رژیم لاغری, لاغری

بهترین راه لاغری صورت چیست؟ (لاغرفیت)

بهترین راه لاغری صورت چیست؟ (لاغرفیت)

شاید تا به حال به دنبال بهترین راه لاغری صورت در اینترنت، کتابخانه و یا مطب مشاورین تغذیه بوده باشید. آیا به هدف خود رسیده اید؟ آیا توانسته اید به آنچه مطلوبتان است برسید؟ من محمود مردانی مشاور تغذیه لاغرفیت هستم می خواهم به شما کمک کنم که شما به لاغری صورت دلخواهتان برسید.

آيا می دانید روزی چند بار جلوی آینه می روید و صورت خودتان را می بینید؟

آيا می دانید روزی چند بار جلوی آینه می روید و صورت خودتان را می بینید؟

از آینه های مختلف مثل آینه حمام،‌دستشویی، آينه اتاق خواب، آينه داخل سالن، آينه ماشین و حتی از شیشه ماشین نیز برای دیدن صورت و ظاهر استفاده می شود.

یکی از مراجعانم که برای لاغری به دفتر من آمده بود از چاقی صورت و داشتن غب غب ناراحت بود. آری حق با او بود و وقتی سر خورد را کمی پایین می آورد غب غب های او در راستای چانه اش قرار می گرفت.

راهکاری که به او پیشنهاد دادم لاغری و لاغری صورت بود. چاقی و گوشتالود بودن صورت برای برخی رنج آور است. اول نیاز است ظاهر خود را همانطور که خداوند ما را آفریده است، بپذیریم. این کار باعث افزایش اعتماد به نفس می شود.

ولی در هر صورت اگر از چاقی صورت خود رنج می برید و می پرسید بهترین راه لاغری صورت چیست؟ در این مقاله راهکار های اصولی را به شما می گویم.

امروزه لاغری صورت یک امتیاز شده و خیلی ها دوست دارند صورتی زیبا و استخوانی داشته باشند. حتما صورت مانکن ها و یا صورت سوپراستارها را دیده اید.

شاید قصد دارید عکس های زیبایی با صورت لاغر از خودتان بگیرید، این حق شماست که به خواسته خود برسید.

واقعا بهترین راه لاغری صورت چیست؟

داشتن غب غب برای خیلی ها ناخوشایند است. حتی چاقی ناحیه دور لب ها و چانه نیز ممکن است سبب ظاهری نازیبا شود.

برای لاغری صورت راه حل های زیادی وجود دارد. یکی از بهترین راه ها که البته کمی زمان بر می باشد استفاده از برنامه رژيم قلیایی است.

اگر شخصی چاق و دارای صورتی چاق نیز می باشد وقتی با رژيم قلیایی لاغر شود، صورت وی نیز  حدود ۷ درصد لاغر می شود. خیلی ها در گوگل نتایج زیر را جستجو می کنند:

  • یخ برای لاغری صورت
  • قرص برای لاغری صورت
  • ماسک لاغری صورت
  • درمان خانگی لاغری صورت
  • اینستاگرام لاغری صورت
  • ورزش برای لاغری صورت
  • کرم برای لاغری صورت
  • عمل لاغری صورت

در اینه مقاله درمان های خانگی لاغری صورت و ورزش برای لاغری صورت را به شما آموزش می دهیم.

درمان های خانگی لاغری صورت

درمان های خانگی لاغری صورت

اشخاصی جهت لاغری از طریق سایت لاغرفیت به من پیام می دهند که آقای مردانی صورت من خیلی چاق و زشت است، چه کار کنم صورتم لاغر شود؟ بهترین راه لاغری صورت کدام است؟

راه های لاغری صورت خیلی زیاد هستند. در زیر به ۱۲ راه لاغری صورت می پردازیم. این درمان های لاغری صورت را می توان درمان های خانگی لاغری صورت نیز بدانیم.

بهترین راه لاغری صورت چیست؟

در زیر ۱۲ راهکار اساسی برای لاغری صورت را به شما می گویم.

۱-خوردن آب و آبلیمو بصورت ناشتا

یکی از دلایل چاقی بی مورد و نازیبای صورت، پف کردن صورت می باشد. برای اینکه از شر این پف کردگی خلاص شوید کافی است ناشتا یک لیوان آب به همراه یک قاشق آبلیمو این کار به کلیه های شما کمک می کند که آب های میان بافتی را از طریق ادرار دفع کند. پس ورم های بی مورد و مزاحم را با خوردن آب و آبلیمو بصورت ناشتا و نیم ساعت قبل از صبحانه رفع کنید.

