رژيم قلیایی

تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن (محمود مردانی)

تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن (محمود مردانی)

تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن (محمود مردانی) نام این مقاله است. برای حفظ تعادل بدن استفاده از مواد غذایی قلیایی ضروری است. پیش از این رژيم قلیایی را در همین سایت لاغرفیت برای شما توضیح دادم. برخی سوال می کنند آقای مردانی چرا باید بدن قلیایی شود؟ نشانه های قلیایی بودن بدن چیه؟ میوه های قلیایی کننده خون کدامند؟ در این مطلب می خواهیم تاثیر رژيم قلیایی بر بدن را به شما بگویم، پس با من همراه شوید.

تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن

تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن

بیشترین علت بیماری های بدن و همچنین چاقی اسیدی شدن بدن است. به اعتقاد من علت تمام بیماری ها یکی است و آن اسیدی شدن بدن است. بیشترین تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن، سلامتی و تناسب اندام است. برای روشن شدن سلامتی و لاغری توسط برنامه رژيم غذایی قلیایی باید بگویم رژيم قلیایی چیست؟

رژيم قلیایی چیست؟

بطور مختصر اگر بخواهم توضیح دهم که رژيم قلیایی چیست؟ می گویم رژيم قلیایی یک برنامه غذایی است که سرشار از مواد غذایی قلیایی است که به سلامتی و لاغری شما کمک می کند. غذاهای قلیایی باعث کاهش اسیدیته بدن شده و با افزایش متابولیسم باعث کاهش وزن شما می شود.

برنامه رژيم قلیایی باعث کاهش میزان اسیدیته بدن شده و به سلامت قلب کمک می کند. رژيم قلیایی برنامه ای است که با فیبر غذایی زیاد و کالری کم باعث کاهش وزن نیز می شود. محققان معتقدند داشتن رژيم قلیایی می تواند به دفع اسید اوریک از راه ادرار کمک کرده و از جمع شدن و تبلور آ در مفاصل پیشگیری می کند.

به اعتقاد من حتی در کسانی که تجمع اسید اوریک داشته و دچار نفرس هستند با رژيم قلیایی بلورهای پورین و پیریمیدین دفع شده و شخص نقرسی به راحتی درمان می شود. نگویید آقای مردانی نقرس چه ربطی به ما دارد ما که نقرس نداریم. این یک مثال برای سلامتی در نقرس بود که برای سایر بیماری ها نیز صادق است.

فواید رژیم غذایی قلیایی چیه؟

در یک مقاله تحت عنوان فواید رژيم غذایی قلیایی در سایت لاغرفیت بطور کامل مزایای رژيم قلیایی را توضیح دادم. یکی از فواید رژيم غذایی قلیایی که تا حالا توضیح نداده ام این است که به عملکرد بهتر عضلات می انجامد.

ابتلا به درد مفاصل می تواند شما را از حرکت های ورزشی باز دارد. همچنین درد عضلانی با افزایش سن نیز بیشتر و بیشتر می شود. آيا می دانید دلیل آن چیست؟ دلیل درد عضلانی این است که مایع سینوویالی که داخل مفاصل ترشح می شود با افزایش سن کم می شود.

کاهش ترشح مایع سینوویال منجر به سایش مفاصل شده و در نتیجه شخص به آرتروز مبتلا می شود. تجمع اسید اوریک یکی از دلایل سایش مفاصل است. خدا را شکر با رژيم قلیایی اسید اوریک بالا قابل درمان است.

پیشنهاد سایت لاغرفیت:‌ برای اطلاعات بیشتر می توانید روی لینک فواید رژيم غذایی قلیایی کلیک کنید.

ثبات وزن با رژيم قلیایی

ثبات وزن با رژيم قلیایی

چوب کبریت سوخته را در سطل زباله می اندازیم. بدن نیز مواد سوخته شده سمی را دور می ریزد یا به اجبار آنها را در چربی ذخیره می کند.

استفاده از سبزیجات و همچنین میوه و سایر مواد غذایی قلیایی منجر به لاغری و حفظ وزن کم شده می انجامد. کسانی که وزن کم می کنند ولی قادر نیستند وزن کم شده خود را حفظ کنند بدنی اسیدی دارند.

