رژيم قلیایی, رژیم لاغری

18 روش لاغری سریع در خانه (رژيم لاغری در منزل)

رژيم لاغری سریع در خانه

رژيم لاغری در خانه یکی از دسترس ترین روش های کم کردن وزن است که به دلیل نبودن محدودیت ها طرفداران زیادی دارد. بعلت درخواست های متعدد شما عزیزان، در گروه سایت لاغرفیت تصمیم گرفتند رژيم لاغری ساده در خانه را با شما به اشتراک بگذارند. من محمود مردانی مشاور تغذیه هم تمام تجربیات لاغری سریع شکم با توجه به راه های لاغر شدن سریع در خانه را در دسترس شما قرار دهم.

رژيم لاغری سریع در خانه (لاغری سریع)

وقتی صحبت از رژيم لاغری خانگی پیش می آید خیلی ها می گویند مگر می شود در منزل هم لاغر شد؟ چون قبلا هر شخصی که می خواست لاغر شود، به دفتر مشاور تغذیه می رفت و زیر نظر او لاغر می شد.

شما درست می گویید ولی الان شرایط فرق کرده و با توجه به شرایط زندگی مان همه ترجیح می دهند بصورت آنلاین رژيم لاغری بگیرند.

لاغری سریع را می توانید با ورزش های لاغری در خانه به دست بیاورید. اما مهم ترین اصل در رژیم لاغری در خانه این است که تعهد و انگیزه لاغر شدن را در خود ایجاد کنید تا به همین امکانات بتوانید به هدف خود برسید.

یادتان باشد بهترین رژيم لاغری در خانه هم امکان پذیر می باشد. حتی یکی از مراجعان من حدود ۲۷ کیلو در خانه لاغر شده است. چون او نمی توانست به باشگاه برود.

مردم به جهت وقت کم نیز درمان خانگی برای لاغر شدن را بیشتر می پسندند. چون مدام از جملات زیر سرچ می کنند و یا می پرسند:

  1. بهترین رژيم لاغری در خانه چیست آقایا مردانی؟
  2. رژيم لاغری سریع رایگان
  3. برای لاغری شکم چه بخوریم
  4. بهترین روش لاغری در خانه
  5. راه حل برای لاغر شدن در خانه
  6. روش لاغر شدن سریع در منزل چیست؟
  7. درمان خانگی لاغری
  8. تکنیک های لاغر شدن در خانه را بگویید
  9. رژيم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته

کاهش وزن در خانه

کاهش وزن در خانه

بعضی ها می گویند چگونه در خانه لاغر شویم؟

این جمله بیشتر به احساسی بودن نزدیک است. یک آشپز می تواند غذای خودش را در چند دقیقه طبخ کند؟ دوست عزیز هر کاری نیاز به یک زمان مشخص دارد، من از شما خواهش می کنم که برای لاغری عجله نکنید. اگر تا حالا برای لاغری سریع عجله کرده اید، دیگر عجله نکنید.

کاهش وزن در خانه، کاهش وزن در خانم ها، کاهش وزن در آقایان نیاز به کمی صبر و حوصله دارد. راه حل برای لاغر شدن در یک هفته ممکن است به یک رژيم شوک احتیاج داشته باشد. برای اطلاع بیشتر رژيم شوک لاغرفیت را مطالعه کنید.

بهترین روش لاغری در خانه استفاده از تکنیک هایی است که در ادامه به شما می گویم. این تکنیک ها گرچه راههای کاهش وزن سریع هستند ولی نیاز به تکرار دارند.

برنامه کاهش وزن در خانه چیست؟

شما چه بخواهید و چه نخواهید زمان می گذرد، دیروز همان دیشب گذشت و ما اختیاری برای فردا نیز نداریم، برای لاغری امروز مهم است.

