رژيم قلیایی, رژیم لاغری

تقویت اعتماد به نفس در لاغری (محمود مردانی)

لاغری با قدرت ذهن

تقویت اعتماد به نفس در لاغری (محمود مردانی) عنوان این محتوا است. اعتماد به نفس وسیله ای است که با آن می توانید در تمام امور روز مرده زندگی موفق شوید. انجام کارهایی که واقعا برای شما مهم است می توانید از آن استفاده نمایید. این را بدانید که فقط تعداد کمی از اشخاص می توانند اعتماد به نفس خود را تقویت کنند.

تقویت اعتماد به نفس مثل تقویت عضله است که هر چه روی آن کار کنی عضله اعتماد به نفس شما زیادتر می شود و اگر از آن استفاده نکنید مثل عضله تحلیل می رود. در همین سایت لاغرفیت به شما می گوییم که به چه صورتی افزایش اعتماد به نفس در لاغری را داشته باشید.

تقویت اعتماد به نفس در لاغری 

تقویت اعتماد به نفس در لاغری 

از حالا کلمات منفی را از گویش و نوشتارت حذف کن

راهکارهای زیادی برای تقویت اعتماد به نفس در لاغری وجود دارد که در این مقاله بهترین و اثر گذارترین راه ها را به شما آموزش می دهیم. وقتی شما این راهکارها را یاد می گیرید و آنها را به کار می برید، به اوج اعتماد به نفس خود می رسید.

در حقیقت اعتماد به نفس و لاغری نسبت مستقیم با یکدیگر دارند. یعنی هر چه اعتماد به نفس بالاتر برور در لاغری و کاهش وزن موفق تر می شوید. حتی اعتماد به نفس بعد از لاغری نیز به شما این امکان را می دهد که وزن کم شده را حفظ کنید.

افزایش اعتماد به نفس در زنان برای لاغری

افزایش اعتماد به نفس در زنان برای لاغری

همانطور که می دانید بیشتر مراجعین سایت لاغرفیت را زنان تشکیل می دهند. این به آن معنی نیست که به افزایش اعتماد به نفس در مردان برای لاغری نیاز نیست، بلکه چون خانم ها بیشتر به زیبایی اهمیت می دهند کاهش وزن برای آنان اهمیت ویژه ای دارد.

به نظر من که مشاور تغذیه هستم افزایش اعتماد به نفس در زنان برای لاغری یک ضرورت انکار ناپذیر است. چون اگر شخص چاقی اعتماد به نفس نداشته باشد نمی تواند به تناسب اندام خود برسد.

در زیر راهکارهای ارزشمندی برای شما آورده ام که آنها را در زندگی خود به کار ببرید تا اعتماد نفس شما تقویت شود.

8 راهکار عملی برای تقویت اعتماد به نفس 

  1. برای لاغر شدن مثبت فکر کنید و مثبت عمل کنید
  2. به غرایز خود اعتماد کنید
  3. در زندگی راحت باشید
  4. در لاغری مخفی کاری کنید
  5. ترس از لاغری نداشته باشید
  6. در لاغری فکر سود و زیان نباشید
  7. همیشه مرد عمل باشید
  8. برای لاغر شدن زیبا لباس بپوشید

برای لاغر شدن مثبت فکر کنید و مثبت عمل کنید

مثبت اندیشی یک حقیقت است. شاید بگویید آقای مردانی من با این همه مشکلاتی که دارم، چگونه مثبت اندیش باشم؟ حق با شماست. برای درک موضوع مثالی برایتان می آورم:

اگر به خود بگویید دستپخت من خوب نیست، حق با شماست و اگر هم به خود بگویید من بهترین دستپخت را دارم، باز هم حق با شماست. یک لیوان آب برای خودت بریز و اجازه بده ته نشین شود. قبل از خوردن به آن نگاه کن و تصویر آب را در لیوان بلوری ببینید، چه منظره زیبایی.

