رژيم قلیایی

چگونه بعد از رژیم وزن خود را ثابت نگه داریم (محمود مردانی)

چگونه بعد از رژیم وزن خود را ثابت نگه داریم (محمود مردانی)

فردی از سایت لاغرفیت رژيم آنلاین دریافت کرده بود و پس از چند روز به من گفت: آقای مردانی من پشیمان شده ام و اگر ممکن است هزینه را برگردانید. برای وی ویسی به این مضمون فرستادم: دوست عزیز سلام، می توانید شماره کارت بفرستید تا هزینه را عودت دهیم ولی شما یک تصمصم گرفته اید و اگر از این تصمیم خود منصرف شوید این شکست بر تمام ابعاد زندگی شما اثر منفی می گذارد. پیشنهاد من این است که برای هدف خود بجنگید. هزینه ای که پرداخت کرده اید به اندازه حدود دو پرس غذا می باشد ولی شکست شما خیلی بیشتر اثر منفی دارد. ولی متاسفانه او شماره کارت فرستاد. برای او آرزوی موفقیت می کنم.

چگونه بعد از رژيم وزن خود را ثابت نگه داریم

چگونه بعد از رژيم وزن خود را ثابت نگه داریم

من برای اینکه وزنم زیاد نشود اول غذا سالاد می خورم. شما چطور؟

چگونه بعد از رژیم وزن خود را ثابت نگه داریم؟  فرمول ثابت نگه داشتن وزن به چه صورت است؟ این نمونه سوالات را اغلب کسانی می پرسند که وزن کم کرده ولی نگران افزایش وزن دوباره خود هستند. در سایت لاغرفیت مقاله ای با نام ۶ تکنیک طلایی برای تقویت اراده لاغری نوشته ام. در این مطلب می خواهم به شما بگویم وقتی که لاغر شدید به چه صورت وزن کم شده را حفظ کنید. بطور کلی به نظر می رسد کاهش وزن راحت تر از نگه داشتن وزن کم شده باشد. چرا؟ چون در هنگام کاهش وزن انگیزه لازم و همچنین راهکارهایی که به شما داده می شود احتمال شکست را کمتر می کند. اما وقتی لاغر شدی ممکن است دوره یا انگیزه لازم را نداشته باشید و با خطر افزایش وزن مجدد مواجه شوید. پس این مقاله را مطالعه و از آن استفاده نمایید.

ثابت نگه داشتن وزن بعد از چاقی

فرمول ثابت نگه داشتن وزن

به نظر می رسد اولین فرمول ثابت نگه داشتن وزن اراده قوی و موثر می باشد. با اجازه شما می خواهم داستان تلخی را برای شما بگویم. در کتاب بازی بینهایت اثر سایمون سینک آمده است:

ابتدا حیوانات باغ وحش را خوردند. سپس گربه ها و سگ هایشان را خوردند. حتی برخی شروع به خوردن چسب کاغذ دیواری و چرم پخته کردند. سپس چیزی غیر قابل تصور رخ داد. دانیل گرانین یکی از بازماندگان واقعه می گوید: بچه ای فوت کرد که تنها سه سال داشت. مادرش جسد او را داخل شیشه گذاشت و هر روز تکه ای از بدن او ار می برید تا فرزند دومش را سیر کند.

اینها تعدادی از نمونه های غیر متعارف تجربیات مردم لنینگراد بود که توسط نازی ها برای این مردم در سپتامبر ۱۹۴۱ تا ژانویه ۱۹۴۴ رخ داد. در این مدت بیش از یک میلیون شهروند از جمله چهارهزار کودک جان خود را از دست دادند. علت مرگ اکثر آنها گرسنگی بود.

اراده پولادین 

ولی جالب است بدانید در تمام این مدت محاصره شهر ذخایر صدها هزار بذر و چندین تن سیب زمینی، برنج، آجیل و غلات در همان شهر مخفی شده بودو هیچ کس از این موضوع اطلاعی نداشت.

موضوع از آنجا شروع شده بود که ۲۵ سال قبل از محاصره جوانی به نام نیکولای واویلوف شروع به جمع آوری شروع به جمع آوری همان انبار ذخیره بذرهای برنج، غلات، آجیل و غیره کرده بود.

او اعتقاد داشت گر چه شهر قحطی زده است ولی این بذرها را از سراسر جهان جمع کرده و تا اگر گونه ای منقرض شد، نسخه و بذر پشتیبان داشته باشد. اما کار ما قضاوت نیست که چرا آن انبارهای بزرگ را در اختیار مردم شهر قرار نداده است.

آنها با سختی مقاومت کردند

همانطور که خود او می گوید نظر او این بود که جلوی قحطی جهانی را بگیرد. اگر آن گنجینه را مصرف می کردیم ممکن بود یک شهر را از قحطی نجات دهیم ولی هدف ما تغذیه جامعه جهانی بود.