اگر امروز شما نتیجه کارهای قبلی شما است، پس کار امروز نیز برای فرداهای شما نتیجه بخش می باشد. مثلا اگر به خود بگویید برای لاغری شکم چه بخوریم؟ دقت می کنید که در خوردن افراط نکنید

در زیر تعدادی از روش های لاغری در خانه را توضیح می دهیم. رژيم لاغری در خانه را که حتی ممکن است فکرش را هم نکرده باشید. شاید انتظار این است که ۳۰ تکنیک لاغری یا ۲۰ تکنیک لاغری یا ۵۰ تکنیک لاغری را بخواهید، ولی بهتر است تعداد راه های لاغری در خانه طبیعی باشد که بتوانید آنها را به ذهن بسپارید و انجام دهید.

۱۳ تکنیک از راه های لاغری سریع در خانه

۱۳ تکنیک از راه های لاغری سریع در خانه

۱۳ توصیه لاغرفیت برای لاغری در خانه

لاغری اسان در خانه با اجرای این 13 اصل دست یافتنی خواهد شد. فقط مو به مو باید آنها را اجرا کنید.

  1. از بشقاب کوچک استفاده کنید
  2. هنگام گرسنگی اول آب بنوشید
  3. از قند و شکر فرار کنید
  4. بسامد خوراک بنویسید
  5. صبحانه تخم مرغ بخورید
  6. به اندازه نیاز غذا سر میز بیاورید
  7. تا می توانید از غذاهای قلیایی بخورید
  8. برای زندگی کردن بخورید
  9. از مزه غذا لذت ببرید
  10. آگاهانه غذا بخورید
  11. ورزش برای لاغری سریع
  12. گاها روزه بگیرید
  13. قهوه تلخ بخورید

۱- از بشقاب کوچک استفاده کنید

تحقیقات در مورد لاغری سریع در منزل ثابت کرده که استفاده کردن از ظروف کوچک باعث می شود که غذای کمتری استفاده شود. وقتی غذا را در بشقاب کوچک می کشیم، چشم و دل مان سیر می شود.

 هر چقدر که بشقاب بزرگتر باشد، میزان غذا خوردن هم بیشتر می شود

برای کاهش وزن در خانم یا آقا فرقی نمی کند که از این تکنیک استفاده کند. وقتی غذا را در بشقاب کوچک کشیدید با خود بگویید این غذای من است و می خواهم از این غذا لذت ببرم. پس هم اکنون با بشقاب ۲۰ سانتیمتری یا میوه خوری غذا بخورید

آیا می دانید قبلا این بشقاب های میوه خوری، بشقاب پلو خوری بودند؟ از بزرگترها سوال کنید و بگویید آقای مردانی در سایت لاغرفیت این سوال را پرسیده است.

۲- هنگام گرسنگی اول آب بنوشید

خوردن آب باعث اتساع معده و کاهش اشتها می شود. همچنین مصرف آب به افزایش سرعت سوختن چربی ها کمک می کند.

در موارد زیادی احساس گرسنگی با احساس تشنگی تداخل پیدا می کند. یعنی ممکن است شما تشته باشید، ولی احساس گرسنگی به شما دست دهد. وقتی گرسنه شدید ابتدا یک یا دو لیوان آب بنوشید، اگر اشتهای شما از بین رفت، پس احساس تشنگی بوده است

نوشیدن آب نیم ساعت قبل از غذا توصیه سایت لاغرفیت برای شماست. چرا که هم اشتهای شما را کم کرده و کالری دریافتی کم می شود  و هم حدود ۳۰ درصد کالری بیشتری سوخت می کنید. به جای نوشیدنی هایی که حاوی قند و شکر و افزودنی هستند، آب بنوشید.

این کار باعث می شود از نوشیدنی های اسیدی و چاق کننده دوری کنید که نتیجه آن کاهش وزن در منزل خواهد بود. بارها در لاغرفیت درباره رژیم لاغری با آب صحبت کردم و افراد زیادی از آن استفاده کرده اند، شما هم مطالعه کنید.

۳- از قند و شکر فرار کنید

قند و شکر خاصیت اسیدی شدید داشته و باعث چاق شدن شما می شود. اگر بخواهید متوجه این موضوع اسیدی بودن شوید کافی است کمی به ارتباط چاقی و اسیدی بودن بدن دقت کنید. در صفحه اصلی سایت لاغرفیت این جمله بصورت ایدئولوژی آورده شده است.

