کاهش وزن

کاهش وزن ۲۳ کیلو در۴ ماه (محمود مردانی)

کاهش وزن ۲۳ کیلو در۴ ماه (محمود مردانی)

کاهش وزن ۲۳ کیلو در۴ ماه (محمود مردانی) عنوان این مقاله است. او می گفت از ۱۴ مرداد شروع به کاهش وزن کردم و در ۳۰ آبان برای شما عکس قبل و بعد چاقی را فرستادم. خانم سپیده می گوید در گوگل سرچ کردم و سایت لاغرفیت را برای لاغری خودم پیدا کردم. در دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی شرکت کردم و در مدت ۴ ماه توانستم ۲۳ کیلو وزن کم کنم. داستان کاهش وزن ۲۳ کیلویی خانم سپیده خیلی جالب است که شما را به ادامه مطالعه آن دعوت می کنم.

کاهش وزن سریع در یک ماه

کاهش وزن سریع در یک ماه

کاهش مزن ۲۳ کیلویی خانم سپیده در چهار ماه

وزن اولیه او ۹۸ کیلو و بعد از حدود ۴ ماه به وزن ۷۵ کیلو رسید. او می گفت من ۳۰ روز اول برنامه را خوب اجرا کردم ولی به مدت ۱۰ روز رژيم را رها کردم و خیلی عذاب وجدان داشتم. دوباره به خودم قول دادم که رژیم را ادامه بدم.

هر روز کلیپ های آموزشی و انگیزشی که در دوه ۳۰ روزه رژيم قلیایی بود را نگاه می کردم و انگیزه می گرفتم. هر ماه از خودم عکس می گرفتم و با عکس ماه قبل مقایسه می کردم و وقتی می دیدم که هم سایز و هم وزن کم کرده ام امیدم هزار برابر می شد و باعث ادامه دادن مسیر کاهش وزن خودم می شدم.

شاید سوال کنید آقای مردانی پس چرا دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی ۳۰ روز است؟ در پاسخ می گویم نام دوره ۳۰ روزه است ولی این دوه به مدت سه ماه (۹۰) روز ادامه دارد.

به نظر می رسد کاهش وزن سریع در یک ماه خیلی اصولی نباشد و شخصی که قصد لاغر شدن دارد نیاز است مثل خانم سپیده چند ماه برای خودش وقت اختصاص بدهد. شاید سوال کنید آقای مردانی پس چرا دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی ۳۰ روز است؟ در پاسخ می گویم نام دوره ۳۰ روزه است ولی این دوه به مدت سه ماه (۹۰) روز ادامه دارد.

روش های لاغری

برای لاغر شدن همه به دنبال لاغری سریع می باشند. خانم سپیده نیز از این قانون پیروی می کرد و گفت روش های لاغری شما به چه صورت است؟

بطور خلاصه به او گفتم: بدن انسان از پ هاش اسیدی و قلیایی تشکیل شده است. اگر پ هاش بدن اسیدی باشد معمولا هر تلاشی برای لاغر شدن بدون نتیجه است. ولی به نظر می رسد وقتی بدن قلیایی باشد به راحتی لاغری سریع اتفاق می افتد. منظور این است که پ هاش اسیدی باعث چاقی و پ هاش قلیایی به لاغری منجر می گردد.

PH از عدد صفر شروع و تا عدد چهارده ادامه دارد.

  1. PH=0-6.9 اسیدی مثل قند و شکر و محصولات آنها
  2. PH=7 خنثی مثل آب
  3. PH=7.1-14 قلیایی مثل میوه ها و سبزیجات

جالب است بدانید بهترین PH برای بدن حدود 7.4 است. در دوره رژيم قلیایی با رژيم قلیایی که برای شخص رژیم گیرنده تنظیم می شود، معمولا PH بدن بیشتر قلیایی می شود و همین امر به کاهش وزن کمک می کند. او متقاعد شد و پک لاغری را از سایت لاغرفیت خریداری کرد و نتیجه موفقیت آمیزی را برای خود رغم زد.

کاهش وزن ۲۳ کیلو در۴ ماه

خانم سپیده پس از تهیه دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی شروع به برنامه رژيمی که برای او تنظیم نمودم کرد. من او را ندیده ام چون او از شهرستان فسا از استان شیراز بود و تماما بصورت آنلاین او را کمک کردم.

برنامه رژيمی که برای ایشان نوشتم با توجه به وزن ۹۸ کیلو، قد ۱۶۹ و سن ۳۲ سال بود. شاید ایشان نگران برنامه رژيم غذایی بود که با غذای خانواده فرق داشته و او را به زحمت بیندازد ولی به او اطمینان دام که قصد این نیست که شما را از سفره خانواده جدا کنم.

