رژيم قلیایی, کاهش وزن

چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم (محمود مردانی)

چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم (محمود مردانی)

چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم (محمود مردانی) ولی وزنمان برنگردد؟ وزن اولیه این خانم ۹۸ کیلو بود ولی با اراده قوی توانست 44 کیلو وزن کم کند. در سایت لاغرفیت از این نمونه ها زیاد مشاهده می کنید. خواهش می کنم خرده نگیرید که آقای مردانی چرا عنواه مقاله ۵۰ کیلو کاهش وزن است ولی این خانم ۴۴ کیلو وزن کم کرده، دلیل این تناقض چی میتونه باشه؟ در پاسخ می گویم وقتی شخصی توانسته 44 کیلو کم کند، می تواند کاهش وزن ۵۰ کیلو نیز داشته باشد. او به وزن ۵۵ رسیده که وزنی مطلوب برای ایشان می باشد و اگر باز هم وزن کم کند،‌ اندام وی خیلی لاغر می نماید و از حالت زیبایی و ایده آل خارج خواهد شد.

چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم

چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم (محمود مردانی)

خانم زینب حدادی که کلیپ ویدئویی ایشان را در این مقاله مشاهده می کنید توانست کاهش وزن 44 کیلویی در مدت 8 ماه داشته باشد. برای مشاهده این کلیپ روی کاهش وزن 44 کیلویی کلیک کنید. روی لینک کاهش وزن 44 کیلویی با رژيم قلیایی کلیک کنید.

وزن کم کردن خیلی سخت است و وزن کردن خیلی راحت است. اگر دنبال این هستید که وزن کم کنید نیاز است به دو جمله همین سطر به دفت نگاه کنید. چگوه ۵۰ کیلو وزن کم کنیم نیز به همین صورت است. برای روشن شدن موضوع یک مثال می آورم.

شما یک پیچ و یک سر پیچ را می خواهید به همدیگر وصل کنید. اگر دندانه های آنها با همدیگر مچ نشود، پیچیدن خیلی سخت می باشد ولی اگر درست دندانه های آنها با هم همخوانی داشته باشند به راحتی قابل بستن هستند.

کاهش وزن ۵۰ کیلویی یا بیشتر یا کمتر نیز اگر از راه درست و اصولی باشد به راحتی قابل انجام می باشد ولی اگر از راه صحیح نباشد به نوعی می توان گفت خیلی سخت و خسته کننده است. بطوری که شخص رژیم گیرنده پس از مدتی نا امید شده و برنامه کاهش وزن خود را ول می کند.

چگونه وزن خود را کم کنیم

چگونه وزن خود را کم کنیم

کاهش وزن 44 کیلویی خانم زینب حدادی در مدت 8 ماه

برای وزن کم کردن نیاز است وزن خودمان را به وزن های کوچکتر تقسیم کنیم. مثلا اگر بخواهید ۴۰ کیلو کاهش وزن داشته باشید و با خود بگویید من می خواهم ۴۰ کیلو وزن کم کنم مغز شما مقاومت می کند. تا حالا از نردبام بالا رفته اید؟ ممکن است پله های نردبام ۴۰ پله باشد شما که نمی توانید از اول پای خود را روی پله چهلم آن قرار دهید. اول پله اول، بعد پله دوم و به همین ترتیب تا پله آخر پیش می روید.

اینکه چگونه وزن خود را کم کنیم را می توانید برنامه ریزی کنید. برنامه کاهش وزن باید درست باشد. آیا این جمله درست است؟ چگونه روزی یک کیلو وزن کم کنیم؟ یا چگونه هشت کیلو وزن کم کنیم؟ به نظر من که مشاور تغذیه هستم جمله اول درست نیست. چون مگر شما روزی یک کیلو افزایش وزن داشته اید که حالا روزی یک کیلو وزن کم کنید؟

جمله دوم هم به نوعی خیلی کلی بوده و مشخص نیست در چه مدتی می خواهید هشت کیلو کم کنید. بهتر است با خود بگویید من در این هفته می خواهم یک کیلو کم کنم مثل همان پله اول نردبام، در هفته دوم می خواهم یک کیلوی دیگر کم کنم. این تقسیم بندی بهتر است.

پیشنهاد لاغرفیت: سرگذشت درمان کمخونی خانم حدادی را می توانید از لینک آیا کمخونی باعث لاغری می شود را مطالعه کنید.

چگونه در دو ماه 10 کیلو وزن کم کنیم

در حقیقت هر تلاش اشتباهی که برای لاغری انجام دهید کار خود را در آینده خیلی سخت تر می کنید. بنابراین بهتر این است که قبل از هر کار اشتباه لاغری، راه درست لاغر شدن را یاد بگیرید.

