رژیم لاغری, محمود مردانی

رژیم لاغری 7 روزه (محمود مردانی)

رژیم لاغری 7 روزه (محمود مردانی)

رژیم لاغری 7 روزه (محمود مردانی) برنامه ای است که می توانید زندگی خودتان را با آن تغییر دهید. در سایت لاغرفیت به کرار گفته ایم با مکانیزه شدن زندگی روند چاقی رو به افزایش است. در اینجا ذکر این نکته اهمیت دارد که برای چه می خواهید لاغر شوید؟ برای استخدام؟ برای رسیدن به یک عشق حقیقی؟ برای سلامتی و سالم تر زندگی کردن؟ در هر صورت اگر می خواهید چربی های اضافه بدن خود را کم کنید رژیم لاغری 7 روزه واقعا به شما کمک می کند تا لاغر شوید.

رژیم لاغری 7 روزه 

رژیم لاغری 7 روزه 

آقای شریل فوربرگ متخصص تغذیه رژیم لاغری 7 روزه را برای کاهش وزن طراحی کرد. این برنامه لاغری 7 روزه به خیلی ها کمک کرده است تا در کوتاه ترین زمان لاغر شوند. طبق نظر فوربرگ رژیم لاغری 7 روزه مطمئن، آسان بوده که باعث سرزندگی شخص رژيم گیرنده می شود.

امروزه مشکل تناسب اندام و ضعف ظاهر برای انسان و برای سلامتی او مضر است. فرض کنید شخصی در وزن زیاد قرار داشته و او به یک میهمانی بزرگ دعوت شده است. یا انکه باید در جلسه ای مهم شرکت کند. اما او زمان زیادی برای تهیه لباس درخور و مناسب ندارد.

دلش می خواهد لباس زیبایی بپوشد ولی انگار تمام لباس ها به او تنگ شده است. در چنین شرایطی اولین سوالی که به فکر او خطور می کند چیست؟ او فکر می کند چگونه می توانم وزن خودم را کم کنم؟ چگونه سریع لاغر شوم تا بتوانم لباس هایی که مورد علاقه ام است را بپوشم؟

ممکن است به دنبال رژيم لاغری 7 کیلو در هفته بیفتد. یا اینکه به خود بگوید من می توانم از رژيم لاغری 7 روزه 8 کیلو استفاده کنم؟ او فقط می خواهد به هر قیمتی لاغر شود. حتی ممکن است سلامتی خود را به خطر بیندازد.

برنامه رژیم لاغری 7 روزه برای کاهش وزن

برنامه رژيم لاغری 7 برای کاهش وزن بدون محرومیت نیست. گر چه می توانید روزانه از سه وعده اصلی و دو یا سه میان وعده نیز بخورید. در برنامه رژيم لاغری 7 پروتئین 30 درصد، کربوهیدرات 45 درصد و چربی 25 درصد است.

  • پروتئین 30 درصد
  • کربوهیدرات 45 درصد
  • چربی 25 درصد

فورنبرگ در ارتباط با نوشیدنی ها توصیه می کند از نوشیدنی های کم کالری مثل چای و قهوه استفاده نمایید. همچنین او می گوید 60 تا 90 دقیقه یعنی یک ساعت تا یک و نیم ساعت ورزش با درجه متوسط و چهار مرتبه در هفته نیاز کاهش وزن با رژيم لاغری 7 می باشد.

رژيم لاغری 7 روزه نام دیگری نیز دارد که به رژيم جنرال موتورز معروف است.

رژيم جنرال موتورز GM 

رژيم جنرال موتورز GM 

رژیم 7 روزه جنرال موتورز ادعا دارد در هفته 7-6 کیلو وزن کم می کنید. گر چه رژيم جنرال موتورز GM مثل هر نوع رژيم دیگری از مزایا و معایب خاص خود برخوردار است ولی طبق منابع علمی کاهش وزن در یک هفته به میزان 7-6 کیلو سلامتی را با چالش مواجه می نماید.

