کاهش وزن

رژيم بستنی چیست؟ (مزایا و معایب)

رژیم بستنی چیست

شاید ندانید رژيم بستنی چیست یا حتی از شنیدن عبارت رژیم بستنی برای لاغری متعجب شوید، اما حقیقت دارد و افراد زیادی در بخش مشاوره آنلاین رژیم غذایی سایت لاغرفیت دنبال این موارد هستند! شاید کمی عجیب باشد اما رژیم بستنی برای کاهش وزن تدریجی یکی از گزینه های کاهش وزن است و افراد زیادی دنبال آن هستند.

کاهش وزن با بستنی ممکن است؟

وقتی بشنوید می خواهید با خوراک مورد علاقه خود لاغر شوید، اشتیاق شما چند برابر می شود. اینکه برای کاهش وزن از بستنی نترسی و با خیال آسوده بستنی بخوری چه حسی به شما دست می دهد؟

جنگیدن با چاقی و چربی های اضافه باعث می شود هر رژيم لاغری را امتحان کنیم. در این میان سایت لاغرفیت برای شما از رژيم بستنی لاغری صحبت می کند. افرادی از من سوال می کنند آقای مردانی مگر رژيم بستنی برای کاهش وزن هم وجود دارد؟ در این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم. پس تا آخر مقاله همراه ما باشید.

در مشاوره برای کاهش وزن خود متوجه شده ام که برخی می گویند، آقای مردانی من یک عدد بستنی خوردم و اینقدر عذاب وجدان داشتم که برنامه رژيم لاغری خودم را رها کردم و تا آخر شب هر چی که تونستم خوردم!

دوست عزیز ممکن است در برنامه رژيم کاهش وزن خود گاهی هوس کنی یک خوراکی خوشمزه بخوری، نوش جونت. اگر مثلا یک بستنی عروسکی بخوری اتفاق ناگواری نمی افتد؟ مگر کالری بستنی عروسکی چقدر است که تو را اینقدر به هم ریخته است؟ ۱۲۵ کالری نباید شما را نگران کند.

کاهش وزن با بستنی وقتی امکان پذیر است که از یک بستنی به اندازه خیلی زیاد لذت ببرید و بدون احساس گناه آن را بخورید

وزن بستنی قیفی حدود ۱۰۰ گرم است، ولی دقت کنید کالری بستنی مگنوم حدود ۳۸۰ کالری است.

یک بستنی اینقدر قدرت ندارد که شما را چاق کند. ولی نکته اساسی که در رژيم بستنی ممکن است شما را اذیت کند این است که با افکار شما قدرت بگیرد و باعث چاقی شود. یعنی اگر بگویی کالری بستنی شکلاتی زیاد است و مرا چاق می کند، پس حق با شماست و باعث چاقی شما  می شود.

پیشنهاد می کنم رژيم لاغری آمریکایی را مطالعه کنید تا بیشتر متوجه منظورم شوید. در ادامه محتوای رژيم بستنی چیست به این مطلب می رسیم که رژيم بستنی برای کاهش وزن به چه صورت است.

کلیپ ویدئویی چطور بستنی بخورم که چاق نشوم را از آپارات مشاهده کنید.

رژيم بستنی برای کاهش وزن

اگر با من مواق باشید می خواهم با نگاهی عمیق و ژرف تر به جزئیات رژيم بستني براي لاغري بپردازم.

در مجموع یک بستنی ۱۰۰ گرمی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ کالری و بصورت میانگین حدود ۲۵۰ کالری دارد، برفرض هم شما یک بستنی بخورید باعث چاق شدن شما نمی شود

حتما این سوال در ذهن شما بوجود می آید که آقای مردانی یعنی کالری بستنی سنتی و کالری بستنی شکلاتی ما را چاق نمی کند؟ در پاسخ می گویم برای افزایش یک کیلو چربی حدود ۷۵۰۰ کالری مورد نیاز است و ۳۰۰ کالری انرژی موجود در بستنی خیلی چشمگیر نیست.

