رژيم قلیایی, لاغری

لاغری با دمنوش های گیاهی (محمود مردانی)

لاغری با دمنوش های گیاهی (محمود مردانی)

لاغری با دمنوش های گیاهی (محمود مردانی) یکی از راه های پیشنهادی برای کاهش وزن است. اگر شما قصد لاغر شدن دارید و احتمالا تمام راه ها را رفته اید پیشنهاد سایت لاغرفیت را نیز اجرا کنید. خیلی ها از من سوال می کنند که دمنوش چربی سوز قوی کدام است؟ بهترین دمنوش لاغری شکم چه دمنوشی است؟ بهترین دمنوش لاغری در ایران چیست؟ پس تا آخر این مقاله با ما باشید تا از صفر تا صد دمنوش لاغری را به شما بگوییم.

لاغری با دمنوش های گیاهی

لاغری با دمنوش های گیاهی

همه دمنوش ها لاغر کننده هستند

 

کاهش وزن کار سختی است یا کاهش وزن کار ساده ای است؟ به نظر من کاهش وزن راه میانبری ندارد. اگر کاهش وزن از راه نادرست انجام شود پس خیلی سخت است ولی اگر از راه اجرای قوانین کاهش وزن پیش بروید کاهش وزن خیلی ساده است.

آیا شما قواعد بازی کاهش وزن را رعایت می کنید یا هر از گاهی وسوسه می شوید از داروهای پر از مواد شیمیایی مصرف کنید؟ اگر این کار را کرده اید از شما خواهش می کنم که تجدید نظر کنید.

این نکته را بدانید که اولا دارو به تنهایی سبب کاهش وزن نمی شود و دوما داروهای شیمیایی خاصیت اسیدی داشته و به نوعی خود باعث افزایش وزن می شوند. مثلا اگر باعث چربی سوزی خفیفی می شوند از طرفی به جهت خاصیت اسیدی بودن باعث چاقی مجدد می شوند.

ولی لاغری با دمنوش های گیاهی خاصیت قلیایی و لاغر کنندگی دارند. وزن شما چند کیلو است؟ احتمالا می گویید آقای مردانی وزن من بالاست مثلا نود کیلو یا صد کیلو یا هشتاد کیلو و یا کمتر و بیشتر. آیا با قرص می توان 20 کیلو لاغری را تجربه کرد؟

آیا می دانید در هنگام نوشتن و تایپ کردن همین مقاله لاغری با دمنوش های گیاهی (محمود مردانی) ۳ لیوان چای سیاه نوشیده ام؟

بهترین دمنوش لاغری

بهترین دمنوش لاغری

برای رسیدن به تناسب اندام خودت اقدام کن

برای کاهش وزن همه دمنوش ها کارساز هستند. نمی توانیم بگوییم بهترین دمنوش لاغری کدام است. ولی بهترین دمنوش لاغری برای شما دمنوشی است که از خوردن آن بتوانید لذت ببرید.

اگر از دمنوشی استفاده کنید که دوست ندارید، اثر کاهش وزن آن به شدت افت پیدا می کند ولی دمنوشی که دوست دارید را خیلی با شادمانی و با امید به نتیجه کاهش وزن می خورید که بی شک اثر بهتری خواهد داشت.

برای لاغر شدن جای نوشیدنی های گاز دار از دمنوش های گیاهی استفاده کن.

یکی از تکنیک های اساسی که در دراز مدت جواب می دهد این است که برای لاغر شدن جای نوشیدنی های گاز دار از دمنوش های گیاهی استفاده کن.

دمنوش های قلیایی کننده خون

دمنوش های قلیایی کننده خون

اسلایس لیمو امانی ـ سایت لاغرفیت

معمولا دمنوش ها خاصیت ضد اسیدی داشته و قلیایی می باشند. پی اچ خون حدود 7.4 است و اگر از غذاهای اسیدی بیشتر استفاده شود این پی اچ افت پیدا کرده و پایین می آيد. اما استفاده از دمنوش های قلیایی کننده خون باعث نرمال شدن PH خون می شود.

از دمنوش های قلیایی کننده خون می توان به دمنوش لیمو نام برد که بهترین دمنوش برای کلیه است. لیمو خاصیت مدر داشته و مواد زائد کلیه را دفع کرده و در نتیجه کلیه ها سالم می مانند.

