تغذیه سالم, رژيم قلیایی, رژيم قلیایی و درمان کبد چرب

درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی)

درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی)

درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی) عنوان این مقاله است. چندی قبل مادرم با من تماس گرفت و گفت: حال فلان شخص از فامیل اصلا خوب نیست. اون کرونا گرفته و بهش زنگ بزن. با اینکه در درمان بایستی شخص بیمار به سمت درمانگر خود برود ولی به مادرم گفتم چشم و با او تماس می گیرم.

حال عمومی او خیلی خراب بود و می گفت با کرونا دارم می میرم. با اینکه او کشاورز موفقی است حتی نمی توانست از جای خود بلند شود. سرفه امان او را بریده بود. می گفت تمام بدنم درد می کند. به او گفتم فقط ۴۸ ساعت (دو روز) دستورات درمان کرونا با غذاهای قلیایی مرا اجرا کن. او گفت راهی ندارم و اجرا می کنم. بهتر از این است که بمیرم.

درمان کرونا با مواد غذایی

درمان کرونا با مواد غذایی

 

در ایران تقریبا هیچ فردی نیست که اطلاع نداشته باشد برای کرونا تمام راه ها را رفته اند ولی درمان کرونا با مواد غذایی را اجرا نکرده اند. استرس از کرونا باعث شده شخصی که به کرونا مبتلا شده است به سمت دارو برود و از افزایش سطح ایمنی بدن خود غافل شود.

من محمود مردانی، فردی که به کرونا مبتلا شده است را مقصر نمی دانم. تبلیغات رسانه های مختلف مردم را به سمت راه های دیگری هدایت کرده است. اما انسان بایستی از تفکر خود نیز استفاده کرده و همیشه بهترین راه درمان کرونا را پیگیری کند.

اگر به تاریخ پیدایش کرونا نگاهی گذرا بیندازیم متوجه می شویم در ایران آمارها روز به روز بیشتر و بیشتر شده است. حتی در زمانی که تاکید به نرفتن به مسافرت می شود. حتی زمانی که تعداد زیادی از مردم واکسینه شده اند. ولی چرا با این وجود آمار ابتلا و مرگ و میر کرونا زیادتر شده است؟
حلقه مفقوده در درمان کرونا افت سیستم ایمنی بدن می باشد. ویروس کرونا پخش شده است ولی چرا تعدادی به کام مرگ می روند و برای تعداد کمی مثل یک سرماخوردگی ساده است؟

یکی از ریسک فاکتورهایی که احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد، چاقی و اضافه وزن است. چون هر چه میزان اسیدی بودن بدن بیشتر باشد، بدن ضعیف تر و سرعت ابتلا به کرونا بیشتر می شود. اگر اضافه وزن دارید و یا اینکه چاق هستید دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را از دست ندهید.

کرونا امروز در ایران

ژنرال یانگ یود رد دهه سوم میلادی وقتی از رود یکنگ تسه عبود کرد، دستور داد کشتی ها را آتش بزنید. شب هنگام بود که همه کشتی ها را آتش کشیدند. صبح تمام یاران و سربازان خود را جمع کرد و گفت: دوستان من، سربازان من تنها راه ما به کشورمان سوخت شد.

ما دو راه داریم یا اینکه تسلیم دشمن شده و کشته شویم و یا اینکه بجنگیم و با سر افرازی پیروز شویم. اتفاقا آنها جنگیدند و پیروز هم شدند. کرونا امروز در ایران عینا مثل داستان مستند بالا است.

من نیز به شما می گویم ما دو راه داریم: یا تسلیم کرونا ویروس یا غلبه بر کرونا ویروس و راه سومی وجود ندارد. شما کدام راه را انتخاب می کنید؟ راه اول یا راه دوم را؟ اگر راه غلبه بر کرونا را انتخاب می نمایید این مقاله را تا آخر بخوانید و دستورات آنرا اجرا کنید تا به اوج سلامتی خودتان برسید.

دو راه اساس برخورد با کرونا:

  1. یا تسلیم کرونا شوید
  2. یا به کرونا غلبه کنید

شاید سوال کنید درمان کرونا با چه مواد غذایی امکان پذیر می باشد یا درمان خانگی کرونا با مواد غذایی چگونه است؟ حتما به شما می گویم رژيم غذایی مبتلایان کرونا به چه صورت است. عجله نکنید چون اول باید بدانیم چرا ویروس کرونا زیاد می شود.

