رژیم لاغری

لاغری در منزل (محمود مردانی)

لاغری در منزل (محمود مردانی)

لاغری در منزل (محمود مردانی) نام این مقاله است. پسر بچه نوجوانی در سایت لاغرفیت به من ایمیل زد و گفت آقای مردانی وزن من ۶۵ کیلو است. چیکار کنم لاغر شم؟ در واقع وزن ۶۵ کیلو برای دانش آموز ۱۴ ساله زیاد است. من نیز آموزش لاغری در منزل را به او ارائه داد. تا کید کردم اگر برنامه لاغری در منزل را اجرا کند، به راحتی لاغر می شود.

لاغری در منزل

لاغری در منزل

در واقع فردی که می خواهد لاغر شود نیاز است بعضی از عادات خود را تغییر دهد. مثلا برخی از عاداتی که باعث چاقی می شود را به عادات لاغری تغییر دهد. اما نکته مهم این است که خود تغییر کردن خیلی سخت است.

روان شناسان معتقد هستند بیش از 90% رفتارهای ما از روی عادت صورت می گیرد. نود درصد؟ بله درست متوجه شدید، نود درصد. صبح از خواب بیدار می شوید و دوش می گیرید، هنگام دوش گرفتن فکر می کنید. از صبح تا شب که به رختخواب می روید صدها کار تکراری انجام می دهید.

این کارهای معمولا به این صورت هستند:

  1. دوش گرفتن
  2. صبحانه خوردن
  3. مسواک زدن
  4. لباس پوشیدن
  5. کفش پوشیدن
  6. حرکت به سوی محل کار
  7. چای یا قهوه خوردن
  8. مرتب کردن میز کار
  9. خرید از سوپر مارکت
  10. نظافت منزل

در طی چندین سال این رفتارها مجموعه ای از عادات شما را تشکیل داده و عادات استواری را توسعه داده اید. این عادات آینده شما را تعیین می کند. اگر عادات شما بر اساس لاغری سریع در منزل باشد باعث کاهش وزن در منزل می شود و بالعکس.

عادت لاغری در منزل

سوال من از شما این است که برای امثال این کارها فکر می کنید؟ آخرین وقتی که از منزل خارج شدی چه زمانی بوده است؟ دیروز؟ امروز؟ وقتی از منزل خارج شدی اول کدوم کفش خود را پوشیدید؟

در واقع عادات بد نتایج بد چاقی و عادات خوب نتایج خوب لاغری را به دنبال خود دارد.

شاید بگویید آقای مردانی من کفش پای راستم را اول پوشیدم. اما سوا اینجاست که به آن فکر کردید؟ مثلا با خودتان فکر کردید که من دارم کفش پای راستم را می پوشم و بعد از آن قصد دارم کفش پای چپم را بپوشم؟

یا اینکه سریع پوشیدید و رفتید؟ معمولا برای کارهایی که بصورت عادت در می آیند فکر نیاز نیست. برای دکمه بستن، رانندگی کردن، غذا پختن و خیلی کارهای دیگر نیاز به فکر کردن ندارید. می توانید به لاغری در منزل را نیز عادت کنید. هدف از این مقاله سایت لاغرفیت هم همین است.

راه های لاغر شدن سریع در منزل

رفتارهایی که برای شما بصورت عادت درمی آیند بطور اتوماتیک عمل می کنند و برایتان هیچ زحتمی ندارند. راه های لاغر شدن سریع در منزل به تغییر عادات شما بستگی دارد. برخی از عادتهایی که باعث چاق شده اند نیز بصورت عادت درآمده و باعث افزایش وزن شما شده اند. البته ممکن است برخی از عادات زیر برای شما صادق باشد.

  1. دیر خوابیدن
  2. تماشای زیاد تلوزیون
  3. شبکه های اجتماعی
  4. دیر بیدار شدن
  5. نخوردن صبحانه
  6. سریع غذا خوردن
  7. ورزش نکردن
  8. خوردن فست فود
  9. خوردن شیرینی جات
  10. کربوهیدرات زیاد
  11. کم خوردن آب
  12. خرید بدون فکر
  13. سیگار کشیدن
  14. خوردن مشروبات الکلی
  15. نکشیدن نخ دندان برای بعضی ها
  16. مسواک نزدن برای بعضی ها
  17. تفکرات منفی چاقی
  18. استرس چاقی و اضافه وزن
  19. وقت نگذاشتن با فرزندان
  20. وقت نگذاشتن برای همسر
  21. نرفتن به مسافرت

روزی در داخل ماشین منتظر دخترم بودم. او سر جلسه امتحان بود. دو نفر خانم در کنار ماشین من نیز ایستاده بودند و با هم بلند بلند صحبت می کردند. صدای آنها کاملا واضح بود. یکی از آنها می گفت همسرم برای من وقت نمی گذارد.

