لاغری

سه تکنیک مهم در لاغری

سه تکنیک لاغری

امروز در خدمت شما هستیم با سه تکنیک مهم در لاغری که با استفاده از آن می توانید به وزن ایده آل خود برسید. آیا شنیده اید که همه دوست دارند به بهشت بروند ولی هیچ شخصی دوست ندارد بمیرد؟

یا می توانیم بگویم همه دوست دارند لاغر شوند ولی تعداد افرادی که لاغر می شوند نسبت به آنان که لاغر نمی شوند خیلی کمتر هستند. واقعا چرا چنین است؟ در این مقاله می خواهیم به موضوع سه تکنیک مهم در لاغری (کاربردی) بپردازیم.

محمود مردانی مشاور تغذیه

من محمود مردانی مشاور تغذیه و مدیر سایت لاغرفیت هستم. شاید باورش سخت باشد که من هم به اندازه شما دوست دارم شما لاغر شوید و از صبح علی الطلوع در راستای سلامت و کاهش وزن شما تلاش می کنم.

در اصل با عشق و علاقه وصف ناپذیر به کار مشاوره تغذیه مشغول هستم. من شما را می شناسم. شاید به اسم نشناسم ولی حال و اوضاع شما را درک می کنم.

تکنیک های لاغری

قبل از اینک وارد سه تکنیک  لاغری مهم شوم می خواهم مطلبی هر چند دردناک را با شما در میان بگذارم. اغلب افراد تپل و چاق اینگونه هستند. فردی که چاق است می خواهد خود را در برابر آزار و اذیت ها، تحقیرها، انتقادها، سوء استفاده ها، جنسیت و مسائل جنسی و هر چیز دیگر از خود حمایت کند.

افزایش وزن او نمایانگر حمایت از خود است. پیکار با چربی اضافه بدون از بین بردن ریشه اصلی آن بی فایده و برگشت پذیر است.

دوست داشتن و تایید خود،‌ اعتماد به فرایند زندگی و احساس ایمنی، بهترین راهکار و شاید بتوان گفت از رژيم غذایی موثرتر است.

متاسفانه در دوران کودکی مادران و پدران به محض مواجه شدن فرزندشان با هر مشکلی به آنها غذا می خوراندند و این کودک در بزرگسالی به محض روبرو شدن با هر مشکلی از جلوی یخچال سردر می آورد. یعین به غذا پناه آورده و باعث چاقی بیشتر خود می شود.

آیا دانستن توانستن است؟

شما در چه رشته ای تبحر دارید؟ تخصص اصلی شما چیست؟

همانطور که در بالا گفتم من مشاور تغذیه سایت لاغرفیت هستم. تخصص و اشتیاق سوزان بنده مشاوره تغذیه و رژیم درمانی است. اما آیا خلبانی هم بلدم؟ آیا متخصص در امور فضانوردی هستم؟ آیا هواشناسی، فلسفه، ریاضی و غیره را می دانم؟ جواب خودم منفی است چون نام آنها را شنیده ام ولی علم آنها را ندارم.

کسی که لامپ را تعویض می کند نمی تواند ادعا کند که ادیسون است. در بحث لاغری و کاهش وزن نیز عینا چنین است. لاغر شدن یک هنر آموختنی است.

یک مثال ساده نیز می آورم، آیا کودک رانندگی را می داند؟ بله می داند ولی آیا رانندگی را می تواند؟ خیر دانستن با توانستن کاملا فرق می کند.

شما نیز هر تخصصی که دارید محترم است ولی برای کاهش وزن نیاز است تکنیک های لاغری را یاد بگیرید.

روش یاد گیری تکنیک های لاغری

چه زمانی طول می کشد تا یک عادت برای انسان شکل بگیرد؟

در سال ۱۹۵۰ دکتر مکسول مالتز جراح پلاستیک به موضوع عجیبی در میان بیمارانش پی برد. او متوجه شد کسانی که عمل زیبایی بینی انجام داده اند مدت ۲۱ روز طول می کشد تا به دیدن چهره و ظاهر جدید خود عادت کند.

همچنین وی متوجه شد بیمارانی که عمل قطع دست یا پا انجام داده بودند معمولا ۲۱ روز طول می کشد تا به آن عادت کرده و به وضعیت جدید خود عادت کنند.

در یادگیری سه تکنیک مهم در لاغری (کاربردی) نیز عینا چنین است و یادگیری لاغری به تکرار و ممارست نیاز دارد. در زیر ماجرای جالبی را برای شما بازگو می کنم.

