رژیم لاغری

آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ (بررسی کامل)

آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ (بررسی کامل)

آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ (بررسی کامل) مسائل جنسی به علت های مختلف حلقه کوری است که افراد سوالاتی دارند که هنوز به آنها پاسخ داده نشده است. در سایت لاغرفیت قصد داریم به اینگونه سوالات پاسخ دهیم. از اینکه روابط زناشویی و روابط جنسی خیلی از اشخاص جامعه با مشکل موجه است، شکی نیست. برخی بصورت حضوری در دفتر مشاوره به من می گویند: آقای مردانی من سه سال است که با همسرم رابطه نداشته ام. من و همسرم به مدت شش سال است که مثل خواهر و برادر زندگی می کنیم.

آیا ارضا شدن باعث لاغری میشود

آیا ارضا شدن باعث لاغری میشود

یکی از سوالات متداول این است که آیا ارضا شدن باعث لاغری میشود؟ بطور خلاصه می توانم بگویم رابطه جنسی کالری سوزی دارد ولی کالری سوزی به نوع کیفیت رابطه جنسی و مدت آن بستگی دارد.

اما اجازه بدهید قبل از اینکه به اصل موضوع آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ (بررسی کامل) بپردازیم خاطرات تلخی از بیمارانم را با شما به اشتراک بگذارم. بی شک اگر شما مثل آنها نیستید، نمونه هایی از این قبیل را در اطراف خود دیده اید.

زمان رابطه را برای خانم در ۳.۱ و برای محاسبه میزان کالری رابطه جنسی برای مردان، هر دقیقه را در ۴.۲ ضرب کنید. میزان کالری سوخت شده بدست می آید.

علت بی میلی زنان در روابط زناشویی

فقط علت بی میلی زنان در روابط زناشویی نیست بلکه علت بی میلی مردان در روابط زناشویی نیز به مشکلات دامن می زند. برخی از صحبت های مراجعانم را در زیر مطالعه کنید.

عده زیادی از زن و شوهران آنها هستند که هر کدام در یک اتاق و بصورت جدا از هم می خوابند. آنها با یکدیگر زندگی می کنند ولی طلاق عاطفی گرفته اند.

خانمی می گفت: همسرم پیشانی مرا می بوسد و من از این موضوع ناراحت هستم. مردی عنوان می کرد، توان جنسی من تحلیل رفته و از همسرم خجالت می کشم.

متاسفانه خیلی ها به خاطر داشتن فرزند به زندگی مشترک خود ادامه می دهند و روابط عاطفی و اخلاق های رمانتیک آنها جالب نیست. خانم جوانی که از دوران دبیرستان به دفتر مشاوره من مراجعه می کرد می گفت:

من تازه ازدواج کرده ام ولی از موضوعی خیلی ناراحتم، آقای مردانی اجازه دارم به شما بگویم: گفتم بله بفرمایید. او گفت: همسرم می گوید یک بار در ماه رابطه داشته باشیم کافیه ولی من خیلی نیاز دارم و خیلی هم از این موضوع ناراحتم.

خیلی دوست داشتم که برای او کاری انجام دهم ولی همسر وی به من مراجعه نکرد تا بتوانم از طریق رژيم قلیایی اخلاق های رمانتیک آنها را افزایش بدهم و دوستی و مودت را بین آنها زیاد کنم.

این بانوی جوان ۲۱ ساله، با قدی ۱۶۵ و وزنی ۶۲ کیلو دارای  پوست سفید، موهای بلوند و چشمانی سبز بود. جای تاسف دارد که بگویم بعدا متوجه شدم که از هم جدا شدند.

به نظر من که مشاور هستم، هر چه میزان روابط زناشویی بیشتر بشه، زن و مرد به همدیگر نزدیک تر شده و یکدیگر را بیشتر دوست دارند.

افراد زیادی از این قبیل داستان های تلخ هم در سایت لاغرفیت و هم بصورت حضوری به ما می گویند….

خاطره ای از رژيم قلیایی

سال ها پیش خانم و آقای در زندگی با یکدیگر اختلاف پیدا کردند. آنها یک پس و یک دختر زیبا نیز داشتند. صحبت از جدایی و طلاق نقل محفل آنان بود. زندگی به نوعی به زندگی جهنمی تبدیل شده بود.

کمبود برخی از ریز مغذی ها مثل روی و‌ آهن باعث خستگی و زودرنجی می شود. وقتی برنامه آنان را بررسی کردم متوجه شدم آنها از مواد غذایی قلیایی کمتر و بیشتر از مواد غذایی اسیدی استفاده می کنند.

