کاهش وزن

برنامه غذایی برای مردان (ویژه آقایان)

برنامه غذایی برای مردان (ویژه مردان)

برنامه غذایی برای مردان (ویژه آقایان) مثل برنامه غذایی برای زنان است؟

در رابطه با کاهش وزن زنان در سایت لاغرفیت مقالات  زیادی نوشته ام. شاید سوال کنید آقای مردانی گویا اولین باری است که در ارتباط با برنامه کاهش وزن برای آقایان مطلب می نویسید. درست است و حق با شماست. این اولین مقاله ای است که در آن می خواهم راه های لاغری مردان را با شما به اشتراک بگذارم.

در زیر می خواهیم به چند مورد مهم واثر گذار تغذیه مناسب برای مردان بپردازیم که رعایت آنها در کاهش وزن سالم مردان بسیار مهم است. پس با ما باشید. در پایان مقاله یک جمله محرمانه را با شما در میان می گذارم.

برنامه کاهش وزن برای آقایان

برنامه کاهش وزن برای آقایان

سیکس پک اون زیره بیارش بیرون

ما آقایان نیاز است به نکات ظریفی نیز دقت کنیم. معمولا ما آقایان کلیات را می بینیم و به جزئیات توجه خاصی نداریم. ولی اگر می خواهید کاهش وزن سالم را تجربه کنید نیاز است نگاهتان نسبت به قبل متفاوت باشد. همین جا از شما خواهش می کنم این مطلب را بدون قضاوت بخوانید.

اگر به موضوعی اشاره کردم که مثلا آقایان این املاح معدنی یا ویتامین را نسبت به خانم ها کمتر دارند خرده نگیرید. در زیر به نکات ساده ولی در عین حال کاربردی برای رژيم کاهش وزن برای مردان اشاره می کنم. چون این مقاله برنامه غذایی برای مردان (ویژه آقایان) برای شماست.

حتما کلیپ دوره ۳۰ روزه کاهش وزن را در آپارات مشاهده نمایید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی کیلک نمایید.

به مزه غذا دقت کنید

آيا میدانید قوه چشایی خانم ها از آقایان قوی تر است؟ این را هم حتما می دانید که خانم ها طاس نمی شوند ولی بعضی آقایان به طاسی سر مبتلا می شوند.  در واقع علت آن کمبود روی (zn) می باشد.

اگر دقت کرده باشید حتما می دانید که در میهمانی ها خانم ها غذاها را زیر و رو می کنند.  ولی از یکی می خورند از دیگری نمی خورند و گاها با غذا بازی  می کنند. ولی برعکس مردان هر چیزی که در میهمانی ها جلویشان بگذارید می خورند. حقیقت مطلوب غذا همان غذا است.

نوع رژيم غذایی مناسب برای مردان متفاوت نیست. ولی علت چیست؟ بعضی ها می گویند خانم ها پرستیژ را حفظ می کنند و کلاس می گذارند. تعدادی هم بر این باور هستند که خانم ها خجالت می کشند ولی آقایان راحت هستند. ولی علت آن چیز دیگری است.

چون حس چشایی خانم ها قوی تر از حس چشایی و بویایی آقایان است. معمولا کمبود برخی از املاح معدنی نظیر زینک یا همان روی در آقایان سبب افت قوه چشایی آنان شده است. محتوای روی (zn) در خانم ها به تناسب بیشتر است. روی یا زینک عامل حس مزه و بویایی می باشد.

خانم ها از یک غذا کمی می خورند، آنرا کنار می گذارند، نوع غذای بعدی را امتحان می کنند و در مجموع خیلی دقت می کنند. آيا می دانید به چه خاطر این کار را انجام می دهند؟

چون حس چشایی خانم ها قوی تر از حس چشایی و بویایی آقایان است. معمولا کمبود برخی از املاح معدنی نظیر زینک یا همان روی در آقایان سبب افت قوه چشایی آنان شده است. محتوای روی (zn) در خانم ها به تناسب بیشتر است. روی یا زینک عامل حس مزه و بویایی می باشد.

البته میزان روی در برنامه غذایی برای مردان (ویژه آقایان) که همان دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی است افزایش می یابد.

غذا را آرام و با حوصله بخورید

یکی از مشکلات ما آقایان این است که عجله داریم. معمولا کارهایمان را با عجله انجام می دهیم. در برنامه تغذیه خود نیز چنین عمل می کنیم. سریع غذا می خوریم که به کارمان برسیم. اصلا نمی دانیم چه چیزی می خوریم.

سرگذشت ناپلئون بناپارت را می خواندم. در قسمتی که راجع به غذا خوردن بود نوشته بود که ناپلئون در ناهار خود را در مدت ۸ دقیقه و شام خود را در مدت زمان ۱۲ دقیقه می خورد.

