رژیم لاغری

با خوردن لاغر شوید (لاغرفیت)

با خوردن لاغر شوید (لاغرفیت)

با خوردن لاغر شوید (لاغرفیت) بله درست متوجه شدید. آیا با این وضعیت روبرو شده اید که روز شلوغی دارید و خیلی گرفتار هستید، شاید اصلا وقت غذا درست کردن نیز نداشته باشید. در سایت لاغرفیت خیلی ها می پرسند که آقای مردانی من اصلا وقت ندارم و خیلی گرفتارم. حتی وقت درست حسابی برای غذا خوردن نیز ندارم. چه کار کنم لاغر بشم؟

برای درمان چاقی چه بخوریم

برای درمان چاقی چه بخوریم

برای لاغر شدن باید همه چی بخوری

این جمله درست است که برای درمان چاقی چی بخوریم. نه اینکه چی نخورم لاغر بشم. انسان حتی برای اعمال حیاتی خود نیاز به غذا و انرژی دارد. برخی ها به من می گویند چی نخورم لاغر بشم؟ با نخوردن فقط چاق تر می شوید. به نظر می رسد تا حالا کسی با محرومیت کشیدن از غذا لاغر نشده است.

حتی ممکن است کسی چند کیلو هم با نخوردن لاغر شود، ولی نکته مهم این است که بعد از مدتی بدن وی نیاز به مواد مغذی را احساس کرده و به خوردن رو می آورد. حتی اگر مقاومت هم کند نمی تواند چیزی نخورد. چون سلول به سلول او به ریز مغذی ها و درشت مغذی ها نیاز دارد.

بعد از غذا چه بخوریم تا لاغر شویم

بعد از غذا چه بخوریم تا لاغر شویم

بعضی افراد از من سوال می کنند آقای مردانی بعد از غذا چه بخوریم تا لاغر شویم؟ به آنها می گویم اینکه بعد از غذا چه چیزی بخورید برای لاغر شدن شما خیلی اهمیت ندارد. باید بدانید که قبل از غذا چه چیزی بخورید تا لاغر شوید. مقاله تاثیر شخصیت در کاهش وزن را بخوانید.

معمولا خوردن ۲ لیوان آب قبل از خوردن غذا به لاغر شدن شما کمک می کند. آيا می دانید بعضی وقت ها احساس ها با هم مخلوط می شوند؟ مثلا احساس تشنگی با احساس گرسنگی اشتباه گرفته می شود. اگر گرسنه شدید اول ۲ لیوان آب بخورید، احتمالا گرسنگی شما رفع می شود. حال اگر گرسنگی با ۲ لیوان آب از بین نرفت پس احساس گرسنگی درست است.

چگونه در سه روز لاغر شویم

چگونه در سه روز لاغر شویم

تیتر بالا درست است تعجب نکنید. خیلی ها به دنبال این هستند و می گویند چگونه در سه روز لاغر شویم. به نظر می رسد عجله کردن آن هم با این سرعت برای کاهش وزن درست نباشد. به واقع تغییر کردن سخت ترین کار ممکن در دنیا می باشد.

شخصی که عادات چندین ساله ای دارد نمی تواند در سه روز آن عادتها را کنار بگذارد. عادت های افراد چاق با عادت های افراد لاغر متفاوت می باشند. عادت ها نه اینکه فقط نسبت به غذا خوردن باشد، حتی عادت فکر کردن به غذا نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

حالب است بدانی کسانی هم هستند که می گویند چگونه در یک روز لاغر شویم؟ بله این اشخاص هستند و به دنبال لاغری یک روزه می گردند. این دوستان در یک روز می توانند وارد وب سایت لاغرفت شوند و مقالات لاغری را مطاله کنند و دوره رژيم قلیایی را سفارش دهند نه اینکه در یک روز لاغر شوند.