تا کنون اطلاعات دقیق و موثقی در مورد رژيم لاغری GM بدست نیامده است. ولی اول اعتقاد بر این بود که رژيم جنرال موتورز بوسیله کارکنان شرکت جنرال موتورز طراحی شده است که تا حدود زیادی این نظریه رد شده است.

مدت زمان استفاده از این رژيم لاغری 7 روز است و نیاز است شما در هر روز از غذاهای خاصی استفاده کنید. بیشتر غذاهای جنرال موتورز سبزیجات بوده و در آخر رژيم  گوشت نیز مصرف می شود. دلیل کاهش وزن سریع با رژيم لاغری 7 جنرال موتورز کم کالری بودن آن رژيم است.

بنابراین میزان مصرف کالری از دریافت کالری در طول روز بیشتر بوده و همین امر باعث کااهش وزن می گردد. برخی از متخصصان تغذیه بر این باور هستند که رژيم جنرال موتورز طبیعی ترین و سریع ترین رژيم کاهش وزن بدون استفاده از مواد و داروهای شیمیایی است.

 در رژيم جنرال موتورز هیچ محدودیت سنی مشخص نشده و تمام سنین می توانند از این برنامه رژيم لاغری استفاده کنند. این موضوع یعنی رژيم لاغری 7 روزه جی ام مورد تایید سایت لاغرفیت و محمود مردانی مشاور تغذیه نیست.

رژیم لاغری 7 روزه رایگان

در رژيم جنرال موتورز هیچ محدودیت سنی مشخص نشده و تمام سنین می توانند از این برنامه رژيم لاغری استفاده کنند. این موضوع یعنی رژيم لاغری 7 روزه جی ام مورد تایید سایت لاغرفیت و محمود مردانی مشاور تغذیه نیست.

اگر به دنبال رژیم لاغری 7 روزه و یا رژيم لاغری رایگان هستید روی نمونه رژيم رایگان کلیک کنید. در ادامه مطلب رژیم لاغری 7 روزه (محمود مردانی) به روز های هفته رژيم جنرال موتورز می رسیم.

رژيم لاغری 7 روزه شرایطی دارد که روزهای آن به شرح زیر است:

 روز اول رژیم میوه تازه بخورید

اولین روزن رژيم جنرال موتورز از اهیمت بالایی برخوردار است. فتح قله اورست حدود ۱۳ روز طول می کشد ولی با قدم اول شروع می شود. روز اول روزی است که شما تغییر اساسی می کنید و قرار است کارهایی انجام دهید که تا کنون انجام نداده اید. چیزهایی بخورید که قبلا به این روش نخوردید.

در روز اول باید از انواع میوه های مختلف استفاده کنید. میوه هایی مثل طالبی، خربزه، هندوانه، شلیل، انگور و هر میوه ای که در دسترس دارید. اشخاصی که رژیم لاغری 7 روزه را طراحی کرده اند معتقد هستند نباید در روز اول از میوه موز استفاده کنید شاید به دلیل کالری زیادی است که موز در خود ذخیره کرده است.

همچنین معدقد هستند در روز اول رژيم لاغری 7 روزه نباید از سبزیجات چه خام و چه پخته استفاده نمایید. این قانون خلاف قانون سایت لاغر فیت و رژيم قلیایی است. در روز اول نوشیدن هشت تا دوازده لیوان آب فراموش نشود. با این وجود ممکن است در روز اول احساس گرسنگی داشته باشید که با میوه می توانید خودتان را سیر کنید.

روز دوم سبزیجات بخورید

روز دوم سبزیجات بخورید

در ادامه مقاله رژیم لاغری 7 روزه (محمود مردانی)  به روز دوم رژيم لاغری 7 روزه رسیدیم. در روز دوم شما مجاز به استفاده از سبزیجات مختلف هستید. سبزیچات خام و پخته را به هر شکلی ولی بدون استفاده از روغن می توانید بخورید. هویج خام و پخته، لوبیا، خیار، کاهو، کلم و غیره را می توانید در رژيم خود داشته باشید.