برای روشن شدن این موضوع سوختن چوب کبریت را تماشا کنید. خودتان یک کبریت بردارید و آنرا روشن کنید. بگذارید تا آخر بسوزد و کاملا به خاکستر و ذغال تبدیل شود. بعد از اینکه چوب کبریت سوخت آنرا چه کار می کنی؟ حتما می گویی آقای مردانی آنرا به سطل زباله می اندازم. آفرین درست است.

شما چوب کبریت سوخته را در سطل زباله می اندازیم. بدن نیز مواد سوخته شده سمی را دور می ریزد یا به اجبار آنها را در چربی ذخیره می کند. (علت چاقی)

بدن نیز عینا مثل شما عمل می کند. غذاهای اسیدی که در بدن می سوزند به مواد سمی تبدیل می شوند و بدن آنها را دفع می کند. ولی تا چه زمانی؟ تا زمانی که بدن وقت و انرژی داشته باشد. ولی اگر وقت و انرژی نداشته باشد آن مواد دفعی را نمی تواند دفع کند و آنها را در جایی ذخیره می کند.

غذاهای اسیدی چاق کننده هستند

به نظر شما بهترین جایی که مواد سمی ذخیره شود کجاست؟ در جایی که به دستگاه ها و ارگان های بدن آسیب نرسد و بیشترین فاصله را از آنها داشته باشد. درست حدس زدید، در پهلوها، ران ها، پشت کتف، باسن و شکم.

ولی به چه صورت مواد سمی به داخل شکم و ران و باسن نفوذ می کند؟ در اینجا بدن وارد عمل می شود و چربی به بدن اضافه می کند. می دانید برای چی؟ برای اینکه مواد سمی را داخل آنها ذخیره کند. همین یک نکته اساسی باعث چاقی می شود.

وقتی مواد سمی داخل چربی ذخیره شود دیگر برای بدن ضرر ندارد و یا بهتر بگویی ضرر آن به حداقل می رسد. افزایش بافت چربی و چاق شدن عملکرد استراتژیک بدن است که باعث حفظ سلامتی می شود.

وقتی مواد سمی داخل چربی ذخیره شود دیگر برای بدن ضرر ندارد و یا بهتر بگویی ضرر آن به حداقل می رسد. افزایش بافت چربی و چاق شدن عملکرد استراتژیک بدن است که باعث حفظ سلامتی می شود.

نشانه های قلیایی بودن بدن

نشانه های قلیایی بودن بدن

پیشنهاد سایت لاغرفیت به شما: برای افزایش اکسیژن خون خود مقاله کاهش وزن با تنفس را بخوانید.

حالا که متوجه چگونگی شکل گیری چاقی شدید نیاز است بدانید که مواد غذایی قلیایی مواد سمی تولید نمی کند. ذغال و دود نداشته و نیاز به افزایش بافت چربی برای بدن نمی باشد. از نشانه های قلیایی بودن بدن شادی، سلامتی، آرامش و تناسب اندام است.

سلامتی هم از نظر جسمی و تناسب اندام و هم از نظر روحی مد نظر می باشد. کسانی که از غذاهای اسیدی بیشتر می خورند با مشکلات زیادی روبرو می شوند. از جمله چاقی و اضافه وزن و بیماری های مختلف.

  • چاقی و اضافه وزن
  • انواع دیابت
  • مشکلات گوارشی
  • ریزش مو
  • احساس خستگی
  • زودرنجی
  • استرس و اضطراب
  • عدم اعتماد به نفس

موارد بالا چند نمونه از بی نهایت مشکلات غذاهای اسیدی می باشد. در ادامه تاثیر رژيم قلیایی بر بدن (محمود مردان) می خوام شما را با اکسیژن قلیایی آشنا کنم. تاثیر اکسیژن بر بدن بر کسی  پوشیده نیست.

تاثیر اکسیژن بر بدن

در ادامه مطلب تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن (محمود مردانی) به تاثیر اکسیژن بر بدن می پردازیم. مطمئن باشید سلامتی و لاغر شدن شما به اکسیژ زیاد نیاز دارد پس این قسمت را به دقت مطالعه کنید.