رژيم لاغری در منزل

در ادامه همین مقاله لاغری در منزل (محمود مردانی) به شما می گویم که بصورت خیلی آسان عادات چاقی را به عادات لاغری تغییر دهید و حتی لاغری در منزل را تجربه کنید. رژيم لاغری در منزل نیز آسان است فقط بایستی از راه آن وارد شد.

در واقع عادات بد نتایج بد چاقی و عادات خوب نتایج خوب لاغری را به دنبال خود دارد. حتما در قانون جذب به همین نکته نیز رسیده اید. خیلی ها به دنبال لاغری سریع شکم در منزل هستند. برخی هم حتی لاغری ساق پا در منزل و لاغری ران در منزل را می خواهند.

در هر صورت برای اینکه به راحتی لاغر شوید نیاز است کمی تغییر کنید. همانطور که در بالا اشاره کردم تغییر سخت است ولی من روشی به شما آموزش می دهم که به راحتی تغییر کنید.

لاغری شکم در منزل

چندی پیش شخصی که در دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی شرکت کرده بود به من گفت کاش غب غب از بین برود. فردی که به دنبال لاغری شکم در منزل است احتمالا به دنبال لاغری غب غب در منزل نیز می باشد. او می گفت گردن من کوتاه است و به همین خاطر غب غب دارم.

عده ای هم لاغری موضعی صورت در منزل را در گوگل حستجو می کنند. مقاله لاغری سریع در 3 روز یا رژيم میوه خواری در 3 روز را از سایت لاغرفیت مطالعه نمایید.

تمرینات لاغری در منزل

تمرینات لاغری در منزل

ورزش های مختلف برای لاغری در منزل قابل انجام هستند

آيا می دانید اشخاصی لاغری در منزل بدون ورزش را می خواهند؟ در حقیقت ورزش و لاغری سریع با هم همگون هستند. نکته کاربردی این است که ورزش را برای لاغری سریع راحت کنیم. راهکار ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلو چیست؟ در ادامه می گویم.

در هر صورت باید تغییری در سبک زندگی داده شود تا نتیجه مطلوبی حاصل گردد. تمرینات لاغری در منزل متفاوت هستند. برخی از اشخاصی که در دوره رژيم قلیایی شرکت کرده و امکان حضور در باشگاه را ندارند از دوچرخه ثابت استفاده می کنند.

برخی نیز برای لاغری در منزل از ورزش زومبا بهره می گیرند. حتی خانمی در منزل پیاده روی می کند و روزانه حدود 6 کیلو متر را قدم می زند. او روزانه تصویری از کیلومترهای پیاده روی خود را برای من می فرستد. پیاده روی و رژيم قلیایی به لاغری سریع وی کمک کرده است.

در ادامه می خواهیم به بهترین برنامه لاغری در خانه بپردازیم. بهترین روش لاغری در خانه انجام دهید و دوباره انجام دهید به حدی که برای شما مثل همان پوشیدن کفش یا بستن دکمه لباس شما بشود.

بهترین برنامه لاغری در خانه

رژيم لاغری در منزل هم سخت است و هم خیلی ساده است. فقط یک شرط دارد و آن شرط این است که از راه درست انجام شود. راه درست بهترین برنامه لاغری در خانه همان تغییر رفتار می باشد. وقتی تغییر رفتار انجام شود حتی نیاز به فکر کردن ندارد.

می خواهم تجربه خودم را با شما به اشتراک بگذارم. شاید بگویید آقای مردانی مگر تجربه شما به درد کاهش وزن من می خورد؟ خوشبختانه جواب مثبت است و می توانید آن را اجرا کنید. حتما به تجربه اش می ارزد.

یکی از اصول موفقیت نوشتن برنامه فردا از شب قبل است. نوشتن مقاله مثل لاغری در منزل (محمود مردانی) اول چنین بود. باید اعتراف کنم که خودم در زمینه نوشتن برنامه از قبل شکست خوردم. با مطالعه کتاب ارزشمند عادت های اتمی جیمز کلیر موفق شدم به این مشکل فائق آیم.

نوشتن برنامه ای که فقط حدود یکی دو دقیقه طول می کشد برای هر روز خیلی سخت است. اگر می گویید آقای مردانی نه اینطور نیست و خیلی آسان است، قبل از ارائه راهکار من آنرا امتحان کنید.