ارتباط چاقی و اسیدی بودن.

اگر بدنتان اسیدی است هر چقدر هم که رژيم لاغری بگیرید بدن بصورت کاملا طبیعی مانع سوختن چربیها می شود.

در سایت لاغر فیت با رژيم قلیایی به شما کمک می کنیم که به اندم دلخواهتان برسید. محمود مردانی

اگر زیاد از غذاهای اسیدی میل می کنید و بدنتان اسیدی است هر چقدر هم که رژيم لاغری بگیرید، بدن بصورت کاملا طبیعی مانع سوختن چربی ها می شود.

در سایت لاغر فیت با رژيم قلیایی به شما کمک می کنیم که به اندم دلخواهتان برسید. محمود مردانی

من که مشاور تغذیه هستم وقتی می خواهم چای بخورم، یک حبه قند را به ۴ تا ۶ تکه تقسیم می کنم. هر جبه قند حدود ۲۰ کالری یعنی به اندازه یک قاشق برنج کالری دارد.

با این کار من یک حبه قند ۲۰ کالری را به ۴ حبه ریز ۵ کالری تقسیم می کنم. به خود بگویید آیا این روش لاغری آقای مردانی کارساز است؟ اگر کارساز است پس اجرایش کنید.

۴- بسامد خوراک بنویسید

نوشتن بسامد خوراک یا یادآمد ۲۴ ساعته دقت نظر عجیبی به شما می دهد. در دوره رژيم لاغری که در قسمت فروشگاه لاغرفیت موجود است، کسانی که بسامد خوراک می نویسند، بیشتر وزن کم می کنند.

بهتر است برای لاغری اسان در خانه هر غذایی، هر مقدار، هر زمان و از هر نوع غذایی که خوردید را یادداشت کنید. نوشتن اینقدر اهمیت دارد که بقول حضرت دوست: قسم به قلم و آنچه می نویسد.

5- خواب مناسب و کافی یکی از راه های لاغری در خانه است

در جواب به پرسش چطور در خانه لاغر شویم باید بگویم، یکی از مشکلات کسانی که اضافه وزن دارند و یا اینکه چاق هستند، نداشتن خواب مناسب است!

بدخوابی و یا بی خوابی از دلایل چاقی و اضافه وزن می باشد. حتی می توان گفت که دیر خوابیدن نیز سبب چاق شدن می شود. مفصل در مقاله چگونه در خواب لاغر شویم در این مورد صحبت کردم، حتما مطالعه کنید

در یکی از همایش هایم با موضوع لاغری با رژیم قلیایی از حضار سوال کردم که چه ساعتی می خوابید؟ آنان جواب های متفاوتی دادند. یکی می گفت ساعت ۱۲، دیگری ساعت یک صبح را عنوان کرد. ساعات دو و سه صبح و غیره. شخصی نیز عنوان کرد ساعت ۵ صبح می خوابد.

به او گفتم چه ساعتی به رختخواب می روید؟ او جواب داد: ساعت ۱۲ یعنی اینکه حدود ۵ ساعت با رختخواب کشتی می گیرید؟

او گفت بله افکار مزاحم باعث این بد خوابی من شده است. تعداد کمی هم ساعت ۱۰ را اعلام کردند

وقتی زودتر از خواب بیدار شوید، می توانید صبحانه بخورید. خود خوردن صبحانه سبب می شود، به راحتی در خانه لاغر شوید

به راستی اگر می خواهید لاغر شوید، نیاز است زود بخوابید. اگر سوال کنید که چگونه در خانه لاغر شویم؟ قطعا یکی از جواب ها درست خوابیدن است. تمام سلول به سلول بدن ما برای متابولیسم خود به خواب کاقی نیاز دارند. بیائید با هم قرار بگذاریم که از حالا زود بخوابیم.

6- با خوردن صبحانه در خانه لاغر شوید

اگر دیر از خواب بیدار شوید و بخواهید به محل کار خود برسید، معمولا وقت نمی کنید صبحانه بخورید.