سرکار خانم حدادی با خود گفت: چگونه در دو ماه 10 کیلو وزن کم کنیم و برای این سوال خود پاسخ درست را دریافت کرد. فرقی ندارد که وزن شما چند کیلو باشد. چند کیلو اضافه وزن دارید، چند دقیقه با خودتان خلوت کنید و به خودتان بگویید من چگونه لاغر شوم؟ یافت پاسخ صحیح شما را از راه اشتباه دور می کند.

هر تلاش اشتباهی که برای لاغری انجام دهید کار خود را در آینده سخت تر می کنید.

در اینگونه کاهش وزن ها که خیلی زیاد هستند به چند نکته از رژيم لاغری باید توجه کرد: رژيم لاغری باید متنوع باشد، رژيم لاغری باید متعادل باشد و همچنین رژيم لاغری باید متناسب شما باشد.

خصوصیات رژيم لاغری مناسب:

  • رژيم لاغری باید متنوع باشد
  • رژيم لاغری باید متعادل باشد
  • رژيم لاغری باید متناسب باشد

رژیم لاغری خانم حدادی از این سه ویژگی برخوردار بود که در طول مدت زمان لاغری با کمبود ریزمغذی ها مواجه نشدند.

پیشنهاد لاغرفیت به شما: مقاله چگونه در یک هفته تا ۸ کیلو وزن کم کنیم؟ را مطالعه کنید و درستی و نادرستی آنرا بدانید.

چگونه هفته ای 1 کیلو کم کنیم

این دیدگاه که چگونه هفته ای 1 کیلو کم کنیم دیدگاه خوبی است. معمولا متخصصان تغذیه می گویند وزنی که به تدریج کم شود، ماندگار بوده و باعث ایجاد سلامتی نیز می شود. در کتاب های تغذیه ای نیز به کاهش وزن هفته ای نیم تا یک کیلو اشاره شده است.

اما اگر شخصی ۵۰ کیلو اضافه وزن داشته باشد، حوصله زمان زیاد کاهش وزن را ندارد. احتمالا می پرسید آقای مردانی پس راه کار چیست؟ در اینگونه موارد و حتی برای خانم حدادی داستان این مقاله کاهش وزن بیشتری را اعمال کردم. با این روش هم سلامتی تظمین می شود و هم کاهش وزن بیشتری را شاهد خواهیم بود.

رژيم 2 کیلو در هفته هم زیاد بوده و ممکن است با مشکل مواجه شود. در ضمن این را نیز باید بدانید که کاهش وزن در یک خط مستقیم اتفاق نمی افتد. گاهی کمتر و گاهی در یک هفته بیشر وزن کم می کنید. اما در هر صورت کاهش وزن به صبر ، حوصله و تلاش نیاز دارد.

کاهش وزن ۴۴ کیلویی

به نظر من کاهش وزن ۱۰ کیلو با کاهش وزن ۴۰ کیلو با کاهش وزن ۵۰ کیلو تفاوت زیادی در روش اجرا ندارند. فقط میزان زمان و پایبندی به رژيم در این کاهش وزن ها با یکدیگر متفاوت است. یک اصل مهم این است که در رژيم لاغری از چه غذاهایی استفاده می کنید.

برای اینکه کاهش وزن ماندگار باشد و به سلامتی نیز کمک کند باید از تمام گروه های مواد غذایی استفاده شود.

کاهش وزن ۵۰ کیلو

تا کنون تعداد زیادی از طریق سایت لاغرفیت کاهش وزن های مختلفی داشده اند. رژيم قلیایی باعث کاهش وزن ۲۰ کیلویی، کاهش وزن ۲۰ کیلو و غیره و حتی کاهش وزن ۵۰ کیلو و بیشتر از آن.

اما متاسفانه تعداد افرادی که قبل از اقدام برای لاغری جملات ناامید کننده ای به زبان می آورند، زیاد هستند. آنها گل به خودی می زنند. می گویند: من اراده ندارم، من شانس لاغر شدن ندارم، چاقی ما ارثیه، ژنتیک ما چاقه، دیگه اعتماد به نفس ندارم، از من گذشته، حتما در رژيم شکست می خورم و غیره.

جملات محدود کننده لاغری

  • از من گذشته
  • دیگه اعتماد به نفس ندارم
  • من در رژيم شکست می خورم
  • چاقی ما ژنتیکیه
  • ما همه چاقیم
  • من اراده لاغری ندارم
  • انگیزه لاغری ندارم

انگیزه لاغر شدن

آيا شما با جمله من انگیزه لاغر شدن ندارم موافقید؟ می دانم که می گویید آقای مردانی من موافق عدم انگیزه برای لاغری نیستم. می دانید از کجا متوجه شدم شما موافق این جمله منفی نیستید؟ از اینکه مشغول مطالعه این محتوا هستید.