حقیقت مطلوب این است که اگر شخصی بخواهد کار و یا رفتار جدیدی را درون خود شکل دهد به حدقل ۲۱ روز یا سه هفته زمان نیاز دارد. حتی ساده ترین رفتار نیز برای تغییر به زمان نیازمند است. برای این موضوع یک مثال ساده می آورم.

شما وقتی از منزل بیرون می روید اول کدام کفش خود را می پوشید؟ از حالا وقتی بیرون رفتید پوشیدن کفش خود را تغییر دهید. یعنی اگر اول کفش پای راست را می پوشیدید، حالا کفش پای چپ خود را پا کنید. متوجه می شوید حتی این تغییر خیلی کوچک به یکباره اتفاق نمی افتد. امتحان کنید.

چگونه لاغر شویم در خانه

چه در سایت لاغرفیت و چه بصورت حضوری سوال می کنند آقای مردانی ما چگونه لاغر شویم در خانه؟ یا در خانه چگونه لاغر شویم؟ خبر خوب این است که یک محتوای جالب در رابطه با راه های لاغر شدن سریع در خانه را در همین سایت نوشته ام می توانید آن محتوا را بخوانید.

در حقیقت این جمله که با نخوردن لاغر شوید، جمله درستی نیست. بخورید تا لاغر شوید را جایگزین آن کنید تا لاغر شوید.

امروزه بعلت فرهنگی که ویروس کرونا برای مردم ایجاد کرده است، بیشتر تمایل به کاهش وزن غیر حضوری است. افراد ترجیح می دهند در منزل خودشان یا همان گوشی موبایل برنامه رژيم کاهش وزن خود را دریافت کنند تا اینکه حضوری به دفتر مشاور تغذیه مراجعه کنند.

اگر بخواهیم بدون قضاوت بگوییم اتفاقا گرفتن رژيم لاغری در منزل بصورت آنلاین بهتر نیز می باشد. البته نگویید آقای مردانی مراجعه حضوری بهتر است. حق با شماست ولی دو مشکل وجود دارد: یکی اینکه شخصی که حضوری به دفتر مشاوره می آید جلسه بعدی بعلل مختلف مراجعه نمی کند. مثل ترافیک، عدم وقت کافی، و هزاران دلیل دیگر.

دوم اینکه مثلا اگر فردی بخواهد از یکی از شهرستان ها یا استان های دیگر به دفتر من در  تهران حضور داشته باشد، هزینه او به شدت افزایش می یابد. هزینه زمان و هزینه مالی هر دو زیاد می شوند. مثلا فردی از استان فارس بخواهد حضوری به مطب بیاید چه مشکلاتی برای او بوجود می آید؟

هزینه بلیط هواپیما، هزینه اقامت و خیلی هزینه های دیگر را باید تحمل کند که به صرفه نیست. حال تصور کنید از استان خوزستان، استان اصفهان، استان های شمالی، جنوبی، غربی و استان های شرقی نیز چنین شرایطی را خواهند داشت.

چگونه لاغر شویم برای کودکان

چگونه لاغر شویم برای کودکان

خانمی به من گفت آقای مردانی دخترم خیلی چاقه، من چه کار کنم که لاغر بشه؟ من خودم می خواهم رژيم بگیرم لاغر بشم که اون هم از من درس بگیره. چگونه لاغر شویم برای کودکان از سوالات متداولی است که معمولا مادران می پرسند.

نظر همان خانم داستان ما به نظر صحیح می رسد. وقتی مادری برای خودش اقدام کند تاثیر آن بر روی خانواده نیز عیان می شود. معمولا خانم ها مدیر داخلی منزل هستند. هر تصمیمی که بگیرند در کل خانواده تاثیر شگرفی دارد.

