کاهش وزن

کاهش وزن با قانون جذب (راه لاغری با قانون جذب)

لاغری با قانون جذب

کاهش وزن با قانون جذب (جذب وزن دلخواه) یکی از روش های جالب برای کمک کردن وزن است. شاید فکر کنید مگر قانون جذب برای کسب موفقیت نبود؟ پس چرا می خواهید از قانون جذب برای کم کردن وزن استفاده کنید؟ خب کاهش وزن و رسیدن به اندام ایده آل هم یک موفقیت بسیار بزرگ است. اتفاقا در دوره کاهش وزن آنلاین به این تکنیک ها اشاره می کنیم. اگر شما هم دنبال کاهش وزن با قانون جذب هستید این مطلب لاغرفیت برای شماست.

کم کردن وزن با قانون جذب حقیقت دارد؟

آيا تاکنون به مغز خود فکر کرده اید؟ مغز انسان نرم و حدود 1500 گرم است که بیش از هفتاد سال بدون مراقبت به کار خود ادامه می دهد.

80 درصد بافت مغز از چربی است. غذاهای قلیایی برای مغز مفید هستند که در سایت لاغرفیت بارها به آنها اشاره کردم. من محمود مردانی مشاور تغذیه می خواهم لاغر شدن با قانون جذب را با شما به اشتراک بگذارم.

  • جذب وزن دلخواه به چه صورت است؟
  • کاهش وزن با فکر امکان پذیر است؟
  • راه کاهش وزن با قانون جذب چیست؟

به این سوالات و نظیر آنها پاسخ می دهم پس همراه ما تا پایان این محتوا باشید.

لاغری با قانون جذب

کاهش وزن با قانون جذب

انسان به سمت چیزی کشیده می شود که به آن فکر می کند. فکرهای خوب خوب

در مقاله جملات انگیزشی برای لاغری به جمله ای اشاره کردم که ذکر آن در اینجا ضروری است. انسان به سمت چیزی کشیده می شود که به آن فکر می کند. کاهش وزن با قانون جذب نیز عینا مثل آن است. من برای کسانی که در دوره رژیم غذایی انلاین برای لاغری در سایت لاغرفیت شرکت می کنند مثالی می زنم. به آنها می گویم اگر فکر کنید که غذای شما می سوزد، یا اینکه غذای شما خوشمزه می شود در هر دو صورت حق با شماست.

ذهن انسان بزرگترین کامپیوتر موجود در دنیا است. از این رو هیچ محدودیتی در تحقق یافتن اهداف و آرزوهای بشر وجود ندارد

آیا وقت آن نرسیده است که از این کامپیوتر خدادادی حداکثر استفاده را بکنی؟ آيا وقت آن نیست که از نیروی ارزشمند و شگفت انگیز مغز برای کاهش وزن خودتان استفاده نمایید؟ این دقیقا همان موضوع کاهش وزن با قانون جذب می باشد.

ذهن انسان آگاه و بسیار قدرتمند است. نیروی الکتریسیته مغز شما قادر است یک لامپ معمولی را روشن کند. مکانیسم ذخیره اطلاعات مغز آنچنان گسترده است که اگر آنرا با ساختمان مرکز تجاری آمریکا مقایسه کنیم، دو برابر آن ظرفیت اطلاعات دارد.

کاهش وزن با فکر و ذهن

کاهش وزن با فکر

این نیم دایره مقعر است یا محدب؟

از شما سوالی دارم و آن این است که نیم دایره فوق چه حالتی دارد؟ این نیم دایره مقعر یا محدب است؟ دقیقا به نگاه شما بستگی دارد که از چه طرفی به آن نگاه کنید از چپ یا از راست نگاه کنید متفاوت است.

شما چاق یا لاغر هستید نیز دقیقا به خودتان بستگی دارد یعنی اگر بگویی من چاقم، روز به روز به سمت چاقی رفته و اگر بگویی من دارم لاغر می شوم، روز به روز لاغرتر می شوی. البته اگر این صحبت را باور داشته باشید.

اگر شما به هر چیزی فکر کنید خواه کوچک و خواه بزرگ به مرور زمان به آن می رسید. اگر به چاقی فکر کنید به آن می رسید و حتما می گویید آقای مردانی آن را تجربه کرده ام. اگر به فکر لاغری باشید باز هم به آن خواهید رسید. اما این را بدانید که از نظر بیولوژيکی مغز یا ذهن نسبت به محرک های منفی متاسفانه واکنش زیادتری داشته و آنها را به خود جذب می کند.

نگویید آقای مردانی چرا به این مقاله کاهش وزن با قانون جذب آب بستی و اینقدر توضیح می دهی. اتفاقا خیلی بصورت خلاصه وار توضیح می دهم و می خواهم شما با قدرت ذهن برای لاغری آشنا شوید.

