رژيم قلیایی, رژیم لاغری

رژیم غذایی برای لاغری (رمز لاغر شدن)

برنامه رژیم غذایی قلیایی برای لاغری (لاغرفیت)

رژیم غذایی برای لاغری (رمز لاغر شدن) یعنی تنوع و تعادل در برنامه غذایی است. برای لاغر شدن اصلا نیاز به سختی کشیدن نیست. بلکه لاغری بسیار ساده است فقط به استراتژی نیاز دارد. حتما شما می دانید در وب سایت لاغرفیت یکی از اولویت ها لاغر شدن شما است. من (محمود مردانی) در این مقاله قصد دارم رژیم غذایی ساده برای لاغری را توضیح بدهم. پس تا آخر با ما همراه باشید.

رژیم غذایی ساده برای لاغری

رژیم غذایی ساده برای لاغری

اولین شرط لاغری این است که شرایط کنونی خود را بپذیریم. وزن شما هر چند کیلو که باشد، ایرادی ندارد ولی نکته اساسی این است که از این وزن می خواهید شروع کنید و به وزن دلخواه خودتان برسید.

اگر شخصی بعلت وزنش از خودش بیزار و متنفر باشد مدام به این درو آن در می زند و هر توصیه ای را برای لاغری خود امتحان می کند. ولی به نتیجه دلخواه خود نمی رسد. برعکس همین شخص اگر شرایط وزن خودش را قبول کند و خودش را قبول داشته باشد به راحتی می تواند لاغر شود.

قرار نیست را هزار راه لاغری لاغر شوید، به دنبال راههای کاهش وزن سریع و زود گذر نباشید. بر عکس به دنبال راههای کاهش وزن اصولی و ماندگار باشید.

رژیم لاغری ساده و ارزان را مطالعه کنید. خیلی ها به دنبال رژیم غذایی مناسب برای لاغری هستند ولی در اینکه راه های لاغری را درست  انتخاب می کنند یا نه تردید وجود دارد.

رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه

رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه مثل همان دوره یک ماهه رژيم قلیایی سایت لاغرفیت است. در این دوره رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو ارائه می گردد. به واقع اگر بخواهید تغییر کنید و علمی ترین روش لاغری را داشته باشید این دوره ویژه شماست.

تغییر برای لاغری سه 10 روزه مرحله دارد:

10 روزه اول به سه روز اول و هفت روز تقسیم می شود. در سه روز اول تغییر خیلی راحت است چون شرایط جدید لاغری برای شما جدید و جذاب است. جدیدترین روش لاغری را برای خود تهیه کرده اید و برای شما تازگی دارد. عینا مثل این است که یک لباس زیبا خریده اید که از آن لذت می برید.

ولی تازگی رژيم غذایی کاهش وزن از بین می رود و در هفت روز بعدی شرایط کمی سخت می شود. شکست در رژيم لاغری در همین هفت روز اتفاق می افتد.

راز لاغری سریع این است که از این ده روز اول عبور کنید. انگیزه برای لاغری و لاغری از طریق ذهن در این زمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

10 روز دوم از سختی رژيم لاغری کم می شود. تقریبا قابل تحمل است. برای اینکه لغزش در رژیم لاغری نداشته باشید می توانید رازهای لاغری با ذهن را از سایت لاغرفیت بخوانید.

10 روز سوم به برنامه رژيم لاغری عادت می کنید. دیگر کسی جلو دار شما نمی باشد. کسانی که تجربه کاهش وزن دارند از این مرحله با موفقیت عبور کرده اند.

مهمترین راز لاغری این است که بصورت هوشمندانه از این سه مرحله لاغری عبور کنید.

برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان

بعضی به دنبال برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان هستند. خبر ناخوشایندی که دارم این است که تا کنون کسی با برنامه رژيم لاغری رایگان لاغر نشده است. واقعیت این است که اشخاصی که به دنبال برنامه رژيم لاغری یک ماهه رایگان یا هر برنامه رژيم لاغری رایگان هستند، سال گذشته و سال های گذشته نیز به دنبال آنها بوده اند.

