رژيم قلیایی

چگونه در سه روز لاغر شویم (با رژيم قلیایی)

چگونه در سه روز لاغر شویم (با رژيم قلیایی)

چگونه در سه روز لاغر شویم (با رژيم قلیایی)

رژيم قلیایی یا رژيم آلکالاین ادعا دارد می توند در سریع ترین زمان انسان را لاغر کند. برخی افراد می گویند آقای مردانی من می خواهم بدانم چگونه در یک روز لاغر شویم؟ بعضی ها نیز برای لاغر شدن خودشان انتظار مدت زمان بیشتری دارند. در این مقاله سایت لاغرفیت می خواهیم بگوییم کدام روش برای لاغری اثر گذارتر است.

چگونه در سه روز لاغر شویم

چگونه در سه روز لاغر شویم

قبل از اینکه بدانیم چگونه در سه روز لاغر شویم نیاز است علت اصلی چاق شدن را بدانیم. بی شک دانستن چیزی بهتر از ندانستن آن است. پس وقتی علت جاقی را متوجه شویم، می توانیم سرچشمه چاقی را ببندیم.

وقتی سرچشمه چربی های اضافه را بستیم، آن وقت می توانیم چربی های ذخیره شده قبل را آب کرده و لاغر شویم. بی شک راه درست و اصولی کوتاه ترین و موثرترین راه است.

در لاغر شدن هم راه درست بهترین راه است. من از شما خواهش می کنم تا حالا هر کار و اقدامی را که تا کنون انجام داده اید و نتیجه نگرفته اید را کنار بگذارید و راه جدیدی را آغاز کنید.

حتی اگر قبلا از برنامه های لاغری مختلف استفاده کرده اید و چند کیلو هم کم کرده اید اما دوباره وزن تان برگشته است، راه قبلی را تکرار نکنید. چون با آن دستورالعمل نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

علت چاق شدن چیست

چاق شدن علل متفاوتی دارد و یکی از دلایل اصلی چاقی رفتار چاقی است. مثلا شخصی که استرس دارد از خود رفتار چاقی بروز می دهد. محرکی باعث رفتار چاقی شده و شخص به خود یک پاداش می دهد.

محرک باعث استرس شده، استرس باعث رفتار میل به شیرینی شده، پاداش (خوردن شیرینی) به شخص حس خوبی می دهد. در حقیقت این چرخه، چرخه چاقی می باشد.

  1. محرک  (استرس)
  2. رفتار (شیرینی خوردن) 
  3. پاداش (حس خوب)

به نظر شما این چرخه از کجا بایستی متوقف شود؟

به نظر می رسد بایستی محرکی که باعث رفتار می شود را قطع کنیم.

پیشگیری از چاقی

در ادامه این محتوای چگونه در سه روز لاغر شویم (با رژيم قلیایی) نیاز است بدانید که برای لاغر شدن بایستی اقدامی جدی انجام دهید. اول کار ممکن است تغییر رفتار کمی سخت باشد، ولی بعد از چند مرتبه انجام یک کار آن کار آسان می شود.

در هنگام استرس تمایل به خوردن شیرینی زیاد می  شود و همین کار باعث افزایش وزن شما می شود. شیرینی خاصیت اسیدی داشته و بدن را از حالت قلیایی و لاغر شدن خارج می کند.

برای قطع زنجیره چاقی به جای پناه آوردن به شیرینی می توانید کارهای دیگری نیز انجام دهید. لیوان آب بخورید. یا اینکه بلند شوید و پیاده روی نماکیید. یا اینکه به جای شیرینی میوه بخورد.

در هنگام استرس این کارها را انجام دهید:

  • خوردن دو لیوان آب
  • پیاده روی
  • خوردن میوه

حالا می خواهم به شما بگویم چرا کسانی که چاق هستند به سمت چاقی پیش می روند. بعلت دوری از غم و نزدیک شدن به شادی، حتما می پرسید آقای مردانی فرار از غم و رفتن به سمت شادی یعنی چی؟

دوری از غم و رفتن به سمت شادی

آیا دیده اید انسانی به سمت خطر، درد و غم برود؟ در حقیقت انسان از خطر و اندوه فراری است و این سیستم تنظمی را خداوند در وجود او به ودیعت نهاده است و راه گریزی از آن نیست.

برای اینکه موضوع را بهتر درک کنید، اجدادمان را در پنجاه هزار سال به یاد بیاورید. اگر شیر درنده ای را می دیدند پا به فرار می گذاشتند و خودشان را از خطر دور می کردند.

پس فرار از خطر غریزی است. چه کسی از مرگ غزیزی خوشحال شده است؟ دوری از غم و اندوه هم در نهاد بشر وجود دارد. اما همه انسان ها به سمت امنیت و خوشحالی پیش می روند.

لباس شادی لباس لاغری است

مثال عینی این مطلب را وقتی متوجه می شوید که به جشنی دعوت شده اید. از سر و وضع شما شادی و سرور می بارد. شیک ترین لباس هایتان را می پوشید و بهترین عطر را می زنید.

در هنگام غم و اندوه انسان می خواهد حال خودش را خوب کند. هدف او دوری از غم و اندوه است و در بیشتر مواقع می خواهد غم و اندوه را با خوردن از بین ببرد.

دوره کاهش وزن در ۳۰ روز با رژيم قلیایی را ببینید.

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  29  =  35