رژیم لاغری

نمونه رژيم رایگان (لاغرفیت)

نمونه رژيم رایگان (لاغرفیت)

نمونه رژيم رایگان (لاغرفیت) به چه صورت است؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که از چاقی و اضافه وزن رنج می برید؟ با اجرای رژيم لاغری رایگان و موثر را در سایت لاغرفیت می توانید در رسیدن به 10 کیلو لاغری با آن قدم بردارید. من (محمود مردانی) در اینجا به شما می گویم نیاز است اجرای رژيم غذایی را در مدت حداقل یک هفته ادامه دهید.

رژيم لاغری رایگان چیست

رژيم لاغری رایگان چیست

آخه من فقط اینو بخورم؟

خیلی ها با وزن خودشان مشکل دارند. بوده اند کسانی که در کلنیک مشاوره به من گفته اند آقای مردانی من از وزنم خسته شدم. از دست وزن خودشان جلوی من گریه کرده اند.

حتی کسانی بصورت غیر حضوری در سایت لاغرفیت کامنت گذاشته و می گویند هر کاری می کنم نمی تونم لاغر بشم چیکار کنم لاغر شم؟

حالا قبل از اینکه رژيم لاغری رایگان را بررسی کنیم می خواهم نظرات و خواسته های مردم در گوگل را با هم ببینیم. اگر سرچ های گوگل را مشاهده کنید نکات و درخواست مردم به شرح زیر است. شاید خواسته شما نیز چنین باشد:

  • رژيم لاغری رایگان و سریع
  • رژیم لاغری رایگان یک ماهه
  • رژیم لاغری رایگان 215
  • رژيم لاغری نظامی یا رژيم لاغری 3 روزه
  • برنامه رژيم لاغری یک ماهه رایگان
  • برنامه رژيم لاغری رایگان
  • رژيم غذایی رایگان آنلاین

این ها برخی از نظرات مردم در ارتباط با رژيم لاغری رایگان است. به نوعی همه به دنبال کاهش وزن و رسیدن به تناسب اندام هستند. قطعا شما هم تلاش می کنید از وزن خود کم کنید. می دانید از کجا متوجه شدم؟

چون مشغول مطالعه این محتوا هستید. همانطور که از اسم رژيم لاغری رایگان مشخص است، رایگان است ولی نیاز است با برخی از اصطاحات آشنا شویم.

رژیم لاغری رایگان 215

رژیم لاغری رایگان 215

در رژيم لاغری رایگان نیز نباید حسرت هیچ غذایی را داشته باشید

برنامه رژيم غذایی برای کاهش وزن بایستی اصولی و علمی باشد. اگر کاهش وزن درست نباشد ادامه دار نخواهد بود. همچنین ممکن است صدماتی به شخص رژيم گیرنده نیز وارد کند.

منظور از رژيم لاغری رایگان 215 این است که در مدت زمان 21 روز 5 کیلو کاهش وزن داشته باشید. آیا این رژيم لاغری 5 کیلو آن هم در مدت 21 روز امکان پذیر است؟ در پاسخ باید بگویم بله امکان پذیر می باشد.

کلیپ دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی محمود مردانی را از سایت آپارات تماشا کنید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه کلیک نمایید. این دوره دارای ۳۰ فیلم آموزشی در رابطه با روانشناسی لاغری و همچنین رژيم قلیایی می باشد.

رژيم لاغری نظامی چیست

رژيم لاغری سه روزه که به آن نیز رژيم لاغری نظامی می گویند رژيمی است که در یک هفته حدود 4.5 کیلو کم می کنید. این رژيم لاغری به لاغری شکم نیز کمک می کند.

رژیم لاغری نظامی یا رژيم لاغری سه روزه برای آن دسته اشخاص مورد استفاده قرار می گیرد که وقت کافی ندارند. ولی اینکه چقدر موثر واقع شود و آیا برای سلامتی شخص خطرناک است یا خیر باید دقت شود.

رژیم لاغری 3 روزه سیب را می توانید از سایت لاغرفیت بخوانید. دانستن این نکته که رژيم لاغری سریع ممکن است پیامدها و خسارات جبران ناپذیری برای شما به همراه داشته باشد.

ولی حداقل این است که با رژيم لاغری یک ماهه می توانید شروع کنید. رژيم لاغری یک ماهه به شما کمک می کند به شرایط رژيم لاغری عادت کرده و مدت زمان بیشتری برای لاغر شدن وقت داشته باشید.

رژيم لاغری یک ماهه رایگان

رژيم لاغری یک ماهه رایگان

از معروف ترین روش های کاهش وزن در جهان رژيم لاغری یک ماهه رایگان است. چون اغلب مردم وقت کافی برای کاهش وزن ندارند، این برنامه رژيم لاغری رایگان یک ماهه زمانی زیادی از آنان نمی گیرد.

این نکته ضروری است که کسی که چاق است، سال های زیادی با وزن خود زندگی کرده است. گذشته از اینکه چقدر اذیت شده است ولی مدت زمان زیادی که چاق بوده در قیاس با آن رژيم لاغری یک ماهه رایگان زمان زیادی نیست.