به جای اینکه ۲۰ عدد بستنی بخورید از یک عدد بستنی به اندازه ۲۰ عدد بستنی لذت ببرید. مطمئن باشید تمام بستنی ها مزه همان بستنی اولی را می دهد. در مقاله ساده ترین راه لاغری شکم هم همین را گفتم

یعنی خوردن یک بستنی باعث افزایش ۴۰ تا ۵۰ گرم چربی می شود نه بیشتر. آیا می دانید باید چند عدد بستنی بخورید تا یک کیلو چاق شوید؟ حدود ۲۰ عدد بستنی که بخورید، آن وقت یک کیلو اضافه می کنید. البته تا حالا کسی را ندیده ام که بیشتر از سه عدد بستنی بخورد.

پس خوردن یک عدد بستنی شما را چاق نمی کند. در بالا اشاره کردم اگر فردی یک کیلو چاق شود باید حدود ۷۵۰۰ کالری بیشتر از نیاز خود دریافت کند. با فرض اینکه یک عدد بستنی بصورت میانگین حدود ۲۵۰ کالری است باید ۳۰ عدد بستنی بخورد تا یک کیلو چاق شود.

رژيم تک خوری بستنی

رژیم بستنی برای کاهش وزن

یک تکنیک در رابطه با رژيم تک خوری بستنی: به جای اینکه ۲۰ عدد بستنی بخورید از یک عدد بستنی به اندازه ۲۰ عدد بستنی لذت ببرید. مطمئن باشید تمام بستنی ها مزه همان بستنی اولی را می دهد.

در خوردن بستنی زیاد خطر بزرگی علاوه بر چاقی نیز وجود دارد و آن ابتلا به بیماری دیابت یا مرض قند است.

در رژيم بستنی برای کاهش وزن نکته ای که حائز اهمیت است این است که: زمانی که اشتیاق دارید بستنی بخورید و جلوی خودتان را بگیرید، استرس ناشی از خودداری از خوردن بستنی باعث چاق شدن شما می شود. پس در رژيم بستنی برای کاهش وزن می توانید با شرایطی یک عدد بستنی بخورید.

در رژيم بستنی برای کاهش وزن نکته ای که حائز اهمیت است این است که: زمانی که اشتیاق دارید بستنی بخورید و جلوی خودتان را بگیرید، استرس ناشی از خودداری از خوردن بستنی باعث چاق شدن شما می شود. پس در رژيم بستنی برای کاهش وزن می توانید با شرایطی یک عدد بستنی بخورید.

خواندن رژيم قلیایی یا رژيم آلکالین را به شما توصیه می کنم، چون با استفاده از تکنیک های این رژیم غذایی و نوش جان کردن لیست غذاهای قلیایی می توانید به اندام مورد نظر برسید.

بررسی کالری انواع بستنی های ایرانی برای کاهش وزن با بستنی خوردن

افرادی که دنبال رژیم بستنی لاغری هستند باید از کالری انواع بستنی ها آشنا باشند.

کالری بستنی نونی زعفرانی چقدر است؟

معمولا بستنی هایی که از خامه بیشتری درست شده اند میزان قند و کالری بیشتری نسبت به سایر بستنی ها دارند و در نتیجه بیشتر باعث چاقی افراد می شوند.

ما بستنی بد و بستنی خوب نداریم، چون معمولا همه بستنی ها خوشمزه هستند. ولی قصد این است که اطلاعات شما را در این زمینه بالا ببریم.

در زیر برخی از بستنی ها و کالری موجود در آنها را ببینید:

  • کالری بستنی عروسکی: ۱۳۸ کالری است.
  • کالری بستنی بیسکورول: ۱۷۵ کالری است.
  • کالری بستنی نونی زعفرانی ۱۳۹ کالری است.
  • کالری بستنی پریماگلد: ۲۴۹ کالری است.
  • کالری بستنی شکلاتی ۲۴۴ کالری است.
  • کالری بستنی وانیلی ۱۹۰ کالری است.
  • کالری بستنی نون خامه ای ۲۴۴ کالری است.

اگر می خواهید مقایسه ای داشته باشید باید بدانی یک قاشق برنج ۲ کالری دارد. مثلا کالری بستنی نون خامه ای حدود ۹ قاشق برنج است، یک حبه قند نیز ۲۰ کالری دارد. اگر بدانید که خوردن یک بستنی برای شما فاجعه نیست هم از آن لذت می برید و هم باعث چاق شدن شما نمی شود.

