لاغری

لاغر کننده قوی (لاغرفیت)

لاغر کننده قوی (لاغرفیت)

لاغر کننده قوی (لاغرفیت) کدام است؟ لاغر کننده قوی در طب سنتی چه چیزی است؟ معجون لاغر کنغرنده قوی چه چیزی است؟ این سوالات را چه بصورت حضوری و چه در سایت لاغرفیت از من می پرسند. معمولا کسانی که قصد لاغر شدن دارند می گویند آقای محمود مردانی شما که مشاور تغذیه هستید قرص لاغر کننده قوی به ما معرفی کنید. در این مقاله قصد داریم به شما حتی گیاهان لاغر کننده قوی را با شما به اشتراک بگذاریم. پس با ما باشید.

لاغر کننده بسیار قوی چیست

لاغر کننده بسیار قوی چیست

معمولا افرادی که قصد کاهش وزن و لاغری دارند به دانبال خدمات و داروهای قوی برای لاغری می باشند. آنها به دنبال داروهای لاغر کننده سریع هستند. هر شخصی که می گوید فلان قرص، قرص لاغر کننده قوی است را نیز تجربه می کنند.

به هر شکل که شده جستجوی زیادی در زمینه لاغری دارند. ولی یک نکته که معمولا اشخاص از آن غافل هستند ذهن چاقی و ذهن لاغری می باشد. می گویید لاغر کننده بسیار قوی چیست؟ لاغری با فکر مثبت می باشد.

لاغری با فکر مثبت

تحقیقات نشان داده است که انسان روزانه با خود پنجاه هزار بار صحبت می کند. نظریه محققان روان شناس نیز این است که حدود 80 درصد از این صحبت ها بصورت منفی می باشد. یعنی از پنجاه هزار فکر حدود چهل هزار فکر بصورت انرژی منفی است. فکر منفی نتیجه منفی را نیز به دنبال دارد.

شاید بگویید آقای مردانی چرا جملات بالا را نوشته اید؟ ما به دنبال لاغر کننده قوی هستیم ولی شما به ذهن اشاره می کنید. در پاسخ باید بگویم ذهن شما خیلی قوی عمل می کند و نیاز است آثار منفی ذهن پاک شود. نیاز است بدانید لاغری با فکر مثبت امکان پذیر است.

در این مقاله لاغر کننده قوی (لاغرفیت) حوصله لاغری با تفکر مثبت نمی گنجد، برای اینکه لاغری با فکر مثبت را مطالعه کنید روی لینک روانشناسی لاغری و موانع ذهنی را بزنید. حتمای روانشناسی لاغری را بخوانید.

لاغر کننده قوی شکم و پهلو

گزینه شما برای لاغر کننده قوی شکم و پهلو کدام است:

  • یک رژیم سخت که از همه مواد غذایی و خوراکی ها محروم شویم؟
  • یک ورزش طاقت فرسا و طولانی هر روز هفته به مدت یک ساعت ؟
  • حذف خوراکی های خوشمزه و مورد علاقه خودتان؟

واقعا قابلیت اجرایی دارند؟ اگر به خودتان سختی دهید نتیجه معکوس می گیرید. اصلا برخی از آنها قابلیت اجرایی ندارند. یک لاغر کننده قوی را از کجا و یا از چه کسی تهیه  نماییم؟ به نظر من شما به هیچ کدام از موارد بالا نیاز ندارید. لاغر کننده قوی همان برنامه رژیم قلیایی است.

یعنی بدن خودتان را قلیایی کنید و کمی زمان اختصاص دهید تا لاغر شوید. تمام گیاهان لاغر کننده شکم و تمام عرقیات لاغری قوی خاصیت قلیایی دارند.

منظور من این است که سبزیجات و دم نوش ها خاصیت لاغر کننده و خاصیت قلیایی دارند.

متاسفانه حجمه های تبلیغاتی، خرافات تغذیه ای و خیلی از انحرافات باعث سردرگمی مردم شده است. در ظاهر بدست آوردن یک راه لاغر کننده قوی و سالم و موثر کار سختی به شمار می رود ولی سایت لاغرفیت این مشکل را حل کرده است.
ما بر آنیم که یک راه حل درست لاغری و کاهش وزن را به شما آموزش دهیم که هم لاغر شوید و هم لاغر بمانید و در عین حال سالم زندگی کنید و از سلامتی خود نیز لذت ببرید.

پس با ما باشید تا ادامه مقاله را با همدیگر جلو ببریم.

سبک زندگی یک لاغر کننده قوی است

سبک زندگی و سبک تفکر ما در وزن ما تاثیر مثبت دارد. ما نیاز است بدانیم که افراد لاغر چگونه فکر می کنند؟ آیا اشخاص لاغر برای ثبات وزنشان مثل یک فرد چاق زجر می کشد؟ یا نه در این راه به خود زحمت نمی دهد. معمولا کسانی که اضافه وزن دارند و یا اینکه چاق هستند، مدام به فکر وزن خود هستند.
معمولا از غذا خوردن خیلی لذت نمی برند. دائم به خود می گویند که نکند این ماده غذایی که می خورم باعث چاقی من شود؟ آنها غذا و هر خوراکی را با استرس می خورند. گویا اصلا از غذاهای خوشمزه لذت نمی برند.

