رژيم قلیایی, رژیم لاغری

رژيم غذایی شکم صفر یعنی چه (لاغرفیت)

چگونه بعد از رژیم وزن خود را ثابت نگه داریم (محمود مردانی)

رژيم غذایی شکم صفر یعنی چه (لاغرفیت) عوان این مقاله است. من محمود مردانی قصد دارم شما را با شکم صفر آشنا کنم. قبلا در سایت لاغرفیت محتواهای زیادی راجع به لاغری شکم نوشته ام. رژيم غذایی شکم صفر (Zero Belly Diet) برنامه رژيم لاغری جدیدی است. در رژيم غذایی شکم صفر برای فعال کردن چربی های شکم به کار می رود.

در تحقیقی که بر روی 500 نفر انجام شد مشخص شد که بعضی از آنها حدود 7.5 کیلو در مدت 14 روز وزن کم کردند. همچنین حدود 7.63 سانتیمتر دور کمر آنها کاهش یافت.

رژيم غذایی شکم صفر چیست

در رژيم غذایی شکم صفر تاثیرات مواد غذایی بر ژن های مولد چربی پرداخته می شود. این رژيم غذایی وابسته به علم ژنتیک بوده و غذاهایی که باعث فعالیت ژن های چربی می شود را از سایر مواد غذایی جدا می کند.

شاید سوال کنید آقای مردانی مگر مواد غذایی که باعث فعالیت ژن های چربی می شوند با مواد غذایی که باعث کاهش فعالیت های چربی می شود وجود دارند؟

در پاسخ می گویم که راز رژيم غذایی شکم صفر در علم ژنتیک پنهان است. در علم ژنتیک به مواد غذایی که باعث عدم فعالیت های ژن های چربی می شود را رژيم لاغری شکم صفر می گویند.

در این مطلب سایت لاغرفیت قصد داریم به بررسی اثر غذاها بر ژن های چربی انسان بپردازیم. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

ادعای رژيم غذایی شکم صفر

رژيم غذایی شکم صفر ادعا دارد از نظر ژنتیکی به سلول های چرب و چربی های خطرناک و احشایی حمله می کند. چربی های احشایی که برای بدن شما و همچنین اعضاء بدن تان مضر می باشد.

تحقیقات نشان داده است که چربی های احشایی ممکن است شما را در معرض بیماری های عروق قلبی قرار دهد و شرایط را برای دیابت و چاقی نیز مهیا کند.

رژيم غذایی برای شکمی صاف

برنامه رژیم غذایی شکم صفر از غذاهایی تشکیل شده که حاوی مواد مغذی خاصی می باشند. موادی مانند (اسید امینه کولین، اسید امینه متیونین، فولات و بتائین) سبب خاموش شدن ژن های چربی می شوند.

دیوید زننگزنکو نویسنده کتاب و روزنامه نگار تناسب اندام در این رابطه می گوید:

رژيم غذایی شکم صفر امکان کاهش وزن سریع، آسان و پایدار را فراهم می کند. همچنین این برنامه رژيم لاغری شکم صفر باعث حذف غذاهایی می شود که التهاب و بیماری ها را به دنبال دارند.

بتائین: یا تری متیل گلیسین ماده ای است که در بدن ساخته می شود و روی کبد عملکرده و در سنتز و ساخت کارنیتین نقش دارد. کارنیتن نیز باعث سوختن چربی و کاهش وزن می شود.

بعضی می گویند آقای مردانی قرص چربی سوز به ما معرفی کن، شما می توانید قرص ال کارنتین 250 میلی گرمی بخورید.قرص چربی سوز ال کارنیتین نیز چنین اثری دارد.

رژیم لاغری شکم صفر Zero

رژیم لاغری شکم صفر Zero شامل مواد غذایی سالم زیادی مثل گوشت لخم بدون چربی و ماهی، سبزیجات و میوه های رنگارنگ، غلات سبوس دار کامل، انواع حبوبات و حتی بعضی ها شکلات تیره را به آن اضافه می کنند.

