رژيم قلیایی, رژیم لاغری

رژيم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو (راه کار)

رژيم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو (راه کار)

رژیم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو (راه کار) رژيم کاربردی برای لاغری و کاهش وزن می باشد. سایت لاغرفیت این افتخار را دارد که به شما کمک کند که به اندام دلخواهتان برسید. در این راستا یک خاطره از رژيم غذایی لاغری را همراه ما باشید.
سه روزی دو نفر به کلینیک تغذیه و رژیم درمانی مراجعه نمودند. آنها خواهر بودند و خواهر کوچکتر که ۳۸ سال سن داشت، چاق بود و جهت مشاوره مراجعه نموده بود.
وقتی که قد و وزن و مشخصات او را گرفتم و مشغول تنظیم رژيم لاغری برای وی بودم  خواهر او گفت ٖآقای مردانی من می خواهم بایپس معده انجام دهم. دیگه خسته شده ام و حدود ۲۳ سال است که از رژيم لاغری شکست خورده ام. گفتم مگه چند سالتونه؟ او گفت ۴۰ سال.
یعنی در مدت این ۲۳ سال از این ۴۰ سال رژيم گرفته و شکست خورده اید؟ او گفت بله همین طور است و خیلی اذیت هستم . وزن او حدود ۸۰ کیلو بود و چاقی شدید نداشتند. چاقی او از نوع چاقی نوع دو بود. به او گفتم هر طور که صلاح می دانید انجام دهید. به کار خودم که تنظیم رژیم لاغری برای خواهر وی بود ادامه می دادم ….

رژیم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو (راه کار)

رژیم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو

با توجه به مشاخصات قد، وزن و سن و حتی جنس، رژيم غذایی و رژيم لاغری برای هر فرد با فرد دگر متفاوت می باشد. در هنگام مشاوره متوجه شدم که خواهر کوچکتر خیلی استرس دارند و خود استرس سبب چاقی وی گردیده است. او گویا یک شکست عشقی را تجربه کرده بود. بین ما صحبتهای گوناگونی صورت می گرفت و خواهر وی با دقت تمام وقایع را گوش می دادند.
او از دلیل استرس و چاقی خود می گفت اول من ۵۵ کیلو بودم ولی با توجه به داروهای اعصابی که خوردم چاق شدم. هم اکنون وزنم به ۷۹ کیلو رسیده و تمام لباسهایم بهم تنگ شده اند. خیلی بد خواب نیز شده ام.

خواب و رژیم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو

او می گفت من و خواهرم تا ساعت سه صبح نمی خوابیم. مشغول حرف زدن و قلیون کشیدن هستیم. ولی می دانید که یکی از دلایل چاقی بد خوابی و بیخوابی است؟ چون هورمون های لاغر شدن معمولا سرشب ترشح می کنند و شما نیاز است که حداکثر ساعت ۱۱ شب بخوابید. حتی وقتی دیر هنگام بخوابید نمی توانید صبحانه بخورید.
از طرفی نخوردن صبحانه نیز خود دلیلی بر چاق شدن می باشد. خواهری که قصد بای پس معده خود را داشتند خیلی با دقت به صحبتهای ما گوش می داد.

دارو برای رژيم لاغری

علاوه بر رژيم لاغری برای وی داروی لاغری نیز تجویز کردم. قرص اسلیم کوئیک دارویی بود که به وی دادم و گفتم قبل از هر وعده یک عدد از این قرص با یک لیوان آب بخورید. برای اینکه پوست وی شفاف تر نیز شود ، کپسول ویتامین E برایشان تجویز نمودم که یک عدد بعد از صبحانه میل نمایند. هم برگه رژیم لاغری و هم نسخه دارویی را تقدیمشان کردم.
به او گفتم که این برنامه به شما کمک می کند که تا یک هفته آینده بین یک تا چهار کیلو لاغر شوید. با تعجب گفت مدت یک هفته ۱ تا ۴ کیلو وزن کم می کنم؟ بله به راحتی و خیلی سریع لاغر می شوید. خیلی خوشحال شدند گویا تمام دنیا را به او داده بودی ، و یک حالت شوق و شعف در ایشان مشخص بود. آنها با لبخند مطب مرا ترک کردند.

