رژيم قلیایی

بهترین روش لاغری و کاهش وزن (برنامه)

بهترین روش لاغری چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ همانطور که در بخش رژیم لاغری آنلاین لاغرفیت گفتم، برای لاغر شدن نیاز نیست سختی بکشید و خودتان را زجر دهید! فقط بایستی بدانید بهترین روش برای کاهش وزن چیست و از راه درست آن وارد شوید تا هم ساده و هم سریع لاغر شوید. حتی با روش لاغری صحیح احتمال ماندگاری کاهش وزن شما بیشتر می شود. برخی سوال می کنند آقای مردانی من ناهار نمی خورم، صبحانه هم نمی خورم پس چرا لاغر نمی  شوم؟ بهترین روش لاغری سریع کدام است؟ در سایت لاغرفیت به کرات گفته ام که حتی کم خوری روش درستی برای لاغر شدن شما نمی باشد.

بهترین روش لاغری و کاهش وزن چیست؟

فردی از مشهد که از کاربران بخش رژیم آنلاین غذایی سایت بود به من پیام داد که در مدت ۳۰ روز حدود ۶ کیلو وزن کم کرده ام. او خیلی خوشحال بود. می گفت آقای مردانی من اول خیلی مشکل داشتم. ولی الآن در پوست خودم نمی گنجم.

در مجلس جشنی شرکت کردم، همه به من می گفتند چقدر خوب شدی؟ چقدر جم و جور شدی؟ چیکار کردی؟ چقدر پوستت خوب شده؟ آنها حس خوبی به من می دادند و من از این بابت خیلی خوشحال هستم

کلیپ کاهش وزن ۶ کیلویی در آپارات را مشاهده کنید. کافی است روی کاهش وزن ۶ کیلویی کلیک کنید.

این خانم از رژیم غذایی اختصاصی لاغرفیت استفاده کرده بود. او درست می گفت و قبل از آن از چاقی و مشکلات چاقی به تنگ آمده بود. چاقی باعث می شود شخص از زندگی لذت کافی را نبرد.

بهترین روش لاغری سریع

قبلا در سایت درباره رژیم لاغری سریع در خانه صحبت کردم و راه هایی را بیان کردم که می تواند نتایج درخشان به بار داشته باشد.

با یک سرچ ساده بهترین روش لاغری سریع در گوگل نتایج زیادی بدست می آید. یکی می گوید از رژيم لاغری آمریکایی استفاده کن، دیگری تاکید بر رژيم کتوژنیک و حتی عده ای از لاغری به روش بوعلی سینا دارند.

برخی نیز تاکید می کنند بهترین روش لاغری سریع مختص ما است و روش لاغری ما بهتر است!

اما معمولا بهترین روش برای لاغری وجود ندارد و هیچ کسی نمی تواند این ادعا را داشته باشد.

ویژگی سالم ترین راه کاهش وزن چیست؟

اما به نظر می رسد بهترین روش لاغری سریع روشی باشد که با ساختار بدن هماهنگی داشته باشد و بدن را به سمت لاغر شدن و به سمت سلامتی سوق دهد.

همچنین جدیدترین روش لاغری تاکید بر علمی بودن روش لاغری دارد. معمولا کاهش وزن ۲ تا ۴ کیلو وزن طی یک ماه مناسب بوده و با تداروم آن وزن شما نیز کم می شود. در داستان بالا که آن خانم در مدت یک ماه حدود ۶ کیلو وزن کم کرده بود چطور است؟

به اعتقاد من اگر املاح معدنی، ریز مغذی ها، ویتامین ها و مواد مورد نیاز بدن شخص تامین شود، می توان بیشتر از ۴ کیلو در ماه هم وزن کم کرد. در آن صورت شخص رژيم گیرنده ریزش مو نخواهد داشت

بهترین روش لاغری موضعی را می توانید با مقاله لاغری شکم در لاغرفیت تجربه کنید.

