رژيم قلیایی, رژیم لاغری

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن (لاغرفیت)

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن (لاغرفیت)

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن (لاغرفیت) به چه صورت است؟ همانطور که در سایت لاغرفیت بطور مفصل در باره رژیم های کاهش وزن توضیح دادم، برنامه کاهش وزن باید اصولی باشد. خیلی ها اصرار دارند که آقای مردانی من رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته می خواهم. ولی برنامه رژيم غذایی سالم با کاهش وزن موثر معنی پیدا می کند.

رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته

رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته

هدف از کاهش وزن مشخص است. ولی برای کاهش وزن، استراتژی و مسیر کاهش وزن مورد نیاز است. اینکه بگویید من می خواهم به مسافرت بروم یعنی هدف مشخص است ولی به کجا می خواهید سفر کنید نامشخص می باشد.

رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته نیز عینا همنطور است. اگر مسیر کاهش وزن واضح و مشخص نباشد بعید به نظر می رسد به مقصد لاغری برسید. متاسفانه بیش از 60 میلیون ایرانی اضافه وزن دارند و یا اینکه چاق هستند.

مقاله رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه را مطالعه کنید.

همه آنها به نوعی دوست دارند لاغر شوند ولی چرا روز به روز آمار چاقی زیادتر می شود؟ به نظر من (محمود مردانی) آنان نه استراتژی کاهش وزن دارند و اینکه برای لاغر شدن خود اقدام نمی کنند.

رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه

رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه

به واقع اگر برای کاهش وزن اقدامی صورت بگیرد، حداقل زمان یک ماه می باشد. منظور من این نیست که در یک ماه می توانید ۲۰ یا ۳۰ کیلو کم کنید. پر واضح است که در یک ماه به رژيم غذایی و رژيم لاغری عادت خواهید کرد. محتوای کاهش وزن سریع در یک ماه را بخوانید.

رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه سر آغاز زندگی نوین لاغر شدن است. متاسفانه سن ازدواج بالا رفته است. دختران و پسران مجرد تمایل به ازدواج زود هنگام ندارند. ولی در میان کسانی که به من مراجعه کرده اند اشخاصی هم بصورت خانوادگی مراجعه نموده اند.

برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان و نمونه رژيم رایگان ویژه شماست آنرا مطالعه نمایید. قصد دارم خاطره جالبی از کاهش وزن یکی از مراجعانم را با شما به اشتراک بگذارم.

در بین مشاوره های رژيم لاغری یک از این زوجها خیلی خاص بود. خانم نوجوان 15 سال سن و شوهر وی نیز جوانی بود که 18 سال داشت. جوان ترین زن و شوهری که به من مراجعه کرده بودند همین دو نفر هستند. آنها به دنبال برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن بودند.

برنامه رژيم غذایی برای کاهش وزن

البته شوهر این خانم نوجوان چاق نبود و همراه خانم خود به مطب من آمده بود. تنها یک سال از ازدواج آنها می گذشت. وزن وی 70 کیلو بود که این وزن برای قد 158 اضافه وزن محسوب می شود.
وزن ایده آل برای این خانم نوجوان حدود 55 کیلو می باشد. او 15 کیلو با وزن مناسب و ایده آل خود فاصله داشت. برنامه رژیم غذایی برای لاغری ایشان تنظیم کردم و او خیلی خوب این برنامه را اجرا می کرد.

نتیجه برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

نتیجه برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن

در رژيم لاغری رایگان نیز نباید حسرت و محرومیت از هیچ غذایی را داشته باشید

این خانم محجوب و مهربان برنامه رژیم غذایی خود را کامل و دقیق انجام می داد. نتیجه هم عالی پیش می رفت و کاهش وزن خیلی خوبی هم نصیب وی می گردید. برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن از یک طرف و اجرای آن طرف دیگر ترازو را تشکیل می دهد.
هر جلسه کاهش وزن این زن نوجوان مشهود بود. هفته اول حدود 3 کیلو هفته بعدی نیز حدود 2 کیلو کاهش وزن داشت. در مجموع ایشان توانست حدود 2 ماه 15 کیلو وزن کم کنند و به وزن دلخواه خود برسد.

برنامه رژیم لاغری دو ماهه

به نظر من کاهش وزن یک طرف است و نگهداری وزن کم شده نیز در یک طرف دیگر می باشد. کسی که وزن کم می کند باید بتواند وزن خود را تثبیت کند. اگر هم خود وی نتواند وزنش را تثبیت کند باید از مشاور تغذیه در این خصوص کمک بگیرد.