مراجعه مجدد یک نیاز برای لاغری است

خیلی ها فکر می کنند که وقتی یک بار رژيم گرفتند دیگر کافی است. همان یک جلسه کافی است تا لاغر شوند ولی متاسفانه سخت در اشتباه هستند. مگر می شود که شخصی غذا می پزد به آن سر نزند؟ اگر شما غذایی طبخ نمایید و به آن سر نزنید چه اتفاقی می افتد؟
لاغری هم همن طور است و شخصی که چاق است باید هم راهکارها و هم مهارتهایی را آموزش ببیند. یک واقعیت مطلوب این است که اگر کسی که چاق است بایستی برای خود وقت بگذارد. همین. آنها به جای هفت روز بعد دو روز بعد آمدند.

انصراف از عمل بایپس معده

پس از سلام و احوال پرسی سوال کردم که مگر قرار نبود یک هفته دیگر در خدمت شما باشیم؟ گفتند برای خواهرم مراجعه نموده ایم. او از عمل بای پس منصرف شده و می خواهد با رژيم لاغری خود را لاغر کند. خواهر وی که دو سال بزرگتر بود شروع به صحبت کرد. او قرار بود که فردای آنروز عمل کند و نوبت عمل داشت.
من با توجه به صحبتها و رژيم لاغری خوب شما تصمیم گرفتم که با شما لاغر شوم . او حدود ۸۰ کیلو ، قد وی ۱۴۹ سانتیمتر و ۴۰ ساله بودند. به او قول دادم که کمکشون کنم و او را به اندام دلخواهش برسانم.

با خوردن لاغر شوید نه با نخوردن

رژیم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو

نخوردن باعث چاقی می شود

او می گفت : من خیلی نمی خورم و واقعا کم می خورم. او درست می گفت و خیلی کم می خورد و همین کم خوری هم سبب چاق شدن وی شده بود. معمولا اشخاصی که چاق هستند نمی دانند که چطور و چه مقدار غذا بخورند. آنها مقیاس گرسنگی خود را گم کرده اند. معمولا کمتر از مقدار نیاز خود غذا می خورند و مدام در فکر هستند که نکنه این غذا منو چاق کنه؟

با این اوصاف از خوردن خیلی لذت نمی برند. وقتی رژيم غذایی وی را تنظیم کردم به او گفتم بدون احساس گناه و با لذت بخور. او می گفت حقیقتا از عمل بای پس هم می ترسم. هزینه آن هم خیلی بالاست. وقتی محاسبه کردیم متوجه شدیم که هزینه عمل بای پس معده پنجاه برابر هزینه رژيم لاغری می باشد. او شاد و مسرور رفت و قرار است که هفته آینده مراجعه نمایند.

اگر شما هم از چاقی رنج می برید می توانید از دوره رژيم قلیایی سایت لاغرفیت اسفاده کنید. متشکرم

4 نظر در “رژيم لاغری برای وزن ۸۰ کیلو (راه کار)

  1. سلام.خیلی جالب بود.آفرین برتصمیم درستی که گرفتند.به شماهم تبریک میگم به خاطر علم بسیارخوبتون.

    1. محمود مردانی گفت:

      متشکرم ایشان وقتی مشاوره من با خواهر خودش را مبنی بر لاغری مشاهده می کرد ترغیب شد که مرا بعنوان مشاور خودشان قبول کنند .

  2. مینا گفت:

    سلام.آقای دکتر لطفا نتیجه رو به ما هم اطلاع بدین. لاغر شدن

    1. محمود مردانی گفت:

      اگر کسی تونسته تا حالا لاغر بشه ، شما هم می توانید . حتما در خدمت شما هستیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

23  +    =  26