یا اینکه کسانی خیلی دیر از خواب بیدار می شوند، در هر صورت، صبحانه نمی خورند. در مطلب تعریف رژیم آلکالین چیست هم گفتم که این جمله برای شما آشنا می باشد که می گویند وقتی صبحانه نمی خورم، گرسنه هم نمی شوم.

نخوردن صبحانه باعث چاقی می شود، این اصل یادتان نرود که حتما باید از برنامه صبحانه قلیایی برای لاغر شدن در خانه استفاده کنید

مثلا با خود بگوئید: دیگه نزدیک ظهره و گرسنه نیستم، یک دفعه ناهار می خورم. این روند باعث چاقی می شود. دقت کرده اید که وقتی صبحانه می خورید، گرسنه تر می شوید؟

وقتی صبحانه بخورید، سوخت و ساز بدن شما افزایش می یابد. پس خوردن صبحانه سبب لاغری می گردد. اگر انگیزه صبحانه خوردن ندارید، حتما مقاله چرا باید صبحانه بخوریم را در لاغرفیت مطالعه کنید.

7- بهترین روش لاغری در خانه : صبحانه تخم مرغ بخورید

پروتئین تخم مرغ، پروتئین مرجع یا رفرنس است.

یعنی پروتئین سایر مواد غذایی بر اساس پروتئین تخم مرغ سنجیده می شود. به جهت پروتئین زیاد آن تخم مرغ یکی از بهترین غذاها برای لاغری و کاهش وزن می باشد. تخم مرغ مملو از مواد مغذی بوده و بعلت دیر هضم بودن شما را سیر نگه می دارد. این سیر شدگی باعث کاهش اشتها و کاهش وزن شما می شود.

نکته فوق العاده ای که نیاز است به شما بگویم این است که خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه حدود ۶۵ درصد به لاغر شدن سریع شما کمک می کند.

8- به اندازه نیاز غذا سر میز بیاورید

آیا شما تمام غذا را سر سفره می آورید؟ یعنی قابلمه غذا سر میز غذا یا سفره شما می باشد؟ اگر چنین است لطفا تجدید نظر کنید.

می توانید به جای آن به اندازه نیاز غذا بکشید و سر میز غذاخوری بگذارید. رژيم لاغری برای بانوان است، میهمانی که نیست.

هنگامی که غذا بیشتر از نیاز سرمیز غذا خوری باشد، احتمال بیش خواری و چاقی بیشتر می شود. می پرسید آقای مردانی چرا؟

چون بابا طاهر در شعر رباعی می گوید:

زدست دیده و دل هر دو فریاد —- که هر چه دیده بیند دل کند یاد

حتما این ضرب المثل را شنیده اید که عقل مردم در چشمشان است. وقتی چشم به این همه غذا بیفته چه اتفاقی می افته؟ خودتان بگویید.

9- تا می توانید از غذاهای قلیایی بخورید

همانطور که از سوختن کاغذ خاکستر تولید می شود، از سوختن غذاهای اسیدی پسماندهای شیمیایی به جا می ماند که برای بدن مضر می باشند.

بدن هم برای دهایی از این اسیدهای سمی راهی جز دفع آنها ندارد و از طریق تنفس و ادرار آن اسیدهای سمی مضر را دفع می کند. ولی مگر تمام می شوند؟ مدام از غذاهای اسیدی دریافت می شود.

بدن فکر بهتری برای اسیدهای مضر می کند و آن این است که چربی را زیاد می کند و همان اسیدهای سمی را در آن قرار می دهد تا به بدن آسیب نرسانند. این است که شخص می گوید من روز به روز دارم چاق تر می شوم.

اصلا من آب هم می خورم چاق می شوم. مقاله من آب می خورم چاق میشم را بخوانید.

10 -برای زندگی کردن بخورید

خواهش می کنم ایراد نگیرید که آقای مردانی این چه سوالی است؟ با خودتان خلوت کنید و از خودتان این سوال را بپرسید که:

ما غذا می خوریم تا زندگی کنیم یا اینکه زندگی می کنیم تا غذا بخوریم؟ نخندید جدی می گویم!