بعضی از غذاهایی که به نظر کمتر سالم هستند به این شرح می باشند:

  • قند های تصفیه شده
  • گوشت های چرب
  • چربی های اشباء

به نظر می رسد شما باید یک رژيم غذایی سالم و محبوبی را برای خودتان انتخاب کنید. رژيم قلیایی یا رژيم آلکالاین گزینه بسیار جالب و اثر گذاری برای رژيم غذایی لاغری شکم و رژيم غذایی برای شکم شش تکه می باشد.

بعضی افراد به دنبال رژيم غذایی شکم صاف و برخی نیز به دنبال رژيم غذایی شکم سیکس پک هستند. در هر صورت اگر رژيم غذایی شکم تخت می خواهید رژيم قلیایی را به شما توصیه می کنم.

کوچک شدن شکم با رژيم لاغری شکم صفر

کوچک شدن شکم با رژيم لاغری شکم صفر

رژيم غذایی برای داشتن شکمی صاف به اجرای دقیق دستورات رژيم غذایی دارد. اینکه شخصی به دنبال رژيم لاغری شکم و پهلو  و یا رژيم غذایی شکم شش تکه باشد ولی عملی در آن راستا انجام ندهد، نمی تواند به تناسب و زیبایی اندام برسد.

حقیقت مطلوب این است که شما نیز به سادگی و با اعمال چند تغییر اساسی در برنامه رژيم غذایی و همچنین تغییر در لایف استایل خود می توانید به خاموش کردن ژن های چربی خود کمک کرده و با پرهیز از چربی شکم خودتان را آب کنید.

رژيم غذایی صفر شکم چگونه کار می کند

لاغری شکم در شب و یا لاغری شکم در روز تفاوتی ندارد. رژيم غذایی برای صاف شدن شکم در شبانه روز کار می کند و باعث کاهش وزن و صاف شدن شکم شما می شود.

رژیم غذایی صفر شکم Zero به مصرف پنج وعده تاکید دارد. رژيم غذایی صفر شکم بیا هون می کند سه وعده اصلی و یک یا حتی دو میان وعده در شبانه روز می توانید استفاده کنید. این روش به احساس سیری شما در مقابل هوسها کمک می کند.

رژیم غذایی برای داشتن شکم صاف

در رژيم غذایی برای داشتن شکم صاف می توان از مواد غذایی کم کالری و کم چربی استفاده کنید. مواد غذایی در رژيم صفر شکم به شرح زیر است:

برخی میوه های قرمز و رنگی مثل انواع گیلاس و توت های سیاه، آلو سیاه و غیره

  • انواع توت ها
  • گیلاس ترش
  • هندوانه
  • آلو و هلو
  • روغن زیتون
  • آجیل
  • آووکادو
  • تخم کتان
  • ماهی قزل آلا
  • سیب بانوی صورتی یا سیب های کریپس (Cripps)
  • برنج قهوه ای
  • لولیا
  • جو دوسر
  • تخم مرغ
  • سبزیجات برگدار
  • پروتئین های گیاهی
  • گوشت های بدون چربی
  • چای سبز
  • سبزیجات رنگ روشن
  • انواع ادویه

سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو

اگر در گوگل سرچ ساده ای انجام دهید به این عنوان ها برخورد می کنید:

اگر قرار شد یک غذای خوشمزه را نخورید، نخوردن آن را با یک خوشی پیوند دهید.

از حالا به بعد اگر خواستید مثلا یک پیراشکی بخورید و جلوی خودتان را گرفتید، مقداری پول برای مسافرت آینده خودتان پس انداز کنید.