آيا تا به حال اسم رژيم لاغری 7 روزه خیار یا رژيم لاغری 7 روزه با خرما را شنیده اید؟ حتی سیب زمینی که دارای نشاسته است نیز در گروه رژيم لاغری 7 روزه است. حال که چنین است می توانید در وعده صبحانه نیز از سیب زمینی آب پز استفاده کنید.

شک نکنید که تغییرات اساسی در نحوه هضم و عملکرد گوارش شما رخ خواهد داد. در روز دوم رژيم لاغری 7 روزه ۸ تا ۱۲ لیوان آب نیز توصیه شده است، آن را فراموش نکنید.

پیشنهاد سایت لاغرفیت رژيم لاغری 20 کیلویی برای شماست، کافی است روی لینک رژيم لاغری 20 کیلویی کلیک کنید.

روز سوم رژيم لاغری 7 روزه

روز سوم از دو روز قبل یعنی استفاده از میوه و سبزیجات تشکیل شده است. روز سوم رژيم لاغری GM  به شما امکان می دهد که هم میوه و هم سبزیجات را در طول روز استفاده کنید تا پوستی سالم را نیز تجربه کنید. در روز سوم هم موز و سیب زمینی ممنوعیت دارد.

بهتر است صبح را با رژيم گیاهخواری و میوه و ظهر و شب را با رژيم میوه اجرا کنید. البته می توانید این قانون را برعکس یا ترکیبی نیز انجام دهید. اگر سوال کنید آقای مردانی به چه صورت اجرا کنیم، مقاله خام گیاه خواری برای کاهش وزن را به شما معرفی می کنم.

روز چهارم رژيم لاغری 7 روزه

روز چهارم رژيم لاغری 7 روزه را می توان روز وسوسه انگیز نامید. سه روزه که برنامه رژيم قبلی را کنار گذاشته و از رژيم لاغری جدید استفاده می کند. پس وسوسه انگیز بودن روز چهارم امکان پذیر می باشد.

در این روز سه لیوان شیر می توانید بخورید. احتمال دارد این سوال پیش بیاید که آقای مردانی روز چهارم احساس گرسنگی می کنیم. نگران نباشید می توانید در پایان روز شیر را با موز مخلوط کرده و شیر موز بخورید.

شیر موز احساس گرسنگی شما را برطرف می کند. ۸ تا ۱۲ لیوان آب را نیز فراموش نکنید. اگر به دنبال رژيم لاغری سه روه خیار هستید می توانید رژيم سه روزه میوه را مطالعه کنید.

روز پنجم رژيم لاغری 7 روزه

روز پنجم رژيم لاغری 7 روزه

روز پنجم رژيم لاغری 7 روزه مورد علاقه من محمود مردانی است. در این روز شما می توانید به اندازه یک لیوان برنج به همراه 7-6 عدد گوجه فرنگی بخورید. مصرف گوجه فرنگی منعی ندارد چون کالری نداشته و احساس سیری به شما دست می دهد.

گوجه فرنگی دارای بتا کاروتن بوده که هر بتا کاروتن به دو ویتامین A تبدیل می شود. ویتامین A یکی از آنتی اکسیدان های قوی و ضد سرطان است. همچنین خوردن گوجه فرنگی باعث سلامت پوست شما می شود.

در رژيم کاهش وزن با گوجه فرنگی هر چه می خواهید گوجه فرنگی بخورید. ولی برای اینکه ممکن است گوجه فرنگی اوره را کمی افزایش دهد میزان آب را تا حدود ۱۵ لیوان افزایش دهید و همچنین لیموترش نیز بخورید.

