رژيم قلیایی, رژیم لاغری

موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها (رژيم قلیایی)

موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها (رژيم قلیایی)

موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها (رژيم قلیایی)

جندی قبل یکی بیمارانم مراجعه کرده بودند او از وزن ۸۸ کیلو به وزن ۷۸ کیلو رسیده بودند. این ۱۰ کیلو را در کمتر از سه ماه با رژيم سایت لاغرفیت کم کرده بود. اومی گفت آقای مردانی من قبل از این خیلی تلاش می کردم که لاغر شوم ولی موفق به کاهش وزن نمی شدم. از برنامه رژيم لاغری و حتی از برنامه رژیم لاغری رایگان نیز استفاده کرده ام.

رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته را هم انجام دادم. رژیم غذایی برای کاهش وزن در یک هفته را هم اجرا کردم. برنامه های دیگری را نیز تست کردم نظیر: رژیم غذایی کاهش وزن در یک ماه و برنامه رژیم لاغری یک ماهه رایگان را نیز امتحان کردم ولی دریغ از یک گرم کاهش وزن.

موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها (رژيم قلیایی)

موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها رژيم قلیایی است

لاغری با رژيم قلیایی

موضوع از این قرار است که او قبلا از رژيم قلیایی استفاده نمی کردند. این آقا که حدود ۵۴ سال سن و کارمند هستند دیابت نوع دو هم دارند. در اولین جلسه برای اینکه او بداند که به چه صورت لاغر می شود برایشان توضیح دادم. به او گفتم موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها رژيم قلیایی است. شما هم برای اینکه به راحتی و سریع لاغر شوید می توانید از این روش استفاده نمایید.

رژیم لاغری 8 کیلو در یک ماه را از سایت لاغرفیت مطالعه کنید.

تاریخچه تغذیه و موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها (رژيم قلیایی)

سابقه غذا خوردن به تولد بشر روی کره زمین برمی گردد. اگر به اجداد غار نشین خودمان برگردیم روزها برای شکار از غار بیرون می رفتند. آنها شبها در کنار خانواده خود یک جشن مختصر به نام شام صرف می کردند. تغذیه آنان یا شکار حیوانات وحشی بود و یا از سبزی ها و علف ها و میوه ها می خوردند. غالب غذای آنان را مواد غذایی قلیایی تشکیل می داد.
ولی با انقلاب کشاورزی نوع تغذیه انسان تغییر کرد. انسانها به اهلی کردن حیوانات رو آوردند و از شیر و محصولات آن می خوردند. گندم و حبوبات را کشت می کردند و به راحتی جزو زنجیره غذایی ما انسانها وارد شدند. جداد ما چاق نبودند چون از غذاهای رژيم قلیایی و آب دار به فراوانی می خوردند. ولی متاسفانه اکنون بیشتر غذاها از نوع اسیدی چاق کننده مصرف می شود.

رژیم اسیدی چاق کننده

کسانی که از غذاهای اسیدی می خورند به بدن خود سم تزریق می کنند. در یک کتاب می خواندم که نوشته بود: خیلی از انسانها با دندان های خود قبر خود را حفر می کنند. اسید یعنی سم و بدن این سم را قبول نمی کند. انواع شیرینی و شکلات و کاکائو و شیرینی جات مصنوعی جزو غذاهای اسیدی و چاق کننده هستند.

خیلی ها با دندان های خود قبر خود را حفر می کنند.

پروتئینهای زیادی مثل گوشت، مرغ و انوع کنسروی گوشتها چاق کننده می باشند چون خاصیت اسیدی دارند. نانهای بدن سبوس، آردی که پوسته گندم از آن گرفته شده و بطور وحشتناکی فقیر از فیبر و انواع ویتامین ب می باشد اسیدی هستند. حتی اضافه خوردن لبنیات نیز اسیدی و چاق کننده می باشد.

رژيم قلیایی لاغری سریع

اصل کار لاغری با تغذیه قلیایی صورت می گیرد. یعنی موثر ترین رژیم لاغری برای چاق ها رژيم قلیایی است. در دوره رژيم قلیایی آن مرد داستان ما نیز از غذاهای اسیدی استفاده نکردند. حالا از غذاهای قلیایی می خورد و هم از غذا لذت می برد و هم رژيم لاغری سریع خود را دارد.

البته که او سرعت و چابکی را نیز از غذاهای قلیایی به ارث برده و روزانه به سرعت و بیش از یک ساعت پیاده روی می کند. ویدئو رژيم قلیایی را می توانید از آپارات از لینک همین لینک روبرو به راحتی ببینید. لطفا برای دیدن فیلم رژيم قلیایی روی فیلم رژيم قلیایی کلیک نمایید.

رژیم قلیایی لاغری سریع

به واقع اگر شما می خواهید لاغر شوید نیاز به یک تصمیم خوب دارید. تصمیم بگیرید از رژيم غذایی خوب به عالی برسید. این که کمتر بخورید تا لاغر شوید دیدگاه درستی نیست. بایستی از غذاهای اسیدی کم بخوری و از غذاهای قلیایی زیاد بخوری تا لاغر شوی. همین

لاغری سریع با رژيم قلیایی امکان پذیر است.

از غذاهای قلیایی می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

انواع میوه ها
اینکه فکر کنیم فقط چند رقم میوه بیشتر نیست شاید درست نباشد. چون فقط حدود ۷۵۰۰ نوع فقط سیب در سراسر جهان وجود دارد. انوع سبزی ها و صیفی جات خاصیت قلیایی داشته و لاغر کننده هستند. از روغنها می توان روغن کنجد و روغن زیتون را قلیایی نامید. شاید بیشترین خاصیت قلیایی را زنجبیل دارد.
پس تا می توانید از غذاهای قلیایی بخورید تا بدنتان قلیایی شود و به سرعت لاغر شوید. لاغری سریع با رژيم قلیایی امکان پذیر است. شما هم برای اینکه لاغر شوید می توانید از رژيم قلیایی فروشگاه لاغرفیت استفاده نمایید. ما در دوره رژيم قلیایی با رژيم قلیایی در کنار شما هستیم و به شما کمک می کنیم که به سرعت لاغر شوید. متشکرم محمود مردانی مشاور تغذیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  70  =  73