لاغر کننده قوی حذف هیچ غذایی نیست 

بعنوان مثال وقتی می خواهند شیرینی و یا شکلات بخورند آنرا با استرس و اضطراب می خورند. تازه بعد از خوردن عذاب وجدان نیز دارند. آنها دائم در غذاب هستند. کسانی که بعد از خوردن، غذای خود را بالا می آورند. این اشخاص به گلو و تارهای صوتی خود نیز آسیب می رسانند.

مردی که برای کاهش وزن ره من مراجعه کرده بود می گفت: من هر چی می خورم آن را استفراغ می کنم. چون ایشان مسئولیت هم داشت این جمله را بصورت خصوصی به من گفت.

او می گفت با این شیوه دیگر چاق نمی شوم، آقای دکتر مردانی این کار من اشکالی نداره؟ من هم در پاسخ گفتم: وقتی غذا را استفراغ می کنی شیره گوارشی و اسید معده شما هم بالا می آید و به حنجره شما آسیب میرساند.

خشکی و گرفتگی صدای شما نیز از عوارض آن می باشد وی تایید نیز گفته مرا تایید کرد. پس از ارائه رژيم قلیایی و از آموزش هایی که به او دادم، دیگر آن کار را نکردند

در سبک زندگی به عنوان یک لاغر کننده قوی ما می توانیم به نوع خوراک خود نگاه کنیم. یعنی اینکه از مواد غذایی استفاده کنیم که سبب لاغری می شود و از مواد غذایی چاق کننده و اسیدی استفاده نکنیم. مثلا استفاده کمتر از چربی ها و فست فود ها.

زمان خواب یک لاغر کننده قوی و طبیعی است

معمولا تنظیم هورمونها و غدد بدن سر شب اتفاق می افتد. یعنی اینکه ساعت حدود ۱۱ شب تا ۳ صبح این هورمونهای تنظیم کننده بدن سر شب ترشح می شوند. هورمون های لاغری نیز از این قانون تبعیت می کنند.
بانویی به من می گفت: من ساعت ۶ صبح می خوابم . و تا ساعت ۶ صبح خوابم نمی برد. همش با رختخواب کشتی می گیرم. اگر شما هم دیر می خوابید یک راهکار عملی بو موثر برای شما دارم و آن راهکار این است:
به وی گفتم: در لحظه زندگی کن 

بدینصورت که: با تجربه گذشته ، به امید آینده و در لحظه زندگی کن. وقتی غذا می خوری فقط غذا بخور و وقتی می خوابی فقط بخواب. این کار باعث می شود افکار مزاحم شما را رها کنند.
متاسفانه بعضی ها تا به رختخواب می روند همه فکر ها سراغ آنها می آیند و خیلی فکر می کنند و افکار مزاحم خواب آنها می شود. شما هم وقتی می خواهید بخوابید از این تکنیک استفاده نمایید که:
درست است این کار یا این فکر خیلی مهم است، ولی الان فقط می خواهم بخوابم و فردا صبح راجع به آن فکر می کنم.

خوردن صبحانه یک لاغر کننده قوی

یک تحقیق در آمریکا انجام شده است که: نخوردن صبحانه باعث چاقی در خانم های اجوان شده است. حتما متوجه شده اید که وقتی صبحانه می خورید، بیشتر گرسنه می شوید و وقتی صبحانه نمی خورید اصلا گرسنه نمی شوید.

در این شرایط به خودتان می گویید که نزدیک ظهر است دیگر صبحانه نمی خورم. در مورد راه اول که خوردن صبحانه سبب گرسنه شدن شما می شود، چربی سوزی شروع می شود.

محققان تاکید دارند که حتی اگر هم گرسنه نیستید حتما صبحانه بخورید چون متابولیسم بدن شما و سوختن چربی ها شروع می شود.

ورزش یک لاغر کننده قوی

هنگامی که گرسنه شدید ورزش کنید. گرسنگی شما رفع می شود. وقتی ورزش می کنید تنفس شما بیشتر می شود. تنفس بیشتر یعنی اینکه به سلول اکسیژن بیشتری می رسد و وقتی اکسیژن به سلول می رسد مواد غذایی را بهتر تجزیه می کند.

تجزیه و سوخت و ساز مواد غذایی باعث سیری شما می شود. توجه شده اید که در زمان ورزش کردن حرکات گوارش کم می شود؟‌به همین خاطر است که ورزش باعث استفاده بیشتر سلول ها از مواد  غذایی می گردد.

اما اگر قبل از ورزش غذا بخورید خون به سمت گوارش شما شیفت پیدا کرده و ورزش را تحت تاثیر منفی قرار می دهد. خود ورزش کردن انرژی بیشتری را سوخت می کند . و یک لاغر کننده قوی و طبیعی به شمار می رود .

در کاهش وزن و لاغر شدن یک پایه اساسی ورزش است و بدون ورزش معمولا موفقیت خیلی کم می شود. بدن نیز حالت لخت و افتادگی به خود می گیرد. ولی با ورزش توده عضلانی زیاد شده و بدن تان حالت ایده آل تری خواهد داشت.

از اینکه مقاله لاغر کننده قوی (لاغرفیت) را مطالعه کردید متشکرم. محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1  +  5  =