رژيم قلیایی, رژیم لاغری

چیکار کنم سریع لاغر شوم؟ (با راهکار)

دوست عزیز سلام. تا حالا این سولا برای شما پیش آمده است که: چیکار کنم سریع لاغر شوم؟

در این به شما می گویم که چگونه لاغر شوید و همچنین لاغر نیز بمانید. مطالعه این مقاله خیلی به شما کمک می کند که بتوانید سریع لاغر شوید.

بهترین و سریعترین راه لاغری

چیکار کنم سریع لاغر شوم

سخن زیبایی از افلاطون را به شما می گویم: افلاطون می گوید سخت ترین قسمت کار شروع آن است.

سخت ترین قسمت کار، شروع آن است.

یکی از سخت ترین مشکلات مراجعان کلینیک ما  تصمیم گرفتن برای رژیم است. یعنی اینکه از خیلی وقت قبل می خواهند به کلینک بیایند ولی خیلی طول کشیده است. بانویی می گفت: دوماه پیش می خواستم برای برنامه غذایی بیایم. ولی امروز توانستم و نزد شما آمدم.

خانم جوانی دیگر می گفتند:‌ من چند سال است که صحبت شما را از کسی شنیده ام می خواستم بیام مطب ولی تا حالا نتوانستم. یکی دیگر می گفت: قرار بود سال گذشته برای رژیم گرفتن اینجا بیایم  ولی نتوانستم.
به نظر شما چرا اینچنین است؟ این دوستان از زمانی که تصمیم می گیرند تا وقتی که اقدام می کنند خیلی زیاد است. شاید شما هم مثل این عزیزان باشید. شاید تصمیم به لاغری داشته باشید ولی خیلی طول می کشد که برای لاغری اقدام کنید .
در مدت انتظار برای اقدام به رژیم گرفتن و لاغری ذهن شما مدام مشغول است. یک زندگی راحتی نمی توانید داشته باشید و مدام دل نگران هستید. احتمالا این فکر مثل خوره شما را اذیت می کند.
یکی که یک سال گذشته می خواسته برای لاغری اقدام کند تا یک سال یک فکر او را به خود مشغول کرده است. این فکر که چیکار کنم سریع لاغر شوم  همیشه با شماست. وقتی می خواهید غذا بخورید. وقتی می خواهید به میهمانی بروید. وقتی می خواهید در یم عروسی یا جشن شرکت نمایید.

تصمیم گیری برای لاغری

تصمیم گیری برای لاغری

دوست گرامی گوشه های ذهن شما را چه چیزهایی پر کرده است؟

یک آزمایش:
برای اینکه ذهن شما چقدر به لاغری و چیزهای دیگر مشغول است. خانم زایگارنیک یک آزمایش بر روی تعدادی انجام داد. یک فیلم را برای آزمایش برای تعدادی اکران کرد. ولی آن فیلم را نگذاشت که تا آخر پخش شود و در وسط فیلم آنرا قطع کرد.
ولی برای گروه دوم آن فیلم تا آخر پخش شد. خانم زایگارنیک دو ماه بعد هر دو گروه را دعوت کرد و پربشنامه ای را به آنها داد .
نتیجه آزمایش:‌
گروهی که فیلم را تا نصف دیده بودند ،‌ همه جزییات آن فیلم را دقیقا می دانستند. در این دوماه با خود می گفتند: راستی بقیه فیلم چی شد؟ ولی گروه دوم در این مدت آصلا به یاد فیلم نبودند و فیلم برای آنها تمام شده بود.

حالا گوشه های ذهن شما را خیلی چیزها پر کرده است و یکی از آنها این است که  چیکار کنم سریع لاغر شوم.

چیکار کنم سریع لاغر شوم با تصفیه ذهن

خیلی از مسایل ذهن شما را به خود مشغول کرده است  آن هم برای مدت زمان خیلی زیاد. این مسائل خیلی هم ساده هستند. بعنوان مثال یک تلفن به یک دوست. دوختن یک دکمه که ماهها آنرا انجام نداده اید. تمیز کردن انباری از وسایلی که نیاز ندارید. انجام یک میهمانی که از مدتها تصمیم داشتید آنرا انجام دهید.
ذهن شما را چه کارهایی به خود مشغول کرده است؟‌ لطفا 5 مورد از آنها را بنویسید.