آب در برخی از شهر ها حاوی املاح گچی است. نشانه آن را هم می توانید از کتری آب جوش ببینید که درون آن را گچ می گیرد. استفاده از دمنوش لیمو ترش سبب می شود که سنگ گچ و سایر املاح مضر در کلیه رسوب نکند. از اینرو بهترین دمنوش برای کلیه است.

از دمنوش لیمو امانی یا دمنوش لیموترش تازه حتما استفاده نمایید.

دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی

داروی گیاهی برای لاغری شکم و پهلو معمولا زیاد است. بطور کلی لیست دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی را می توان به شرح زیر نام برد:

 دمنوش گیاهی گـل گـاو زبـان و سنبل الطیب

دمنوش گیاهی بابونه برای لاغری

 دمنوش گیاهی به لیمو برای لاغری

 دمنوش گیاهی دارچین برای لاغری

دمنوش گیاهی زنجبیل برای لاغری

دمنوش گیاهی میوه گل نسترن برای لاغری

 دمنوش گیاهی به لیمو و زیرفون برای لاغری

 دمنوش گیاهی بادرنجبویه و زیرفون برای لاغری

 دمنوش گیاهی زیرفون برای لاغری

دمنوش گیاهی آویشن برای لاغری

من با توجه به اینکه از ورزش کوهنوردی نیز بهره می برم معمولا با دمنوش گیاهی اکلیل کوهی برای لاغری یا چای کوهی (رزماری) آشنا هستم.

دمنوش گیاهی اکلیل کوهی (رُزماری) برای کاهش وزن

لیست انواع دمنوش های گیاهی

اگر به دنبال لیست دمنوش های گیاهی هستید علاوع بر دمنوش های بالا می توانیم نام این دمنوش ها و چای ها را نیز به لیست خود اضافه کنید:

 چای پونه برای کاهش وزن و دریافت کلسیم

چای چلتوک برنج برای کاهش زون

 چای گلپر برای کاهش وزن

چای زیره سیاه برای کاهش وزن

چای بادرنجبویه برای کاهش وزن

چای گزنه برای کاهش وزن

چای مرزنجوش برای کاهش وزن

 چای اسطوخودّووس برای کاهش وزن

 چای فلوس برای کاهش وزن

چای زعفران برای کاهش وزن و شادمانی

 چای نعناع برای کاهش وزن و نفخ

 چای بهارنارنج برای کاهش وزن

چای هوفاریقون برای کاهش وزن

چای کوهی(چای پشمی) برای کاهش وزن

چای آلبالو برای کاهش وزن و لاغری

 چای ترش (چای مکّه یا چای گُجرات) برای کاهش وزن

چای گل سرخ (گل محمّدی) برای کاهش وزن

چای زرشک برای لاغری و کاهش وزن

چای برای کاهش وزن و لاغری شکم

چای یک نوشیدنی است که معمولا در سراسر جهان مردم از آن لذت می برند و به نوعی به آن عادت کرده اند. با ریختن آب جوش روی برگ های چای و اجازه دادن به مدت چند دقیقه منتظر بمانید تا طعم و عطر آن چای در آب نفوذ کند که از خوردن آن نوشیدنی معطر لذت ببرید.

نوشیدنی چای با سلامتی نسبت مستقیم دارد و از فواید سلامتی برخوردار است. از جمله فواید چای می توان به محافظت سلول ها در برابر آسیب و بیماری و همچنین کاهش خطر بیماری های قلبی نام برد.

برخی مطالعات ثابت کرده اند که چای همچنین می تواند باعث کاهش وزن شده و به مبارزه با چاقی و چربی شکم کمک کند. همچنین تحقیقات نشان داده است.

همچنین تحقیقات دیگری نشان داده است چای برای کاهش وزن و لاغری شکم موثر است. اگر به دنبال داروی گیاهی لاغری قوی هستید لاغرفیت دمنوش های مختلف را توصیه می کند که در کنار رژيم لاغری به شما توصیه می کند.

کلیپ رژيم قلیایی چیست را از آپارات مشاهده کنید.

