رژيم قلیایی و درمان کبد چرب

درمان کبد چرب با بهترین روش های خانگی (محمود مردانی)

درمان کبد چرب با بهترین روش های خانگی (محمود مردانی)

درمان کبد چرب با بهترین روش های خانگی (محمود مردانی) به راحتی امکان پذیر است. خوردن فست فودها، کمی تحرک و انواع استرس ها از عواملی هستند که کبد را دچار چربی کرده و در دراز مدت کارایی کبد را کم می کنند. در این راستا سایت لاغرفیت به اقدام برای درمان کبد چرب کرده است. خیلی ها سوال می کنند برای کبد چرب چی نخوریم؟ شاید سوال آنها اگر اینطور باشد بهتر است، آقای مردانی برای کبد چرب چی بخوریم؟ پس اگر کبد شما چرب است این مقاله را از دست ندهید.

معجزه درمان کبد چرب

معجزه درمان کبد چرب

کبد چرب سمت چپ و کبد سالم سمت راست را مشاهده کنید.

آیا می دانید کبد مرکز کنترل بدن است؟ کبد سیگین ترین و بزرگترین عضو داخلی بدن به حساب می آید. وزن کبد در انسان بالغ حدود ۳-۱.۷ کیلو گرم می باشد.

در اصل کبد تک عضو بوده و مثل کلیه دو عضو نیست. پس سلامتی کبد مثل سلامتی قلب از اهمیت ویژه ای برخوردار است. متاسفانه آمار کبد چرب رو به افزایش است.

حقیقت مطلوب این است که معجزه درمان کبد چرب با روش رژيم قلیایی امکان پذیر می باشد.

عوارض کبد چرب

هر مشکلی که برای کبد بوجود آید عوارضی نیز به همراه دارد. عوارض کبد چرب زیاد بوده چون به نوعی تمام دستگاه های حیاتی بدن را درگیر می کند. از عوارض کبد چرب می توان به موارد زیر اشاره کرد.

اگر از بخواهید بدانید علائم کبد چرب در زنان چیست یا علائم کبد چرب در مردان چیست برخی از این علائم را به شرح زیر مشاهده کنید.

  • خستگی
  • ضعف عمومی بدن
  • بی حالی
  • خارش پوست
  • تهوع
  • کاهش وزن
  • درد ناحیه کبد قسمت راست و بالای شکم
  • کاهش اشتها
  • در حالت حاد بزرگ شدن کبد
  • زرد شدن رنگ پوست
  • قرمزی چشم

انواع کبد چرب

کبد چرب انواع مختلفی دارد که معمولا از طریق سونوگرافی مشخص می شود. انواع کبد چرب را با توجه به پیشرفت چربی کبد می توان به چهار قسمت تقسیم کرد: کبد چرب گرید ۱، کبد چرب گرید ۲، کبد چرب گرید ۳ و کبد چرب گیرد ۴ یا همان سیروز کبدی.

کبد چرب گرید ۱

کبد چرب کرید ۲

کبد چرب گرید ۳

کبد چرب گرید ۴

درمان کبد چرب

خانمی از گوگل سرچ کرده بود درمان کبد چرب گرید ۳ و وارد سایت لاغرفیت شده بود. به من پیام داد که آقای مردانی کبد من چرب و گرید ۳ است. در ضمن وزنم نیز زیاد و ۱۰۵ کیلو هستم.

به او پیشنهاد دادم که از دوره درمان کبد چرب سایت لاغرفیت استفاده کند. خدا را شکر در مدت سه ماه با انجام رژيم قلیایی کبد وی درمان شد و همچنین ۱۵ کیلو از وزن خود را نیز کم کرد.

علت تمام بیماری ها یکی است و آن اسیدی بودن بدن است. علت کبد چرب نیز یکی است و آن اسیدی بودن کبد است.

اگر بخواهم در یک جمله بگویم که علت چربی کبد چیست می گویم: علت تمام بیماری ها یکی است و آن اسیدی بودن بدن است. علت کبد چرب نیز یکی است و آن اسیدی بودن کبد است.

دلیل کبد چرب چیست

علت اصلی کبد چرب اسیدی شدن کبد است. برای روشن شدن موضوع باید بگویم، بدن انسان در طیفی از اسید و قلیا در نوسان است. اگر خطی از سمت چپ به راست بکشید و عدد صفر اول و عدد ۱۴ را آخر خط بنویسید، مقیاس PH را رسم کرده اید.

عدد ۷ مرکز بوده که زیر ۷ حالت اسیدی و بالای ۷ حالت قلیایی دارد. باید این را بدانید که PH کبد بالای ۷ و خاصیت قلیایی دارد و اگر به هر نحو این پی اچ کم شود، کبد از خودش دفاع می کند.

پیشنهاد لاغرفیت به شما این است که جدول پی اچ مواد غذایی را مطالعه کنید تا بهتر با موضوع پ هاش آشنا شوید. ولی به طور خلاصه اگر شخصی از غذاهای اسیدی زیاد استفاده کند، کبد وی اسیدی می شود.

کبد برای رهایی از حالت اسیدی و بیماری کاری موثر انجام می دهد. کاری که کبد انجام می دهد این است که چربی را در کبد زیاد کرده تا اسیدهای خطرناک را در آن مدفون کند.

خطرات کبد چرب چیست

با ورود بیشتر غذاهای اسیدی به بدن و همچنین اسیدی شدن بیشتر کبد، کبد باز هم چربی به خود می گیرد تا اسیدهای خطرناک را محاصره کرده تا آسیبی به کبد وارد نکنند.

به همین روال چربی کبد گرید ۱ بوجود می آید. همچنین با پیشرفت همین سیکل معیوب کبد به چربی گرید ۲ و سپس چربی کبد گرید ۳ و نهایتا به چربی کبد گرید ۴ منجر می شود.

درست است که تجمع چربی در کبد برای حفظ کبد به کار می رود ولی همین تجمع چربی کار کبد را نیز مختل کرده و به جایی می رسد که کبد را از کار می اندازد.

درمان کبد چرب

در درمان کبد چرب دو نکته را باید مد نظر قرار دهید. یکی اینکه سر چشمه غذاهایی که کبد را چرب می کنند، ببنیدید و دوم اینکه از غذهای مفیدی استفاده کنید که چربی های ذخیره شده قبلی در کبد را دفع کنند.

برای درمان کبد چرب دو استراتژی را باید انجام دهید:

  1. کاهش غذاهای اسیدی
  2. افزایش غذاهای قلیایی

از غذاهای اسیدی می توان به شکر و محصولات آن اشاره کرد. مثل بیسکوییت، کیک، شیرینی، کاکائو، شکلات، دونات و غیره. همچنین از غذاهای پروتئینی نیز باید کم کنید.

در مجموع استفاده زیاد از غذاهای غنی از کربوهیدرات های تصفیه شده و پروتئین های حیوانی باعث افزایش چربی در کبد می شود. اگر سوال کیند آقای مردانی پس ما کربوهیدرات و پروتئین نخوریم؟ می گویم:

حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد از غذاهای اسیدی و حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از غذاهای قلیایی استفاده کنید.

در عوض از میوه ها و سبزی های تازه تا می توانید بخورید چون این غذاها خاصیت قلیایی کبد شما را تظمین می کنند. البته اگر کبد شما چرب است می توانید از محصول درمان کبد چرب با رژيم قلیایی برای سلامت کبد خودتان بهره ببرید.

امید است از مطلب درمان کبد چرب با بهترین روش های خانگی (محمود مردانی) استفاده کرده و آن را نیز با عزیزان خود به اشتراک بگذارید.

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

89  +    =  95