دکتر مالتز در باره تجربه و تحقیق خود می گوید:

«این و بسیاری از موارد مشابه دیگر نشان می دهند که حداقل ۲۱ روززمان لازم است تا یک تصویر ذهنی قدیمی از بین برود و یک تصویر جدید شکل بگیرد.»بر این اساس برای کاهش وزن شما نیاز دارید هر تکنیک را به مدت حداقل سه هفته انجام دهید تا به آن عادت کنید. از این بررسی متوجه می شویم آنان که به دنبال لاغری یک شبه هستند نتیجه ای نمی گیرند.

تجربه لاغری

تجربه خودم: زمانی که دفتر مشاوره تغذیه جدیدم را تاسیس کردم هنگامی که به آنجا می رفتم خیلی دقت می کردم که راه را اشتباه نروم. خیابان ها را دقت می کردم، چهار راه ها و نشانه هایی که سر راهم بود را به ذهن میسپاردم.
اما پس از مدتی همین که در پارکینگ منزل ماشین را روشن می کردم، دیگر به مسیر فکر نمی کردم و حتی ممکن بود ویس آموزشی یا آهنگ گوش کنم و به یک باره به درب مطب می رسیدم.در این مقاله کلیپی با محتوای سه تکنیک لاغری برای شما تولید کرده ام که توجه شما را به آن فرا می خوانم.

یادگیری در یک ماه:

با توجه به تجربه و تحقیق دکتر ماکسول و با توجه به تجربه خودم از مراجعین کاهش وزن یادگیری را در ۳۰ روز به شما یادآوری می کنم.

۳۰ روز را به سه تا ۱۰ روز تقسیم می کنیم.

۱۰ روز اول تشکیل شده از سه روز اول و ۷ روز بعدی:

اما وقتی این سه ر وز اول تمام شد حالت تازگی لباس از بین می رود. پس از سه روز اول تازگی رژيم لاغری نیز از بین رفته و به واقعیتی جدید می رسید.

سخترین بخش

سخت ترین قسمت رژيم لاغری بعد از سه روز و در ۷ روز بعدی می باشد. معمولا رژیم های لاغری در همین زمان با شکست مواجه می شوند. اگر از این مرحله عبور کنید قسمت سخت کاهش وزن را پشت سر گذاشته اید.

۱۰ روز دوم کمی سخت است ولی نه به شدت قبل، قابل تحمل است چون کمی به آن عادت کرده اید.

۱۰ روز سوم دیگر چیزی جلو دار شما نیست و به راحتی پیش می روید.

لاغری های شگفت انگیز

یک نکته از رژيم قلیایی هم به شما بگویم:

اگر بدنتان اسیدی باشد هر رژیمی هم که بگیرید نمی توانید لاغر شوید چرا؟ چون در راستای طبیعت بدن شما نیست.

اگر بدنتان قلیایی شود، در راستاط طبیعی خود قرار گرفته، راحت و با سرعت لاغر می شوید. چون در مجموع بدن خاصیت قلیایی دارد، کبد قلیایی است، استخوان، خون، پوست و تقریبا تمام  بدن (بجز معده) خاصیت قلیایی دارد.

یک بدن اسیدی اگر هم تنومند و چاق باشد در حقیقت بسیار ضعیف است. قدرت ترمیم و بازسازی پایینی دارد و راحتی و آرامش از آن فرار می کند.

حتی یک زمین خوردگی هم می تواند شخص را زمین گیر رده و پیش زمینه ابتلا به دیگر رنج ها و بیماری ها شود.

سخن پایانی

امیداور هستم که این سه تکنیک مهم در لاغری به شما کمک کند که بتوانید به وزن ایده آل خود برسید 🙂 . اما چنانچه میخواهید فوری لاغر شوید بهتر است از دوره رژیم قلیایی دکتر مردانی استفاده کنید.

شاید این مطلب مورد پسند شما باشد:

7 علت چاقی و اضافه وزن انسان امروزی

از شما بابت مطالعه محتوای سه تکنیک مهم در لاغری (کاربردی) متشکرم. آیا آن را برای دوستان خود ارسال می کنید؟ بی شک کمک به کاهش وزن دیگری به شما نیز برمی گردد.

محمود مردانی مشاور تغذیه و رژيم قلیایی سایت لاغرفیت

4 نظر در “سه تکنیک مهم در لاغری

  1. سلام
    راهکارهای که بیان فرمودید در عین سادگی ولی راهگشاهستند

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام و درود به شما خانم حدادی عزیز، متشکرم

    2. محمود مردانی گفت:

      سلام
      ممنونم خانم حدادی عزیز

  2. مطالب این سایت همیشه جزو بهترینهاست ممنون از اینکه برای مخاطبتون وقت میذارین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

81  +    =  82