یکی می گفت من پیشرفت کرده ام چون سال قبل باید ۱۰ کیلو کم می کردم و الآ باید ۱۵ کیلو کم کنم. حقیقت تلخی است چون اگر سال قبل برنامه رژيم لاغری خوبی می گرفت دیگر ۵ کیلو اضافه نمی کرد. او به دنبال نمونه رژيم رایگان بود.

قانون این است که مشاوران تغذیه  و متخصص تغذیه هیچ موقع بهترین رژيم لاغری خود را بصورت رایگان ارائه نمی دهند.

برنامه رژیم غذایی ساده برای کاهش وزن

برنامه رژیم غذایی ساده برای کاهش وزن

برنامه رژیم غذایی برای لاغری شامل چه چیزهایی است؟ آیا رژیم غذایی مناسب برای لاغری شکم و پهلو وجود دارد؟ برای این منظور بایستی بگویم برنامه رژیم غذایی ساده برای کاهش وزن دارای شرایط خاصی است که هم به جسم و هم به ذهن شما مربوط می شود.

اگر به دنبال رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته هستید متاسفانه باید بگویم راه اشتباهی را در پیش گرفته اید. آيا شنیده اید کسی کاهش وزن در یک هفته را داشته باشد؟ به واقع کاهش وزن سالم نیاز به کمی زمان دارد.

اگر ۳۰ یا ۴۰ سال (کمتر یا بیشتر) است که چاق هستید وقت برای لاغر شدن دارید و نیاز به عجله برای برنامه غذایی لاغری در یک هفته نمی باشد. کاهش وزن سریع در یک ماه خیلی بهتر است از کاهش وزن سریع در یک هفته، چون نتیجه آن معلوم است.

اصول کاهش وزن و تنظیم آن

برای کاهش وزن اصولی وجود دارد که باید رعایت شود. اولین قدم کاهش وزن این است که نیازهای خود را بدانید. در کل انسان به چهار فاکتور اساسی نیاز دارد. در لاغری با رژيم قلیایی این موارد رعایت می شود:

  1. هوا (اکسیژن)
  2. آب (H2O)
  3. خواب (آرامش)
  4. تغذیه (رژيم قلیایی)

کاهش وزن با نفس کشیدن

کالری نفس کشیدن و کالری تنفس عمیق بسیار بالا است. شاید تعجب کنید که حدود ۸۰ درصد از چربیهای آب شده در کاهش وزن از ریه ها خارج می شود.

برای مطالعه بیشتر می توانید مقاله سایت لاغر فیت با موضوع کاهش وزن و لاغری با تنفس دیافراگمی را مطالعه بفرمایید.

کاهش وزن با آب

آب کالری ندارد و هر غذایی که آب بیشتری داشته باشد، لاغر کننده تر است. برای اینکه از کاهش وزن با آب برخوردار شوید قبل از هر وعده یک لیوان آب بنوشید. بعضی ها می گویند من آب می خورم چاق میشم. همین مقاله را با کلیک روی من آب هم که می خورم چاق می شوم مطالعه نمایید.

باورهای غلط در رژیم غذایی

در این قسمت از شما خواهشی دارم که برای مثالی که می آورم به من خرده نگیرید. نگویید آقای مردانی این چه مثالی است؟ در کتاب اصول موقیت جک کنفیلد خواندم:

مردی یک شب برای قدم زدن از منزل خود دم برای قدم زدن از خانه خود خارج می شود. به طور کاملا اتفاقی شخصی را می بیند که روی دو زانوی خود نشسته و دنبال چیزی می گردد.

از او سوال می کند دنبال چه چیزی می گردی؟ او پاسخ می دهد کلیدم گم شده و دنبال کلید گم شده ام می گرد. به او پیشنهاد می دهد به او کمک کند. روی زانوهایش می نشیند و در پیدا کردن کلید کمک می کند.

بعد از چند ساعت جستجوی بی فایده به مرد رو کرده و می گوید: همه جا را گشتیم ولی فایده ای نداشت و کلید پیدا نشد. تو مطمئنی کلید را همین جا گم کرده ای؟

آن شخص که کلیدش گم شده می گوید: نه کلیدم را اینجا گم نکردم. آن را در خانه گم کرده ام، ولی در اینجا زیر لامپ نور بیشتر است. باورهای غلط در رژيم غذایی عینا چنین است.