علت افزایش ویروس کرونا چیست

برای درک علت افزایش ویروس کرونا به یک موضوع توجه کنید. قبل از مطب تهران، سال ها قبل در شهرستان بروجرد دفتر مشاوره تغذیه داشتم که در آنجا اتفاق جالبی افتاد.

اداره برق شهرستان بروجرد بعلت بدهی زیاد شهرداری برق شهرداری و معابر را قطع کرد. شهر در تاریکی به سر می برد. شهردار وقت دستور داد تمام زباله های شهر را به جلوی اداره برق منتقل و در آنجا بریزند.

صحنه خیلی بدی وجود آمد. بوی تعفن زباله ها از یک سو و از سوی دیگر سروکله موش ها، سوسک ها و حیوانات موذی پیدا شد. تا جایی که اداره برق مجبور شد برق را وصل کند.

به نظر شما علت پیدایش حیوانات موذی چه بود؟ مقصر اصلی موش ها و میکروب ها بودند؟ حتما می گویید آقای مردانی علت پیدا شدن میکروب ها و ویروس ها زباله ها و آشغال ها بوده اند.

آفرین به شما درست حدس زدید. وقتی محیط کثیف ایجاد کنیم، حیوانات موذی و ویروس ها در آنجا عاشقانه زندگی می کنند. در بدن انسان نیز عینا چنین است یعنی اگر محیط بدن حالت اسیدی پیدا کند رشد و تکثیر میکروب و ویروس شروع می شود.

در این قسمت می خواهم محیط اسیدی و قلیایی را توضیح دهم. محیط اسیدی و قلیایی را در کتاب علوم دوم راهنمایی نیز مطالعه کرده اید.

محیط اسیدی عامل تجمع ویروس است

محیط اسیدی عامل تجمع ویروس است

لطفا یک قلم و کاغذ بردار و یک خط افقی از چپ به راست روی کاغذ بکش. اول سمت چپ را عدد صفر و آخر خط را عدد چهارده یادداشت کن. وسط آن دو عدد چه عددی است؟ آفرین عدد هفت که حالت خنثی دارد.

بله درس حدس زدید قصد دارم راجع به ph برای شما صحبت کنم. اتفاقا یادگیری محیط اسیدی و قلیایی برای سلامتی و لاغر شدن نیز اهمیت دارد. از هفت به سمت صفر را محیط اسیدی یادداشت و از هفت به سمت چهارده را محیط قلیایی بنویس.

اگر از مواد غذایی اسیدی استفاده شود بدن به سمت اسیدی شدن پیش رفته و محیط برای رشد ویروس کرونا ایجاد می شود.

در مجموع بجز معده بدن نیز خاصیت قلیایی دارد. اگر از مواد غذایی اسیدی استفاده شود بدن به سمت اسیدی شدن پیش رفته و محیط برای رشد ویروس کرونا ایجاد می شود.

 اگر از مواد غذایی قلیایی استفاده شود، بدن در راستای طبیعت درست خود قرار می گیرد و شخص به اوج سلامتی خود می رسد.

پیشنهاد سایت لاغرفیت به شما کاملترین لیست غذاهای قلیایی است. حالا که با محیط اسیدی و قلیایی آشنا شدید می خواهیم به سوالات شما پاسخ دهیم:

تغذیه بیماران کرونایی در خانه

کرونا گرفتیم چی بخوریم

رژيم غذایی مبتلایان به کرونا

خود مراقبتی در بحران کرونا و راه های پیشگیری از کرونا

در مقاله درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی) می خواهیم به خود مراقبتی در بحران کرونا و راه های پیشگیری از کرونا بپردازیم. من مشاور تغذیه هستم و تکنیک های رژيم غذایی مبتلایان به کرونا را برای شما خیلی ساده سازی کرده ام.

فقط یک نکته یادتان باشد که ساده بودن تکنیک ها شما را به اشتباه نیندازد. ما قرار نیست کوه ها را جابجا کنیم قرار است راه های ساده تغذیه بیماران کرونایی در خانه را بدانیم و انجام دهیم. همین

😈ویروس کرونا از راه گلو وارد میشه
اولین قدم درمان پاکسازی گلو است.