شاید بتوانیم بگوییم او فرمانده قشون جنگی بود. ولی من محمود مردانی و شما چرا برای کاهش وزن سالم خود و غذا خوردن خود وقت نگذاریم؟

برنامه تغذیه اصولی دارد که یکی از اصول علمی غذا خوردن، آرام خوردن است. پس یکی از ارکان برنامه غذایی کاهش وزن برای آقایان درست و اصولی خوردن غذا می باشد.

از نوشیدنی های کم کالری بخورید

از نوشیدنی های کم کالری بخورید

معمولا مردم میزان کالری موجود در نوشابه های گاز دار یا سایر نوشیدنی ها را نمی دانند. این نوشیدنی ها چون کالری زیادی دارند میزان کالری زیادی را به بدن شما وارد می کنند که باعث چاقی آقایان شده است.

فقط نوشیدنی های گاز دار نیستند که باعث افزایش وزن آقایان شده است. حتی آبمیوه های صنعتی نیز از کالری زیادی برخوردار هستند که آن نیز باعث چاقی و اضافه وزن مردان می شود.

رژيم لاغری برای مردان چاق با خوردن الکل نسبت معکوس دارد. مردی به کلینیک مشاوره تغذیه من آمده بود. او دیابت داشت. به من گفت آقای مردانی من الکل زیاد مصرف می کنم. آیا الکل برای قند من ضرر دارد؟ الکل برای چاقی من مضر می باشد یا خیر؟ قانون این است که بله برای هر دو مضر است.

آیا می دانید مصرف الکل باعث افزایش سایز دور کمر و چاقی شکم شده است؟ از هر یک گرم کربوهیدرات مثل نان و برنج حدود 4 کالری تولید می شود ولی از هر یک گرم الکل حدود 7 کیلو کالری انرژي تولید شده که نزدیک دو برابر کربوهیدرات و پروتئین چاق کننده است.

نمک کم بخورید

برنامه رژيم غذایی برای آقایان بایستی کم نمک باشد. خیلی ها از مقدار نمک خوراکی خود آگاهی چندانی ندارند. یکی از دلایل فشار خون بالا سدیم زیاد یا همان نمک می باشد. مقاله درمان فشار خون بالا با رژيم قلیایی را مطالعه کنید.

از مشکلات دیگر خوردن نمک زیاد ورم کردن بدن است. معمولا غذاهای فرآوری شده، غذاهای کنسروی یا غذاهای بسته بندی شده حاوی مقادیر زیاد نمک می باشند.

محتوای نمک (Na Cl)دو عنصر کلر و سدیم است. این دو عنصر در برنامه رژيم غذایی مردان موجود می باشد. یعنی در همان نان، میوه ها و سایر غذاهای خانگی میزان نیاز به نمک تامین می شود.

نکته جالب برای آقایان این است که غذاهای قلیایی باعث تقویت قوای جنسی آنان می شود. در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی از غذاهایی که عامل تقویت قوای جنسی است استفاده شده است.

به خودتان هم توجه کنید

ما آقایان معمولا ماشین خودمان را بیشتر از خودمان می شناسیم. تقریبا تمام دغدغه آقایان کار کردن است. تمام تلاش خود را برای رفاه خانواده انجام می دهند. در اینجا نیاز است که بعنوان یک مرد اعتراف کنم که خانم ها به خودشان توجه بیشتری دارند. ولی آقایان به خودشان توجه خاصی ندارند.

می خواهم برای روشن شدن موضوع یک مثال بد برای شما بیاورم. حتما می گویید آقای مردانی مثال خوب نبود؟ چرا مثال خوب زیاد است ولی می خواهم یک مثال بیاورم که ما آقایان دردمان بگیرد که به خودمان توجه کنیم.

اگر زن باشد با خود می گوید برای خودکشی قرص بخورم تا حتی آرایشم خراب نشود. ظاهرم بد نباشد. ولی برای آقایان برعکس است. اصلا به ظاهر توجه ندارند و تپانچه را در آورده تیری به سر خود شلیک می کنند.

کسی که به آخر خط رسیده است و قصد خودکشی دارد اگر زن باشد با خود می گوید برای خودکشی قرص بخورم تا حتی آرایشم خراب نشود. ظاهرم بد نباشد. ولی برای آقایان برعکس است. اصلا به ظاهر توجه ندارند و تپانچه را در آورده تیری به سر خود شلیک می کنند.

بابت این مثال منفی از شما عذر خواهی می کنم. چون فلسفه من مثبت اندیشی است. حالا متوجه موضوع شدید؟ اگر متوجه اهمیت این موضوع شدید پس برای خودتان هم وقت بگذارید. کاهش وزن مردان نیاز به وقت و دقت دارد.