وقتی رژيم قلیایی که برای آنان تنظیم کردیم و آنان نیز آن را اجرا کردند اتفاق جالبی افتاد. حتما در ذهن شما این جمله می گذرد که آقای مردانی آن خبر چه بود؟

خبر مسرت بخش این بود که آنها به همدیگر بیشتر جذب شدند و رابطه دوستی بین آنها خیلی زیاد شد. بیشتر دل تنگ همدیگر شده و صحبت هایشان تغییر کرده بود. آنها صاحب یک دختر زیبای دیگر نیز شدند.

رابطه عاطفی آنها مثل لیلی و مجنون شده بود. خاطره بیژن و منیژه، شیرین و فرهاد مرا به یاد آنها می اندازد. اکنون که این مقاله آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ (بررسی کامل) را در سایت لاغرفیت تایپ می کنم، بیش از ۱۰ سال از آن خاطره دل انگیز می گذرد و آنها با یکدیگر خوشبخت هستند.

رابطه زیاد باعث چه میشود

رابطه زیاد باعث چه میشود؟ اینکه رابطه جنسی لاغر می کند یا چاق می کند به کیفیت و زمان رابطه بستگی دارد. برای اینکه بدانید میزان کالری سوخت شده در رابطه چقدر است در یک جمله به شما می گویم.

زمان رابطه را برای خانم در ۳.۱ و برای محاسبه میزان کالری رابطه جنسی برای مردان، هر دقیقه را در ۴.۲ ضرب کنید. مثلا اگر زمان رابطه جنسی ۳۰ دقیقه به طول انجامید به این شکل است:

  • برای خانم ها ۳۰ ضربدر ۳.۱ که می شود ۹۳ کالری
  • برای آقایان ۳۰ ضربدر ۴.۲ که می شود ۱۲۶ کالری

حالا با اطلاعاتی که دارید می توانید به سوالات زیر پاسخ دهید؟

ایا ارضا شدن زن باعث لاغری میشود

ایا ارضا شدن زیاد زن باعث لاغری میشود

ایا ارضا شدن زن باعث لاغری میشود

به اندازه ای که کالری می سوزاند می تواند لاغر شود. برخی از افراد سوال می کنند ایا ارضا شدن زن باعث نازایی میشود یا نه که جواب آنها منفی است.

به نظر من که مشاور هستم، هر چه میزان روابط زناشویی بیشتر بشه، زن و مرد به همدیگر نزدیک تر شده و یکدیگر را بیشتر دوست دارند.

آیا رابطه باعث چاقی میشود

چاقی ارتباط مستقیمی با رابطه جنسی ندارد در پاسخ به این سوال که آیا رابطه باعث چاقی میشود، به موارد زیر مراجعه نمایید.

اینکه افراد پس از ازدواج چاق می شوند به عوامل گوناگونی بستگی دارد. معمولا خانم ها هنگامی که مجرد هستند غذای کمتری می خورند.

در شروع روابط ازدواج چاقی آرام آرام شروع می شود. قرارهای عاشقانه در بهترین رستوران ها و کافه ها صورت می گیرد. از طرفی بعد از ازدواج سنت هایی که حاکم برجامعه می باشند نیز در چاقی زوج ها دخیل هستند.

مثلا دعوتی های مختلف به خاطر ازدواج از دو طرف فامیل صورت می گیرد. انواع غذاهای چرب و شیرین که توان نه گفتن به آنها مشکل است باعث شروع زندگی چاقی می شود. صحبت در این رابطه زیاد است و شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه کنید.

علت بزرگ شدن شکم بعد از ازدواج را از سایت لاغرفیت مطالعه کنید.

آیا میل جنسی هم بازنشسته می شود؟

اینکه آیا میل جنسی هم بازنشسته می شود؟ یا نه را با یک خاطره به شما آموزش می دهم. سال ها قبل وقتی در بیمارستان بیمارانم را ویزیت می کردم، اتفاق عجیبی افتاد.

داخل یک اتاق چهار تخت وجود داشت و من مشغول مشاوره تغذیه تخت اول بودم. تخت چهارم مردی مسن بود که مدام مرا صدا می کرد. آقای دکتر مردانی کمرم سست شده، آقای دکتر مردانی برای تقویت کمرم چه کار کنم؟

به او اشاره کردم اجازه بده خدمت شما هم می رسم. بعد از مشاوره سه بیمار اول به او رسیدم و پرونده پزشکی او را مطالعه کردم. سن او را نگاه کردم ۸۳ سال سن داشت.

او گفت: من تا حالا سه تا زن داشته ام و هم اکنون یک زن جوان دارم که از او خجالت می کشم. گر چه مشکل وی بیماری دیگری بود، برای وی رژيم قلیایی

یا رژيم آلکالاین تنظیم کردم.

من دیگر او را ندیدم ولی پس از حدود سه ماه بعد، وقتی وارد اتاق بیماران شدم، متوجه حضور وی نشدم اما او مرا صدا کرد. دوباره بستری شده بود. شاید خنده دار باشد ولی عین جمله او را می گویم: دکتر مردانی معجزه می کنی. تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل.