بهترین روش لاغری در خانه

اگر بهترین روش لاغری با دستگاه تردمیل را اجرا و همین ورزش خود را ادامه دهید در لاغر شدن شما تاثیر مثبت دارد. من خودم این تجربه را دارم که با ورزش و رژيم ساده تر می توان لاغر شد. پس اگر فقط قصد دارید با رژيم غذایی به تنهایی لاغر شوید ممکن است اثر چندانی نداشته باشد.

اگر دستگاه تردمیل در منزل دارید زمان مشخصی را برای ورزش روی تردمیل مشخص کنید. زمان مشخص کردن باعث می شود بعد از مدتی به آن عادت کرده و برای شما ورزش راحت تر شود.

بهترین روش لاغری شکم

ورزش برای لاغری شکم و پهلو

قبلا در سایت لاغرفیت تمام و کمال درباره روش های لاغری شکم و پهلو صحبت کردم. اما در ادامه توضیحات بیشتری خواهم داد.

بطور کلی چاقی مشکلات خاص خودش را دارد که چند نمونه از آن را در این متن می آورم:

  1. چاقی باعث دیده نشدن می شود
  2. چاقی باعث غم و غصه می شود
  3. چاقی باعث نداشتن روابط عاطفی مورد نظرت می شود
  4. چاقی باعث بدفرم شدن اندامت می شود
  5. چاقی باعث کاهش اعتماد به نفس می شود
  6. چاقی باعث می شود دیده نشوید

در عوض لاغری و داشتن تناسب اندام ویژگی های خاص خودش را به همراه می آورد:

  1. به لذت اندام زیبا می رسید
  2. از نگاه جذاب دیگران لذت می برید
  3. خوشتیپ تر می شوید
  4. با اندام موزون دیدنی و جذاب تر می شوید
  5. عزت نفس شما زیادتر می شود
  6. خودت لباس خودتو انتخاب می کنی

بهترین روش لاغری رژيم قلیایی است

قبلا در لاغرفیت توضیحات کاملی درباره اینکه رژیم قلیایی چیست دادم. افرادی که سوال می پرسند بهترین روش برای کاهش وزن چیست باید توجه بیشتری به ادامه مطلب داشته باشند.

رژيم قلیایی با توجه به اینکه ویژگی های زیادی دارد به نظر بهترین رژيم برای لاغری محسوب می شود. در دسترس و ساده بودن از مزایای رژيم قلیایی است

برای اینکه متوجه اصل داستان رژيم قلیایی شوید محتوای لاغری آسان (با رژيم قلیایی) را مطالعه کنید. می خواهم در ادامه مقاله بهترین روش لاغری (رژيم قلیایی) بهترین روش لاغری شکم را با چند تکنیک به شما بگویم.

از کتاب عکاسی و رسانه نوشته علی حسن  پور عاریه گرفته ام:

حقیقت به اندازه کافی قدرتمند است که نیازی به نیرنگ و حیله نداشته باشد. چالش ما دستکاری حقیقت نیست، بلکه ثبت حقیقت همراه خلاقیت و صداقت است. در حقیقت رژيم قلیایی یک حقیقت مطلوب است.

۱- بدانید که روزان حدود ده درصد کالری بیشتر از نیازتان دریافت می کنید

برخی ها فکر می کنند روزانه از رژيم کم کالری و مثلا ۱۵۰۰ کالری استفاده می کنند ولی این را بدانید که بایستی حدود ۱۰ درصد بیشتر به آن اضافه کنید. شخصی با وزن ۹۵ کیلو می گفت من از رژيم ۱۲۰۰ کالری استفاده می کنم ولی اصلا لاغر نمی شوم.

به او گفتم تا حالا برای هیچ یک از بیمارانم رژيم ۱۲۰۰ کالری تجویز نکرده ام. چگونه شما با وزن زیاد این برنامه را اجرا می کنید؟ ولی ناگفته پیداست که ایشان خیلی بیشتر از این مقدار انرژی وارد بدن خود می کند.