برنامه بدنسازی برای کاهش وزن آقایان

شما که مشغول مطالعه این محتوای سایت لاغرفیت هستید، آیا برای سلامتی خودتان ورزش می کنید؟ من (محمود مردانی) مشاور تغذیه معمولا ۵ روز در هفته را ورزش می کنم. آن هم بصورت حرفه ای ورزش بدنسازی انجام می دهم.

برنامه بدنسازی برای کاهش وزن و عضله سازی برای آقایان یک ضرورت انکار ناپذیر می باشد. داشتن عضلات قوی برای مردان مزیتی ارزشمند می باشد. بایستی کاهش وزن سریع در یک ماه با عضله سازی هماهنگ باشد.

اگر برای خودتان روزی نیم ساعت وقت بگذارید در کاهش وزن موفق می شوید. من بعنوان دوست، مربی، استاد یا برادر شما (هر چه می خواهید بنامید) یک توصیه دارم و آن توصیه برنانامه کاهش وزن برای آقایان این است که اگر برای خودتان وقت می گذارید از دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی من استفاده کنید.

برنامه کاهش وزن برای مردا و برنامه کاهش وزن برای خانم ها تفاوت فاحشی ندارد. گرچه میزان نیاز غذای آقایان حدود 800 کالری از خانم ها بیشتر است. دلیل این که می گویم برای خودتان روزی حدود نیم ساعت وقت بگذارید این است که در دوره ۳۰ روزه لاغری کلیپ های اموزشی را مشاهده نمایید. این کلیپها طوری تنظیم شده اند که به شما برنامه کاهش وزن را بصورت اصولی آموزش می دهیم. بهترین برنامه کاهش وزن همین دوره است.

کاهش وزن همراه با عضله سازی در آقایان

کاهش وزن همراه با عضله سازی در آقایان

اگر برنانه غذایی ویژه مردان برای کاهش وزن را انجام دهید ولی در آن ورزش نباشد، عضلات شما لاغر می شوند. نکته اساسی و قانون این است که کاهش وزن مردان بایستی با ورزش عجین باشد. این کاهش وزن به عضله سازی نیز ختم می شود.

اول و شروع هر کاری کمی سخت است ولی بعدا به آن عادت می کنید.

تجربه برنامه کاهش وزن برای آقایان را از خودم شروع می کنم. در بالا اشاره کردم من بعنوان مشاور تغذیه ۵ روز در هفته ورزش می کنم. راستش را بخواهید این ورزش را از پسرم دارم. او ۱۰۰ کیلو بود. ولی با رژيم قلیایی و ورزش وزن خود را کم کرد. رژيم لاغری برای وزن 100 کیلو سرگذشت او می باشد که مطالعه آن را به شما توصیه می کنم.

پسرم مرا مجبور کرد که به باشگاه او بروم. اول مقاومت کردم ولی از آنجایی که هر پدری دوست دارد با پسرش رفیق باشد، قبول کردم و به در باشگاه وی ثبت نام کردم. اول کمی سخت بود ولی الآن جزو کارهای اساسی روزانه من شده است.

اگربگویم دیگر نمی توانم ورزش نکنم باور می کنید؟ واقعا اینطور است. حتی در زمان تعطیلات مثل عید نوروز و تعطیلات دیگر پیاده روی تند را جایگزین آن می کنم. خیلی لذت بخش است. هماهنگ با اجرای دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی حتما ورزش برای لاغری  را در برنامه لایف استایل خود قرار دهید.

برنامه غذایی برای مردان (ویژه آقایان) و گفتگوی محرمانه

یک گفتگوی مردانه نیز با شما دارم. این گفتگو را محرمانه تلقی کنید و روی آن فکر کنید. از اینکه نتیجه را کامنت می کنید از شما متشکرم. حتما می گویید آقای مردانی چه گفتگوی محرمانه ای؟

آن جمله ارزشمند این است: ما در این بدن فقط یک بار زندگی می کنیم.

  • اگر می خواهید برای خانواه خودمان موثر باشید سلامتی خودتان را در اولویت قرار دهید.
  • اگر می خواهید سایه شما سر خانواده و زن و فرزندتان پایدار باشد یه سلامتی خودتان اهمیت بدهید.
  • اگر می خواهید برای جامعه و مردمتان سودمند باشید روی خودتان سرمایه گذاری کنید.
  • اگر می خواهید عمرتان طولانی باشد و همیشه سرحال و توانمند باشید پس روی خودتان کار کنید.

اگر تمایل داشته باشید سرگذشت مرا بدانید می توانید روی لینک سرگذشت محمود مردانی مشاور تغذیه کلیک نمایید. قسمتهایی از سرگذشت من گربه آور و قسمتهایی هم بصورت طنز و خنده دار است. قضاوت را به خودتان واگذار می کنم. از اینکه این محتوا را مطالعه کردید از شما متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  22  =  24