یعنی از همان منوی غذایی که برای خانواده طبخ می کند میزان غذای رژيمی او را نیز برایش تنظیم کردم. از این بابت او و سایر بیمارانم خیالی آسوده دارند. اراده خانم سپیده برای  کاهش وزن ۲۳ کیلو در ۴ ماه اراده خوبی بود. گر چه گاها اراده ایشان سست می شد، کلیپ های روانشناسی لاغری سایت لاغرفیت به او کمک می کرد.

کاهش وزن در یک هفته

کاهش وزن در یک هفته

از اراده ات استفاده کن و لاغر شو

برنامه غذایی که برای وی نوشتم و برای او فرستادم پیش بینی کردم کاهش وزن در یک هفته اول از ۱ تا ۴ کیلو خواهند داشت. در کلیپ های آموزشی علاوه بر تکنیک های لاغری به بیمارانم می گویم که چه زمانی و به چه صورتی خودشان را وزن کنند. پس از یک هفته فیلم ها را که مشاهده کردند نوبت به وزن کشی رسید.

او خودش را وزن کرد و در کمال خوشحالی پیام دا که در یک هفته اول حدود ۳ کیلو وزن کم کرده است. (دقیقا ۲.۸ کیلو گرم وزن کم کرده بود.) احساس سرخوشی و سرزندگی و همچنین احساس سبکی از ویژگی های کاهش وزن درست است که خانم سپیده به آن رسیده و خیلی خرسند بود.

پیشنهاد لاغرفیت به شما: این است که کاهش وزن در یک هفته میسر است و می توان در یک هفته به میزان قابل قبولی وزن کم کرد. خانم سپیده با این کاهش وزن اولیه، در پوست خود نمی گنجید و خیلی خوشحال بود.

برای تهیه دوه و پک لاغری روی دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی کیلیک نمایید.

کاهش وزن در منزل

فرقی ندارد رژیم لاغری برای وزن 120 کیلو یا رژیم لاغری برای وزن 90 کیلو یا هر وزنی دیگر باشد. می گویند راه هزار فرسنگی با قدم اول شروع می شود. حالا شما هر چند کیلو هم که اضافه وزن داشته باشید، می توانید شروع کنید و لاغر شوید.

فرقی ندارد رژیم لاغری برای وزن 120 کیلو یا رژیم لاغری برای وزن 90 کیلو یا هر وزنی دیگر باشد. می گویند راه هزار فرسنگی با قدم اول شروع می شود. حالا شما هر چند کیلو هم که اضافه وزن داشته باشید، می توانید شروع کنید و لاغر شوید.

یکی از مزیت هایی که خانم سپیده داشت این بود که نیاز به رفتن به دفتر مشاور تغذیه نداشت. یعنی نیاز نبود. یعنی کاهش وزن در منزل و از طریق آنلاین صورت می گرفت. قبلا شخصی که قصد لاغر شدن داشت بایستی به دفتر مشاوره می رفت و زمانی را نیز برای این موضوع اختصاص می داد.

اما در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی این مشکل حل شده و کار به صورت مطلوبی ساده شده است. خانم سپیده با گوشی خود هم فیلم های آموزشی و هم برنامه رژيم لاغری خود را دریافت کرد.

برخی ها به دنبال رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه هستند ولی باید واقع بین بود. چون در یک ماه شما 8 کیلو اضافه نکرده اید که این انتظار را داشته باشید.

کاهش وزن هفته ای ۲ کیلو

خانم سپیده هر هفته خودش را وزن کرده و اطلاع میداد. تقریبا هر هفته کاهش وزن مطلوبی داشت. کاهش وزن در یک هفته بایستی از نیم تا یک کیلو باشد و این مقدار کاهش وزن معمولا ماندگار است.

اشخاصی هستند که خیلی سریع وزن کم می کنند ولی در عوض وزن کم شده نیز سریع برمی گردد. برای این خانم هم کاهش وزن استاندارد از ارزش خاصی برخوردار است. گر چه میزان دریافت کالری وی را طوری تنظیم کرده بودم که بیشتر وزن کم کند ولی مواد مغذی و املاح معدنی که نیاز بدن است را نیز دریافت کند.

بعضی اوقات کاهش وزن هفته ای ۲ کیلو را کم می کرد و در برخی از هفته ها ممکن بود از این مقدار کمتر وزن کم کند. اما نکته مهمی که می بایست او رعایت می کرد این بود که در مسیر کاهش وزن ثابت و استوار باقی بماند.