۲- در طول یک هفته هر چه می خورید را یادداشت کنید (بسامد خوراک)

بهترین راه کاهش وزن ایجاد یک سیستم نظارتی بسیار دقیق است، چون نتیجه می دهد.

مواد مورد نیاز برای بسامد خوراک یک دفتر و یک خودکار است. خانم ها می توانید در کنار آشپزخانه یا جایی که دسترسی به آن ساده باشد، دفتر و خودکار خود را قرار دهند و هر چیزی که می خورید را یادداشت کنید.

اول کار ممکن است بگویید من که چیزی نمی خورم، ولی در پایان روز متوجه می شوید که لیست شما خیلی زیاد شده و صفحه دفتر خود را از خوراکی های مختلف سیاه کرده اید. یادداشت کردن به شما کمک می کند که دقت نظر خود را بالا برده و بیشتر به غذای خودتان دقت کنید.

بد نیست از میوه های لاغر کننده در طی روز استفاده کنید تا نتیجه بهتری به دست بیاورید.

۳- جملات لاغری انگیزشی را با خودتان تکرار کنید

باید کاری انجام دهید که انگیزه لاغری در شما ایجاد شود.

اگر فکر کنید که مقاومت شما در مقابل این همه غذهای خوشمزه و چاق کننده کم است، پس نمی توانید لاغر شوید و یا اینکه لاغر شدن شما ممکن است خیلی سخت شود. از جمله معروف و پر انرژی «من می توانم» غافل نشوید و مدام آن را به خودتان بگویید.

اگر در شرایطی قرار گرفتید مثلا به خودتان بگویید «من می توانم» در مقابل این شیرینی خوشمزه یا نان خامه ای خوشمزه مقاومت کنم. چون زیبایی اندام برای یک عمر است ولی خوردن نان خامه ای لذت یک لحظه و آنی است.

با خودتان بگویید اگر فلان شخص از سایت لاغرفیت توانسته وزن خودش را کم کند پس من هم می توانم وزن خودم را کم کنم. برای اینکه انگیزه بیشتری برای لاغری داشته باشید می توانید مقاله متن انگیزشی برای لاغری را مطالعه کنید. تعداد ۶۰ جمله انگیزه لاغری را در آن مقاله برای شما آورده ام.

۴- قبل از سیر شدن سفره و میز غذا را ترک نمایید

برای این کار می توانید غذای خود را در بشقاب کوچکتر بکشید، این کار باعث کاهش وزن بدون گرسنگی می شود. استفاده کردن از بشقاب های کوچک باعث سیری چشمی شما نیز می شود. با همین تغییر کوچک می توانید کالری کمتری به بدن خود وارد کنید و از چاقی بیشتر جلوگیری کرده و همچنین لاغر شوید.

۵- برای خودتان یک دوست مجازی پیدا کنید

بررسی ها نشان داده اند که داشتن همراه و دوست به لاغر شدن شما کمک می کند. حتی اگر بصورت حقیقی دوستی همراه برای لاغری خود ندارید می توانید از یک دوست مجازی کمک بگیرید.

تحقیقات و بررسی ها در مورد بهترین روش کاهش وزن اصولی نشان داد در مدت شش ماه اشخاصی که با این روش مورد آزمایش قرار گرفتند، نسبت دیگران کاهش وزن بیشتری داشتند. داشتن دوست مجازی در راستای کاهش وزن به شما انگیزه لازم را می دهد و شما را در مسیر کاهش وزن مصمم تر می نماید.

۶- یک بار در هفته می توانید بشورید و بسابید

من خودم ماشینم را به کارواش می برم و نمی توانم به شما بگویم خودتان ماشینتان را بشویید تا کالری مصرف کنید. اما شستن دستشویی و حمام کاری است که می توانید هفته ای یک مرتبه آن را انجام دهید.

