رژيم قلیایی

بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین (لاغرفیت)

بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین (لاغرفیت)

بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین (لاغرفیت) را می خواهم با شما به اشتراک بگذارم. در باره رژيم قلیایی در سایت لاغرفیت مطالب زیادی نوشته ام. خیلی ها سوال می کنند که آقای مردانی رژیم قلیایی چیه؟ چگونه رژيم قلیایی بگیریم؟ یابرخی از فواید رژيم غذایی قلیایی می پرسند. در این مقاله می خواهیم به این پرسشها پاسخ بدهیم و شما را با روش نوین لاغری آشنا کنیم. از اینکه تا آخر با ما همراه هستید، متشکرم

بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین چیست

بهترین رژیم قلیایی چیست

رژیم لاغری به این معنا نیست که محدودیت های شدید غذایی داشته باشیم و خودمان را از غذاهای دلچسب و مورد علاقه محروم کنیم. واقعیت مطلوب این است که در رژيم قلیایی می توانید هم از غذاهای خوشمزه بخورید و هم لاغر شدن درست را تجربه کنید.

به تجربه ثابت شده است کسانی که خود را در محرومیت شدیدی غذایی قرار می دهند، چاق تر می شوند. تحقیقات ثابت کرده است افراد چاق هیچ موقع از غذا سیر نمی شوند و مدام گرسنه هستند. شاید سوال کنید آقای مردانی چرا اینچنین است؟

در پاسخ می گویم آنها از نظر روحی روانی سیر نمی شوند و به همین دلیل همیشه به غذا فکر می کنند. آنها به رژيم قلیایی روحی یا رژيم قلیایی روحی روانی نیاز دارند. یعنی اینکه بایستی از نظر روحی و روانی سیر شوند نه اینکه در حد انفجار غذا بخورند و باز هم گرسنگی آنها را کلافه کند.

این گرسنگی شدید مربوط به گرسنگی سلولی است و آنان تقصیری ندارند. چون سلول ها گرسنه هستند، به شخص چاق فشار وارد می کنند که باید غذا بخورد. حتی این دغدغه چاقی باعث شده است که آنها به فکر سلامتی خودشان نباشند. بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین (لاغرفیت) بدون فشار و سردرگمی باعث لاغری می شود.

از دغدغه های اشخاص چاق داشتن یک رژيم لاغری مناسب است که بتواند آنان را به تناسب اندام برساند. در اینجا می خواهیم بدانیم بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین چیست؟  ویژگی های بهترین رژيم قلیایی کدامند؟

برنامه رژیم غذایی قلیایی

برنامه شما برای لاغری چیه؟ آیا تا کنون از یک برنامه مدون و تاثیر گذار استفاده کرده اید؟ برخی رژيم لاغری می گیرند و چند کیلو یا حتی چندین کیلو هم کم می کنند ولی متاسفانه بعد از کمی زمان، وزن آنها برمی گردد.

آیا برنامه رژيم غذایی قلیایی را امتحان کرده اید؟ آقای ری کراک موسس فروشگاه های زنجیره ای مک دونالد برای موفقیت می گوید سه کلید وجود دارد:

  • ۱-توانایی یافتن فرصت
  • ۲-آگاهی از قرار گرفتن در فرصت مناسب
  • ۳-دست به کار شدن

از این فرمول نیز می توان در رسیدن به اندام دلخواه استفاده کنید.

ویژگی های بهترین رژيم قلیایی

من محمود مردانی مشاور تغذیه معتقدم چاقی علاوه بر مشکلات جسمی و مشکلات روحی روانی به سلامت شما نیز لطمه می زند. اینکه شما نتوانید از لباس مورد علاقه خود استفاده کنید یک طرف قضیه است و طرف دیگر با مشکلات و بیماری های مرتبط با چاقی مواجه می شوید. بیماری هایی نظیر دیابت، فشار خون، افزایش چربی خون و غیره.