 آموزش لاغری در منزل

راه کار آموزش لاغری در منزل این است که کار جدیدی که می خواهید انجام دهید را با عادت قدیمی پیوند دهید. بعنوان مثال ما معمولا عادت داریم نماز بخوانیم. زمان مشخصی به نماز خواندن عادت کرده ایم.

به خودم گفتم عادت جدید نوشتن برنامه برای فردا را هنگام نماز انجام می دهم. مراحل آنرا نیز انجام دادم سررسید و خودکار را در کنار مهر نماز گذاشتم که از تنبلی پرهیز شود.

بلافاصله بعد از خواندن نماز مدت یکی دو دقیقه کار فردا را یادداشت می کنم. نوشتنی که قبلا خیلی سخت بود به یک عادت تبدیل روز مره تبدیل شده است. شما لاغری در منزل را به چه عادتی گره می زنید؟ شاید شما عادت دیگری را جایگزین عادت من کنید.

برای روشن شدن موضوع یک مثال دیگری می آورم. ولی اول مقاله کاهش وزن و لاغری با تنفس را از سایت لاغرفیت مطالعه کنید تا به مزایای تنفس برای لاغری پی ببرید.

اگر میزان کمی آب در بدن کم شود 30% هوش کاهش می یابد. پس باید آب زیاد بنوشید.

تنفس دیافراگمی باعث سلامتی و کاهش وزن می شود. در همان مقاله کاهش وزن با تنفس روش درست نفس کشیدن برای لاغری توضیح داده ام. پس خودم می بایست آنرا انجام دهم. هر روز و سه مرتبه در روز تنفس برای لاغری را انجام می دهم.

تنفس برای لاغری در منزل

تنفس برای لاغری در منزل را به این صورت انجام می دهم: تنفس را به کاری که همیشه تکرار پذیر است گره زده ام. باز هم در زمان نماز خواندن دو صفحه قرآن می خوانم. هنگام خواندن قرآن ورزش تنفس را انجام می دهم.

مثلا اول آیه به مدت یک ثانیه دم عمیق از راه بینی انجام می دهم. سپس حدود چهار ثانیه توقف تنفس دارم و حدود دو ثانیه بازدم عمیق انجام می دهم. به این کار عادت کرده ام.

از شما خواهش می کنم مرا قضاوت نکنید چون من قصد ندارم بگویم نماز می خوانم یا هر چیز دیگر. با اشتیاق سوزان می خواهم تمام راه کارهایم  را برای کاهش وزن در منزل و لاغری در منزل را به شما بگویم. همین.

می توانید سرگذشت مرا از سایت لاغرفیت مطالعه کنید. کافی است روی لینک سرگذشت محمود مردانی کلیک کنید. سرگذشت محمود مردانی مشاور تغذیه.

لاغری در منزل با آب

در مقاله لاغری در منزل (محمود مردانی) به برخی از عادتهای قبلی خودم و همچنین پیوند کردن عادات جدید به آنها را توضیح می دهم. از آنجا که آب کالری ندارد و جلوی اشتهای کاذب را می گیرد لاغری در منزل با آب امکان پذیر است.

اگر میزان کمی آب در بدن کم شود 30% هوش کاهش می یابد. پس باید آب زیاد بنوشید. احتمالا می گویید آقای مردانی راه کار تغییر عادت خوردن آب چطور است؟ هنگامی که از خواب بیدار می شوم چند کار انجام می دهم.

کارهای جدید را به کار قدیمی پیوند می دهم. شما این مطالب را بخوانید و از آن به نحوی برای خود الگوبرداری کنید.

  1. نماز خواندن
  2. خواندن قرآن
  3. خوردن یک لیوان آب با یک قاشق آبلیمو
  4. درست کردن چای
  5. یک ساعت مطالعه
  6. خوردن یک لیوان چای کمرنگ با کمی پودر زنجبیل
  7. نوشتن مقاله و انتشار آن در سایت لاغرفیت
  8. مشاوره های لاغری و کاهش وزن از استان ها و شهرستان های مختلف
  9. ارائه دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی به کسانی که نیاز دارند
  10. تولید محتوای کاهش وزن و سلامتی برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام لاغرفیت
  11. یک ساعت ورزش و رفتن به باشگاه بدنسازی
  12. وقت گذاشتن در کنار همسر و فرزندان

تمرینات لاغری در منزل

حالا کمی عمیق تر به مسئله تغییر رفتار می پردازم. تمرینات لاغری در منزل را نیز می توانید از اینها الگو بگیرید.