چای نمک چون خاصیت اسیدی داره هنگام غرغره، ویروس جذب آن شده و از گلوی شما خارج میشه. امتحان کن و عفونت های سیاه را خودت ببین.

👇👇👇👇

کلیپ طرز صحیح غرغره با چای نمک از آپارات مشاهده و را امتحان کن و از نتیجه شگفت انگیز آن را ببین.

غرغره چای نمک

غرغره چای نمک

یک لیوان چای با یک قاشق مربا خوری نمک مخلوط کرده و غرغر کنید.

آیا می دانید ورود ویروس کرونا از چه راهی است؟ از راه تنفس و گلو ویروس کرونا وارد می شود. پس اولین کاری که برای درمان و پیشگیری از کرونا باید صورت بگیرد، پاکسازی گلو است.

اولین اقدام برای درمان کرونا غرغره چای نمک است. تاکید می کنم چای نمک نه آب نمک. مقالات متعددی راجع به چای با نمک برای عفونت دندان، چای و نمک برای عفونت لثه و همچنین چای و نمک برای کشیدن دندان به رشته تحریر درآمده  است.

در قدیم وقتی چشم عفونت می کرد مامان بزرگ ها چای با نمک برای عفونت چشم را استفاده می کردند. به این صورت که چای را خنک کرده و در زیر استکان ریخته و آرام آرام به چشم نزدیک کرده و آن را شستشو می دادند. من محمود مردانی شاهد این درمان خانگی بوده ام.

طرز تهیه چای نمک

چای سیاه را دم کرده و برای غرغره چای با نمک از آن استفاده می کنید. یک لیوان چای بریزید و اجازه دهید تا سرد شود. یک قاشق مربا خوری‌ (قاشق متوسط) نمک داخل آن ریخته و کاملا هم بزنید تا کاملا در چای حل شود.

حالا به دستشویی بروید و چای نمک را غرغر کنید. این محلول چای نمک اصلا خوشمزه نیست ولی خیلی اثر گذار است و تا آخر بایستی آنرا غرغر نمایید. در هنگام غرغره چای با نمک سر خود را اینطرف و آن طرف برده تا تمام سطوح گلو پاکیزه شود.

وقتی غرغره انجام می دهید و آن را بیرون  می ریزید تکه های سیاه رنگی را مشاهده می کنید. معمولا از نیمه لیوان به بعد عفونت های سیاه رنگ خارج می شوند ولی در بیمارانم متوجه شده ام که برخی از آنان از همان ابتدای لیوان عفونت ها خارج می شوند.

تا آخر لیوان چای نمک را غرغر کنید، می دانم سخت است اما قرار است به سطح سلامتی کامل برسید. پس حتما انجامش بدهید.

چرا غرغره چای نمک گلو را پاکسازی می کند

دانستن اینکه چرا غرغره با چای نمک گلو را پاکسازی می کند خیلی جالب و جذاب است. لطفا پس از یادگیری آنرا به دیگران نیز آموزش دهید. چای سیاه اندکی خاصیت اسیدی دارد یعنی پی اچ چای سیاه از حدود ۴.۹ تا ۵.۵ است.

همانطور که گفتم سوسک ها و موش ها در محیط کثیف زندگی می کنند، ویروس کرونا نیز در محیط اسیدی عاشقانه زندگی و در آنجا تکثیر پیدا می کنند.

وقتی چای را غرغر می کنید، ویروس های کرونا از چای خوششان می آید و به آن جذب می شوند. شما هم پس از غرغر کردن آنها را بیرون می ریزید و از شر آنها خلاص می شوید.

وقتی چای را غرغر می کنید، ویروس های کرونا از چای خوششان می آید و به آن جذب می شوند. شما هم پس از غرغر کردن آنها را بیرون می ریزید و از شر آنها خلاص می شوید.

وقتی گلوی خودتان را از کرونا پاک کردید نیاز است به قلیایی شدن بدن خود بپردازید. شخصی که کرونا می گیرد بدنش خاصیت اسیدی داشته و اگر ادامه پیدا کند خطر او را تهدید می نماید.

قلیایی کردن بدن برای درمان کرونا

قبل خاصیت قلیایی دارد، خون، کبد، کلیه، استخوان و حتی بزاق دهان نیز خاصیت قلیایی دارند پس بایستی در راستای طبیعت بدن از غذاهای قلیایی استفاده کنید.