از ویژگی های بهترین رژيم قلیایی این است که علاوه بر اینکه باعث لاغری شما می شود، به سلامت شما نیز کمک می کند. به واقع وقتی به فواید رژيم  غذایی قلیایی پی ببرید به گنج بی پایانی دست یافته اید، چرا که هم فال است و هم تماشا. چون رژيم قلیایی هم سلامتی و هم لاغری را به دنبال خود دارد.

کلیپ دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را از آپارات ببینید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی کلیک کنید.

از مزایای بهترین رژيم غذایی قلیایی را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-بهترین رژيم قلیایی باید مطابق عادات شما باشد

۱-بهترین رژيم قلیایی باید مطابق عادات شما باشد

در دوره رژيم قلیایی عادات خوب تغذیه ای به جای عادات غلطی که باعث چاقی شده جایگزین می شوند

اگر رژيم لاغری شما مطابق با عادات غذایی شما نباشد چه اتفاقی می افتد؟ به راحتی می توان گفت که توان رعایت اینگونه رژيم ها کاهش می یابد. یعنی شما توان رعایت آن را نخواهید داشت و در نتیجه نمی توانید به آن رژيم لاغری وفادار باشید.

بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین (لاغرفیت) بر اساس عادات غذایی ایرانی طراحی شده است. برخی از رژيم های لاغری باعث کاهش آب بدن، کاهش عضله و کمی هم کاهش چربی می شوند. خوشبختانه اطلاعات جامعه بصورتی بالا رفته که کمتر کسی به دام این رژیم ها می افتد.

اگر بدن شما اسیدی شود هر کاری که کنید نمی توانید لاغر شوید. چرا؟ چون بدن بطور خودکار جلوی لاغری را می گیرد. اما اگر بدن تان قلیایی شود هیچ مانعی برای لاغری وجود نخواهد داشت.

شخصی از یکی از شهرستان ها با من تماس گرفت و از اینکه از رژيم های لاغری قبلی خود نتیجه نگرفته بود، گلایه می کرد. او می گفت من 10 رژيم لاغری در 10 جلسه متفاوت گرفته ام ولی متاسفانه وزنم کم نشده است. او می گفت هر جلسه هم هزینه پرداخت می کردم.

آیا نباید مشکل ایشان بررسی شود که چرا بعد از 10 جلسه لاغر نشده است؟ در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی تقریبا در همان جلسه اول لاغر شدن مشخص است. چه برسد به جلسه دوم و جلسه سوم لاغری تا آخر.

۲-گرسنه نشوید

در بهترین رژيم قلیای گرسنه نشوید

آدم گرسنه دین و ایمون نداره

این دیدگاه که باید کم بخور تا لاغر شوی منسوخ شده است. دید گاه بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین (لاغرفیت) نیز گرسنگی کشیدن نیست. احساس سیری از ویژگی های رژيم قلیایی است. خیلی اهمیت داردکه شما با رژيم لاغری مورد علاقه تان گرسنه نشوید.

برخی اینقدر به خود گرسنگی می دهند که پس از مدتی حاضرند سنگ را هم بخورند. بعید به نظر می رسد این افراد به تناسب اندام خود برسند، مگر از روش رژيم قلیایی پیروی کنند تا هم سیر شوند و هم محرومیت نشکند.

استفاده از سبزی های مختلف، خوردن انواع میوه های فصل و نوشیدن آب فراوان به شما کمک می کند احساس سیری کم شده و میل به غذا خوردن را کم می کند. اگر شما گرسنه شوید هیچ چیزی جلوی شما را نمی تواند بگیرد. این از خصایص انسان است.

گرسنگی شدید در رژيم لاغری مثل این است که با یک تکه چوب کوچک به جنگ شیر درنده بروید. آیا موفق می شوید؟ حتما رژيم آلکالاین چیست؟ نمونه رژيم قلیایی (فایل صوتی) را بخوانید.