خانم داستان ما برنامه رژيم لاغری دوماهه خود را اجرا کرد و نتیجه خوبی هم گرفت. ولی دیگر مراجعه نکرد. قبل از موضوع کرونا ویروس بیشتر مراجعات به دفتر مشاوره من صورت می گرفت اما هم اکنون مراجعانم برای لاغری به وب سایت لاغرفیت مراجعه می نماید.

بعد از حدود 4 ماه دوباره ایشان را در دفتر مشاوره ام دید. متاسفانه متوجه شدم در زمانی که او مراجعه نکرده بود انگیزه وی افت کرده و حدود 4 کیلو از وزن قبلی برگشته بود.

وقتی زمان طول بکشد انگیزه کم می شود

محمود مردانی مشاور تغذیه

 

به وی گفتم وقتی زمان ملاقات طولانی شود  انگیزه کاهش وزن افت می کند. ایشان با همان صدای زیبا و پایین خود تصدیق کرد و گفت بله درسته وقتی هر جلسه می آمدم انگیزه قویی داشتم. ولی چند ماهی که نیامده ام اصلا انگیزه نداشتم و وزنم هم چند کیلو برگشته است.
خوشبختانه یک برنامه رژيم غذایی برای کاهش وزن مجدد وی نوشتم.
دوباره او توانست به وزن مناسب خود برگردد. نکته اساسی این است که شما هم می توانید به هدف خود برسید. اما چطور بدون گرسنگی لاغر شویم و آیا این خانم به چه صورتی لاغر شد؟

فیلم محصول ۳۰ روزه رژيم قلیایی  را از سایت آپارات تماشا کنید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه کلیک کنید. این دوره دارای ۳۰ فیلم آموزشی در رابطه با روانشناسی لاغری، انگیزه لاغری و همچنین رژيم قلیایی می باشد.

موانع کاهش وزن

موانع کاهش وزن چیست؟ چگونه از موانع کاهش وزن عبور کنیم؟ برای اینکه در کاهش وزن موفق شوید نیاز است موانع کاهش وزن را بشناسید. در کاهش وزن سه مانع اصلی وجود دارد و این سه مانع به زمان اجرای رژيم کاهش وزن برمی گردد.

  • 10 روز اول کاهش وزن
  • 10 روز دوم کاهش وزن
  • 10 روز سوم کاهش وزن

برای مشخص شدن موانع کاهش وزن به چند جمله بسنده می کنیم:

10 روز اول کاهش وزن

ده روز اول کاهش وزن را به دو قسمت تقسیم می کنیم. سه روز اول کاهش وزن و هفت روز بعدی کاهش وزن. سه روز اول کاهش وزن خیلی راحت است چرا که شخصی که رژيم لاغری گرفته است خیلی خوشحال است. برای وی تازگی دارد.

اما هفت روز بعدی خیلی سخت می باشد. این شخص با واقعیت مواجه می شود. دیگر هر زمانی که دلش بخواهد نمی تواند به یخچال سربزند. نمی تواند ناخنک بزند. تازگی رژيم لاغری هم از بین رفته است. حدود 98 درصد افراد در این زمان رژيم خود را رها می کنند.

10 روز دوم کاهش وزن 

به نوعی خیلی راحت تر است. شاید مقداری درد نیز داشته باشد ولی بدن کمی به شرایط رژيم کاهش وزن عادت کرده است. باید اینقدر برنامه اجرا شود تا به آن عادت کنید. به نوعی می توان گفت باید ملکه شود.

10 روز سوم کاهش وزن

وقتی به ده روز سوم برسید یعنی موفق شده اید و دیگر مانعی نمی تواند جلو گیر شما باشد. با اجرای برنامه و تکرار آن، برنامه رژيم لاغری به ناخودآگاه رفته و مثل بستن بند کفش عادت می شود

کلیپ ویدئویی موانع کاهش وزن را از سایت آپارات مشاهده کنید.

با رژيم قلیایی لاغر شوید

هنگامی که بدن شما قلیایی شود به راحتی می توانید با رژيم قلیایی لاغر شوید. در صورتی که بدن اسیدی باشد هر تلاشی برای لاغر شدن بی فایده است. حتی ممکن است چند کیلویی هم کاهش وزن داشته باشید ولی دوباره برگشت دارد.

