ممکن است چاق تر نیز بشیود.

قانون زایگارنیک 

در ادامه مقاله بهترین رژیم لاغری طبیعی (رژيم قلیایی) قصد دارم موضوع جالبی را با شما به اشتراک بگذارم. خانم دکتر زایگارنیک که روانشناس قابلی است تحقیق ارزشمندی انجام داد.

او ابتدا گروهی از جمعیت را جمع کرد و فیلمی را به نمایش گذاشت. تا آخر فیلم را نمایش داد و مردم به خانه هایشان رفتند. برای گروه دوم نیز با همان فیلم را به نمایش گذاشت با توجه به اینکه وسط فیلم، آنرا قطع کرد.

پس از دو ماه دو گروه را برای ادامه تحقیق فرا خواند. پرسشنامه هایی در باره همان فیلم به آنها داد تا جزئیات آن فیلم را بنویسند. جالب این بود که گروه دوم که نصفه فیلم را دیده بودند، به سوالات بهتر پاسخ داده بودند.

قانون زایگارنیک می گوید در زندگی همه انسان ها زایگارنیک وجود دارد. مثلا ماه ها قصد داریم به یک دوست خود تلفن بزنیم و ذهنمان مشغول آن است ولی هنوز زنگ نزده ایم.

حتی دوختن یک دکمه، مرتب کردن قفسه کتابخانه، مرتب کردن کمد لباس ها، پایان نامه، گوش دادن به یک موسیقی و خیلی موارد دیگر مثل چاقی. چاقی که مدام ذهن شما را به خودش مشغول کرده است به صورت زایگارنیک مزمن درآمده است.

لاغری خیلی سریع

لاغری خیلی سریع

خانم مل رابینز قانون پنج ثانیه ای را اختراع کرد. او می گوید اگر کاری را می خواهی انجام دهی فقط پنچ ثانیه وقت داری تا آن را شروع کنی، اگر در پنج ثانیه شروع نکنی آن کار به لیست زایگارنیک اضافه می شود.

شاید بگوید آقای مردانی لاغری خیلی سریع در پنج ثانیه مگر امکان پذیر است؟ شما می توانید خودتان را در مسیر انجام آن کار قرار دهید. مثلا در پنج ثانیه سریع وارد سایت لاغرفیت شوید.

با این کار در راستای لاغری سریع قرار گرفته اید. یا می توانید برای کاهش وزن و لاغری خود یک پیام بدهید. یا با دوستی که تجربه لاغری دارد، مشورت کنید. مهم این است که در مسیر لاغری قرار بگیری. همین

در ادامه محتوای بهترین رژیم لاغری طبیعی (رژيم قلیایی) به انگیزه برای رژيم لاغری می رسیم.

انگیزه برای رژيم لاغری طبیعی

انگیزه برای رژيم لاغری طبیعی

اگر بخواهی لاغر بشی، راهشو و اگر نخواهی بهونشو پیدا می کنی.

برای شروع هر کاری نیاز به انگیزه ضروری و لازم است. انگزه برای رژيم لاغری طبیعی نیز یکی از ضروریات لاغر شدن می باشد. برای این موضوع شما نیاز است سه تا ده روز رژيم لاغرفیت را بدانید.

ده روز اول رژيم لاغری به سه روز اول و هفت روز بعدی تقسیم می شود. سه روز اول رژيم لاغری خیلی خوشایند و شادی بخش است چون یک برنامه جدید و تازه ای را شروع کرده ایم. عینا مثل لباس جدیدی  که می خریم.

بعد از سه روز تازگی آن از بین می رود و برایمان عادی جلوه می کند. تقریبا تمام کسانی که رژيم خود را ول می کنند در همین روزهای اول رژيم است. یعنی در هفت روز بعدی برنامه رژيم لاغری خودشان را رها می سازند. اگر از هفت روز سخت عبور کنید کار بزرگی انجام داده اید.

ده روز دوم هم کمی سخت است ولی نه به شدت هفت روز، چون به برنامه کمی عادت کرده اید. ده روز دوم را که پشت سر بگذارید و به ده روز سوم برسید دیگر چیزی جلو دارتان نیست. در مسیر لاغری قرار گرفته و به راحتی به پیش می روید.

پیشنهاد لاغرفیت به شما متن انگیزشی برای لاغری است. روی لینک متن برای لاغری کلیک کنید.

دوره کاهش وزن

حتما شما به دنبال سریع ترین و بهترین راه کاهش وزن هستید. اگر راه های لاغری فراوانی را رفته و نتیجه نگرفته اید، دوره کاهش وزن خوبی در انتظار شماست.

می خواهم دوره و پک لاغرفیت را به شما معرفی کنم. پک لاغری از مزایای فراوانی برخوردار است. از جمله، رژيم قلیایی برای لاغری، کلیپ های آموزشی و نود روز پشتیبانی.

تنظیم رژيم قلیایی

کلیپ های آموزشی

نود روز پشتیبانی

در این مدت سه ماهه هم لاغر شدن را یاد می گیرید و هم لاغر می شوید. پس دوره رژيم قلیایی ویژه شماست. از اینکه به سایت لاغرفیت سر می زنی متشکرم

محمود مردانی مشاور تغذیه و رژيم درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

41  +    =  50