خیلی ها سوال می کنند آقای مردانی به ما بگو رژيم غذایی مبتلایان به کرونا به چه صورت است؟ آیا پیشگیری از کرونای دلتا با رژيم قلیایی امکان پذیر است؟

خانواده بزرگ لاغرفیت با کرونا مثل یک سرما خوردگی ساده برخورد می کند.

شما هم می توانید با ویروس کرونا مثل یک سرماخوردگی ساده برخورد کنید.

رژيم غذایی مبتلایان به کرونا

اگر با خود می گویید من که می دانم غذا چه بخورم، همینجا سایت لاغرفیت را ببندید و به مطالعه مقاله درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی) ادامه ندهید.

اگر با خود می گویید من که می دانم غذا چه بخورم، همینجا سایت لاغرفیت را ببندید و به مطالعه مقاله درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی) ادامه ندهید.

بزرگترین دشمن سلامتی توهم دانایی است. اینکه مثلا شخصی غذا می خورد متخصص تغذیه نیست. اگر شخصی لامپ را تعویض کند ادیسون نیست. بایستی بدانیم که محتویات یک قرص به مراتب کمتر از محتویات غذای ما است.

خواهش می کنم نگویید آقای مردانی تو چقدر بیرحمانه صحبت می کنی؟ چون مسئله سلامتی شما در میان است من نیز سخت گیری می کنم. بارها به افراد گفته ام فلان ماده غذایی را بخور، او فورا پاسخ داده است: ما آن ماده غذایی را داریم.

می گویم داشتن ماده غذایی به معنی خوردن آن نیست. برخی هم پا را فراتر گذاشته و می گویند ما از فلان ماده غذایی همیشه می خوریم، فورا از او سوال می کنم دیشب از آن خوردی؟ می گوید خیر، دیروز ناهار چی؟ باز هم جواب منفی می شنوم، چون می گوید ما سر کار از آن ماده غذایی نداریم.

رژيم غذایی مبتلایان به کرونا خیلی ساده ولی در عین سادگی اثر گذار و از آنتی اکسیدان های غذایی تشکیل شده است.

درمان خانگی کرونا با مواد غذایی قلیایی

درمان خانگی کرونا با مواد غذایی قلیایی

وقتی از خواب بیدار شدید یک لیوان آب با یک قاشق آبلیمو بخورید. شروع روزتان را با یک ماده غذایی قلیایی شروع کرده اید. به یاد داشته باشید که ویروس کرونا نمی تواند در محیط قلیایی تکثیر پیدا کند.

برای وعده ناهار حتما سالاد و سبزیجات بخورید. دو پیاله سالات قلیایی معجزه می کند. حالا اگر سالاد نبود می توانید از انواع سبزیجات به وفور بخورید. سبزیجات آب خالص فراوانی نیز دارد.

ویروس کرونا در محیط بیهوازی و به دور از آب زندگی می کند. محیط اسیدی محیطی اسد بدون آب و اکسیژن و خوردن سبزیجات باعث افزایش آب و اکسیژن سلولی شده و ویروس را ناتوان می کند.

خانواده بزرگ لاغرفیت با کرونا مثل یک سرما خوردگی ساده برخورد می کند. شما هم می توانید با ویروس کرونا مثل یک سرماخوردگی ساده برخورد کنید.

خوردن سبزیجات مختلف جزو درمان خانگی کرونا با مواد غذایی قلیایی به حساب می آید.

درمان کرونا با میوه

میوه ها با خاصیت قلیایی، آب و اکسیژن فراوان به درمان کرونا کمک می کنند. درمان کرونا با میوه شامل خوردن دو تا چهار میوه در ۲۴ ساعت است. آبمیوه صنعتی خیر، میوه های کمپوتی، خیر، فقط میوه های ارگانیک اهمیت دارند.

توصیه مهم: یکی از ریسک فاکتورهایی که احتمال ابتلا به کرونا را افزایش می دهد، چاقی و اضافه وزن است. چون هر چه میزان اسیدی بودن بدن بیشتر باشد، بدن ضعیف تر و سرعت ابتلا به کرونا بیشتر می شود. اگر اضافه وزن دارید و یا اینکه چاق هستید دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی را از دست ندهید.

