رژيم قلیایی, کاهش وزن

هر یک کیلو چربی چند کالری است (کالری یک کیلو چربی)

هر یک کیلو چربی چند کالری است (کالری یک کیلو چربی) نام این مقاله است. کاهش وزن به چند صورت امکان پذیر است، کاهش آب بدن، کاهش حجم عضلات و کاهش چربی بدن. در سایت لاغرفیت تاکید روی کاهش و متابولیسم چربی بدن صورت می گیرد. برخی از من سوال می کنند و می گویند آقای مردانی هر یک کیلو کالری چند کالری است و یا هر یک کیلو چربی بدن چند کالری است؟ در این مقاله می خواهیم به سوالات شما از قبیل هر هزار کالری معادل چند کیلو است و مواردی از این قبیل پاسخ بدهیم. پس ما را تا آخر این مطلب همراهی کنید.

هر یک کیلو کالری چند کالری است

هر یک کیلو کالری چند کالری است

یکی از ساده ترین روش های کاهش وزن این است که کالری کمتری استفاده کنید تا لاغر شوید. اگر میزان کالری دریافتی کمتر از کالری مصرفی باشد شما لاغر می شوید. آیا می دانید چند کالری در روز باید مصرف کنیم؟ یا هر یک کیلو کالری چند کالری دارد؟

معمولا در هر نیم کیلو چربی حدود 3500 کالری وجود دارد. پس در یک کیلو چربی بدن حدود 7000 کالری موجود است.  آیا می دانید یک کیلو چربی در چه مدتی به بدن شما اضافه شده است؟ ممکن است این میزان چربی در مدت یک هفته یا چند هفته به بدن شما اضافه شده باشد.

بعنوان مثال شخصی که10کیلو اضافه وزن دارد، 70 هزار کالری در بدن او بصورت چربی ذخیره شده است که به دو صورت وی را اذیت می کند: یکی از نظر زیبایی و دومی از نظر بیماری های مرتبط با چاقی و اضافه وزن. در هر صورت بایستی این کالری های ذخیره و چربی ها به نوعی از بدن وی کسر شود.

چاقی به دو صورت شما را اذیت می کند:

  • از نظر ظاهری و مشکل زیبایی
  • از نظر بیماری های مرتبط با چاقی

پیشنهاد لاغرفیت: فرمول bmi چیست (شاخص توده بدن) بی ام آی خود را حساب کنید.

چند کالری در روز باید مصرف کنیم؟

چند کالری در روز باید مصرف کنیم؟

متاسفانه بیش از نیمی از جمعیت ایران به اضافه وزن و چاقی مبتلا شده اند و کالری های زیادی بصورت چربی در بدن آنان ذخیره شده است. به احتمال زیاد دوست دارید راهکار کالری سوزی را بدانید و کاهش وزن سریع و موثری داشته باشید.

برای یک کیلو اضافه وزن چند کالری لازم است اضافه مصرف شود؟ یادتان باشد اگر هفت هزار کالری بیشتر از نیاز خودتان مصرف کنید، یک کیلو اضافه می کنید. این که چند کالری در روز باید مصرف کنیم؟ دقیقا به میزان چربی بدن شما بستگی دارد.

من برای افرادی که در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی شرکت می کنند بر اساس وزن، قد، سن و جنس آنها میزان کالری که در روز نیاز دارند را محاسبه می کنم. مثلا محاسبه کالری برای کاهش وزن یک کیلو در هفته به شرح زیر است.

در جواب این سوال که در یک کیلو چربی چقدر کالری دارد باید بگویم در یک کیلو چربی 7000 کالری وجود دارد و ذخیره شده است.

محاسبه کالری برای کاهش یک کیلو در هفته

اگر شخصی حدود 3000 کالری در روز نیاز دارد، از این میزان 1000 کالری کمتر می کنم. او در مدت یک هفته یک کیلو لاغر می شود. پس سوزاندن ۱۰۰۰ کالری در روز، در یک هفته یک کیلو کم می کند. سوزاندن ۵۰۰ کالری در روز باعث کاهش وزن نیم کیلو در یک هفته می شود.