شما غذا می خورید که انرژي داشته باشید به اهدافتون برسید، زندگی کنید. اگر بگویید زندگی می کنیم تا بخوریم فکر می کنم تقلب می کنید. چرا؟ چون خیلی از لذت ها نیز در دنیا وجود دارد و فقط لذت غذا خوردن نیست.

حتما در همین قسمت از سایت لاغرفیت در پلان ۹ به شما می گویم که چطور از غذا لذت ببرید.

11- نوشیدن آب را بیشتر کنید

بله درست است، نوشیدن آب را بیشتر کنید تا اثرات فوق العاده آن را در لاغر شدن در لاخه ببینید.

قبلا گفتم، نوشیدن آب و به نوعی تامین آب مورد نیاز بدن نه تنها باعث لاغری می شود بلکه می تواند از بیماری هایی مانند یبوست جلوگیری به عمل بیاورد

پیشنهاد می کنم صبح، قبل از میل کردن صبحانه حداقل یک لیوان آب با دمای اتاق نوش جان کنید بتوانید سریع تر روش لاغر شدن در خانه را طی نمائید.

12- از مزه غذا لذت ببرید

لطفا کمی عسل را در انتهای زبانتان قرار دهید. خواهش می کنم این کار را انجام دهید. من خودم امتحان کرده ام. چرا عسل در این ناحیه شیرین نیست؟ به جهت اینکه قسمت های مختلف زبان حس های چشایی مختلفی دارند.

قسمت نوک زبان احساس شیرینی را بر عهده دارد، اما قسمت انتهایی زبان احساس تلخی را به ما می گوید. همچنین کناره های زبان احساس های ترشی و تشوری را دریافت می کنند

قانون سایت لاغرفیت که یکی از راههای لاغری در خانه نیز می باشد این است که به آهستگی و از لقمه های کوچک استفاده کنید، همین!

حالا بعضی ها (البته شما اینگونه نیستید) چه کار می کنند؟ یک لقمه بزرگ را به دهان خود فرو می کنند، همان لقمه پایین نرفته، لقمه بعدی را با انگشت به دهان خود فشار می دهند. خوردن شیرینی هم به این صورت است.

من خودم شاهد اینگونه خوردنها بوده ام. آیا مزه ای از خوراکی دریافت می کنند؟ قانون این است که از حالا با آرامش بخورید.

با این روش به زبان خود اجازه می دهید که مزه ها را تشخیص دهد و از خوراکی ها بیشتر لذت ببرید.

شاید خیلی ساده به نظر برسد اما روش لاغری سریع در خانه می تواند با دقت به مزه هر غذا به سرانجام برسد. پس یادتان باشد در مزه غذاها دقت داشته باشید.

13- آگاهانه غذا بخورید

برای لاغری شکم چه بخوریم؟ اینکه هر زمان هر چیزی هوس کردیم بخوریم نتیجه می شود چاق شدن! لاغری سریع در خانه، شانس نمی خواهد استرتژی می خواهد.

قانون بهتر من در لاغرفیت این است که چه زمانی به چه خوراکی افتخار بدهیم. راستی ما برای غذا هستیم یا غذا برای ما؟ بیایید انتخاب کنید که چه زمانی چه چیزی می خواهید بخورید.

ناخنک زدن و هله هوله خوردن یعنی بدون آگاهی خوردن و چاق شدن. البته شما این کار را نمی کنید و از مزه غذا لذت می برید. رژيم لاغری در خانه با آگاهانه انتخاب کردن غذاها امکان پذیر است.

14- با میان وعده نقش مهمی در لاغر شدن در خانه دارد

این اصل ثابت شده است که کاهش قند خون باعث چاقی می شود. یعنی اینکه شما برای اینکه لاغر شوید، نباید گرسنگی شدید داشته باشید.

گرسنگی شدید سبب افت قند خون شده و به خوردن را زیاد می کند. در رژیم لاغری نباید زجر گرسنگی بکشید. وقتی به هر دلیل قند خون شما خیلی پائین می آید، گرسنگی سلولی رخ می دهد

در این حالت سلول به سلول شما نیاز به تغذیه و انرژی دارد. اصلا دست خوتان نیست، ناخودآگاه بسمت خوراکی می روید. خواه شیرینی و یا اینکه هر هله هوله دیگری که به دست شما برسد.

