رژيم قلیایی, رژیم لاغری

رژیم لاغری برای وزن ۷۸ کیلو (خاطره)

رژیم لاغری برای وزن ۷۸ کیلو (خاطره)

رژیم لاغری برای وزن ۷۸ کیلو یکی از مقالات کاربردی سایت لاغرفیت می باشد. من مشاور تغذیه هستم، محمود مردانی نویسنده کتاب مثل مداد لاغر شوید. اشتیاق سوزان من این است که شما به اندام دلخواهتان برسید. چندی قبل خانمی با من تماس گرفتند و گفتند که :
از دست وزنم خسته شدم. دیگه نا امید شدم، نمیتونم لاغر شوم. داشتم وب گردی می کردم که با وبسایت لاغرفیت شما آشنا شدم. حالا چیکار کنم لاغر شم؟

وزن او ۷۸ کیلو و ۳۹ سال سن دارند. به او پیشنهاد دادم که از فروشگاه لاغر فیت بازدید کنید و چند نوع رژم لاغری را مشاهده نمایید. هر کدام به نظر شما خوب بود و به درد شما می خورد آنرا انتخاب و انجام دهید. شاید مکالمه ما برای شما ارزشمند و جالب باشد.

رژیم لاغری برای وزن ۷۸ کیلو

رژیم لاغری برای وزن ۷۸ کیلو

با دوره لاغری رژیم قلیایی ساده و سریع لاغر شوید

 

مهسا می گفت من تمام راههای لاغری را رفته ام و تا حالا وزن من از ۷۰ کیلو بالاتر نرفته است ولی در این دو ماه گذشته حدود ۸ کیلو چاق شده ام . به او قوت قلب و انگیزه دادم و گفتم اگر کسانی توانسته اند که لاغر شوند پس شما هم می توانید لاغر شوید. با تمام این حرفها او مقاومت می کرد و می گفت اگر نشد چی؟  ولی اگر شد چی؟ مگر می شود زنگ دری را زد و در باز نشود؟ کاری را که انجام بدهی قطعا نتیجه خواهد داشت.
حتما پاسخ می گیرید و لاغر می شوید و با راهکارهای ساده خیلی سریع لاغر هم می شوید.

من اون عروسک را میخام

به او گفتم یادتان هست زمانی که حدود ۶ یا ۷ سال سن داشتید؟ او پاسخ داد بله یادمه. یک خاطره از آن زمان به یاد بیاورید، زمانی که می گفتید من اون عروسک را میخام و  پاهایتان را به زمین می کوبیدید. بابا یا مامان همون عروسک را برای شما خریدند درسته؟ او پاسخ داد بله درسته. جواب من این بود که اگر می خواهید لاغر شوید باید مثل کودکی خود تناسب اندام را بخواهید. او می گفت من برنامه رژيم لاغری رایگان را انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم. متاسفانه برنامه رژيم لاغری یک ماهه رایگان هیچ نتیجه ای برایم نداشت.

ح

رژیم لاغری برای وزن ۷۸ کیلو و اراده

با اراده قوی و خیلی موثر می توانید به لاغری خود برسید.اگر بگویید اگر نشد چی؟ یعنی اعتقاد عمیقی به لاغر شدن خودتان ندارید. این سوال نیز در ذهن شماست بایستی عوض شود. به همان خانم قصه بالا گفتم وقتی می گویید اگر نشد پس هیچ نوع روشی برای لاغری شما مفید نیست. آيا عروسک را می خواهید؟ آیا به اندام لاغری خود علاقه مند هستید؟ مهسا قبول کرد و برای لاغری خود اقدام کرد شما هم شروع کنید.
پس اقدام کنید .

دوره لاغری رژیم قلیایی

در دوره لاغری ۲۱ روزه رژيم قلیایی به شما آموزش می دهیم که به راحتی و سریع لاغر شوید. در این دوره شما مهارتهای لاغر شدن را فرا می گیرید. درست مثل مهارتی که در رانندگی می آموزید مهارت لاغر شدن را یاد می گیرید. در این دوره لاغری ریزش مو نمی گیرید و صورت شما لاغر و چروک نمی شود.
وقتی لاغر شدید  وزن شما برنمی گردد و بازگشت ندارد چون با طبیعت بدن شما سازگاری دارد. در این مدت ۲۱ روز حدود ۴ تا ۸ کیلو نیز می توانید لاغر شوید. حتما سری به فروشگاه این سایت بزنید و مطمئنا پشیمان نمی شود.

متشکرم محمود مردانی مشاور تغذیه سایت لاغرفیت

2 نظر در “رژیم لاغری برای وزن ۷۸ کیلو (خاطره)

  1. خیلی خوب وانگیزه دار بود.

    1. محمود مردانی گفت:

      سپاس از وقتی که گذاشتید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

52  +    =  57