باورهای محدود کننده لاغری

برخی از این باورهای محدود کننده لاغری به شرح زیر است:

  • رژيم لاغری یک روزه
  • رژيم لاغری یک روزه شکم
  • رژيم لاغری یک روز در میان
  • رژیم غذایی لاغری یک روزه
  • رژيم لاغری یک روزه شیر
  • رژيم لاغری دو روزه
  • رژيم دو روزه پروتئین
  • رژيم بدون کربوهیدرات
  • رژيم بدون قند
  • رژيم بدون ورزش
  • لاغری در دو روز

به نظر شما آیا کسی که ۱۰ کیلو یا ۲۰ کیلو اضافه وزن دارد می تواند در مدت یک روز لاغر شود؟ رژيم لاغری در یک ماه کمی بهتر به نظر می رسد. گر چه رژيم لاغری در دو ماه مفید تر می باشد.

ولی واقعیت مطلوب این است اگر کسی اضافه وزن زیادی دارد نیاز است حداقل چند ماه برای خود وقت گذاشته و راه درست لاغر شدن را طی کند.

باور های غلط درمورد لاغری 

باورهای محدود کننده لاغری و باور های غلط در مورد لاغری به بیراهه رفتن است. درموردلاغری کسی را مقصر ندانید ممکن است راه را اشتباه رفته باشید.

تصورات غلط در مورد رژیم غذایی برای افراد چاق نیاز به اصلاح دارد. بایستی بدانیم علت چاقی چیه و بعد راه درست درمان چاقی را پیش بگیریم.

در حقیقت علت اصلی چاقی اسیدی شدن بدن است. ph اسیدی بدن مقصر اصلی چاقی می باشد و نباید دنبال مقصر دیگری بگردید.

ph اسیدی بدن مقصر اصلی چاقی

ph

پاشنه آشیل در این محتوا رژیم غذایی برای لاغری (رمز لاغر شدن) از اینجا شروع می شود. چند سطر جذاب را با هم تجربه کنیم.

اگر از دوران دانش آموزی یادتان باشد اسید و قلیا ضد هم بودند و همدیگر را خنثی می کردند. حتما یادتان است که عدد کل ph از صفر تا چهارده می باشد. البته برای یادآوری یک بار دیگر آنها را مشاهده نمایید.

0 تا 7 محیط اسیدی

ph=7 خنثی مثل آب خالص

7 تا 14 محیط قلیایی

تما دستگاه های بدن (بجز معده که محیط اسیدی دارد) قلیایی هستند. نظیر خون، بزاق، استخوان و غیره. اگر محیط بدن اسیدی شود شخص چاق می شود و اگر محیط بدن طبق طبیعت خودش قلیایی شود، سبب لاغری می گردد.

رژیم غذایی برای لاغری (رمز لاغر شدن)

اگر ph بدن زیر صفر نزول کند علاوه بر چاقی باعث بیماری های مختلف نیز می شود و در ph=0 زندگی خاتمه و مرگ فرا می رسد.

علت چاقي بي دليل

علت چاقی بی دلیل

آیا می دانید دلایل چاقی چیست؟ علت چاقی بی دلیل چیه؟ علت اصلی چاقی چیست؟ علت چاقی ناگهانی چی میتونه باشه؟ همیشه دانستن بهتر از ندانستن است. به چند جمله زیر دقت کنید.

یک سوال دارم، از سوختن کاغذ چی حاصل میشه؟ حتما می گویید آقای مردانی از سوختن کاغذ دود و خاکستر بدست می آید. بله درسته هم دود و هم خاکستر که برای انسان مفید نیستند.

قصد این است که از مثال بالا یک نتیجه عالی برای چاقی بگیریم. از سوختن مواد غذایی اسیدی نیز نوعی خاکستر سمی تولید می شود. این سم برای بدن بسیار مضر است. مواد غذایی اسیدی چاق کننده هستند.