در نظر بگیرید یک مادر چاق وقتی برنامه رژيم قلیایی را برای لاغری خود انتخاب می کند، زندگی او دچار تغییرات مثبت می شود. تعییرات مثبت مستقیم بر روی کودکان و خانواده او اثر مثبت می گذارد. مثلا سبد خرید او تغییر کرده و بصورت غیر مستقیم کودکان وی نیز لاغر می شود. در این مقاله به تعداد سوالاتی پاسخ دادیم که احتمالا سوال شما هم باشد. یک پرسش این است که چگونه لاغر شویم سریع؟

گر چه عنوان این مطلب با خوردن لاغر شوید (لاغرفیت) است ولی جمله زیر را مطاله و به ارزش افزوده آن توجه کنید:

اگر کودک شما چاق است حتما مقاله بهترین رژيم لاغری برای کودکان چاق را از سایت لاغرفیت بخوانید و به آن عمل کنید. توصیه من بعنوان مشاور تغذیه این است که پدر و مادر هر دو باید این مقاله را با همدیگر مطاله کنند. این مقاله تجربه ای گرانبها است.

چگونه لاغر شویم سریع

هدف مشخص است، چگونه لاغر شویم. اما راه لاغری نیز مشخص است؟ برای روشن شدن این موضوع به مسافرت اشاره می کنم. وقتی شخصی می خواهد به مسافرت برود، هدف او رفتن به مسافرت است. ولی اگر راه و مسیر مسافرت را نشناسد، می تواند به مقصد برسد؟

در لاغری نیز عینا چنین است. رژيم گیرنده های حرفه ای هدفشان لاغری است ولی چرا تا کنون نتیجه معنی داری از کاهش وزن خود نگرفته اند؟ به نظر می رسد شاید راه را درست نرفته اند. کورش بزرگ می گوید:‌ راه یکی است و آن راستی است. در کاهش وزن و لاغری راه درست کدام است؟

شخصی می گفت آقای مردانی قرصی به من معرفی کن تا لاغر بشم؟ به نظر شما او که حدود 100 کیلو وزن دارد می تواند فقط با یک قرص لاغر شود؟ بعید می دانم که او وزن کم کند. برای اینکه کاهش وزن مطلوبی داشته باشد نیاز به یک برنامه غذایی برای لاغر شدن دارد. آیا برنامه غذایی کافی است؟ خیر تحرک نیز باید چاشنی برنامه غذایی شود.

برنامه غذایی برای لاغر شدن

عنوان این مقاله این است: با خوردن لاغر شوید (لاغرفیت) نه با نخوردن. گرسنگی کشیدن برای لاغری نتیجه ای جز چاقی به دنبال ندارد. البته ممکن است اول راه کمی هم نتیجه داشته باشد ولی خیلی سریع وزن به سر جای اول خود بر می گردد. حتی به تجربه ثابت شده است که وزن چند کیلو هم بیشتر از قبل می شود.

پس برنامه غذایی برای لاغر شدن از اهمیت زیادی برخوردار است. برنامه غذایی بایستی از کربوهیدرات کم و پروتئین بیشتری برخوردار باشد تا نتیجه مطلوبی داشته باشد. به واقع کربوهیدرات مجرم درجه اول چاقی و اضافه وزن است. اگر کربوهیدرات کم نشود، کاهش وزن با چالش روبرو می گردد.

برنام غذایی بایستی احساس سیری به شما بدهد تا به محرومیت نرسید. برنامه غذایی بایستی طوری باشد که از زیبایی شما کم نکند و به اعتقاد من به زیبایی و ظاهر شما نیز کمک کند. برنامه غذایی برای لاغر شدن می بایست از نظر ویتامین، املاح معدنی، گلوکز، آب، آمینو اسیدهای مختلف و غیره برخوردار باشد که سلامتی شما را نیز تضمین نماید.

در اینجا نتیجه ای که می گیریم این است که برای رسیدن به هدف لاغر شدن نخوردن گزینه مناسبی نیست. از اینکه مقاله با خوردن لاغر شوید (لاغرفیت) را مطالعه کردید از شما متشکرم. نظرات خودتان را برای ما بنویسید.

اگر به هر دلیلی با رژيم های مختلف لاغر نشدید می توانید دوره رژيم قلیایی را امتتحان کنید. محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  19  =  22