۲-از شر چربی های مزاحم رها شوید

معمولا کسانی که چاق هستند، صورتشان هم چاق است. یک راه درست و اصولی برای لاغر شدن اینگونه افراد این است که برای لاغر شدن خود اقدام کنند.

در همین سایت لاغر فیت راهکارهای لاغری را می توانید اجرا کنید. دوره ۲۱ روزه رژيم قلیایی برای شما تولید شده است. نام این دوره دوره ۲۱ روزه است ولی ممکن است برای شخصی یک ماه برای دیگری دو ماه و برای شخص دیگری حتی سه ماه طول بکشد. ولی در هر صورت شما با این دوره می توانید لاغر شوید و صورت خود را نیز لاغر کنید.

می توانید غب غب، چاقی صورت و گردن خود را با این دوره کم کنید. حداقل لاغری سر و صورت در این دوره ۷ درصد می باشد که از این نواحی کم می شود.

۳-ورزش برای لاغری صورت

یکی از راه هایی که  برای لاغری صورت به شما پیشنهاد می کنم، ورزش برای لاغری صورت است. اما این دو یعنی رژيم و ورزش برای لاغری صورت تمام ماجرا نیست. راهکارهای تاثیر گذار دیگری نیز وجود دارند.

شاید بپرسید آقای مردانی مگر صورت هم ورزش دارد؟ بله می توانید عضلات صورت خود را نیز با ورزش عضلانی تر و چربی صورت را نیز کم کنید.

مگر نه اینکه وقتی می خواهیم عضلات خود را تقویت کنیم به با شگاه می رویم و از دمبل و وزنه های مختلف استفاده می کنیم؟ این کار به این صورت به عضلات ما کمک می کند که چربی جلدی و چربی چاقی را کم کند و عضلات را تقویت می نماید.

روش شاده ورزش صورت است که لبها را جمع کنید و بصورت قنچه در آورید. سپس روی عضلات صورت متمرکز شوید. حالا بدون اینکه لبها باز شوند و حتی دندانها از روی هم بلند شوند بخندید.

عضلات صورت علی الخصوص عضله بوکسیناتور یا همان عضله گونه ها به حداکثر برجستگی و زیبایی خود می رسند. برای اینکه بدانید درست این ورزش صورت را انجام می دهید، در این هنگام دندان هایتان پیدا می شود. این ورزش صورت را ۲۰ مرتبه تکرار کنید.

وقتی دمبل می زنید به درجه ای می رسید که عضلات شما خسته می شوند. در ورزش صورت که حالت لبها غنچه سپس خنده انجام می دهید، به خستگی عضلات صورت نیز خواهید رسید. تا حدی که عضلات صورت شما خسته شود این ورزش را ادامه دهید.

۴-برای لاغری صورت خود آب بخورید

خوردن آب برای لاغری صورت شما مفید می باشد. می پرسید آقای مردانی آب خوردن چه ربطی به لاغری صورت دارد؟ خوردن آب سموم بدن شما را دفع کرده و به سلامتی عمومی شما نیز کمک می کند. حتی خوردن آب باعث بهتر شدن ظاهر پوست و مو نیز می شود. پس روزانه از ۶ تا ۸ لیوان آب بنوشید.

۵-تا می توانید از غذاهای اسیدی نخورید

رژيم غذایی اسیدی که در آن غذاهی فرآوری شده و آرد بدون سبوس زیاد است باعث به خطر افتادن پوست شما می شود. ولی بر عکس استفاده از غذاهای قلیایی یک مزیت رقابتی برای شما محسوب می شود و باعث زیبایی و لاغری اصولی صورت شما می گردد.

حتی داشتن ویتامین و املاح و فیبر غذایی باعث زیبایی و شفافیت پوست شما می شود. می توانید مقاله لیست کامل غذاهای قلیایی را نیز از سایت لاغر فیت مطالعه نمایید.

۶-کمتر نمک بخورید

دو سم سفید را به شما معرفی می کنم. نمک و شکر

خوردن نمک و شکر باعث می شود نیاز به آب زیاد شود. خوردن آب ارزشمند است و من بعنوان مشاور تغذیه تاکید می کنم که روزانه بین ۶ تا ۸ لیوان آب بخورید. ولی آبی که می خورید باید دفع شود و سموم بدن را نیز با خود دفع کند.

خوردن نمک و شکر باعث احتباس آب بدن می شود. یعنی آب را در بدن نگه می دارد و باعث پف کردن صورت می شود.

خوردن الکل نیز که یک غذای اسیدی است برای پوست شما مضر است. چون مثل نمک باعث هیدراته شدن بدن می شود و باعث می شود صورت شما چاقی نازیبایی به خود بگیرد.