برای اینکه مواد سمی به بدن آسیب نرساند، بدن چربی به خود می گیرد و همان خاکستر سمی را درون خود انبار می کند. حال اگر دوباره مواد غذایی اسیدی بخورید بدن شما چه کار می کند؟ باز هم چربی و چاقی را زیاد می کند.

ولی خبر خوب این است که بدن هوش و ذکاوت منحصر به فردی به نام حفاظت از خود دارد و خودش را در مقابل این مواد اسیدی و سمی حفظ می کند. رژیم غذایی برای لاغری (رمز لاغر شدن) باید ضد مواد اسیدی باشد.

برای اینکه مواد سمی به بدن آسیب نرساند، بدن چربی به خود می گیرد و همان خاکستر سمی را درون خود انبار می کند. حال اگر دوباره مواد غذایی اسیدی بخورید بدن شما چه کار می کند؟ باز هم چربی و چاقی را زیاد می کند.

حالا به درستی علت چاقی را متوجه شدید. از اینجا عواقب چاقی شروع می شود. اگر سوال کنید دلایل چاقی نوجوانان چیست؟ می گویم پسماندهای اسیدی یا همان سم ها هستند.

برنامه غذایی قلیایی برای کاهش وزن

هضم مواد غذایی قلیایی و جذب مواد غذایی در بدن به راحتی انجام می شود و انرژی برای گوارش نیاز ندارد. نکته ظریفی که در اینجا باید بگویم این است که انرژی که برای گوارش به کار می رود ذخیره شده و برای لاغر شدن استفاده می شود.

تقریبا به آخر مقاله رژیم غذایی برای لاغری (رمز لاغر شدن) رسیده ایم. از شما متشکرم که تا اینجا با من همراه بودید. نتیجه برنامه رژيم غذایی قلیایی را در این قسمت به شما می گویم. مواد غذایی قلیایی پسماندهای اسیدی ندارند.

یعنی اینکه انرژی ذخیره شده در مواد غذایی آن جذب و بقیه دفع می شوند. پس هیچ مشکلی برای قلب، مغز و سایر دستگاه های بدن ندارند. حتی انرژی خاصی برای گوارش آن به کار نمی رود.

هضم مواد غذایی قلیایی و جذب مواد غذایی در بدن به راحتی انجام می شود و انرژی برای گوارش نیاز ندارد. نکته ظریفی که در اینجا باید بگویم این است که انرژی که برای گوارش به کار می رود ذخیره شده و برای لاغر شدن استفاده می شود.

هضم مواد غذایی قلیایی و جذب مواد غذایی در بدن به راحتی انجام می شود و انرژی برای گوارش نیاز ندارد. نکته ظریفی که در اینجا باید بگویم این است که انرژی که برای گوارش به کار می رود ذخیره شده و برای لاغر شدن استفاده می شود.

کاملترین لیست غذا های قلیایی را از سایت لاغرفیت مطالعه نمایید. وقتی ماده غذایی پسماند یا خاکستر اسیدی نداشته باشد باعث لاغری می شود. پس لاغری سریع با رژيم قلیایی اتفاق می افتد نه با رژیمی دیگر.

معمولا خوردن غذاهای قلیایی برای لاغر شدن محدودیت ندارند. شما هر چقدر از غذاهای قلیایی بخورید بیشتر لاغر می شوید. برعکس خوردن غذاهای اسیدی جلوی لاغری را می گیرد.

ما در سایت لاغرفیت کار لاغر شدن را ساده کرده ایم. با دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی دیگر نگران چاقی خود نباشید. این دوره مزایای فراوانی برای شما دارد:

  • فیلم های آموزشی انگیزشی (۳۰ فیلم)
  • برنامه رژيم قلیایی با توجه به قد، وزن و سن 
  • پشتیبانی و کمک به شما در دوره 
  • عدم ریزش مو
  • عدم چروک پوست 
  • عدم لاغری صورت (طبیعی)
  • سرعت کاهش وزن بالا
  • عدم برگشت وزن کم شده

فیلم ویدئویی دوره رژيم قلیایی را در آپارات مشاهده نمایید. همین الآن دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را تهیه کنید که سریعتر به وزن رویایی خود برسید. محمود مردانی مشاور تغذیه و رژیم درمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  48  =  53