رادیو لاغری

دانستنی های لاغری – رادیو لاغری برنامه 1

رادیو لاغری - برنامه شماره 1

رادیو لاغری برنامه 1

در این صفحه با رادیو لاغری در خدمت شما هستیم. در این صفحه بسیار مفیدی برای لاغری شما وجود دارد. امیدوار هستیم بتوانید از اطلاعات زیر نهایت استفاده را بنمایید. محمود مردانی. همچنین در این اینجا می توانید تمام سری های رادیو لاغری را ببینید.

 

مواد مخدّر شیشه و لاغری

🎦…⚠️ مواظب باشید برای لاغری به دام اعتیاد نیفتید!

💔 پیام این لاغرفیتی عزیز قلب هر کسی را به درد می‌آورد 👈ویدئو را حتماً دانلود و مشاهده کنید و جهت آگاهی دیگر دوستان نشر دهید👌

📣 تا کنون دارویی که تأثیر زیادی در لاغری داشته باشد تولید نشده است!!!

☄️ فقط به شرط داشتن:
❶⇦اراده قوی و مؤثر
❷⇦رژیم قلیایی
❸⇦ورزش و تحرک
❹⇦سماجت و پافشاری
‌میتونی به اندام ایده‌آل خودت برسی و بیماری‌هات رو درمان کنی 💯

 دعـوت به اقـدام

⚠️ هیچ موقع روی اسب بازنده شرط‌بندی نکنید❗️

😇 بعضی‌ها فکر میکنن با رژیم‌های غذایی ناسالم و ورزش‌های سخت و بدون هیچ برنامه‌ای میتونن لاغر بشن! کافیه قبل از هر اقدامی به این سئوال پاسخ بدن :

🤔 آیا میشه تا پایان عمر این برنامه را ادامه داد ؟؟

💯 رژیم قلیایی 👈لایف استایل زندگی شما

 تا حالا روزمِنو به گوشتون خورده ؟
👌نه از اسم غذا حرف میزنم نه اسم یک رستوران
🎦… میخام براتون از رژیمی بگم که از خوردن هیچ خوراکی محرومتون نمیکنه! تمامی املاح و ویتامین‌ها رو به بدنتون میرسونه و در عرض 2 ماه میتونید به راحتی حداقل 10 کیلو وزن و 3 سایز کم کنید به شرط اقدام و عمل…💯✌️

👌در دوره رژیم قلیایی انتخاب غذا بستگی به ذائقه شما دارد و می‌توانید بر اساس شرایط اقتصادی و غذای سفره خانواده 👈همیشه و همه جا در (سفر، مهمانی و…) تنظیمش کنید

📣 با تهیه دوره لاغری با رژیم قلیایی
👈 در تمام عمر تغذیه‌ی صحیح داشته باشید 💯✌️

چای خود را دیرتر بنوشید تا سرطانی نشوید!

کسانی‌که چای را کمتر از ۲ تا ۳ دقیقه پس از ریختن در فنجان می‌نوشند احتمال ابتلا به سرطان مری در آنها ۱۰ برابر بیشتر است.

مطالعات نشان می‌دهند که نوشیدن مایعات داغ روزانه به میزان بیشتر از ۷۰۰ میلی‌لیتر یا تقریبا سه لیوان با دمای بیشتر از ۶۰ درجه سانتی‌گراد خطر ابتلا به سرطان سلول‌های سنگفرشی مری را تا حدود ۹۰ درصد افزایش می‌دهد. حالا فرقی نمی‌کند که این مایعات چای داغ باشند یا انواع دمنوش و یا آب‌جوش. مهم دمای این مایعات است. به همین دلیل به کسانی‌که عادت دارند چای داغ بنوشند توصیه می‌شود که کمی صبر کنند تا چای خنک بشود؛ با این‌کار هم از بروز سرطان مری پیشگیری می‌شود و هم این‌که مقدار قند کمتری مصرف می‌کنند و از دو جنبه به سلامتی‌شان کمک می‌شود.

گوجه سبز ( آلوچه ) میوه ضدّ افسردگی

میوه گوجه سبز یک میوه چربی‌سوز برای لاغری شکم و پهلوست. در واقع ویتامین C موجود در این میوه موجب بهبود متابولیسم بدن و در نهایت افزایش چربی‌سوزی می‌شود. اما این به معنی امکان استفاده از آن به عنوان داروی لاغری نیست. پس استفاده بیش از حد از گوجه سبز برای بدن مضر بوده و منجر به بروز مشکلات گوارشی خواهد شد. بهتر است در صورت استفاده از گوجه سبز یا طبخ آن در غذا مقداری نعنا به آن افزوده شود، تا مانع از بروز دل‌درد یا نفخ شکم گردد. تعداد معقول برای مصرف از این میوه معادل حدودی ۱۰ عدد در هر بار است.

 

از آنجایی‌که گوجه سبز حاوی مواد قلیایی مثل منیزیم، پتاسیم و کلسیم است، می‌تواند میزان اسیدی بودن معده را کمی خنثی نماید؛ به همین علت اندکی از میزان رفلاکس معده و سوزش آن کم کرده و به علت داشتن فیبر زیاد در کنار داشتن رژیم قلیایی به درمان یبوست نیز کمک می‌کند. همچنین مصرف این میوه می‌تواند منجر به شادابی پوست نیز شود که این مورد نیز مورد توجه همگان است.

 

مایونز دشمن شماره يك تمام رژيم‌هاى غذايى

هشدار: سس مایونز کارخانه‌ای مملو از چربی‌های مضر است و به دلیل مواد نگهدارنده و ترکیبات خاصی که دارد در محافل علمی با نام سمّ کبد نام برده می‌شود!

سس مایونز خانگی، کاملاً طبیعی و مورد تأیید رژیم قلیایی

این سس بسیار خوشمزه بوده و پایهٔ سس‌های دیگر به شمار می‌آید و از آن می‌توان برای تهیه الوویه و سایر سالادها استفاده کرد.

سس مایونز خانگی چون دارای مواد نگهدارنده نیست، حداکثر برای مصرف دو روز تهیه و در یخچال نگهداری کنید.

 

چاقی می‌کشــــــد❗️

🌺 پیامبر خدا
(صَلّی اللّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ وَ سَلّم):

🔹لاَ تُمِيتُوا اَلْقُلُوبَ بِكَثْرَةِ اَلطَّعَامِ وَ اَلشَّرَابِ فَإِنَّ اَلْقُلُوبَ تَمُوتُ كَالزُّرُوعِ إِذَا كَثُرَ عَلَيْهِ اَلْمَاءُ

🔸دل‌ها را با خوردن و آشاميدن زياد نميرانيد 👈زيرا همان‌گونه كه زراعت بر اثر آب زياد از بين می‌رود، دل‌ها نيز بر اثر پرخورى می‌ميرند.

📚 مستدرک‌الوسائل؛ ج۱۶، ص٢٠٩

⚠️ چاقی فقط اضافه وزن نیست!

❌ چاقی به عنوان اختلال در تعادل انرژی تعریف می‌شود که منجر به
✳️ افزایش وزن
✳️ و اختلالات متابولیکی شده
✳️ و همچنین باعث استرس و اختلال در عملکرد بافت‌ها می‌شود

لاغرفیت را در شبکه اجتماعی ایتا لاغرفیت دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

56  +    =  66