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

یکی از مسائل مهمی که ذهن شما را به خود معطوف کرده است ، کاهش وزن و لاغری است .

از ماهها و شاید سالها قبل می خواستید که لاغر شوید. مدام این سوال ذهن شما را مشغول کرده که:‌ چیکار کنم سریع لاغر شوم ؟

برای لاغری سریع اقدام کنید

شاید شما تا حالا به هر دلیل از اقدام برای لاغر شدن خود نکرده اید. شاید هم اقدام کرده اید ولی اصولی نبوده و دوباره پس از لاغر شدن ،‌ چاق شده اید . حدود 95 درصد کسانی که لاغر می شوند پس از یک یا دو سال چاق می شوند.

شما می توانید با پیشنهادی که در ادامه مقاله می دهیم لاغر شوید و لاغر هم بمانید. اینکه خیلی ها لاغر می شوند و دوباره چاق می شوند درست نیست. علاوه بر چاق شدن ، یک مشکل اساسی نیز پیدا می کنند و آن این است که اشتهای خیلی زیادی پیدا می کنند.

در 5 ثانیه چیکار کنم سریع لاغر شوم 

چیکار کنم سریع لاغر شوم

 

یک قانون برای لاغر شدن وجود دارد.

خانم مل رابینز قانونی به نام قانون 5 ثانیه را اختراع کرد. او با توجه به تحقیقات خود می گوید: اگر کاری دارید تا 5 ثانیه وقت دارید آنرا انجام دهید. اگر تا مدت 5 ثانیه آن کار را انجام ندادید ذهن خود را مشغول آن کرده اید و مشغولیات زیادی را برای خود بوجود آورده اید.

تمرین عملی برای لاغری

یک تمرین عملی:‌

لطفا انباری ذهنتان را خالی کنید از هر فکر و کار کوچکی که فکرش را می کنید اقدام کنید. حالا آن 5 مورد که از قبل یادداشت کرده اید را تا 5 ثایه انجام دهید. نیاز نیست تمام کار را انجام دهید. ممکن است پروژه پایان ترم باشد و نیاز به زمان داشته باشد. یا گرفتن گواهینامه یا درست کردن فلان غذا.

ولی در این 5 ثانیه یک اقدام برای انجام و رسیدن آن انجام دهید. برای لاغری و کاهش وزن خود نیز سریع اقدام کنید فقط 5 ثانیه وقت دارید. مثلا یک تلفن برای مشاوره بگیرید. از سایت لاغرفیت و از آقای مردانی که مشاور تغذیه است کمک بگیرید. یا یک PM و یا یک پیام برای اقدام به لاغری خود انجام دهید.

فاصله تصمیم تا اقدام را کوتاه کن همین.

چیکار کنم سریع لاغر شوم با دوره کاهش وزن طلایی 

اگر به هر دلیلی تا حالا به اندام ایده آل خود نرسیده اید ،‌ برای شما یک پیشنهاد بی نظیر داریم. آن پیشنهاد برای لاغری ا این است که در دوره کاهش وزن و لاغری قلیایی شرکت کنید و به راحتی لاغر شوید. در این دوره ما روزانه به شماکمک می کنیم که لاغر شوید.
یعنی هم برنامه غذایی و رژیم غذایی به شما می دهیم و هم از نظر فکر و افزایش اعتماد به نفس و کاهش استرس برای شما برنامه داریم. اگر کسانی توانسته اند در این دوره کاهش وزن یک ماهه 12 کیلو لاغر شوند، پس شما هم می توانید. ما به شما کمک می کنیم چون دغدغه شما را درک می کنیم.

چون من تا حالا مشاوره های زیادی انجام داده ام و می توانم شما را درک کنم.
با تشکر محمود مردانی مشاور تغذیه و وزن سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2  +  7  =