برخی سوال می کنند هر 1000 کالری چند کیلو است؟ هر هزار کالری چند کیلو نیست، با هر هزار کالری که کم شود، هفتصد گرم کم می شود. اگر بخواهید لاغر شوید اول بایستی میزان کالری مورد نیاز ۲۴ ساعته را محاسبه کنید. البته میزان کالری مورد نیاز بدن در 24 ساعت به محاسبه دقیق نیاز دارد که ممکن است خودتان نتوانید آنرا انجام دهید.

حالا متوجه شدیم باید چقدر کالری مصرف کنیم تا لاغر شویم.

برای سوزاندن یک کیلو چربی چند کالری باید بسوزانیم

برای سوزاندن یک کیلو چربی چند کالری باید بسوزانیم

کالری های اضافه خودتونو بسوزونید. با چی؟ با رژيم قلیایی

در پاسخ به این سوال که برای سوزاندن یک کیلو چربی چند کالری باید بسوزانیم در بالا اشاره کردم نیم کیلو چربی تقریبا 3500 کالری دارد. پس برای سوزاندن یک کیلو چربی چند کالری باید سوزاند را شما بگویید. حتما می گویید یک کیلو چربی 7000 کالری دارد.

بله درست یم گویید و نتیجه این است که اگر شما بخواهید یک کیلو از چربی بدن خودتان را کم کنید بایستی 7000 کالری بسوزانید. خواهش می کنم نگویید آقای مردانی مگر این امکان پذیر است؟ این یک مثال است:

شخصی که 50 کیلو اضافه وزن دارد و می خواهد آنرا با دویدن کم کند بایستی از شمال ایران بصورت دو تا جنوبی ترین شهر ایران بدود و همچنین این مسیر را برگردد تا ۵۰ کیلو چربی را کم کند. این کار معمولا شدنی نیست چون شخصی که چاق است نمی تواند این کار را انجام دهد.

حتما مطلب چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم را از سایت لاغرفیت مطالعه کنید.

برنامه رژیم لاغری برای ۲۰ کیلو اضافه وزن

آیا می دانید ۲۰ کیلو اضافه وزن یعنی چه؟ برای درک بیشتر یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی در یک دست و یک کیسه برنج ۱۰ کیلویی را در دست خود بگیرید تا متوجه ۲۰ کیلو اضافه وزن شوید. حالا تصور کنید هر زمانی که خسته شدید می توانید کیسه های برنج را زمین بگذارید و استراحت کنید.

در حقیقت شخصی که ۲۰ کیلو چاق است در تمام شبانه روز همان وزن با او می باشد. در خواب، بیداری، محل کار، سر میز غذا خوری، در میهمانی، در مسافرت و بطور کلی در همه جا با او همراه است. شاید تصور اینکه از نظر روحی و روانی نیز وزن زیاد همراه اوست را نیز درک کنید.

حال تصور اضافه وزن خودتان را می توانید داشته باشید. مثلا اگر شخصی ۴۰ کیلو اضافه وزن دارد، دو دبه ۲۰ لیتری را با خود به اینطرف و آنطرف می کشد. خیلی سخت و طاقت فرسا است.

دوست خوبم heart برنامه رژيم لاغری برای ۲۰ کیلو اضافه وزن خود را شروع کن. مقاله بهترین رژيم لاغری ۲۰ کیلویی ویژه شماست آنرا مطالعه کنید.

در این قسمت مقاله هر یک کیلو چربی چند کالری است (کالری یک کیلو چربی) شما را به دیدن کلیپ زیبایی در ارتباط با کاهش وزن 44 کیلویی دعوت می کنم. کاهش وزن 44 کیلویی خانم حدادی را با رژيم قلیایی از لینک زیر ببینید. کافی است روی لینک کاهش وزن 44 کیلویی با رژيم قلیایی کلیک کنید.