بعضی ها از من سوال می کنند آقای مردانی چگونه هفته ای ۲ کیلو لاغر شویم را به آنها می گویم معمولا با دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی این امکان وجود دارد.

مزایای کاهش وزن ۲۳ کیلویی

در ادامه محتوای کاهش وزن ۲۳ کیلو در۴ ماه (محمود مردانی) می خواهم شما را با مزایایی که با کاهش وزن ۲۳ کیلویی نصیب خانم سپیده شده بود، آشنا کنم. همانطور که در بالا اشاره کردم احساس سبکی، حس نشاط و حس خوب زندگی از مزایای کاهش وزن ایشان بوده است.

تصور کنید ۲۳ کیلو کاهش وزن یعنی اینکه حدود یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج در یک دست و یک کیسه ۱۰ کیلویی برنج دیگر در دست دیگر بگیرید. مدام آنها را از اینطرف به آنطرف بکشید چه حسی دارید.

حتی می توانید وقتی خسته شدید کیسه های ۱۰ کیلویی را زمین بگذارید ولی ۲۳ کیلو چاقی مدام با ایشان بود. چه در خواب و چه در بیداری، در میهمانی، در سفر، در جشن ها و حتی در اتاق پرو برای لباس با خودش ۲۳ کیلو جابجا می کرد و از این همه اضافه وزن رنچ می برد.

حالا دیگر از آن ۲۳ کیلو اضافه وزن خبری نیست و او به راحتی می تواند در همه جا بدون مزاحمت چاقی ظاهر شود. می تواند لباسی که خودش دوست دارد را انتخاب کرده و بپوشد. بطور کلی مزایای کاهش وزن به شرح زیر است:

مزایای کاهش وزن

  1. بدن لاغرتر و باریک تر
  2. نیرو و انرژی بیشتر
  3. اعتماد به نفس بالاتر
  4. سلامتی و تندرستی بهتر
  5. عزت نفس بیشتر
  6. درد و بیماری های کمتر
  7. آرامش روحی بیشتر

 کاهش وزن به یادگیری نیاز دارد

مشکل اصلی اکثر رژيم گیرنده ها این است که نمی دانند چگونه و چطور رژيم بگیرند. اما وقتی راه و روش کاهش وزن را یاد بگیرید هر هفته که روی ترازو می روید عدد ترازو و وزن شما کوچک تری را نمایش خواهد داد.

مشکل اصلی اکثر رژيم گیرنده ها این است که نمی دانند چگونه و چطور رژيم بگیرند.

یاد گیری کاهش وزن مثل یاد گیری رانندگی می ماند. شخصی که رانندگی نمی داند اول باید آموزش های تئوری و بعد آموزش های عملی رانندگی را ببیند و در حقیقت رانندگی کردن را یاد بگیرد.

افراد زیادی هستند که رژيم می گیرند و چند کیلو هم کم می کنند ولی پس از مدتی معمولا نا امید شده و برنامه رژیم خودشان را ول می کنند. احتمالا همان وزنی را هم که کم کرده بودند، دوباره برگشت می خورد.

سایت لاغرفیت برای کسانی که در دوه ۳۰ روزه رژيم قلیایی شرکت می کنند نظیر خانم سپیده، آموزش های لازم کاهش وزن را یاد می دهد. خانم سپیده به واقع لاغر شدن را مثل رانندگی یاد گرفت و موفق شد. پس یادتان باشد که لاغر شدن به یادگیری و مهارت نیاز دارد.

خواستن رسیدن است

به نظر می رسد هر شخصی می تواند به هدف خود برسد. اگر خانم سپیده توانسته بیش از ۲۰ کیلو وزن کم کند، پس شما هم که مشغول خواندن این مطلب هستید می توانید وزن کم کنید. همین الآن روی لینک آبی رنگ زیر کلیک کنید و در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی ثبت نام کنید.

در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی که (۹۰) روز می باشد نقشه راه کاهش وزن ترسیم شده است. یعنی فقط اجرای دستورات و انجام آنها باعث می شود در مسیری قرار بگیرید که به تناسب اندم شما منتهی می شود.

امید است محتوای کاهش وزن ۲۳ کیلو در۴ ماه (محمود مردانی) برای شما مفید بوده باشد. متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

2 نظر در “کاهش وزن ۲۳ کیلو در۴ ماه (محمود مردانی)

  1. واقعا دوره سی روزه شما معرکه است وخیلی هم سریع وأسان هستش

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام و تشکر
      دوره ۳۰ روزه به مدت سه ماه (۹۰) روز است. خدا را شکر خیلی ها توانسته اند با این دوره به تناسب اندام خودشان برسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  26  =  35