کاهش وزن

کاهش وزن با قهوه اسپرسو (لاغری با قهوه اسپرسو)

لاغری با قهوه اسپرسو

کاهش وزن با قهوه اسپرسو امکان پذیر است یا خیر؟ قهوه یکی از نوشیدنی هایی است که در دنیا با اقبال فراوانی مواجه شده است. می خواهیم در این مقاله سایت لاغرفیت به لاغری با قهوه اسپرسو بپردازیم. لاغری با قهوه اسپرسو به چه صورت است؟ آیا قهوه صورت را لاغر میکند یا نه و مواردی از این قبیل را در این مطلب می خوانید. پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

راز لاغری با قهوه اسپرسو چیست؟

شاید فکر کنید قهوه و خوردن قهوه برای لاغری موضوع خیلی جدیدی باشد، ولی اگر بخواهیم تاریخچه قهوه را بررسی کنیم متوجه می شویم که از صدها سال قبل قهوه و قهوه خانه در ایران بوجود آمده است.

اولین قهوه خانه های ایران در قزوین و در زمان شاه طهماسب بوجود آمد و در زمان شاه عباس توسعه یافت

در جامعه سنتی و قدیم ایران هر ارگانی که شکل می گرفت با نظام های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی جامعه ایران همخوانی و هماهنگی داشت. در حقیقت هیچ نهادی بدون خواست و پشتوانه مردم شکل واقعی به خودش نمی گرفت.

قهوه خانه نیز یکی از نهادهای سنتی و قدیمی است که با استقبال مردم پدید آمده است. در دربارهای صفوی و همچنین در دربارهای قاجار اتاق هایی به نام آبدارخانه و قهوه خانه شکل گرفت که در آنها انواع عرقیجات، شربت ها و نوشیدنی ها تهیه می شد.

در اوایل کار قهوه نوشی و قهوه پزی در ایران از عمومیت برخوردار نبود، ولی کم کم در میان جامعه و در میان مردم عادی نیز به شکل گسترده ای افزایش یافت.

رژیم لاغری با قهوه اسپرسو

کاهش وزن با قهوه اسپرسو

در ادامه مقاله کاهش وزن با قهوه اسپرسو به کاهش وزن با این نوع قهوه می رسیم.

مطالعات نشان داده اند که نوشیدن ۲ یا ۳ فنجان قوه توسط خانم ها، باعث کاهش چربی های شکم و لاغری شکم می شود. اما تاثیر قوه بر کاهش وزن فقط به انجام فعالیت شخص محدود نمی شود

با نوشیدن قهوه هورمون اپی نفرین آزاد شده و پیام هایی به سلول های چربی ارسال شده و باعث شکستن آنها می شود. ناگفته پیداست که نمی توانید روزی دو یا سه فنجان قهوه بخورید، ولی مثل سبک زندگی قبلی خود عمل کنید بلکه بایستی برنامه رژيم قلیایی و در کنار آن به فعالیت بدنی نیز بپردازید.

خواص قهوه اسپرسو برای زنان

بررسی ها توسط محققان درباره کاهش وزن با قهوه اسپرسو نشان داده است، خواص قهوه برای زنان به کاهش وزن آنان نیز برمی گردد. زنانی که روزانه دو یا سه فنجان از قهوه می نوشند، میزان چربی کمتری نسبت به سایرین دارند.

در تحقیقات مشخص شد این زنان ۳.۴ درصد چربی کمتر از سایز زنان هم گروه خود داشتند. این زنان در محدوده سنی ۲۰ تا ۴۴ سال داشتند.

همچنین بین زنان ۴۵ تا ۶۹ سال نیز که روزانه ۴ فنجان قهوه نوشیدند، تا حدود ۴.۱٪ افزایش وزن کمتری داشتند.

البته به هیچ وجه قصد نداریم توصیه کنیم تا لاغری سریع با قهوه اسپرسو را امتحان کرده و مدام قهوه بنوشید چون عوارض خاص خود را هم دارد.

مصرف اسپرسو برای لاغری

در سال حدود هفت میلیون تن قهوه در سرتاسر جهان تولید و مصرف می شود!

آقای دکتر لی اسمیت دانشیار بهداشت دانشگاه آنگلیا می گوید: طبق بررسی های ما احتمالا ترکبات مختلف و فعالی به غیر از کافئین در قهوه وجود دارد که روی وزن تاثیر داشته و وزن را تنظیم می نماید.