بله واقعا غذاهای قلیایی معجزه می کنند و توان، قدرت و میل جنسی را افزایش می دهند.

تماس جنسی باعث کاهش هورمون های استرس می شود

شاید یکی از مهمترین عوامل افزایش وزن هورمون کورتیزول یا هورمون استرس است. در مجموع هر چه میزان هورمون کورتیزول بیشتر آزاد شود، فرد چاق تر می شود.

خبر مسرت بخش این است که ارتباط جنسی خوب و منظم باعث کاهش آزاد شدن هورمون کورتیزول شده و آن را در حد نرمال و طبیعی خود نگه می دارد. وقتی هورمون استرس با روابط جنسی مناسب کاهش پیدا می کند، میل فرد به غذا نیز کم شده و اشتهای کاذب او را از بین می برد.

تعداد رابطه زناشویی در هفته

در ادامه مقاله آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ (بررسی کامل) می خواهم تعداد نرمال نزديكي در هفته می رسیم.

کاری به استثنائات نداریم که برخی بیشترین رابطه در یک روز را برای خود رکورد دارند یا برخی می گویند روزی سه بار رابطه داریم. تعدادی نیز می گویند ماهی یک بار رابطه داریم.

زوج های مختلف رفتارهای جنسی متفاوتی دارند ولی تعداد دفعات رابطه جنسی در هفته ۳ مرتبه مناسب است.

خیلی ها این سوالات را می پرسند، شاید سولات شما نیز در بین آنها باشند ولی تعداد رابطه زناشویی در هفته باید چند مرتبه باشد؟ زوج های مختلف رفتارهای جنسی متفاوتی دارند ولی تعداد دفعات رابطه جنسی در هفته ۳ مرتبه مناسب است. گر چه کمتر و بیشتر از این مقدار نیز وجود دارد.

تقویت قوای جنسی با مواد غذایی قلیایی

اگر به دنبال تقویت قوای جنسی بانوان یا اینکه معجون تقویت قوای جسمی مردان هستید می توانید از خوراکی های قلیایی زیر استفاده کنید:

  • زنجبیل
  • خرما
  • انجیر
  • کشمش
  • پیاز
  • عسل
  • موز
  • آجیل
  • اسفناج
  • روغن زیتون
  • گوجه فرنگی
  • هلو
  • سیب

این خوراکی ها باعث تقویت قوای جسمی زنان و تقویت قوای جسمی مردان شده و در مجموع در تقویت قوای جنسی تاثیر خوبی دارند. در قدیم رسم بر این بود به زنی که از منزل شوهر خود قهر می کرد، پیاز می خوراندند.

شاید سوال کنید آقای مردانی برای کسانی که بی میلی جنسی دارند راهکار چیه؟ خیلی ساده است، اگه چاق هستید راهکار رژيم قلیایی است. حتی اگر چاق هم نباشید بایستی بدن خودتان را قلیایی کنید.

علت از بین رفتن حس مردانگی محیط اسیدی بدن او است. برای اینکه محیط اسیدی و قلیایی را متوجه بشوید و مشکل خودتان را حل کنید مطلب

فواید رژيم غذایی قلیایی را مطاله کنید. اگر محیط بدن اسیدی باشد، تمایل جنسی به شدت کم می شود.

مشکلات زناشویی پرسش و پاسخ

پرسش و پاسخ مشکلات زناشویی بسیار گسترده است و ممکن است در این مقاله نکنجد ولی عمده مشکلات جنسی ناشی از اسیدی بودن بدن می باشد.

در ابتدای محتوا چند جمله دردناکی که از بیمارانم را برای شما بازگو کردم را یادتان است؟ برخی از آنان مشکل دیابت داشتند. گر چه این شخص برای لاغری خانم خود مراجعه کرده بود، بعد از پایان مشاوره به خانم خود گفت: من با آقای (دکتر) مردانی کار دارم.

وقتی که تنها شدیم او گفت: من شش سال است که با همسر خودم رابطه ای نداشتم. به او گفتم مشکل دیابت داری؟ گفت: بله، به ایشان پیشنهاد دادم با رژيم قلیایی هم قند خون شما به حد نرمال خود می رسد و هم این مشکل شما درمان می شود.

افسوس که او فقط شنید و تایید کرد ولی مراجعه نکرد. به نظر شما چرا اشخاصی مثل ایشان برای سلامتی جسمی، سلامتی جنسی و سلامتی خانوادگی خود اقدام نمی کنند؟

در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی اشخاصی که برای کاهش وزن خود این محصول را تهیه می کنند، هم لاغر می شوند و باعث تقویت قوای جنسی آنها می شود. این دوره را از دست ندهید.

امید است مطلب آیا رابطه جنسی لاغر می کند؟ (بررسی کامل) برای شما مفید بوده باشد و آن را به دیگران نیز توصیه کنید. متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  24  =  34