۷-لپ های خود را باد کنید

یک تمرین که برای عضلات صورت نیز به ان نیاز دارید این است که لپ های خود را تا آخر باز کنید. حالا هوای داخل دهان خود را به سمت چپ و راست حرکت دهید. این کار را ۱۰ مرتبه انجام دهید.

مواظب باشید که در این هنگام لبهای شما بسته و به حالت غنچه می باشد. حالا بدون اینکه دهانتان پر باد باشد وباد را خالی کرده اید عضلات صورت را به سمت راست و چپ حرکت دهید. این حرکت را هم می توانید هر زمان که دوست داشتید انجام دهید.

۸-بخندید و خیلی بخندید

اگر می پرسید بهترین راه لاغری صورت چیست؟ می گویم تا می توانید بخندید. به راستی بهترین زیبایی شما هنگامی است که می خندید.

خنده مسری می باشد یعنی وقتی می خندید طرف مقابل شما هم می خندد امتحان کنید. خندیدن باعث می شود عضلات صورت شما بیشترین تحرک را داشته باشند.

حداکثر انقباض و انبساط عضلات صورت باعث ورزش اصولی ۸۰ عضله صورت شما می شود. این کار باعث می شود صورت شما لاغر شود. پس اگر صورتی لاغرتر و باریک تر می خواهید تا می توانید بخندید.

۹-آدامس جویدن و لاغری صورت

در هنگامی که آدامس می جوید عضلات صورت شما با قدرت بیشتری حالت انقباض و انبساط پیدا می کنند. شاید شما از جویدن آدامس لذت ببرید. اغلب مردم آدامس جویدن را دوست دارند.

پس این کار برای لاغری صورت شما بصورت یک سرگرمی جذاب و دوست داشتنی می باشد. نیاز نیست بصورت ارادی عضلات صورت خود را تحریک کنید چون آدامس این کار را برای شما انجام میدهد.

۱۰-حرکات یوگای صورت

حرکات یوگای صورت را هنگامی که از تنفس عمیق استفاده می کنید، انجام دهید. طرز درست تنفس عمیق را می توانید از مقاله کاهش وزن و لاغری با تنفس دیافراگمی در سایت لاغرفیت مطالعه کنید.

از دو حرف انگلیسی کمک بگیرید. حرف او و حرف ایکس. وقتی حرف او را تلفظ می کنید لبها به هم نزدیک و عضلانی شده، هواد دم خارج می شود. این حرکات جزو ورزش برای لاغری صورت می باشد.

در هنگام گفتن حرف ایکس دهان شما باز و عضلات صورت علی الخصوص گونه های شما برجسته می شوند. این ورزش را به هر تعداد که می خواهید در خلوت خود انجام دهید تا صورت شما باریک و لاغر و زیباتر شود.

۱۱-خواب و لاغری صورت

خواب یکی از نیازهای فیزیولوژی و اساسی انسان است. در هر شرایطی انسان به خواب نیاز دارد و بیخوابی و بدخوابی همه چیز را تحت تاثیر خودش قرار می دهد.

برای لاغری صورت هم نیاز دارید که خوب بخوابید. خواب علاوه بر اینکه برای سلامتی شما مفید است برای سلامتی پوست شما نیز تاثیر بسزایی دارد.

خواب درست از سر شب و حدود ساعت ۱۱ می باشد. دیر خوابیدن باعث می شود ظاهری خواب آلود و خسته داشته باشید. حتما متوجه شده اید شبی که کم خوابیده اید صورتتان پف کرده است.

۷ تا ۸ ساعت خواب منظم را برای خود یک ارزش بدانید و به این اصل پایبند باشید.

۱۲-یک ورزش ناخوشایند

این ورزش باید کاملا در خلوت انجام شود. می پرسید آقای مردانی مگر این ورزش چه ایرادی دارد که در جمع نمی توانم انجام دهم؟ این ورزش صورت به این شکل است که تا می توانید دهان خود را باز کنید.

حتی رگهای گردن شما نیز تحریک می شود. با این ورزش چربی های گونه و عضلات صورت شما آب می شود. حالا اگر دوست دارید این تمرین را در جمع انجام دهید. می دانید که امکان آن نیست.

مگر برای اعضای خانواده یک مسابقه و یا بازی به این صورت ترتیب بدهید. یعنی بگویید چه کسی می تواند بیشتر  دهان خود را باز کند؟ این تمرین را به تنهایی و جلوی آینه نیز می توانید انجام دهید.

هر شخصی که دهان خود را بیشتر باز کرد برنده مسابقه می باشد. در دوره ۳۰ روزه رژیم قلیایی برای لاغری نیز بصورت میانگین حدود 7 درصد از صورت شما لاغر می شود. از اینکه این مقاله را با درایت مطالعه کردید متشکرم.

محمود مردانی بنیانگذار لاغرفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  +  27  =  32