خواهشی که از شما دارم این است که موقع خوردن بستنی چرتکه نیندازید. حساب و کتاب را برای خوردن کنار بگذارید. همانطور که از کالری بستنی مطلع شدید میزان کالری آنها معمولا حدود ۲۵۰ کالری است پس نیاز به ماشین حساب ندارید و از خوردن یک عدد بستنی خیلی لذت ببرید.

چگونه بستنی بخورم؟

در ادامه آشنایی با مطلب رژیم بستنی برای لاغری، قصد دارم به شما بگویم که چگونه بستنی بخورم؟

کلیپ ویدئویی چطور بستنی بخورم که چاق نشوم را از آپارات مشاهده کنید

خیلی ها این سوال را می پرسند که چگونه بستنی بخورم که چاق نشم؟ یا حتی اگر سوال نکنند در ذهن آنها این سوال معمولا وجود دارد. در این زمینه دو سوال اساسی وجود دارد:

  1. آیا بستنی لاغر کننده است
  2. آیا بستنی چاق میکند

هر دو سوال از منظر خودشان صحیح هستند. اگر در دوره رژيم لاغری هستید و دوست داشتید یک عدد بستنی بخورید، چون از نظر روحی و جسمی ارضاء می شوید باعث پیشگیری از چاقی می شود و به لاغر شدن شما کمک می کند.

اما اگر در خوردن بستنی افراط کنید، قطعا کالری موجود در بستنی بیکار نمی نشیند و باعث چاقی شما می شود. افرادی هم پرسشی در این زمینه دارند که آیا بستنی صورت را چاق میکند؟ اگر چاق شوید صورت شما هم چاق می شود ولی به چه قیمتی؟ ارزش ندارد.

آشنایی با لیست غذاهای پرکالری و چاق کننده اطلاعات بیشتری به شما خواهد داد.

آیا در طول رژيم لاغری خوردن بستنی مجاز است؟

برخی افراد به دنبال رژیم بستنی هستند مثل:

  • رژيم بستنی 3 روزه
  • رژيم بستنی شکلاتی برای لاغری
  • رژيم تک خوری بستنی

ولی آیا افرادی که در دوران کاهش وزن هستند می توانند بستنی بخورند؟ در پاسخ باید گفت در فصل تابستان معمولا چیزی خوشمزه تر از بستنی وجود ندارد. در دوره آنلاین کاهش وزن در سایت لاغرفیت نیز خوردن بستنی وجود دارد.

خواهش می کنم نگویید آقای مردانی مگر می توان با خوردن بستنی لاغر شد؟ محدودیت در خوردن باعث چاق شدن می شود. مثلا شما یک عدد بستنی حدود ۲۰۰ کالری می خورید از نظر روحی و از نظر سلولی تامین می شوید و در کاهش وزن شما نیز موثر است چون در خوردن محدودیت ایجاد نشده است که بیشتر از یک بستنی بخورید.

محدودیت در خوردن باعث چاق شدن می شود. مثلا شما یک عدد بستنی حدود ۲۰۰ کالری می خورید از نظر روحی و از نظر سلولی تامین می شوید و در کاهش وزن شما نیز موثر است چون در خوردن محدودیت ایجاد نشده است که بیشتر از یک بستنی بخورید

اما اگر محدودیت ایجاد شود چه اتفاقی می افتد؟ محدودیت حرص و ولع شما به خوردن را نیز افزایش داده و میزان کالری بیشتری را به بدن خود سرازیر خواهید کرد. در اینجا مزایا و معایب خوردن بستنی را یاد گرفتید. می توانید این مقاله را برای دوستان خود نیز بفرستید تا آنها نیز از آن استفاده نمایند.

حالا که مقاله رژيم بستنی برای کاهش وزن را مطالعه کردید آنرا نیز به کار ببرید. متشکرم محمود مردانی سایت لاغرفیت

دوره آنلاین کاهش وزن اصولی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1  +    =  6