مهم ترین عامل سلامتی و تندرستی اکسیژن است. انسان بدون اکسیژن چند دقیقه بیشتر زنده نمی ماند. ممکن است انسان بدون آب چند روز و بدن غذا حتی چند ماه زنده بماند ولی شرایط اکسیژن برای بدن حیاتی و ضروری است.

در حقیقت کیفیت زندگی همه ما به کیفیت زندگی سلول های بدن ما بر می گردد. هر چیزی که مانع شود اکسیژن به سلول برسد باعث بیماری می شود. به واقع مرگ و زندگی انسان در سطح سلولی اتفاق می افتد.

آزمایش تاثیر اکسیژن بر بدن

سلول یک کارخانه کوچکی است که بر اساس دریافت اکسیژن و مواد غذایی انرژی تولید می کند. سلامت سلولی یعنی سلامت انسان. دکتر واربرگ رئیس بنیاد ماکس پلاتک تحقیقات ارزشمندی راجع به اکسیژن و سلامت سلول انجام داد.

اگر سلول ها در یک محیط فاقد مواد سمی و پاک زندگی کنند و اکسیژن کافی دریافت کنند، هرگز مرگ به آنان غلبه نخواهد کرد. 

آزمایش 1: سلول های زنده موش را درون یک بطری قرار داد و آنرا با اکسیژن اشباء کرد و درب بطری را کامل بست.

آزمایش2: سلول های زنده موش را درون یک بطری قرار داد و 80% اکسیژن آنرا خالی کرد و درب بطری را کامل بست.

نتیجه آزمایش:

سلول های بطری اول زنده ماندند ولی تعدادی از سلول های بطری دوم کشته شده و بقیه سلول های بطری دوم به بیماری بدخیم سرطان مبتلا شدند.

چرا تعادل اسیدی قلیایی بودن بدن مهم است

مواد غذایی قلیایی سرشار از اکسیژن بوده و به سلامت سلول و در نهایت به سلامت بدن کمک می کند. اگر زیاد از مواد غذایی اسیدی استفاده شود بعلت کمبود اکسیژن شخص به چاقی، سرطان و بیماری های مربوط به تغذیه مبتلا خواهد شد.

اگر سلول ها در یک محیط فاقد مواد سمی و پاک زندگی کنند و اکسیژن کافی دریافت کنند، هرگز مرگ به آنان غلبه نخواهد کرد. 

دکتر آلکسیس کارل اعتقاد داشت: اگر سلول ها در یک محیط فاقد مواد سمی و پاک زندگی کنند و اکسیژن کافی دریافت کنند، هرگز مرگ به آنان غلبه نخواهد کرد.

به اعتقاد من نیز نظریه دکتر آلکسیس کارل درست است و مواد غذایی قلیایی به سلامت سلولی کمک می کنند. چون مواد غذایی قلیایی هم آب و هم اکسیژن فراوانی به سلول می دهند و از طرفی پسماندهای سمی نداشته و محیط پاکی را برای سلول ها ایجاد می کنند.

در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی به شما کمک می کنیم که به سلامتی و به لاغری برسید.

از وقتی که برای این محتوای تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن (محمود مردانی) گذاشتید، متشکرم

محمود مردانی وب سایت لاغرفیت

2 نظر در “تاثیر رژيم غذایی قلیایی بر بدن (محمود مردانی)

  1. تمنا تا ج فر گفت:

    سلام .عرض ادب .آقای دکتر لطفا بفرمایید آب جوشیده قلیایی هست یا اسیدی ؟گفته میشه اسیدی هست و برای بدن مضر هست و میبره به سمت بیماریها .لطفا توضیح بفرمایید .متشکرم🌹♥️

    1. محمود مردانی گفت:

      سرکار خانم تمنا تاج فر عزیز
      با سلام و تشکر از اینکه به سایت لاغرفیت سر می زنید. در مجموع پ هاش آب نه اسیدی و نه قلیایی است. پ هاش آب خنثی و ۷ می باشد. آب جوشیده هم نیز خاصیت خنثی دارد. متشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  17  =  26