برخی به دنبال رژیم 5 روزه معجزه گر هستند. بهتر است آنها رژيم 7 روزه را انجام دهند.

روز ششم رژيم لاغری 7 روزه

در ادامه محتوای لاغری 7 روزه (محمود مردانی) به روز ششم رژيم GM رسیدیم. در روز ششم سهمیه شما یک فنجان برنج است. البته در طول روز نیز می توانید با انواع و اقسم سبزیجات خودتان را سیر کنید.

در این روز سیستم گوارشی شما تقویت شده است. روز ششم رژيم 7 روزه نیز حاوی ۸تا ۱۲ لیوان آب بوده که نباید آنرا فراموش کنید.

روز هفتم رژيم 7 روزه

به آخرین روز رژيم 7 روزه خوش آمدید. امروز که روز هفتم برنامه رژيم غذایی GM است از هیجان ویژه ای برخوردار است. خودتان را با یک فنجان برنج و در کنار آن آبمیوه و همچنین سبزیجات سیر کنید.

در روز 7 رژيم برای خودتان یک جشن کوچک بگیرید به خاطر اینکه توانسته اید یک هفته متفاوت را تجربه کنید.

لاغری 7 روزه (محمود مردانی) مزایا و معایبی نیز دارد.

مزایای رژيم جنرال موتورز GM

ییکی از اصلی ترین مزیت های رژيم جنرال موتورز سرعت کاهش وزن در کوتاه مدت است. یعنی به شما کمک می کند که در یک هفته با غذاهای کم کالری کاهش وزن زیادی را تجربه کنید.

مزیت دوم رژيم جنرال موتورز خاصیت سم زدایی آن می باشد. منظور از سم زدایی رژيم جنرال موتورز این است که در مدت یک هفته بیشتر از مواد غذایی قلیایی استفاده می شود.

خوردن مواد غذایی قلیایی پسماندهای شیمیایی ندارد و باعث می شود پسماندهای شیمیایی که از مصرف غذاهای اسیدی وارد بدن شده است را از بدن دفع کند. برای اینکه به این موضوع اشراف بیشتری داشته باشید می توانید مقاله رژيم قلیایی را مطالعه کنید.

باعث سم زدایی بدن می شود ؛ با کاهش کالری در بدن ، مقدار زیادی سم همراه با مواد زائد از بدن دفع می شود. البته به خاطر داشته باشید که رژیم های سم زدایی برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند زیرا می توانند به بدن آسیب برسانند.

معایب رژيم جنرال موتورز GM

از معایب اصلی رژيم جنرال موتورز این است که حاوی مواد اصلی مغذی و مواد حیاتی مورد نیاز بدن نمی باشد. بعنوان مثال ویتامین B12، چربی، آهن و حتی ویتامین های محلول در چربی در این رژيم لاغری 7 روزه نیست.

ویتامین های محلول در چربی (ویتامین A ویتامین D ویتامین E و ویتامین K) هستند. این ویتامین ها باید در چربی محلول شده و سپس جذب شوند و چون در رژيم جنرال موتورز چربی وجود ندارد با کمبود این ویتامین ها مواجه خواهید شد.

عدم احساس سیری با رژيم جنرال موتورز یکی دیگر از معایب آن است. معمولا در رژيم هایی که احساس سیری به شخص دست ندهد تعهدی برای ادامه آن وجود ندارد.

حتی کاهش وزن با رژيم جنرال موتورز باعه احساس خستگی می شود چون تنوع غذایی در این رژيم وجود ندارد. من محمود مردانی مشاور تغذیه سایت لاغرفیت سلامت رژيم جنرال موتورز را تایید نمی کنم چون سلامتی را به خطر می اندازد.

سیستم رژيم لاغری جنرال موتورز معتبر نیست چون تا حالا هیچ تحقیق و مطالعه جامعی از آن حمایت نکرده است.

با تشکر محمود مردانی سایت لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3  +  7  =