بعدها از یکی از بازمانده ها که هم در کاشت و جمع آوری بذرهای سیب زمینی و هم نگهبانی سری آن انبار را داشت سوال شد چطور وسوسه نمی شدید از این غذاها بخوید؟

او پاسخ داد ‹‹ به سختی راه می رفتیم. برای بیدار شدن در صبح مشکل داشتیم و نمی توانستیم دست و پاهایمان را حرکت دهیم، اما از خوردن آن کلکسیون امتناغ می کردیم. اصلا نمی توانستیم به خوردن آن فکر کنیم. چون پای هدف زندگی مان در میان بود. هدفی که دوستانمان جان شان را فدای آن کرده بودند.››

هم اکنون حدود ۲۰۰۰ خزانه بذر مختلف در بیش از یصد کشور جهان بوجود آمده است.

داشتن هدف آرمانی

دوست عزیز حالا که لاغر شدی نیاز است اندام جدید را حفظ کنی. درسی که از داستان محاصره یاد گرفتیم این است که آنها در آن شرایط بغرنج و گرسنگی خودشان را کنترل کردند، پس تو هم می توانی خودت را کنترل کنید و از اندام جدید خودت دفاع کنی.

اگر آن نگهبانان توانسته اند در آن شرایط سخت و طاقت فرسا جلوی خودشان را بگیرند و مثل بقیه مردم در قحطی باشند، پس این توانایی نیز در شما وجود دارد. حتی به دنبال قرص برای ثابت نگه داشتن وزن خود نباشید و از اراده قوی خودتان استفاده نمایید.

اگر آن نگهبانان توانسته اند در آن شرایط سخت و طاقت فرسا جلوی خودشان را بگیرند و مثل بقیه مردم در قحطی باشند، پس این توانایی نیز در شما وجود دارد. حتی به دنبال قرص برای ثابت نگه داشتن وزن خود نباشید و از اراده قوی خودتان استفاده نمایید.

البته من و شما شرایط آنها را نداریم. می توانید از همان مقدار غذایی که در برنامه رژيم غذایی خودتان است استفاده کرده و از آن لذت ببرید. بی شک تند خوردن باعث شکست در رژيم غذایی می شود.

فواید رژيم قلیایی ویژه شماست.

چطور لاغر شده اید؟

تا حالا چند کیلو وزن کم کرده اید؟ ۵ کیلو؟ ۱۰ یا ۲۰ کیلو؟ یا حتی ممکن است بیشتر وزن کم کرده باشید. با چه زحمتی کیلوهای اضافی را کم کرده اید؟ چه تلاش هایی در این زمینه انجام داده ای؟ چقدر هزینه مالی و روحی روانی مصرف کرده ای تا این مقدار چربی را آب کنی؟

اگر به دقت به پشت سر خودتان نگاه کنید متوجه می شوید که شما کاری را انجام داده ای که شاید دیگران قادر به انجام آن نیستند. پس ارزش کار خودت را بدان و از آن بیرحمانه مواظبت کن.

پیشنهاد لاغرفیت به شما روانشناسی لاغری و موانع ذهنی

دانسته هایت را به کار بگیر

فردی که وزن کم کرده باشد اینطور نیست که صبح از خواب بیدار شده و مثلا ۳۰ کیلو وزن کم کرده است. او تلاش و کوشش فراوانی انجام داده است. صبر او در مدت زمان کاهش وزنش زیاد بوده است.

من برای اینکه وزنم زیاد نشود اول غذا سالاد می خورم. شما چطور؟

فقط کافی است مطالبی که در دوره کاهش وزن خود یاد گرفته اید را به کار ببرید. تکنیک هایی که در قبل از لاغری یادگرفته اید و با آنها خودتان را لاغر کرده اید را فراموش نکنید و هر روز با آن تکنیک ها زندگی کنید.

بطور کلی تغییرات فعلی را حفظ کن چون سبک زنگی قبلی باعث چاقی تو شده بود ولی سبک زندگی و تغییراتی که کرده ای، باعث شده لاغر شوید پس در حفظ آن کوشا باشید. برای اینکه انگیزه شما بالا رود مقاله متن انگیزشی برای لاغری را مطالعه کنید.

تعهد تعهد تعهد

به قولی که دادید وفادار باشید. به خودتان به مشاور تغذیه خودتان قول داده اید به اصول و ارزش هایی که کسب کرده اید، پایبند باشید.

تصمیم شما خاکستری نیست یا سیاه است و یا سفید. یا شکست است و یا وفاداری و پایبندی به پیروزیی که به دست آورده اید. مثل شرف، مردانگی، حیا و نجابت تعهد یک ارزش آفرینی برای شما است.

در سررسید یا دفترچه موفقیت خودت بنویس: من به تعهدات خود در قبال وزن کم کردن متعهد هستم. در هر شرایطی به اهداف رویایی خودم پایبند هستم. (می توانید هر متن حالا آن را امضاء کن.

مثلا کسانی که در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی شرکت کرده اند تکنیک های فراوانی برای خود دارند که می توانند از آنها استفاده کنند و هر روز یکی از تکنیک ها را تمرین کرده و در مسیر تثبیت وزن وزنشان ثابت می ماند.

محتوای چگونه بعد از رژیم وزن خود را ثابت نگه داریم (محمود مردانی) را برای خودت ذخیره کن و هر زمانی که ممکن بود لغزش داشته باشید آن را مطالعه کنید. متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  82  =  87