قانون جذب برای کم کردن وزن

توانایی های ذهن شما موهبت هایی است که با آنها زاده شده اید تا بتوانید کیفیت زندگی و اندام خود را دگر گون کنید. در اینجا می خواهم به شما رازی را بگویم و آن راز را از زندگی خودتان می آورم. لطفا خودکار برداشته و داشته های خودتان را یادداشت کنید.

شما چه چیزهایی دارید که قبلا نداشتید؟ آنها را به سمت خود جذب کردید. ممکن است بگویید آقای مردانی من زندگی رمانتیکی دارم. پول در زندگی من جریان دارد. با خودت بگو من می تونم غذا بخورم، من میتونم به مسافرت بروم و غیره هر نوع هنری که دارید و از هر تخصصی که بهره مند می باشید را یادداشت کنید. آیا از اول زندگی شما رمانتیک بود؟ نه آنرا جذب کردید. پول و ثروت را جذب کردید، شادی و آرامش را جذب کردید. قانون جذب و لاغر شدن نیز مثل همان ها هستند. یعنی باید ایمان بیاورید که لاغری با قانون جذب ممکن است و من می تواند مانند کارهای دیگه آن را انجام دهم.

تمام مردم دنیا به دنبال 4 گنج هستند:

  1. آرامش
  2. سلامتی (تناسب اندام و سلامت روان)
  3. شادی
  4. ثروت

آیا شما نیز به دنبال آنها هستید؟ اگر بگویید نه ممکن است من فکر کنم تقلب کرده اید.

با ذهن قدرتمند خود می توانید به آن چهار ویژگی دست پیدا کنید.  کلیپ چهار گنج که مردم دنبال آن هستند را از آپارات مشاهده کنید، ما در گروه سایت لاغرفیت به شما کمک می کنیم که به سلامتی و لاغری برسید.

رسیدن به اندام دلخواه با قانون جذب

رسیدن به اندام دلخواه با قانون جذب

امروزه معمولا در تمام منازل گلها رانگهداری می کنند. آیا شما هم در منزل گل دارید؟ اگر به گل بگویی چه گل زشتی، چقدر رنگ بدی داره، چه بوی متعفنی داره و در مجموع اگر انرژی منفی به آن بدهی گل پلاسیده می شود!

ولی اگر برگ های گل را از خاک پاک کنید و به آن توجه کنید چه اتفاقی می افتد؟ چه گل زیبایی، چه عطری، چه رایحه دل انگیزی، گل شکفته تر می شود. این دقیقا همان لاغری با قانون جذب است که باید از آن مطلع باشید.

در رسیدن به اندام دلخواه با قانون جذب نیز می توانید از همین قانون فلسفه تفکر مثبت استفاده کنید. به خودت بگو چه چشمان زیبایی دارم، عجب موهای براق و ضخیم و خوشگلی دارم، عجب پوست زیبا و جذابی دارم، چه دندان های سفیدی و از این جملات با خودتان تکرار کنید. راستی چند جمله نیز در رابطه با خودتان بگویید.

من چه اراده ای دارم که مشغول لاغر شدن هستم، عینا مثل گل زیباتر و جذاب تر می شوید. نگویید آقای مردانی تاثیر ندارد، امتحان کنید. حتما مقاله متن برای لاغری (جملات مثبت برای لاغری) را بخوانید.

برخی می گویند چگونه با جادو لاغر شویم، لاغر شدن جادویی نیست و با تلاش و ممارست به اندام دلخواه خود می توانید برسید. البته بهترین راه استفاده از برنامه غذایی اختصاصی است که توسط مشاور تغذیه فراهم شده است و این روش در کنار لاغری با قانون جذب نتیجه خواهد داد.

لاغری با تجسم خلاق

همینطور که مشغول مطالعه مقاله کاهش وزن با قانون جذب (جذب وزن دلخواه با قدرت ذهن) هستید کاری انجام دهید. رنگ های قهوه ای داخل اتاق را نگاه کنید. متوجه می شوید که تمام توجه شما به رنگ قهوه ای معطوف می شود و ممکن است به رنگ های دیگر توجه نکنید.

لاغری با تجسم خلاق نیز چنین است. لطفا چشم های خودتان را ببندی و اندام رویایی خودت را در ذهن تجسم کن. هر چیزی که به آن فکر کنی بالاخره به آن می رسی. همین

پیشنهاد سایت لاغرفیت به شما رژيم قلیایی است. رژيم قلیایی همان رژيم آلکالاین یا رژيم آلکالین است. در هنگام رژيم گرفتن می توانید از لاغری با تجسم خلاق استفاده کنید.

لاغری با ذهن ناخودآگاه

این قسمت هم در کاهش وزن و هم در زندگی و موفقیت به درد شما می خورد. اگر ذهن را صد در صد حساب کنیم، 1 درصد آن ذهن خودآگاه و 99 درصد ذهن را ذهن ناخودآگاه تشکیل می دهد. لاغری با ذهن ناخودآگاه به راحتی امکان می پذیرد.