۳-احساس راحتی با بهترین رژيم قلیایی

بهترین رژيم قلیایی راحت است

آیا از خودتان سوال کرده اید که انسان چند بار زندگی می کند؟ فقط یک بار. این که راحت زندگی کنید یک مزیت ارزشمند است. با خود بگویید آیا با این رژيم غذایی اینقدر ارزش دارد ک حاضر باشم بقیه عمر خودم از آن رژيم پیروی کنم یا نه؟

در مقالات قبلی سایت لاغرفیت یک جمله به شما گفتم که ما با این بدن خومان فقط یک بار زندگی می کنیم نه بیشتر. همش کار، همش دوندگی، همش استرس، همش بدوبدو، همش عدم آرامش، همش بدنبال ذره ای شادی و همش به دنبال رژيم لاغری از این سایت لاغری به آن سایت لاغری و از این پیج به آن پیچ اینستاگرام.

سوال اینجاست که تا کی؟ احساس راحتی با بهترین رژيم قلیایی ممکن است؟ نیاز به دقت و جستجو دارد. چون فقط یک بار با این اندام زندگی می کنیم لازم است یک رژيم غذایی را انتخاب کنیم که بتوانیم بقیه عمرمان را به راحتی با آن بگذرانیم.

با بهترین رژيم قلیایی یا آلکالاین (لاغرفیت) احساس سیری و پری بوجود می آید.

۴-رژيم غذایی وقت گیر نباشد

بهترین رژيم قلیایی وقت گیر نیست

معمولا مردم وقت ندارند

هم اکنون در دورانی زندگی می کنیم که تقریبا مردم وقت ندارند. خیلی ها به من می گویند آقای مردانی من وقت ندارم و می خواهم زود لاغر شوم. حتی متوجه شده اید که مردم در چهار راه ها وقتی پشت چراغ قرمز می ایستند، شروع به بوق زدن می کنند.

حتی حاضر نیستند چند ثانیه تحمل کنند. من بارها با این مسئله مواجه شده ام، وقت پشت چراغ قرمز قرار داریم ماشین های پشت سر من شروع به بوق زدن می کنند. سرشان را از ماشین بیرون می آورند و …

در این شرایط اگر رژيم غذایی وقت گیر باشد چه اتفاقی می افتد؟ یکی از مزایای بهترین رژيم قلیایی عدم وقت گیر بودن آن است. نیاز نیست که ساعات زیادی در آشپزخانه باشید و چند نوع غذا درست کنید. رژيم قلیایی کاری کرده که شما از سفره خانواده جدا نشوید.

۵-کربوهیدرات و بهترین رژيم قلیایی

کربوهیدرات و بهترین رژيم قلیایی

در برنامه رژيم لاغری یا لاغری سریع با رژيم قلیایی تنوع از پایه های رژيم غذایی می باشد. اخیرا تحقیق ثابت کرده است که علت اصلی چاقی چربی نیست. در این تحقیق تعدادی از افراد مورد آزمایش قرار گرفتند. به گروه اول رژيم کم کربوهیدرات دادند و به گروه دوم رژيم کم چربی.

این تحقیق در شرایط سفت و سختی انجام شد. بعد از یک هفته هیچ کدام از دو گروه کاهش وزن معنی داری نداشتند. نکته جالبی که از این تحقیق استنتاج شد این بود: در گروهی که کربوهیدرات کم دریافت کرده بودند سطح انسولین آنها نیز کم شده بود.

عدم ارتباط چربی به انسولین و احساس سیری باعث شد متهم اصلی از چربی به کربوهیدرات برگردد. گر چه در دهه های اخیر رژيم شناسان و مشاوران تغذیه تاکید به غذاهای کم چرب می کردند. حذف چربی یک فاجعه تمام عیار است.

اما مشخص شد پاشنه آشیل چاقی کربوهیدرات است چرا که ترشح هورمون انسولین را زیاد می کند. انسولین هورمونی است که قند خون را وارد سلول کرده و احساس گرسنگی را زیاد می کند. پر واضح است که نگویید آقای مردانی پس ما کربوهیدرات را حذف می کنیم، نه حذف هیچ ماده غذایی به صلاح شما نیست.