حالا اگر به سرعت همان آب را بخوری بهتر است یا اینکه با لذت نگاه کنی و به آهستگی و با تفکر مثبت بخوری؟ کدام بهتر است؟ می دانم که روش اول را می پسندید.

برای لاغری نیز داشتن تفکر مثبت باعث موفقیت و رسیدن به تناسب اندام می شود.

به غرایز خود اعتماد کنید

روزی با پروفسور حسین باهر به جهت کوهنوردی به دامنه کوه توچال (شمال تهران) رفته بودم. او به من گفت (دکتر) مردانی فقط به انبیاء  وحی نمی شده. گفتم پروفسور یعنی چی؟ او گفت به تمام مردم وحی می شود.

شاید برای شما نیز اتفاق افتاده باشد که موضوع جالبی به ذهن شما خطور کرده، ولی بعدا آن را از یاد برده اید و به کلی به فراموشی سپرده اید. در اینگونه موارد ایده و فکر بکری که به ذهنتان می رسد، فقط 37 ثانیه وقت دارید که آن را یادداشت کنید وگر نه برای تمام عمر آن فکر از یادتان می رود.

شما بصورت غریزی دوست دارید زیباتر و خوش اندام تر شوید. وقتی فکر لاغر شدن به ذهنتان خطور کرد، سریع اقدام کنید. اجازه ندهید که افکار خوب که زندگی شما را بهتر می کنند، فراموش شوند.

پیشنهاد لاغرفیت به شما: ۶ تکنیک طلایی برای کاهش وزن را مطالعه کنید.

در زندگی راحت باشید

یکی از ایدئولوژی های لاغرفیت راحت زندگی کردن است. برای اینکه این موضوع را بیشتر باز کنیم برای شما مثالی کاربردی می زنم. اگر شخصی به شما حرفی بزند که به مزاق تان خوش نیاید چه کار می کنید؟

مثلا به شما بگوید چقدر چاقی؟؟؟؟؟

سه راه پیش رو داری:

  • یا با او درگیر شوی
  • یا تو خودت بریزی
  • یا توجیه کنی؟

در مجموع کارهای بالا حال تو را خوب نمی کند. ولی کاری که اصولی باشد و حال تو را خوب کند کدام است؟ یا آقای مردانی در چنین مواردی چه کار کنم؟

تکنیکی که می توانید انجام بدهید این است: به او بگو، من چاقم؟ خوب شد که گفتی. متشکرم

تشکر کنم؟ بله با این کار سد محکمی جلوی آن فرد ایجاد می کنید که دیگر نتواند در حریم خصوصی شما وارد و اظهار نظر کند. چند کلید واژه برای خودت بساز و از آنها استفاده کن تا کنایه گفتن ممنونم خوب شد که گفتی را درست انجام بدی. تکنیک خفنیه، امتحان کن.

در لاغری مخفی کاری کنید

در ادامه مقاله تقویت اعتماد به نفس در لاغری (محمود مردانی) به مخفی کاری کردن در رژيم لاغری می رسیم. اگر برای کاری با کسی که مشاور خوبی نیست مشورت کنی، تو را منصرف و نا امید می کند.

مولا علی علیه السلام می گوید: موفقیت در مخفی کاری است. پس تو هم در لاغری مخفی کاری کن.

مولا علی علیه السلام می گوید: موفقیت در مخفی کاری است. پس تو هم در لاغری مخفی کاری کن.

شخصی که آن کار را انجام نداده است، چگونه می تواند به شما مشاوره بدهد؟ مثلا شما قصد داری لاغر شوی، او می گوید، نه نیاز نیست، مریض می شوی ها. از ریخت می افتی، صورتت خراب میشه، ریزش مو می گیری. بذار خودم راهنماییت می کنم تا لاغر بشی، حالا خودش چند کیلو هستش؟ ۱۳۰ کیلو.

اگر می دانستی خودت را لاغر می کردی. مخفی کاری در لاغری باعث می شود خودت تصمیم بگیری و دیگری نتواند در تصمیم شما دخالت کند. بعدا آنها شما را می بینند و می گویند: چقدر خوب شدی، چقدر لاغر شدی، پس کمی حوصله و صبر داشته باش.

