دسته‌بندی نشده

ورزش و لاغری سریع (محمود مردانی)

ورزش و لاغری سریع (محمود مردانی)

ورزش و لاغری سریع (محمود مردانی) عنوان این مقاله سایت لاغر فیت است. همه در تلاش هستند که سبک زندگی سالمی داشته باشند ولی تعداد کمی موفق می شوند که لایف استایل خود را تغییر دهند. خیلی ها سوال می کنند آقای مردانی به ما بگویید ورزش برای لاغری شکم و پهلو چه ورزشی است؟ در این محتوا قصد دارم به شما بگویم چه ورزشی برایتان مناسب و در کاهش وزن شما موثر است. پس تا آخر با ما همراه باشید.

ورزش برای لاغری 

ورزش برای لاغری

ورزش در هر سنی امکان پذیر است.

در کنار ورزش برای لاغری داشتن یک برنامه غذایی ضروری و لازم است. در حقیقت اگر شخصی بگوید من فقط با رژيم غذایی لاغر می شوم، ممکن است بعدا پشیمان شود که چرا در کنار رژيم لاغری از ورزش استفاده نکردم.

تکنیک ورزش برای لاغری چیه؟ یک برنامه ورزشی برای خودت انتخاب کن. برای اینکه وقتی لاغر می شوید، اندام زیباتری نیز بدست بیاورید باید ورزش کنید.

من معمولا ۵ روز در هفته ورزش میکنم.

ورزش در خانه برای لاغری

برای خانم های خانه داری که امکان باشگاه را ندارند، کارهای منزل بعنوان یک ورزش حرفه ای مناسب است. چون خانم ها کارهای زیادی دارند می توانند از آن کارها بعنوان ورزش نیز استفاده کنند.

روش کار ورزش در خانه برای لاغری به این شکل است که کاری را در مدت ۵ دقیقه بصورت تند انجام دهید و سپس یک دقیقه استراحت کنید. دوباره ادامه کار به مدت ۵ دقیقه و سپس یک دقیقه استراحت. مثلا می توانید جارو برقی کشیدن منزل را به این صورت انجام بدهید.

مزیتی که این ورزش در خانه برای شما دارد این است که کارهای شما زودتر تمام می شود و همچنین با تکنیک ورزش و سپس استراحت، انرژی پس سوز بیشتر کالری می سوزاند و باعث لاغر شدن شما می شود.

مزیت ورزش در خانه برای لاغری

  • ۱- کارهای منزل زودتر تمام می شوند
  • ۲- مثل یک ورزشکار کالری می سوزانید

لاغری بدون رژيم و ورزش 

برخی از من سوال می کنند که آقای مردانی لاغری بدون رژيم و ورزش  امکان دارد؟ در پاسخ باید بگویم رژيم و ورزش دو بال پرنده پرواز تناسب اندام هستند. اگر به دنبال کاهش وزن بدون ورزش و رژيم هستید می توانید

اگر شما به دنبال کاهش وزن بدون ورزش و رژيم هستید، می توانید در این خصوص کلیپ لاغری بدون رژيم و ورزش را از آپارات مشاهده کنید.

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

در این قسمت می خواهم رازی را با شما در میان بگذارم. در کتاب آینده ذهن تالیف میچیو کاکو در قسمت چگونه مخدرها ذهن را دگر گون می سازند آمده است:

متامفتامین موجود در مواد مخدر ذهن را نابود می کند. چون لذتی که از مصرف مواد مخدر عاید معتاد می شود دوازده برابر لذتی است که از خوردن یک وعده غذای خوشمزه یا حتی لذت عمل جنسی کسب می کنند. با توجه به این موضوع جمله زیر خیلی اهمیت دارد.

پیشنهاد می کنم مقاله آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ را مطالعه کنید.

آیا می دانید ورزش دویست برابر مورفین اثر سر خوشی دارد؟ این اثر سرخوشی حلال به جهت تولید هورمون آندروفین در حین ورزش است. هورمون آندروفین باعث می شود که جلسات بعدی ورزش نیز تکرار شود.

تکرار ورزش برای لاغری شکم و پهلو ضرورت دارد. ورزش در خانه برای لاغری شکم می تواند ورزش دراز نشست باشد. بطوری که مثل شکل بالا پاها روی مبل یا صندلی قرار بگیرند.