در زیر به شش مورد از بهترین های چای برای کاهش وزن و لاغری شکم و همچنین چربی سوزی اشاره می کنیم.

چای سیاه برای لاغری

چای سیاه برای لاغری

من علاقه فراوانی به چای سیاه دارم. در حقیقت من سحر خیز بوده و صبح ها زود و قبل از طلوع آفتاب از خواب بیدار می شوم. با اشتیاق فراوان برای کمک به کاهش وزن و سلامتی مردم با لاغرفیت، از رختخواب می پرم بیرون.

برنامه چنین است: نماز و خواندن قران. تنفس دیافراگمی. سپس یک لیوان آب با یک قاشق آبلیمو (آۤب قلیایی) می خورم. سپس نوبت به دم کردن چای سیاه می رسد.

سپس نوبت به نوشیدن یک لیوان چای کمرنگ با نصف قاشق چای خوری پودر زنجبیل می رسد. چای زنجبیل را با خرما یا قندهای کوچ استفاده می کنم.

  1. نماز و قرآن
  2. تنفس دیافراگمی
  3. نوشیدن یک لیوان آب و یک قاشق آبلیمو
  4. دم کردن یک قوری چای سیاه
  5. مطالعه
  6. نوشیدن یک لیوان چای سیاه با کمی پودر زنچبیل
  7. تایپ مقاله مثل همین مقاله لاغری با دمنوش های گیاهی (محمود مردانی)
  8. انجام کارهای کسانی که در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی شرکت کرده اند.
  9. ورزش و باشگاه
  10. ظبط ویدئوهای آموزشی برای سلامتی و لاغری

چای سیاه دارای غلظت زیادی از فلاون ها می باشد. ملکول های رنگدانه گیاهی چای سیاه با کیفیت و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشند. همچنین چای سیاه می تواند به کاهش وزن کمک کند.

طبق تحقیقات چای سیاه هم به کنترل وزن و هم به لاغر شدن کمک می کند. پس نتیجه این که چای سیاه برای لاغری مفید است.

تحقیقات چای سیاه برای لاغری

نیاز است بدانید چای سیاه نوعی از چای است که بیشتر از انواع دیگر خود مثل چای سفید یا اولانگ و چای سبز اکسید شده است. اکسیداسیون یعنی یک واکنش شیمیایی که با قرار دادن برگ های چای در هوای آزاد اتفاق می افتد و نتیجه اینکه برگ چای بصورت رنگ قهوه ای و تیره و به سیاهی می رسد.

نتیجه مطالعه بر روی 111 فرد نشان داد نوشیدن 3 فنجان چای سیاه در یک روز و به مدت 3 ماه کاهش دور کمر و کاهش وزن را به میزان معنی داری افزایش می دهد. برخی احتمال می دهند علت کاهش وزن از طریق چای سیاه ممکن است به علت داشتن میزانی از فلاون (نوعی رنگدانه گیاهی) و خواص آنتی اکسیدانی آن باشد.

یک تحقیق بر روی 4280 نفر بزرگسال بالای سن 14 سال فانجام شد. نتیجه مطالعه این بود که اشخاصی که فلاون بیشتری دریافت می کنند نسبت به اشخاص دیگر که فلاون کمی مصرف می نمایند بی ام آی یا شاخص توده بدنی (BMI) پایین تری دارند.

مقاله فرمول BMI چیست را مطالعه کنید.

چای سبز برای لاغری

چای سبز برای لاغری

پای سبز یا چای ماتچا (چای سبز پودر شده و غلیظ) برای لاغری تاثیر زیادی دارد. چای سبز مملو از آنتی اکسیدان با خاصیت قلیایی می باشد. می دانید دلیل اصلی موثر بودن چای سبز برای لاغری چیه؟ وجود ماده ای به نام کاتچین به افزایش سوخت و ساز و همچنین چربی سوزی منجر می شود.

شاید سوال کنید آقای مردانی رژيم قلیایی دیگه چیه؟ حتما محتوای رژيم قلیایی چیست را از سایت لاغرفیت ببینید. چای سبز دارای مقادیری از کافئین نیز می باشد. گر چه کافئین چای سبز از کافئین قهوه کمتر است.