کلیپ دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی محمود مردانی را از سایت آپارات تماشا کنید. کافی است روی دوره ۳۰ روزه کلیک نمایید. این دوره دارای ۳۰ فیلم آموزشی در رابطه با روانشناسی لاغری و همچنین رژيم قلیایی می باشد.

رژیم لاغری یک ماهه رایگان. یکی از معروفترین روش‌های کاهش وزن, رژیم لاغری یک ماهه رایگان است و چون این روزا بیشتر ما زمان کم داریم و در عمده‌ي اهدافمون عجله داریم, رژیم لاغری یک ماهه طرفدار زیادی پیدا کرده است.

رژيم غذایی رایگان آنلاین

با توجه به گسترش ویروس کرونا و ترس مردم از حضور در مراکز درمانی، رژيم لاغری رایگان آنلاین و دوره رژيم لاغری آنلاین طراحی شده است.

قبل از اینکه ویروس کرونا بصورت اپیدمی (همه گیر) شود، برای رژيم لاغری به دفتر مشاور تغذیه مراجعه می شد. ولی هم اکنون با گسترش ویروس کوید 19 شرایط تغییر کرده و بیشتر به رژيم آنلاین تمایل دارند.

با این حساب همه به دنبال کانال رژیم لاغری رایگان و دریافت رژيم لاغری آنلاین می باشند. حتی مادران شیر ده نیز به سراغ رژيم لاغری شیردهی آنلاین رایگان می روند. سایت رژيم لاغری آنلاین رایگان یکی از موارد جستجوی آنان است.

نمونه رژیم لاغری رایگان

نمونه رژيم لاغری رایگان

برای اینکه از رژيم لاغری درست استفاده کنید توصیه می شود نمونه رژيم لاغری رایگان که برای شما در این مقاله وب سایت لاغرفیت می آورم را به مدت یک هفته اجرا کنید.

استفاده بلند مدت ممکن است باعث کمبود ویتامین و املاح معدنی شود. این نه به این معنی است که نمونه رژيم لاغری مشکل دارد، به این علت است که ممکن است در زمان طولانی نتوانید تمام موارد را درست اجرا کنید.

یعنی ممکن است انگیزه شما برای ادامه رژيم کم شود. شاید شما بگویید آقای مردانی من دقیق انجام می دهم. ولی این را بدانید جملاتی که در بالا اشاره شد تجربه مشاوره رژیم لاغری است.

رژيم غذایی رایگان و آنلاین

در زیر نمونه رژيم لاغری را برای شما می آورم. البته نکته اساسی این است که این رژيم غذایی رایگان و آنلاین بصورت عمومی است. شاید سوال شما این باشد که آقای مردانی چرا رژيم لاغری عمومی است؟

چون من بر اساس مشخصات آنتروپومتری یا تن سنجی شما این رژيم لاغری رایگان را ننوشته ام.

دریافت رژیم لاغری رایگان به شرح زیر است:

صبحانه برای لاغری

نان بربری یک کف دست + یک قاشق مرباخوری عسل یا مربا +پنیر 30 گرم + 1 لیوان شیر بدون چربی.

در صبحانه نمونه رژيم رایگان (لاغرفیت) می توانید به جای پنیر از یک عدد تخم مرغ آب پز نیز استفاده کنید.

میان وعده حدودا ساعت 10 صبح نصف لیوان آب میوه تازه یا به جای آن یک واحد میوه

قبل از ناهار دو لیوان آب بنوشید

ناهار برای لاغری

برنج ( یک کفگیر) + سالاد شیرازی یا سالاد فصل با چاشنی آبلیمو+ مقدار یک تکه ماهی یا مرغ+ کمی نان

عصرانه

یک فنجان چای سبز یا نوشیدنی بدون گاز یا چای یا یک واحد میوه فصل

قبل از شام یک لیوان آب بنوشید

شام برای لاغری

یک بشقاب سوپ جو  یا سوپ سبزیجات یا آش+ سالاد فصل با چاشنی آبغوره و آب لیمو

میان وعده آخر شب

چای با دو حبه قند یا خرما+یک واحد میوه فصل

رژيم کاهش وزن رایگان

تبصره ای که در باره نمونه رژيم رایگان (لاغرفیت) باید بگویم این است که شخصی که وزن بسیار بالایی دارد نمی تواند از این رژيم لاغری رایگان استفاده کند. میزان کالری این رژيم حدود 1000 کالری بوده و به نوعی خیلی کم است.

اینکه شخصی با وزن 100 کیلو جو گیر شود و رژیم کاهش وزن رایگان را بگیرد و به کم خوری و هیچ خوری رو آورد درست نیست چون نتیجه رژيم لاغری رایگان یا با رژيم لاغری هزینه ای باید به صلاح شما بوده و سلامت شما را ارتقاء دهد.

شما این برنامه را می توانید به مدت فقط یک هفته اتی نجام بدهید. هنگامی که نتیجه مطلوب آن را ببینید، تشویق به ادامه دادن آن می شوید. لازم به ذکر است در این رژيم انواع ادویه ها، گوجه و سبزیجات را می توانید بصورت آزاد بخورید.

دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را از دست ندهید.

از شما بابت مطالعه در سایت لاغرفیت تشکر می کنم. محمود مردانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20  +    =  23