فردی با وزن حدود ۷۰ کیلو به ازاء هر یک دقیقه شست و شو حدود ۵ کالری انرژی می سوزاند

اگر به مدت یک ساعت این شخص کارهایی از این قبیل انجام دهد حدود ۳۰۰ کالری انرژی سوزانده و به کاهش وزن منجر خواهد شد. ۳۰۰ کالری معادل حدود ۱۵ قاشق سرصاف برنج  یا یک عدد بستنی کالری دارد.

پیشنهاد لاغرفیت: رژيم بستنی چیست را مطالعه کنید.

۷- کمتر به تماشای تلوزیون بپردازید

تحقیقات گسترده درباره بهترین روش برای کاهش وزن نشان داده است کسانی که زمان بیشتری به تماشای تلوزیون می پردازند، بیشتر غذا می خورند!

هنگام خوردن در پای تلوزیون چون تمرکز به تماشای تلوزیون است، شخص نمی داند که چه مقدار می خورد

آیا شما به تمام برنامه های تلوزیون علاقه دارید؟ مطمئنان جواب شما منفی است. تحرک صفر تماشای تلوزیون را کمتر کرده و کمی از آن زمان را به پیاده روی اختصاص دهید. با این کار خوردن شما کم شده و تحرک تان افزایش می یابد.

۸- وقتی گرسنه شدید یک لیوان آب بنوشید

شاید متوجه شده اید که گاها حس انواع گرسنگی به اشتباه با حس تشنگی اشتباه می شود. یعنی شما احساس گرسنگی دارید، ولی در اصل حس تشنگی به احساس گرسنگی شما منجر شده است.

برای اینکه متوجه شوید که واقعا گرسنه هستید یا نه، در هنگامی که گرسنه شدید، یک لیوان آب بنوشید. اگر احساس گرسنگی از بین رفت پس شما تشنه بوده اید، ولی اگر باز هم احساس گرسنگی داشتید واقعا گرسنه هستید.

اگر سوال کنید آقای مردانی واقعا اینطوری است؟ می گویم خودم امتحان کرده ام و نتیجه آن را مشاهده نموده ام. شما هم از حالا امتحان کنید. می بینید که تکنیک های زیادی در بهترین روش لاغری وجود دارد که باید به آنها اطمینان کرده و اجرایی کنید.

۹- در هر لحظه خوراکی نخورید

آیا مدام به فکر خوراکی بودن کار درستی است؟ برای اینکه در هر لحظه به خوراکی فکر نکنید و خوراکی نخورید خودتان را به کاری مشغول کنید.

مطالعه کردن یک روش خوب است که شما را از فکر خوردن دور کند. چه کتاب ها و در چه حوزه ای دوست دارید موفق شوید؟ کتاب هایی را که دوست دارید را بخرید و روزانه زمانی را به مطالعه بپردازید.

من خودم روزانه حداقل یک ساعت مطالعه می کنم. شاید کمی عجیب باشد اما همین ها سالم ترین راه کاهش وزن هستند، چون موضوع اضافه وزن بیشتر یک موضوع ذهنی است!

اگر از فواید کاهش وزن اطلاع داشته باشید با انگیزه این موارد را اجراخواهید کرد.

۱۰- از خوراکی برای التیام استرس خود استفاده نکنید

معمولا انسان ها در زمانی که اضطراب دارند به غذا و خوراکی پناه می آورند. خوردن در زمان استرس اینقدر تکرار شده که بصورت عادت در آمده است.

تکرار خوردن در زمان ناراحتی به حدی زیاد شده است که ما گاها یادمان می رود که چه زمانی گرسنه هستیم. در اصل گرسنگی واقعی را فراموش کرده ایم

گرسنگی در زمان اضطراب گرسنگی واقعی نبوده و گرسنگی کاذب می باشد. در زمان احساس غم اندوه نیاز است کار دیگری غیر از خوردن انجام دهید.

چون وقتی چیزی می خورید، بعد از آن غم و غصه از بین نمی رود و حتی غم و غصه چاق تر شدن نیز به آن اضافه می شود. می توانید در هنگام ناراحتی جایتان را تغییر دهید و مثلا پیاده روی کنید.