چربی برای درمان کرونا

خوردن چربی های غیر اشباء و قلیایی باعث درمان کرونا می شوند. استفاده یک قاشق غذا خوری تا سه قاشق غذا خوری از روغن زیتون معجزه می کند. روغن زیتون به توان او انرژی شما می افزاید.

روغن زیتون چون خاصیت قلیایی دارد شما را در برابر ویروس کرونا مقاوم می نماید. روغن زیتون باعث باز شدن عروق قلبی و مغزی شده و بیماران زمینه ای قلبی عروقی را از کرونا مصونیت می بخشد.

خواص روغن زیتون در مقابل کرونا ویروس:

  • افزایش توان و انرژی
  • دارای خواص قلیایی
  • باز کردن عروق قلبی
  • باز کردن عروق مغزی
  • ضد چربی و کلسترول

پیشگیری از کرونا ویروس با توصیه های لاغرفیت

پیشگیری از کرونا ویروس با توصیه های لاغرفیت

بطور خلاصه چند سطر زیر را مطالعه و مدام انجام دهید چون با تکنیک های آن می توانید بدن خودتان را قلیایی کنید.

  1. یک لیوان محلول چای نمک را غرغره کنید
  2. همراه ناهار و شام دو قاشق روغن زیتون بخوید
  3. همراه تمام وعده های اصلی سه گانه یک یا چند نوع از سبزیجات بخورید
  4. از میوه های تازه، متنوع و فصل استفاده کنید
  5. روزی ۸ لیوان آب بنوشید ترجیها همراه یک لیوان آب یک قاشق آبلیمو بریزید
  6. از تنفس دیافراگمی جهت افزایش اکسیژن بدن خود بهره بگیرید

پیشنهاد سایت لاغرفیت برای تنفس دیافراگمی مطالعه محتوای کاهش وزن و لاغری با تنفس دیافراگمی است. در آن مقاله طرز درست تنفس تا عمق ریه را توضیح داده ام و یک تمرین اصولی را به شما آموزش می دهم.

ورزش تنفس برای دریافت اکسیژن روزی سه مرتبه و هر مرتبه ۳۰ بار تکرار شود. نیاز است که به شما بگویم اکسیژن خاصیت قلیایی و دی اکسید کربن(بازدم) خاصیت اسیدی دارد؟

توصیه خیلی مهم محمود مردانی مشاور تغذیه

ورزش تنفس برای دریافت اکسیژن روزی سه مرتبه و هر مرتبه ۳۰ بار تکرار شود. نیاز است که به شما بگویم اکسیژن خاصیت قلیایی و دی اکسید کربن(بازدم) خاصیت اسیدی دارد؟

توصیه های بالا بسیار ساده ولی انجام آنها کمی سخت است، اما سلامتی بزرگترین موهبت الهی است که اگر آن را از دست بدهی متوجه خواهی شد. پس برای اینکه سلامتی خودت و خانواده ات به خطر نیفتد موارد فوق را انجام بده.

لطفا این مقاله درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی) را برای ده نفر از دوستان و آشنایان نیز شیر کنید تا ایرانی سالم و جهانی سالم داشته باشیم. سری هم به فروشگاه لاغرفیت بزنید و از دوره ۳۰ روزه رژيم قلیایی دیدن فرمایید. متشکرم

محمود مردانی سایت لاغرفیت

6 نظر در “درمان کرونا با مواد غذایی قلیایی (محمود مردانی)

  1. فریبا گفت:

    سپاس از شما دکتر خوب مهربان

    1. محمود مردانی گفت:

      درود بر شما فریبای عزیز
      بی شک ورود شما به سایت لاغرفیت باعث خرسندی ماست. متشکرم

  2. علیداد قاسمی گفت:

    سلام برای آقای دکتر که تمام مطالب ارزشمند و زیبا و آموزنده ای در مقاله هایش گنجانده.
    دکتر جان متشکریم

    1. محمود مردانی گفت:

      سلام و درود به شما که مطالب سایت لاغرفیت را می خوانید. با تشکر، محمود مردانی نویسنده همون مقالات

  3. حمید گودرزی گفت:

    سلام اقای دکتر از مطالب شما بسیار استفاده کردیم

    1. محمود مردانی گفت:

      دوست عزیز جناب آقای حمید گودرزی:
      با تشکر از شما که مطالب سایت لاغرفیت را مطالعه می کنید. ارادتمند محمود مردانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

30  +    =  35