در سایت لاغرفیت مثالی از ذهن خودآگاه و ناخودآگاه آورده ام که توجه شما را به آن جلب می کنم. کشتی بزرگی را در نظر بگیرد. ناخدای کشتی مثل همان 1% ذهن خودآگاه است و کشتی همان 99% یا ذهن ناخودآگاه می باشد. ناخدا شعور دارد و فکر می کند ولی کشتی فکر نمی کند ولی قدرت خیلی زیادی دارد.

هر چیزی که به ذهن ناخودآگاه بدهید را انجام می دهد. وقتی شخصی بگوید من چاقم ذهن ناخودآگاه به چاق تر شدن او کمک می کند و اگر از فلسفه مثبت اندیشی برخوردار باشد و بگوید من دارم لاغر می شوم همان غول چراق جادو و ذهن ناخودآگاه به لاغر شدن وی کمک می کند. این مهم ترین فلسفه در لاغری با قانون جذب است که باید به آن ایمان بیاورید.

در تمام مراحل زندگی، کار، موفقیت، سلامتی، ثروت، شادی و آرامش این قانون جاری است. تجربه لاغری با ذهن نیز چنین است. لاغری با ذهن ناخودآگاه را لاغری با ذهن آگاهی می نامند.

در واقع کاهش وزن با قانون جذب تکنیکی است که انسان های هوشمند از آن استفاده می کنند. آنها می دانند چطور با ذهن خود لاغر شوند!

کاهش وزن با قانون جذب چقدر طول میکشد؟

این رایج ترین سوال افرادی است که دنبال کاهش وزن با ذهن خود هستند.

آقای مردانی کاهش وزن با قانون جذب چقدر طول میکشد و چه کارهایی باید انجام بدم؟ مهم ترین اصل قدرت تمرکز شما بر روی خواسته هایی است که می خواهید به آن برسید.

هر چقدر ذهن خود را متمرکزتر نگه دارید و احساس خوب واقعی تری داشته باشید، بهتر و سریع تر از قانون جذب و لاغری استفاده خواهید برد.

قانون جذب برای کم کردن وزن بلدی می خواهد و مثل هر کاری باید به مرور در آن استاد شوید. پس قدم به قدم پیش بروید تا بتوانید به فردی تبدیل شوید که می گوید من با قانون جذب لاغر شدم و راضی هستم.

یادگیری لاغر شدن با قانون جذب

احتمالا خاطرات لاغر شدن من را در سایت لاغرفیت مطالعه کرده اید. اگر می خواهید تجربه لاغری افراد موفق را مطالعه نمایید روی آن کلیک کنید. برای مغز فرقی ندارد که افکار شما به ضرر و یا به نفع شما است. مغز به هر چیزی که عادت کند آن را انجام می دهد.

به احتمال زیاد کسانی را می شناسید که رژيم گیرنده حرفه ای هستند و وقتی سر صحبت آنان می نشنید می گویند رژیم گرفتن فایده ای ندارد و حتی اگر موفق هم که بشی، موقتی است. بعد از چند وقت دیگه همان وزن کم شده دوباره برمی گردد حتی بیشتر از وزن قبلی خودت هم می شوی.

آیا مشکل آنان را می دانید؟ این افراد به لاغر شدن عادت نکرده اند و برعکس به چاق شدن عادت دارند. آنها یاد گرفته اند کارهایی را انجام دهند که قبلا هم همان ها را انجام می داده اند. همان کارهایی که به چاقی آنها منجر شده است.

مشکل آنان این است که در راستای لاغر شدن قدم برنمی دارند. یادگیری لاغر شدن با قانون جذب را یاد نگرفته اند.

کاهش وزن با قانون جذب (جذب وزن دلخواه) را مطالعه کردید ولی استفاده از تکنیک هایی که از این محتوا یاد گرفتید اهمیت ویژه ای دارد. با تشکر از شما

پیشنهاد لاغرفیت برای شما عزیزان

اگر دنبال کاهش وزن ماندگار هستید و نمی خواهید دوباره به اندام قبل خود بازگردید، بهترین کار استفاده از رژیم آنلاین کاهش وزن است.

من محمود مردانی در روند کاهش وزن کمکتان می کنم تا با استفاده از برنامه غذایی اصولی و تکنیک های کاهش وزن با قانون جذب به اندام ایده آل برسید.

2 نظر در “کاهش وزن با قانون جذب (راه لاغری با قانون جذب)

  1. فاطمه گفت:

    عااالی بود . ممنونم از شما بابت مطالب ارزشمندتون .

    1. محمود مردانی گفت:

      مرسی عزیزم، تمام هم و غم ما کمک به شما و جامعه است. محمود مردانی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  38  =  45