درست است که انگیزه گاهی پایین می افتد، باید انگیزه را بالا ببرید. می توانید از سایت لاغرفیت برای لاغر شدن خود انگیزه لازم را کسب کنید. راههایقوی شدن اراده برای لاغری را بیاموزید. حتی می توانید روی لینک تقویت اراده برای لاغری کلیک کنید و آنرا مطالعه نمایید.

اگر انگیزه پایین بیاید مگر نیاز نیست آن را بالا ببرید؟ مگر وقتی ما حمام می کنیم دیگر نیاز نیست دوباره حمام برویم و مدام این کار را تکرار کنیم. انگیزه برای لاغر شدن اکتسابی است.

در حقیقت توانایی انسان بیش از حدی است که فکر می کند. برای درک بهتر این موضوع قانونی از نیرودریایی را برای شما بازگو می کنم.

قانون ۴۰ درصد نیروی دریایی آمریکا

قانون ۴۰ درصد نیروی دریایی آمریکا می گوید وقتی شما هیچ انرژی ندارید، توان ندارید، قدرت ندارید و دیگر نمی توانید ادامه دهید، تازه فقط از ۴۰ درصد از ظرفیت خودتان استفاده کرده اید.

در حقیقت ۶۰ درصد از ظرفیت و توان شما دست نخورده است. بایستی به تدریج و بطور مستمر از توانایی ۶۰ درصد خود نیز بهره ببرید. می پرسید آقای مردانی چگونه؟

خیلی ساده است و برای مشخص شدن بهتر مثالی را برای شما می آورم. من زمانی که ورزش با میل زورخانه را در منزل شروع کردم، خیلی برایم سخت بود. دو میل چوبی بزرگ و سنگین را دور سرم می چرخاندم.

اول چند حرکت ورزشی می توانستم انجام دهم و به جایی می رسیدم که دیگر توان ادامه دادن را نداشته میل ها از دستم می افتادند. یادم است که تمام انرژی من به ۲۵ حرکت دو دست می رسید. برای حرکت بیست و ششم دیگه جون نداشتم.

با این اوصاف تلاش می کردم دو حرکت دیگر را نیز با سختی ادامه دهم. فردای آن روز سه حرکت به آخرین حرکت اضافه می کرد. تعداد حرکات به ۳۰ حرکت رسید و فردای آنروز به ۳۳ و روز بعدی به ۳۶ حرکت رسید. خیلی سخت بود ولی متوجه پیشرفت خودم می شدم.

تدریجا در مدت کمی به جایی رسیدم که تعداد حرکات من به ۱۵۰ حرکت رسید و با خودم می گفتم دیگر بس است و باید بروم مقاله ای در سایت لاغرفیت منتشر کنم و یا اینکه مطلعه نمایم.

اگر گرسنه بودید کمی تحمل کنید. در هنگام ورزش وقتی به جمود نعشی رسیدید یک یا چند حرکت دیگر را بزنید. با این کارهای تدریجی می توانید از ظرفیت ۶۰ درصد خود استفاده کنید.

دوره لاغری

در دوره لاغری ما راهکارهایی برای انگیزه و اراده برای لاغری به مخاطبان خود می دهیم. مثلا حدود ۳۰ فیلم آموزشی که هم راهکار لاغری دارد و هم انگیزه لاغری، در این دوره موجود می باشد.

برای حمایت و پشتیبانی مخاطبان تا ۹۰ روز به آنها پشتیبانی مستقیم می دهیم. البته رژيم قلیایی برای لاغری نیز یکی از ویژگی های دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی می باشد. شما می توانید همین الآن این دوره را تهیه کنید و به سرعت لاغر شوید. ما در کنار شما هستیم.

از اینکه مقاله چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم (محمود مردانی) را مطالعه کردید از شما متشکرم. حتما به فروشگاه لاغرفیت سر بزنید و برای خودتان از برنامه های کاهش وزن آن بهره بگیرید.

محمود مردانی سایت لاغرفیت

2 نظر در “چگونه ۵۰ کیلو کم کنیم (محمود مردانی)

  1. متشکرم قطعا اگر حمایتهای خوب شما نبود شابد به اینجا نمی رسیدم ولی شما با مطالب روان شناسی فوق العاده تون باعث موفقیت من شدید.سپاسگزارم

    1. محمود مردانی گفت:

      سرکار خانم حدادی
      با سلام و ارادت، سرگذشت کاهش وزن 44 کیلویی خودتونه، آقرین به اراده شما که بعد از ۵ سال وزن کاهش یافته تون ثابت مونده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  73  =  79