در حقیقت می توان گفت قهوه بعنوان یک ترکیب عالی ضد چاقی می تواند تاثیر داشته باشد. اما به شرطی که از رژیم لاغری با قهوه اسپرسو صحیح استفاده کنید.

مضرات قهوه اسپرسو

حتما می دانید که مصرف بیش از حد از هر ماده خوراکی، مضر است.

این قانون در همه ابعاد زندگی نیز عمومیت دارد و هر کاری که با افراط انجام شود، مورد نکوهش می باشد. حتی محبت کردن بیش از اندازه نیز مذموم و نکوهیده است.

کافئین یک چربی سوز طبیعی است اما در مجموع کافئین موجود در قهوه علائم دلهره، اضطراب و استرس را تشدید می کند.

مصرف بیش از ۲ فنجان قهوه اسپرسو برای لاغری در روز را توصیه نمی کنیم

اما اگر دچار فرد مضطرب و استرسی هستید بایستی بیشتر دقت کنید، خوردن بیش از حد قهوه نیز برای انسان ضرر دارد. در زیر به مضرات قهوه برای زنان و همچنین مضرات قهوه برای مردان اشاره می کنیم.

1- مضرات قهوه برای مردان

رژیم لاغری با قهوه اسپرسو

در مردانی که دچار هایپرپلازی خوش خیم پروستات می باشند، مصرف زیاد قهوه اثرات سوئی در پی دارد.

کافئین موجود در قهوه می تواند مثانه را بیش از حد نرمال خود فعال کرده و در نتیجه آن ادرار زیاد می شود. تکرر ادرار ممکن است بی اختیار نیز بشود

در حقیقت کافئین موجود در قهوه سرعت تولید ادرار را بالا برده و در نتیجه آن مثانه سریع پر می شود. همچنین کافئین انقباض مثانه را دچار حساسیت کرده و آن را نیز افزایش می دهد. پس اگر قصد لاغری با قهوه اسپرسو را دارید باید به این موارد هم دقت کنید.

دانشمندان در بررسی های خود به این نتیجه رسیده اند که مصرف بیش از حد یعنی مصرف بیش از ۳ فنجان در روز می تواند روی قدرت باروری مرد تاثیر منفی بگذارد! بررسی ها نشان داده است که مقدار کافئین زیادی که وارد بدن می شود، به اسپرم های مردان و همچنین قدرت باروری و جهش اسپرم آسیب می رساند.

گر چه مضرات قهوه برای مردان به همین جا ختم نمی شود و مشکلات دیگری نظیر مشکلات گوارشی و غیره را نیز به دنبال دارد. بطور کلی در زندگی حفظ تعادل باعث افزایش سلامتی و زندگی با کیفیت می شود.

پس شما هم در مصرف قهوه تعادل را حفظ نمایید.

2- مضرات قهوه برای زنان

در بررسی راه های کاهش وزن با قهوه اسپرسو، به مضرات قهوه برای زنان می رسیم.

  • نوشیدن ۲ تا ۳ فنجان قهوه ممکن است فشار خون بانوان را افزایش دهد.
  • کافئین قهوه مدر بوده و ممکن است تعداد دفع ادرار باعث کم آبی بدن خانم ها شود.
  • میزای مصرف بالای کافئین ممکن است سبب افزایش ریسک کیست های پستان شود.
  • گاها دیده شده خانم ها با رژيم های سخت خوردن قهوه را شروع می کنند که باعث بروز سردرد در آنها می شود.
  • از عوارض قهوه برای خانم ها بی اشتهایی و مشکلات معده را می توان نام برد.
  • قهوه معمولا باعث تشدیدی علائم گرگرفتگی و یائسگی می شود.

پیشنهاد محمود مردانی برای شما

همانطور که مشاهده کردید، کاهش وزن با قهوه اسپرسو یکی از راه های کم کردن وزن اضافه است. اما نکته مهم این است که به هر شکلی نباید وزنتان را کم کنید.

کم کردن وزن با روش های ابداعی مانند رژیم روزه داری یا رژیم لاغری بسیار سریع هستند، معمولا آسیب های جدی به جسمشان وارد می کنند که تا مدت ها همراهشان می ماند.

کم کردن تدریجی وزن تکنیک هایی دارد که تمام آنها در محصول تصویری لاغری با رژیم قلیایی توضیح داده شده اند. در صورتی که اضافه وزن دارید می توانید در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی شرکت کرده و به وزن دلخواهتان برسید.

در طی این دوره کنارتان هستم تا بهترین نتیجه را کسب کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  85  =  93