  1. نماز خواندن پیوند دادن نوشتن برنامه فردا بعد از نماز
  2. خواندن قرآن پیوند دادن ورزش تنفس دیافراگمی با خواندن قرآن
  3. خوردن یک لیوان آب با یک قاشق آبلیمو پیوند دادن شروع خوردن آب قلیایی
  4. درست کردن چای پیوند دادن لذت درست کردن صبحانه برای خانواده
  5. یک ساعت مطالعه پیوند دادن بهبود فردی و اطلاعات به روز برای ارائه به مخاطبانم
  6. خوردن یک لیوان چای کمرنگ با کمی پودر زنجبیل پیوند خوردن آب با زنجبیل قلیایی
  7. نوشتن مقاله و انتشار آن در سایت لاغرفیت عشق به مطالعه مقاله از طرف شما که هم اکنون مشغول مطالعه هستید
  8. مشاوره های لاغری و کاهش وزن از استان ها و شهرستان های مختلف پیوند دادن خدمت به مخاطبانم
  9. ارائه دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی به کسانی که نیاز دارند پیوند دادن جهت سهولت سلامتی و کاهش وزن به بیمارانم
  10. تولید محتوای کاهش وزن و سلامتی برای شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام لاغرفیت پیوند لذت خدمات به مخاطبان اینستاگرام
  11. یک ساعت ورزش و رفتن به باشگاه بدنسازی پیوند دادن سلامتی و ساختن استایل خودم 
  12. وقت گذاشتن در کنار همسر و فرزندان عزیزم حتما شما هم اینو انجام بدید چون دنیا دو روزه و زود گذره

کاهش وزن در منزل

اگر بخواهید فقط از رژيم های خیلی سخت برای کاهش وزن خود استفاده کنید مشکل است به خواسته خودتان برسید. کاهش وزن در منزل نیاز به گره خوردن به یک لذت دارد. همانطور که در اول مقاله عنوان کردم لاغری در منزل نیاز به اصول درستی دارد.

یادتان است که آن نوجوان ۱۴ ساله ایمیل زده بود که آقای مردانی من چاقم چیکار کنم؟ پاسخ ایمیل من به ایشان را برای شما در زیر می آورم:

آقا مهدی عزیز
با سلام و تشکر از اینکه به سایت خودت (سایت لاغرفیت) سر می زنید. برای اینکه لاغر بشی نیازه بازی های سرعتی انجام بدی. مثل فوتبال و غیره، چه بازی را خیلی دوست داری؟ همونو انجام بده.
خواب مناسب نیز باعث لاغری می شه. یعنی زودتر بخواب تا بتونی فردا صبحانه بخوری. خوردن صبحانه تو را با هوش تر می کنه و نسبت به دوستان و همکلاسی هات موفق تر می شوی.

مشاوره کاهش وزن در منزل

برای اینکه مشاوره کاهش وزن در منزل برای آن نوجوان داشته باشم نیاز است که دنیای مطلوب او را بدانم. دنیای مطلوب پسرها موفقیت و بازی است. توصیه به او به این شرح است.

بازی و تحرک پیوند با دوست داشتن پسرها به بازی

زود خوابیدن و خوردن صبحانه پیوند با حافظه قوی و موفقیت نسبت به رقبا

خوردن صبحانه هم سبب لاغری و هم باعث افزایش حافظه او می شود.

لاغری در منزل را با یک لذت آنی پیوند دهید. مثلا وقتی قصد دارید به فروشگاه بروید و خرید کنید به جای مواد غذایی ناسالم از مواد غذایی سالم خرید نمایید. با خود بگویید این مواد غذایی سالم باعث سلامتی و لاغری من می شوند. پیوند غذای سالم با سلامتی و لاغری به شما لذت می دهد.

قبلا در سایت لاغرفیت گفته ام که شما نیز می توانید کاهش وزن خودتان را با کار ارزشمندی که به آن عادت دارید گره بزنید. مثلا اگر خواستید به فروشگاه بروید پول کمتری ببرید. یا با کارت بانکی خاصی که پول کمتری دارد به فروشگاه بروید. حتی اگر از خرید یک غذای ناسالم جلوی خودتان را گرفتید به خودتان جایزه بدهید.

از اینکه حوصله به خرج دادید و محتوای لاغری در منزل (محمود مردانی) را مطالعه کردید از شما متشکرم. بی شک راه انتظار دارم راهکارهای ارائه شده در مقاله لاغری در منزل (محمود مردانی) را با شرایط خودتان انجام دهید بطوری که برای تان بصورت ملکه درآید.

اگر به واقع قصد دارید دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی توصیه مناسبی برای شما است.

محمود مردانی موسس وب سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  18  =  26