ممکن است به سمت یخچال بروید و هر چه خوردنی است بخورید. پاسخ پرسش چگونه در خانه لاغر شویم را نمی توانید با گرسنگی شدید انجام دهید.

برای غلبه به این مشکل، شما می توانید از میان وعده های رژیمی کمک بگیرید. یعنی بین صبحانه و ناهار یک عدد سیب یا یک میوه دیگری که دوست دارید، بخورید.

خوردن این میان وعده از افت و کاهش قند خون شما جلو گیری می کند. میان وعده عصر و میان وعده آخر شب نیز به همین صورت عمل می کند.

اشخاصی که برای لاغری به خود گرسنگی می دهند، لاغر که نمی شوند هیچ، چاق تر هم می شوند

همانطور که می بینید با اصولی ساده می توان لاغری در خانه را به سرانجام رساند.

15- ورزش بهترین روش لاغری در خانه است

این سوالات مدام پرسیده می شوند:

  • ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو باید چگونه باشد؟
  • بهترین ورزش برای کاهش وزن سریع در خانه چیست؟
  • ورزش برای لاغری کل بدن در خانه کدام است؟
  • برنامه ورزشی در خانه برای بانوان به چه شکلی باید باشد؟
  • آقای مردانی ما تمرینات کاهش وزن در خانه را چطور انجام دهیم؟

به نظر من که کارشناس ارشد تربیت بدنی هستم، باشگاه بهترین گزینه برای لاغری است.

من خودم بطور مرتب ۵ روز در هفته باشگاه می روم، اثرش خیلی عالی است. در باشگاه برنامه برنسازی برای لاغری بانوان و آقایان وجود دارد. ولی شاید بگویید ما برنامه ورزشی در خانه برای بانوان می خواهیم و وقت باشگاه را نداریم.

در اینصورت می توانید از چند ورزش کالری سوز و لاغر کننده برای لاغری سریع در خانه استفاده کنید. یکی از ورزش های اساسی برای لاغری در خانه ورزش رقص زومبا یا رقص معمولی می باشد.

روزی ۳۵ دقیقه رقص به شما کمک می کند تا بدن خودتان را بسازید. این ورزش باید تکرار شونده و دائمی باشد

گزینه دیگر این است که با دانلود ورزش آنلاین ورزش کنید. ولی یک نکته اساسی و کاربردی تعهد به انجام ورزش در خانه می باشد. در هر صورت باید در خانه و ر محیطی به اندازه یک فرش، حتی بدون وسایل تخصصی ورزش کنید تا علاوه بر رژیم غذایی، از ورزش کردن برای لاغری شدن در خانه استفاده کنید

16- گاها روزه بگیرید

یکی از الگوهای مصرف غذا در ماه رمضان روزه گرفتن است. به همین خاطر مقاله رژیم غذایی در ماه رمضان اینقدر طرفدار دارد.

به واقع روزه گرفتن در غیر ماه رمضان هم می تواند به لاغری در خانه کمک نماید. در مجموع روزه گرفتن باعث می شود که کمتر غذا بخورید و لاغر شوید، ولی به شرط آنکه در وعده افطاری افراط نکنید.

در رژيم لاغری در خانه می توانید از تکنیک روزه استفاده کنید.

وقتی می خواستید در غذا خوردن زیاده روی کنید فکر کنید که روزه هستید و با این تکنیک جلوی خوردن زیاد خود را می توانید بگیرید

گر چه خیلی ها هم می گویند ما در ماه رمضان چاق تر می شویم. این به این دلیل است که در وعده افطاری زیاده روی می شود. شاید بگویید آقای مردانی ما برای اینکه لاغر شویم می گویید روزه بگیریم؟ من می خواهم به شما نکته دیگری بگویم که باعث لاغری در خانه می شود.

آن نکته این است: وقتی می خواستید در غذا خوردن زیاده روی کنید فکر کنید که روزه هستید و با این تکنیک جلوی خوردن زیاد خود را می توانید بگیرید.