در یک تحقیق 60 نفر که دارای اضافه وزن بودند به مدت 12 هفته چای سبز برای لاغری نوشیدند. این مطالعه نشان داد افرادی که چای سبز برای لاغری می نوشند حدود 3.3 کیلو وزن (7.3 پوند) کم کردند.

تحقیقات ثابت کرده اند نوشیدن چای سبز برای لاغری همراه با ورزش در کاهش وزن و چربی سوزی بسیار اهمیت دارد. تحقیقات و بررسی ها مشخص کرده اند ماده موثر چای سبز یا کاتچین موجود در آن باعث استفاده شدن چربی های بدن برای انرژي در زمان ورزش کمک می نمایند.

دمنوش گل سرخ برای لاغری

دمنوش گل سرخ برای لاغری

دمنوش گل سرخ را برای کاهش وزن خود بنوشید

گل سرخ باعث افزایش سوخت و ساز بدن می شود و به کاهش وزن و چربی سوزی کمک می کند. معمولا دمنوش گل سزخ برای لاغری به گوارش نیز کمک می کند.

کسانی که از یبوست رنج می برند وقتی از دمنوش گل سرخ استفاده کنند یبوست آنها درمان می شود. البته مواظب باشد گل سرخ چون خاصیت تند کنندگی حرکات روده دارد استفاده زیاد آن باعث اسهال می شود.

همچنین می توانید از برگه های گل سرخ در ماست بریزید و بخورید. گل سرخ خاصیت قلیایی داشته و به کاهش وزن شما کمک زیادی می کند. به گل سرخ گل محمدی یا در اصطلاح محلی گل باغی نیز می گویند.

دمنوش رویبوس برای لاغری

دمنوش رویبوس برای لاغری

اگر استرس و اضطراب دارید دمنوش رویبوس یا همان چای قرمز را به شما پیشنهاد می کنیم. دمنوش رویبوس برای لاغری و کاهش وزن اهمیت ویژه ای دارد. خاصیت قلیایی رویبوس باعث جلوگیری از افزایش وزن استرسی می شود.

دمنوش زنجبیل برای لاغری

دمنوش زنجبیل برای لاغری

دمنوش زنجبیل خاصیت قلیایی بسیار بالایی داشته و باعث کاهش وزن می شود

زنجبیل خاصیت قلیایی بالایی دارد. در استفاده از دمنوش زنجبیل برای لاغری کمی احتیاط کنید چون گرم بوده و ممکن است پوست شما جوش بزند.

دموش زنجبیل سبب کاهش اشتها شده و این خاصیت نیز به لاغر شدن می انجامد. همچنین زنجبیل میزان سطح قند خون شما را ثابت نگه می دارد.

دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری

دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری

دمنوش نعناع فلفلی باعث کنترل اشتها و افزایش متابولیسم میشود. دمنوش نعناع فلفلی گرم بوده و اگر در مصرف افراط شود باعث جوش زدن می شود.

علت اصلی تاثیر دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری خاصیت قلیایی بودن و خاصیت چربی سوزی آن است.

لاغری شکم با دمنوش های گیاهی

تا کنون اشخاص زیادی که در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی شرکت کرده اند، قبل از دوره از من سوال می کردند آیا لاغری با دمنوش های گیاهی نیوشا امکان پذیر است یا خیر؟ چون ما قبلا استفاده کرده ایم.

تا کنون عوارض دمنوش های گیاهی مشاهده نشده است. گر چه برخی از دمنوش ها مثل دمنوش چای سبز باعث افت فشار خون می شود که آن هم به نوعی یک مزیت دمنوش چای سبز است. در هر صورت لاغری سریع با دمنوش های گیاهی همراه برنامه غذایی و ورزش امکان پذیر می باشد.

بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری

بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری زمانی است که معده شما خالی است. معمولا حدود نیم ساعت قبل از ناهار و شام زمان مناسبی است چون باعث احساس سیری نیز می شود.

البته می توانید بعنوان یک عصرانه نیز از دمنوش های لاغری بنوشید.

امید است مقاله لاغری با دمنوش های گیاهی (محمود مردانی) برای کاهش وزن شما موثر بوده باشد و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. لطفا نقطه نظرات خود را کامنت کنید. متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

84  +    =  85