ورزش های هوازی برای تناسب اندام

در دوره رژيم لاغری سرعت لاغر شدن با ورزش به مراتب بیشتر است و از طرفی ورزش باعث خوش فرم تر شدن بدن نیز می شود. به قول حضرت دوست لقد خلقنا الانسان فی احسن تقویم یعنی ما انسان را دربهترین اندام ایده آل آفریدیم. به نظر من رسیدن به اندام ایده آل بدون ورزش دور از انتظار است.

در اصل نوع ورزش خیلی اهمیت ندارد، چیزی که اهمیت دارد این است که یک ورزش انتخاب کنید و به آن پایبند باشید. تکرار کردن هر کار باعث راحت تر شدن انجام آن کار می شود.

اهمیت ورزش به دو فاکتور است:

  • انتخاب ورزشی که به آن علاقمند هستید
  • پایبند بودن به آن ورزش و تکرار آن

ورزش های هوازی برای کاهش وزن

هنگامی که در رشته کارشناسی ارشد تربیت بدنی درس می خواندم به مطلب جالبی برخورد کردم. وقتی سن از حدود ۳۵ سالگی بالاتر برود، سالانه حدود ۳٪ از عضلات شخص  تحلیل رفته و آتروفی عضلانی صورت می گیرد.

ورزش از روند تحلیل عضلانی جلوگیری کرده و باعث هایپرتروفی یا افزایش توده عضلانی می شود. حتما تحلیل عضلانی را در اشخاصی که مسن هستند مشاهده کرده اید.

آیا ورزش باعث لاغری میشود

در پاسخ به این سوال که آیا ورزش باعث لاغری میشود یا نه مطمئنا می دانید که ورزش به تنهایی نمی تواند باعث لاغری شود. شااید سوال کنید آقای مردانی چه ورزشی انجام بدهیم؟ پیاده روی، دو درجا، باشگاه ایروبیک، باشگاه بدنسازی، رقص، دوچرخه سواری، طناب زدن و غیره.

برخی از انواع ورزش های ایروبیک

  1. پیاده روی
  2. دو درجا
  3. دویدن
  4. باشگاه ایروبیک
  5. باشگاه بدنسازی
  6. رقص
  7. دوچرخه سواری
  8. کارهای منزل
  9. طناب زدن
  10. انجام کارهای محل کار بصورت تند

نکته ای که در پیاده روی و سایر ورزش ها بایستی راعایت شود این است که کمی تندتر باشد. مثل اینکه با دوست خودتان پیاده روی تند دارید و با یکدیگر صحبت می کنید. در ورزش قانون این است که ورزش باید دلچسب باشد، اگر ورزش مطلوب نباشد، ادامه دار هم نخواهد بود.

مدت ورزش برای لاغری

مدت ورزش برای لاغری بایستی چه میزانی باشد؟ شما چه مدت زمانی ورزش می کنید. نیم ساعت؟ یک ساعت؟ دو ساعت؟ در مجموع مدت زمان مناسب برای ورزش روزانه حدود یک ساعت کافی می باشد چرا که اگر بیشتر از این مقدار ورزش برای لاغری انجام دهید، اشتهای شما زیادتر می شود.

قانون این است که ورزش بایستی کمی تند باشد تا ضربان قلب به ۱۲۰ برسد. اگر امکان باشگاه رفتن داشته باشید به مراتب بهتر است باشگاه بروید چون هم در یک ساعت مقرر خود را ملزم به باشگاه رفتن و از طرف دیگر هم ورزش می کنید.

زمان ورزش باید چه مدت باشد؟

زمان ورزش نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به نظر من پیاده روی تند حدود یک ساعت و ۳ تا ۵ روز در هفته کافی است. در ورزش های تند مثل دویدن و رقص را حدود ۳۵ دقیقه انجام دهید. شاد وتندرست باشید.

بی شک اشخاصی که بصورت حرفه ای ورزش می کنند، هم مدت و هم شدت ورزش بیشتری را در روز تجربه می نمایند که منظور من این دوستان نیستند. هدف این است کسانی که قصد لاغر شدن دارند، ورزشی در حد تحمل خودشان انجام دهند.

امید است مقاله ورزش و لاغری سریع (محمود مردانی) را خوب مطالعه و برای دوستان خود نیز بفرستید. منتظر موفقیت شما هستم. در ضمن برای لاغر شدن خود می توانید از دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی کمک بگیرید. این دوره به مدت سه ماه (۹۰) روز ادامه دارد و شما می توانید در این زمان به اندام دلخواه خودتان برسید.

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  9  =  17