تغییر همیشه کارساز بوده است. پیاده روی در هنگام اضطراب باعث می شود به سمت یخچال نرفته و خوراکی نخورید. یعنی کار دیگری بغییر از خوردن را انجام داده و در نتیجه از بهترین روش های لاغری محسوب می شود.

۱۱- گاها جلوی آینه غذا بخورید

تحقیقات برای پیدا کردن علمی ترین روش لاغری نشان می دهند که خوردن غذا در جلوی آینه باعث لاغری می شود. وقتی هنگام خوردن خودتان را می بینید استانداردهای غذا خوردن را بهتر رعایت می کنید.

خوردن غذا روبروی آینه باعث می شود حجم غذای شما به یک سوم تقلیل پیدا کند

هنگامی که در جلوی آینه غذا می خورید خودتان و جسمتان را می بینید و اهداف لاغری شما در ذهنتان تداعی شده و مثل یک باز دارنده عمل می کند.

۱۲- از پله کمک بگیرید

در همین روزی که مشغول تایپ مقاله بهترین روش برای کاهش وزن هستم اتفاق جالبی برایم افتاد. وقتی از منزل خارج شدم همسایه ما وارد آسانسور شد و درب آسانسور بسته شد.

من دو راه داشتم یا بایستی صبر می کردم که با آسانسور پایین بروم و یا اینکه از پله کمک بگیرم. سریع تصمیم گرفتم از پله ها پایین بروم. خیلی سریع شروع به پایین رفتن کردم و قبل از همسایه و آسانسور به طبقه همکف رسیدم. یعنی ۵ طبقه با آسانسور مسابقه گذاشته و برنده شدم.

گرچه همسایه ما کمی مسن بود ولی یک بار دیگر سربازی که همسایه ما بود از آسانسور بالا رفت و من در مسیر بالا رفتن از پله ها تا طبقه پنجم جلوتر رسیدم. از شما می خواهم که با توجه به شرایط خودتان کم کم از پله ها کمک بگیرید.

البته بد نیست نگاهی به مقاله بهترین ورزش برای کاهش وزن در لاغرفیت بیندازید، می تواند ایده های جالبی برای کاهش وزن به شما بدهد.

۱۳- در هنگام گرسنگی به رنگ آبی نگاه کنید

در مقاله کاهش وزن تا چند کیلو طبیعی است هم به این نکته اشاره کردم، چون فوت کوزه گیریه.

اگر دقت کرده باشید رنگ های سبز باعث تحریک اشتها می شوند. مثل اینکه به مکان سرسبزی رفته اید، در آنجا امکان اینکه چیزی نخورید خیلی کم است. اما در عوض رنگ آبی رنگ ضد اشتها است

اگر دقت کرده باشید فست فودها و فروشگاه های مواد غذایی کمتر از رنگ آبی استفاده می کنند. برعکس از رنگ های زرد، قرمز و نارنجی برای تحریک اشتهای مراجعانشان بیشتر استفاده می نمایند.

خوردن غذا داخل بشقاب های به رنگ آبی از اشتهای شما کم کرده و به کاهش وزن شما کمک می کند. در این رابطه مقاله ای تحت عنوان تاثیر رنگ ها بر روی اشتها در سایت لاغرفیت نوشته ام که شما را به خواندن آن دعوت می کنم.

پیشنهاد لاغرفیت به شما چیست؟

اگر اضافه وزن دارید و یا اینکه چاق هستید می توانید از برنامه رژیم لاغری برای کاهش وزن خودتان کمک بگیرید. این دوره به صورت اختصاصی طراحی شده و در آن از کلیپ های آموزشی و همچنین رژیم قلیایی استفاده می شود.

در طول این دوره در کنارتان هستم تا بهترین نتیجه را بگیرید و به اندام ایده آل خود برسید.

پیشنهاد می کنیم حتما این فایل صوتی که نظر یکی از مراجعین گرامی من می باشد را گوش دهید تا بیشتر با بهترین روش لاغری آشنا شوید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4  +    =  8