چربی سوز ترین ماده دنیا

چربی سوز ترین ماده دنیا

با تحرک و ورزش کالری اضافه را بسوزان

اینکه یک ماده خاص را بعنوان چربی سوز ترین ماده دنیا به شما بگویم، چیز خاصی وجود ندارد. چون کاهش وزن به استراتژی خاصی نیاز دارد. در زیر به چند راه کاهش وزن اشاره می شود. می پرسید آقای مردانی برای کم کردن وزن و کم کردن چربی چه کار کنم؟

چند راه پیشنهادی را به شما می گویم:

  • خوردن غذاهای قلیایی که لاغر کننده هستند
  • کم خوردن غذاهای اسیدی که چاق کننده هستند
  • تغییر سبک زندگی
  • داشتن خواب مناسب
  • کاهش سطح استرس و اضطراب

بهترین روش کالری سوزی

بهترین روش کالری سوزی

لاغر شدن با رژيم قلیایی از آنچه فکر می کنید باز هم آسان تر است.

اثر مواد غذایی قلیایی یا آلکالاین بر روی چربی سوزی شگفت انگیز است. مواد غذایی قلیایی چون در راستای طبیعت بدن هستند به چربی سوزی و کاهش وزن کمک می کنند. می توانید محتوای رژيم قلیایی را مطالعه نمایید.

برعکس رژيم قلیایی، مواد غذایی اسیدی باعث جلو گیری از لاغری و همچنین سبب چاقی می شوند. برای اطلاعات بیشتر کاملترین لیست غذاهای قلیایی را از گوگل سرچ کنید و آن مطلب را از سایت لاغرفیت بخوانید. بهترین روش کالری سوزی رژيم قلیایی است.

لاغر شدن با رژيم قلیایی از آنچه فکر می کنید باز هم آسان تر است.

تغییر وضعیت کم تحرکی به تحرک بیشتر به کاهش وزن شما کمک می کند. شاید بگویید آقای مردانی من باید چه کار کنم؟ پیشنهاد من بعنوان مشاور تغذیه این است که ورزشی را برای خودتان انتخاب کنید. فقط برای خودتان.

اگر خواب خوبی نداشته باشی، بیداری خوبی هم نخواهی داشت. مقاله ای در ارتباط با چگونه در خواب لاغر شویم را نوشته ام. کافی است روی لینک چگونه در خواب لاغر شویم، کلیک کنید.

کالری چیست

کالری چیست

در رژيم قلیایی گاها میتونی بخوری ها

کالری یا انرژی به ظرفیت انجام کار می گویند. معمولا کالری یا انرژی از تجزیه و متابولیسم درشت مغذی ها مثل کربوهیدرات، پروتئین و چربی بدست می آید. در اینجا به برخی سوالات می پردازم که مورد نیاز شما نیست. سایت لاغرفیت در حقیقت برای لاغری و سلامتی است. اینکه تبدیل کالری به گرم یا اینکه هر کیلو کالری چند ژول است به درد لاغر شدن شما نمی خورد.

احتمالا شما هم مایل هستید وقت خودتان را برای کاهش وزن و لاغری اختصاص دهید نه اینکه داستان تبدیل کالری به گرم و غیره را حفظ کنید که هیچ کمکی به کم کردن وزن شما ندارد. ولی چون جزو سوال ها می باشد چند تا را بصورت تیتر وار در اینجا آورده ام.

  • هر کیلو کالری چند ژول است
  • تبدیل کالری به گرم
  • 200 کالری چقدر است
  • کالری چیست
  • کالری چیست pdf

از اینکه وقت گذاشتید و محتوای هر یک کیلو چربی چند کالری است (کالری یک کیلو چربی) را مطالعه کردید از شما متشکرم. قطعا نظرات و کامنت های شما برای ما ارزشمند است. حتما به فروشگاه لاغرفیت سر بزنید و از آن دیدن کنید.

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7  +  1  =