  1. چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم
  2. برای لاغری شکم چه بخوریم
  3. رژيم غذایی شکم صفر
  4. رژيم غذایی برای داشتن شکمی صاف
  5. سریعترین راه برای لاغری شکم و پهلو
  6. رژيم غذایی برای اب کردن شکم و پهلو
  7. رژيم لاغری رایگان
  8. رژيم لاغری 7 روزه
  9. رژيم غذایی لاغری رایگان
  10. رژيم غذایی ساده برای لاغری
  11. بهترین و کاملترین رژیم لاغری
  12. رژيم قلیایی یا رژيم آلکالاین
  13. ورزش برای لاغری شکم

اگر می خواهید به عناوین بالا برسید نیاز است بدانی به این موضوع اشراف داشته باشید که چه کار کنیم شکم صاف داشته باشیم؟

چه کار کنیم که شکم صاف داشته باشیم

خیلی از افراد به دنبال راهکارهای سریع برای لاغری سریع هستند. از قرص برای لاغری شکم گرفته تا انواع دم نوش ها برای لاغری استفاده می کنند. انواع رژيم های لاغری را نیز تجربه کرده اند. ولی حقیقت کاهش وزن سریع کدام است؟

چه کار کنیم که شکم صاف داشته باشیم؟ از چه برنامه یا برنامه هایی برای تخت شدن شکم استفاده کنیم؟ آیا ورزش برای صاف شدن شکم کافی است یا خیر؟ آیا شکم صاف بدون رژيم و ورزش امکان دارد؟

حقیقت مطلوب این است که برای صاف و تخت شدن شکم هم به ورزش و هم به رژيم غذایی لاغری نیاز است. اگر یکی از آن دو  را انتخاب کنید بعید است که به تناسب اندام خودتان برسید.

خیلی از افراد برای رژيم لاغری تعلل می کنند، می دانید چرا؟ چون نتیجه یک غذای خوشمزه آنی ولی عواقب مضر خوردن آن غذا معوق است. یعنی اگر بخواهید یک عدد شیرینی بخورید، لذت شیرینی را همان لحظه درک می کنید. اما عوارض چاقی آن شیرینی در آن لحظه نیست و بعدا باعث چاقی می شود.

شوربختانه این است که خوردن غذاهای شیرین و چرب در مقابل غذاهایی که در رژيم غذایی شکم صفر یعنی چه (لاغرفیت) استفاده می شود، لذت بخش تر است. گر چه نتیجه دراز مدت آن به نفع شخص نیست. خوردن در همان لحظه خوشی آنی نصیب شما می کند.

احتمال دارد سوال کنید آقای مردانی آیا راهکاری برای این موضوع دارید؟ بله راهکار ارزشمندی را با شما به اشتراک می گذارم. به خودتان جایزه بدهید. یعنی چه؟ مگر با جایزه دادن می توانیم کاهش وزن سریع داشته باشیم؟

راز داشتن شکم صاف

راز داشتن شکم صاف را با استفاده از تکنیک خاصی به شما می گویم:

اگر قرار شد یک غذای خوشمزه را نخورید، نخوردن آن را با یک خوشی پیوند دهید می توانید به خوردن همان غذای خوشمزه که مورد نیاز شما نیست، پایان دهید. از حالا به بعد اگر خواستید مثلا یک پیراشکی بخورید و جلوی خودتان را گرفتید، مقداری پول برای مسافرت خودتان پس انداز کنید.

خوشبختانه شخصی با همین روش توانست وزن خود را کم کند. او قرار گذاشت اگر به رستوران نرفتم پول آنرا پس انداز کنم و از غذای سالم منزل بخورم. با این تکنیک پس انداز پول توانس به اروپا سفر کند.

لذت مسافرت را با نخوردن پیراشکی همراه کنید. راهکار دیگر و جایزه دیگر این است که وقتی جلوی هوس خوردن خود را گرفتید، مقداری پول برای خرید یک کابشن یا لباس زیبا در یک حساب خاص بریزید.

از اینکه مقاله رژيم غذایی شکم صفر یعنی چه (لاغرفیت) را مطالعه کردید، متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

24  +    =  33