17- قهوه تلخ بخورید

درست است که من رژيم لاغری در خانه نیاز دارم ولی مگر می شود از قهوه دل بکنید؟ مگر می شود قهوه نخوریم؟ من به قهوه علاقه شدیدی دارم. کالری قهوه خیلی ناچیز است، ولی اگر قهوه را با شکر زیاد مصرف کنیم چاق کننده می شود.

همانطور که در مقاله کاهش وزن با قهوه گفتم، خوردن قهوه به سوخت و ساز کمک می کند. در یک تحقیق نشان داده شده است که قهوه دارای کافئین بوده و سوخت و ساز بدن را تا حدود ۱۱ درصد افزایش می دهد. می گویند قهوه ناشتا برای لاغری مفید است

در برخی افراد خوردن قهوه باعث افزایش انرژی و افزایش کارایی می شود. اما یک نکته ظریف تر از مو وجود دارد که خوردن قهوه زیاد باعث چاقی دور کمر می شود.

امید است با بهره گرفتن از این تکنیک های رژيم لاغری در خانه به اندام دلخواهتان برسید.

باز هم تاکید می کنم، روش های لاغری در خانه باید به مرور سبک زندگی شما شوند تا به نتیجه برسید. هیچ وقت دنبال راه حل های کوتاه مدت نباشید چون به نتیجه نخواهید رسید. این اصل برای اجرای رژیم لاغری در خانه هم صدق می کند، پس حواستان به کاری که می کنیم باشد.

18- شام خوردن را فراموش نکنید

محمود مردانی سایت لاغر فیت

در مطلب برنامه غذای هفتگی در سایت لاغر فیت گفتم که خوردن شام را از خود دریع نکنید! خیلی از مراجعین من که دنبال لاغر شدن سریع در خانه بودند از این حرفم تعجب کردند، اما واقعیت دارد.

اگر می خواهید به راحتی در خانه لاغر شوید و خودتان را لاغر کنید، هیچ وعده غذایی را حذف نکنید. حتی اگر کمی هم شده شام بخورید

مطمئن باشید آنهایی که شام نمی خورند، تحت هیچ شرایطی روش های لاغری در خانه را صحیح پیاده سازی نمی کنند. به نظر من، نخوردن شام نیز سبب افت قند خون می شود.

وقتی شام نخورید، از گرسنگی نمی توانید بخوابید و فیزیولوژی بدن شما نیز به هم می ریزد. مجددا حرص و ولع شدید به غذا پیش آمده و چاقی شروع می شود.

با توجه به تجربه چند ده ساله در تغذیه و رژیم درمانی، تاکید می کنم که یک شام معمولی و سبک برای لاغری در منزل مقرون به صرفه است.

خیلی از بیمارانم می گویند: یعنی ما می توانیم در وعده شام، برنج هم بخوریم؟

چون در رژیم قلیایی هم برای وعده ناهار و هم برای وعده شام برنج همراه خورش توصیه کرده ام. در پاسخ به آنها می گوئیم که بله، هم در وعده ناهار و هم در وعده شام می توانید از انواع پلو خورشها بخورید نوش جونتون.

درست است که در هر دو وعده برنج می خورید ولی کالری آن کمتر است که همین کم بودن کالری باعث لاغری شما می شود. اندازه بسیار اهمیت دارد

شما که می خواهید در خانه لاغر شوید، حتما به این نکات توجه داشته باشید.

ایدئولوژی من این است که هم از غذا لذت ببرید و هم از لاغری خود لذت ببرید. اگر کسی توانسته در خانه لاغر شود، پس شما هم می توانید لاغر شوید و لاغر بمانید.

استفاده از دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی برای لاغری اسان در خانه

در دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی به راحتی می توانید از حداقل ۱۰ کیلو تا ۲۰ کیلو کاهش وزن داشته باشید. همین الآن این دوره را از فروشگاه سایت لاغرفیت تهیه و شروع کنید تا به اندام دلخواه خودتان برسید.

من محمود مردانی مشاور شما در طی این دوره در کنارتان هستم تا به هدف خود برسید.

کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  33  =  42