اینکه رژيم قلیایی چیست یا رژيم قلیایی به چه صورتی باعث لاغری می شود را می توانید از لینک رژيم قلیایی یا رژيم آلکالاین استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر در انتهای این محتوا مقالات متعددی در باره رژيم قلیایی نوشته ام می توانید از لینک های آنها برای لاغری خود بهره ببرید.

رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه

هنگامی که مشغول تایپ این مقاله با عنوان برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن (لاغرفیت) خانمی 40 ساله به من پیام داد و گفت من تا چند روز قبل ۷۹ کیلو بودم و در این مدت کم به ۸۴ کیلو رسیده ام.

آقای مردانی میشه یک رژيمی به من بدید تا مدت سه چهار روز آینده من 4 کیلو کاهش وزن داشته باشم؟ من نیز مخالفت کردم و عجله او را قابل قبول ندانستم. برای ایشان رسیم کردم که رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه حداقل زمانی است که می توانید داشته باشید.

شما حتی اگر برنامه رژیم غذایی برای افراد چاق را اجرا نکنید و فقط چند توصیه زیر را انجام دهید به احتمال 90 درصد لاغر می شوید. این توصیه ها را می توانید بعنوان برنامه رژیم لاغری رایگان به کار ببرید.

همه غذای پخته شده را با ظرف آن روی میز غذا نگذارید

همه غذای پخته شده را با ظرف آن روی میز غذا نگذارید

اگر این کار را انجام دهید احتمال دوباره غذا کشیدن شما بیشتر می شود. ولی اگر از بشقاب کوچک هم استفاده می کنید مجبورید برای دوباره کشیدن غذا به آشپزخانه بروید. این کار برای افراد تنبل خیلی خوشایند نیست.

اگر این کار را انجام دهید احتمال رفتن به آشپزخانه برای غذا کشیدن مجدد کاهش می یابد. استفاده از این تکنیک به رژم لاغری سریع شما کمک خواهد کرد. حتما به اندازه خودتان غذا را سر میز غذا خوری قرار دهید.

در هنگام غذا خوردن آرامش خودتان را حفظ کنید

در هنگام غذا خوردن آرامش خودتان را حفظ کنید

تحقیقات نشان داده است ترشح هورمون سروتونین (هورمون جلو گیری از استرس) با متوقف شدن اشتهای کاذب ارتباط مستقیم دارد. یعنی هر چه سروتونین بیشتر ترشح شود باعث می شود حالات روحی شما بهتر شود.

سروتونین به مغز دستور می دهد جلوی میل شدید به خوردن را بگیرد. با خوردن یک عدد موز نیز می توانید حالات روحی خود را خوب کرده و از اشتهای خود کم کنید. پیشنهاد لاغرفیت این است که برای آرام غذا خوردن می توانید از چنگال استفاده کنید.

قبل از غذا یک لیوان آب میل نمایید

قبل از غذا یک لیوان آب میل نمایید

از آنجایی که آب هیچگونه کالریی ندارد فقط باعث حس سیری کاذب می شود. به شما تلقین می کند که ‹‹من سیر هستم›› بعد از آن نیز به کاهش اشتها کمک می کند. این روش برای کسانی که اضافه وزن د

ارند و به دنبال کاهش وزن هستند، بسیار مفید می باشد.

برای لاغری چاره ای نیست مگر بدنتان قلیایی شود. بدنی که اسیدی باشد به هر تلاشی که دست بزند و رژيم های کم کالری و ورزشهای سخت را انجام دهد باز هم نتیجه لاغری حاصل نخواهد شد.

حتی برنامه غذایی بدنسازی برای کاهش وزن نیز نمی تواند به کاهش وزن شما کمک کند. به اعتقاد من باید قلیایی شوید تا لاغر شوید. حتما تا حالا امتحان کرده اید و نتیجه منفی را بارها نیز دیده اید.

شما برای اطلاعات بیشتر می توانید از مقالات زیر نیز استفاده کنید. ابتدا نام مقاله را مطالعه کنید و ببینید کدام مقاله برای شما بهتر و مفیدتر است روی آن کلیک کرده و مطالعه نمایید.

فواید رژيم غذایی قلیایی

رژيم قلیایی محمود مردانی

عوارض رژيم قلیایی

جدول پی اچ مواد غذایی 

رژيم آلکالاین چیست

صبحانه قلیایی

دستور رژيم قلیایی

رژيم قلیایی (لاغرفیت)

دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی

کاهش وزن با تنفس دیافراگمی

به فروشگاه سایت ما هم سر بزنید. از شما بابت مطالعه این محتوا و مقالات سایت لاغرفیت تشکر می کنم. محمود مردانی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  15  =  21