از طرفی مشخص شد چربی به احساس سیری کمک می کند. عدم ارتباط چربی به انسولین و احساس سیری باعث شد متهم اصلی از چربی به کربوهیدرات برگردد. گر چه در دهه های اخیر رژيم شناسان و مشاوران تغذیه تاکید به غذاهای کم چرب می کردند. حذف چربی یک فاجعه تمام عیار است.

نتیجه استفاده کربوهیدرات و بهترین رژيم قلیایی باعث شد من یک بیانیه سلامتی صادر کنم:

  • از مواد غذایی کم کربوهیدرات استفاده کنید
  • از چربی های مفید کمی بیشتر بخورید
  • در هنگام غذا خوردن چرتکه نیندازید

منظور از مورد آخر این است که حساب و کتاب را کنار بگذارید. مثلا این غذا چند کالری دارد؟ من با کالری شماری لاغر شدم. نکنه این غذا منو چاق کنه؟

۶-رژيم غذایی شما را محدود نکنه

رژيم غذایی شما را محدود نکنه

رژيم غذایی نباید شما را محدود کند

محدودیت غذایی یعنی محورمیت غذایی و مغز شما اصلا از این مقوله محدودیت خشش نمی آید. بهتری رژيم لاغری رژيمی است که شما به آن فکر هم نکنید. به این که مدام فکر کنید که در رژيم هستید کلافه می شوید.

مدام به فکر رژيم بودن به نوعی برای شما وسوا به خوردن و غذا، سرخوردگی و حتی به افزایش اشتهای شما منجر می شود.

میوه برای لاغری مفید است و می توانید هر زمان که گرسنه شدید میوه بخورید. خوردن میوه در زمان گرسنگی شما را از محدودیت نجات می دهد. میوه ها جزو قلیایی ترین غذاها هستند. شما می توانید مرا به عنوان مشاور یا راهنما بنامید.

پس به نظر این مشاور یا مربی، شما به دنبال برنامه رژيمی باشید که شما را نسبت به عادات غذایی بد راهنمایی کند. مثلا تمیز کردن بشقاب های بچه ها کار درستی نیست.

چرا بهترین رژيم قلیایی گزینه مناسبی است

چرا بهترین رژيم قلیایی بهترین گزینه است

حتما شنیده اید که فلان شخص اخلاقش اسیدی شده است. کمی شیمی به زبان ساده می خواهم برای شما بگویم. کاملا به بحث ما در رابطه با بهترین رژیم قلیایی (لاغرفیت) نیز ارتباط دارد. بدن انسان خاصیت قلیایی دارد.

اگر بدن شما اسیدی شود هر کاری که کنید نمی توانید لاغر شوید. چرا؟ چون بدن بطور خودکار جلوی لاغری را می گیرد. اما اگر بدن تان قلیایی شود هیچ مانعی برای لاغری وجود نخواهد داشت.

رژيم غذایی برای قلیایی شدن بدن همان رژيم قلیایی است.

رژيم های قلیایی

رژيم های قلیایی

از کجا بفهمیم بدنمان قلیایی شده؟ یا بهتر این است که بگوییم از کجا بفهمیم بدنمان قلیایی شده یا اسیدی؟ برای این موضوع می توانید به خودتان مراجعه کنید. یعنی اگر به سختی لاغر می شوید و نمی توانید وزن کم شده را نگه دارید، بدنتان اسیدی است.

اگر به راحتی در مسیر کاهش وزن قرار گرفته و به لاغری آسان را تجربه می کنید، بدنتان قلیایی شده است. یعنی شما از رژيم های قلیایی درستی استفاده می کنید.

در زیر چند مقاله مفید براییا شما می آورم، مثلا در جدول مواد غذایی قلیایی می توانید تمام مواد غذاهای اسیدی و قلیایی را ببینید.

فواید رژيم غذایی قلیایی

رژيم قلیایی محمود مردانی

عوارض رژيم قلیایی

جدول پی اچ مواد غذایی 

رژيم آلکالاین چیست

صبحانه قلیایی

دستور رژيم قلیایی

رژيم قلیایی (لاغرفیت)

دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی

کاهش وزن با تنفس دیافراگمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  84  =  91