ترس از لاغری نداشته باشید

آیا شنیده اید که ترس برادر مرگ است؟ وقتی از چیزی بترسی، قبل از شروع بازی را باختی. فوق آخر کار این است که شکست بخوری، بیشتر از این که نیست. اگر بر فرض شکست هم در کاهش وزن خودت شکست بخوری، تازه همینجا هستی و چیزی را از دست نداده ای.

اما خبر خوب این است که ریسک شکست فقط 10% است و اگر از راه درست لاغر شوی، احتمال 90% موفقیت در لاغری نصیب شما می شود. به اعتقاد من که مشاور تغذیه هستم، 90% اجازه شکست ده درصد را نمی دهد.

در لاغری فکر سود و زیان نباشید

چه چیزی و چه کسی از خودتان مهم تر است؟ اگر چیزی یا کسی را مهمتر از خودت می دانی سخت در اشتباه هستید. خداوند وقتی تو را آفرید به خودش احسنت گفت. فتبارک الله احسن الخالقین در خلقت انسان است.

اگر تصمیم گرفتی به فلان رستوران بروید، حتما آن را انجام دهید چون زمان آن که بگذرد ممکن است یک عقده برای شما ایجاد کند. هر فکر و تصمیمی که به نظر شما درست است انجام پذیر نیز می باشد.

نگویید نکنه هزینه کنم و نتیجه نگیرم. اگر بگویید اگر نشود از قبل شکست خودتان را امضاء کرده اید. در حقیقت تناسب اندام مظهر زیبایی و افتخار شما است و سعی کنید حتما به آن برسید به هر قیمت ممکن.

همیشه مرد عمل باشید

از خدا چه چیزی می خواهی، همان را مثل یک کودک بخواه و بهش برس. در کاری که فکر می کنی به نفع شما می باشد، مرد عمل باش و با اراده قوی و موثر به سمت جذب آن برو، مطمئن باش به آن می رسی.

این دست و آن دست کردن، چیزی را عوض نمی کند. بریان تریسی در کتاب قورباغه ات را قورت بده می گوید: اگر کاری مثل قورت دادن قورباغه زشت داری، ننشین و بهش نگاه کن. اگر چنین کنی همش به فکر قورباغه خواهی بود. اولین کاری که می کنی، همان کار باشد.

برای لاغر شدن زیبا لباس بپوشید

در ادامه مقاله تقویت اعتماد به نفس در لاغری (محمود مردانی) می رسیم به برای لاغر شدن زیبا لباس بپوشید. در هر صورت ظاهر خود را زیبا کنید تا احساس بهتر و خوبی نسبت به خودتان داشته باشید.

لباس های شیک و لوازم شیک و مناسب زندگی و کارتان را بهتر و منظم تر می کند. چیزهایی انتخاب کنید که در خور شخصیت شما باشد. با این کار احساس بهتری خواهید داشت. با لباس پوشیدن شیک به خودتان افتخار کنید.

من این هستم و به سمت لاغر شدن پیش می روم. درست است که هم اکنون نمی توانم لباس سایز بپوشم ولی در مسیر کاهش وزن هستم و به سرعت به اندام ایده آل خودم می رسم، مطمئنم.

پیشنهاد می کنم دوره رژيم قلیایی را از دست ندهید. در این دوره علاوه بر رژيم قلیایی تکنیک های فراوانی برای تقویت اعتماد به نفس برای لاغری ارائه شده است و حتما در لاغری به یاری شما می آید.

محمود مردانی سایت لاغرفیت

2 نظر در “تقویت اعتماد به نفس در لاغری (محمود مردانی)

  1. زینب حدادی گفت:

    واقعا چاقی باعث عدم اعتمادبه‌نفس می شود

    1. محمود مردانی گفت:

      بله واقعا اینطوری است. اما کسی که موفق به لاغر شدن می شود به حس خوب و اعتماد به نفس وصف ناپذیری می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  52  =  53